Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Enorme teringclub
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Plek 2 maar veilig stellen dan
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Faalhazen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Rickskeg schreef: 20 mar 2022, 16:23 Plek 2 maar veilig stellen dan
Wie? Wij? Schei uit man. We gaan voor 1.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Kut kut kut club. En tegen ons weer met 3-1 winnen. Kutclub.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik had stiekem toch wel meer verwacht van Hendrix. Voetballend was het niet best, maar op zijn minst Tadic nog een beenbreuk of zo. Jammer, een tegenvaller.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja echt balen. Vooraf nergens op gerekend, maar gezien het wedstrijdverloop kreeg ik toch wat hoop. Helaas hebben ze een vliegenvanger op doel.

Verder heeft Feyenoord ontegenzeggelijk stappen gezet dit seizoen, maar toch is het ook een feit dat ze nu eind maart dichterbij plek 5 staan dan bij plek 2. Nou verwacht ik wel dat ze plek 3 vast gaan houden, maar zo indrukwekkend is het in de competitie ook weer niet.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ebben.html

Hij kan zich er geen voorstelling van maken. Nou, bij Feyenoord weten ze wat ze hebben aan die bolle. Als Ajax belt is ie weg.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ruuddevil schreef: 28 mar 2022, 07:25 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ebben.html

Hij kan zich er geen voorstelling van maken. Nou, bij Feyenoord weten ze wat ze hebben aan die bolle. Als Ajax belt is ie weg.
Ik zou me als Feyenoorder echt geen zorgen maken. Als hij nu al weg wil dan heb je er zelf ook niets aan want dan is het een lulhannes. Wil hij over 1 of 2 jaar gaan dan had je maar betere voorwaarden moeten creëeren dat hij boven Ajax eindigt. Als een Guus Til transfervrij naar Ajax kan door het gedoe in Rusland ipv naar Feyenoord omdat hij daar meer poen kan verdienen mag je ook niet klagen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 28 mar 2022, 07:25 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ebben.html

Hij kan zich er geen voorstelling van maken. Nou, bij Feyenoord weten ze wat ze hebben aan die bolle. Als Ajax belt is ie weg.
Nee hoor. Hij sloot het uit. Uitstekend gesprek trouwens, in studio voetbal. Verademing om die man te horen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Je ergens geen voorstelling van kunnen maken is iets anders dan uitsluiten.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja



Zegt geen gekke dingen idd
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Mee eens, Slot kwam uitstekend naar voren in de uitzending.
Wat betreft een eventuele overstap naar Ajax. Hij sloot niets uit, wat logisch is gezien de voetbalwereld (hij kan bij wijze van morgen ontslagen worden), maar hij gaf duidelijk aan dat hij niet in gesprek gaat met andere clubs zolang zijn contract niet afloopt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Laten we aub niet zo lullig doen. Bij AZ zou hij niet verlengen en dus is het logisch dat ie met andere clubs sprak. Het was met name AZ dat op hun pikkie getrapt was, kan Arne de pratende eikel, niks aan doen. Maar als Ajax komt met een zak geld dan is ie weg hoor, dat geloof ik wel.

En Arne, val toch 5-6 kilo af, dan kan je je eigen zaakie weer zien en wij je kin.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Positieve en fijne vent. Een verademing t.o.v. Pierre, zowel in uitstraling als kijk op het spelletje.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Inderdaad een prima trainer met een prima uitstraling. Hij wordt hier dan in Studio Ajax wel nadrukkelijk aan Ajax gelinkt, maar wat mij betreft is hij ook een prima kandidaat voor PSV, volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Brael schreef: 28 mar 2022, 12:00 Inderdaad een prima trainer met een prima uitstraling. Hij wordt hier dan in Studio Ajax wel nadrukkelijk aan Ajax gelinkt, maar wat mij betreft is hij ook een prima kandidaat voor PSV, volgend seizoen.
Hedde gij de krant nie gelezen?
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik zie niet zo goed in wat de krant hiermee van doen heeft.

Wat ik wil aangeven is dat ik het nogal vreemd vind, om een eventuele overgang naar Ajax te gaan voorleggen aan Slot, terwijl Ten Hag daar gewoon werkzaam is. Over een eventuele overgang naar PSV hebben ze het niet in dat programma, terwijl dat een veel relevanter scenario is, omdat PSV ook daadwerkelijk een vacature heeft.

Of de mannen zijn daar een beetje op zoek naar sensatie (de trainer van Feyenoord gaat naar Ajax!!!) of ze zijn zo verblind door Ajax, dat ze alles op Ajax willen betrekken. Terwijl, zoals gezegd, dezelfde vraag over PSV op dit moment veel relevanter zou zijn.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maar PSV betaalt een trainer toch waarschijnlijk een soortgelijk salaris als Feyenoord, terwijl Ajax daar een stuk overheen kan?
Ik vind het allemaal niet zo gek, zeker omdat Ruud-Fred ook besproken werd als het duo wat het gaat worden, dus zou heel raar zijn om erna nog Slot te vragen, terwijl dat rond lijkt.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Misschien is het nu niet meer relevant idd, maar al vrijwel vanaf het moment dat Slot naar Feyenoord ging, heeft het journaille het over een volgende transfer naar Ajax. Zelfs daarvoor al. Terwijl inmiddels al langere tijd bekend was dat Schmidt z e k e r weggaat bij PSV, Hag (nog) niet bij Ajax. Slot zou/zal misschien niet zo snel naar Eindhoven afreizen om hier te werken, maar zoals meerderen hier hebben betoogd, zou hij ook hier niet misstaan. Is gewoon een persdingetje: 'kroonprins' Nederlandse trainersgilde moet eigenlijk 'gewoon' naar de verondersteld beste club van NL
Laatst gewijzigd door psvgouda op 28 mar 2022, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik mag toch hopen dat PSV meer betaalt dan Feyenoord. Ik vond het juist raar om Slot een extreem hypothetische vraag voor te leggen over Ajax, waar de vraag omtrent PSV veel concreter had kunnen zijn.

Voor mij was het tekenend voor wat psvgouda hierboven ook schrijft (en wat velen op dit forum al opviel): de obsessie voor Ajax vanuit de media.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als ik het goed heb onthouden zit Feyenoord rond de 4 a 5 ton voor een trainer (ex bonussen). PSV betaalde Cocu en Van Bommel rond de 750k meen ik. Schmidt zal hoger in de boom zitten verwacht ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ten Hag is de uitgedroogde versie van Slot. De ene eet groene sla, de andere Big Macs.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

En aangezien het journaille ook wel weet dat Ajax gewoon trainers benadert terwijl die nog bij een andere club zit. Gebeurt ook bij elke willekeurige speler waar ze de week erna tegen moeten. Dus vragen ze het zelf maar aan Slot.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Lyon zou 12 miljoen euro over hebben voor Malacia meldt de doorgaans goed ingevoerde transfervolger Feyenoord Transfermarkt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vroeg me laatst met NL nog af of dat niks voor PSV is. Maar 12 vind ik net wat te gortig. Kan je hem voor een mln of 8 ophalen dan zou ik het doen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord