Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Standbeeld schreef: 18 mar 2022, 13:04
Trixm schreef: 18 mar 2022, 12:58

ik verwacht eerder dat hij de plek van Guti overneemt in de kwartfinale.

Die voorassist, dat is klasse. Snappen dat je moet doorspelen, op de juiste snelheid, precies in de loop. Kwaliteit.
Ik verwacht zelf dat het eea af zal hangen van wie we loten icm de tactiek van de tegenstander. Wanneer de tegenstander in de kwartfinale sterk(er) is dan sluit ik niet uit dat Roger zal terugvallen op de ervaring van Van Ginkel. De handelingssnelheid van Joey moet echt omhoog anders komt hij tegen sterke tegenstanders in de problemen. Ik heb Joey enkel nog zien goed tot uitstekend zien spelen wanneer hij veel ruimte krijgt.
De handelingssnelheid van Veerman is anders een stuk hoger dan die van van Ginkel.
Saibari is underrated.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Is eigenlijk ooit bekend gemaakt/geworden waarom hij bedankte voor Jong Oranje? Lowietje kan binnenkort niet meer om hem heen, dus hoop dat hij dan wel 'gewoon' richting Oranje kan.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 18 mar 2022, 13:16
Standbeeld schreef: 18 mar 2022, 13:04
Ik verwacht zelf dat het eea af zal hangen van wie we loten icm de tactiek van de tegenstander. Wanneer de tegenstander in de kwartfinale sterk(er) is dan sluit ik niet uit dat Roger zal terugvallen op de ervaring van Van Ginkel. De handelingssnelheid van Joey moet echt omhoog anders komt hij tegen sterke tegenstanders in de problemen. Ik heb Joey enkel nog zien goed tot uitstekend zien spelen wanneer hij veel ruimte krijgt.
De handelingssnelheid van Veerman is anders een stuk hoger dan die van van Ginkel.
Het bekt gewoon lekker makkelijk om te zeggen dat de handelingssnelheid te laag ligt ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 18 mar 2022, 13:16
Standbeeld schreef: 18 mar 2022, 13:04
Ik verwacht zelf dat het eea af zal hangen van wie we loten icm de tactiek van de tegenstander. Wanneer de tegenstander in de kwartfinale sterk(er) is dan sluit ik niet uit dat Roger zal terugvallen op de ervaring van Van Ginkel. De handelingssnelheid van Joey moet echt omhoog anders komt hij tegen sterke tegenstanders in de problemen. Ik heb Joey enkel nog zien goed tot uitstekend zien spelen wanneer hij veel ruimte krijgt.
De handelingssnelheid van Veerman is anders een stuk hoger dan die van van Ginkel.
Ik wist dat deze reactie zou komen, had het eerder uit kunnen leggen. Maar Van Ginkel maakt door zijn ervaring geen (grote) fouten. Die weet middels zijn ervaring het simpel te houden of door één keer te raken problemen te voorkomen. Legt minder risico in zijn spel, met name de verdediging. Ik ben op zich wel vóór een basisplek voor Joey, maar ik zeg wat mijn verwachting is van Roger.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 18 mar 2022, 13:20
Trixm schreef: 18 mar 2022, 13:16

De handelingssnelheid van Veerman is anders een stuk hoger dan die van van Ginkel.
Het bekt gewoon lekker makkelijk om te zeggen dat de handelingssnelheid te laag ligt ;)
Rare opmerking. Je kan ook inhoudelijk reageren, zoals ik normaliter van je gewend ben.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 18 mar 2022, 14:02
Heruone schreef: 18 mar 2022, 13:20

Het bekt gewoon lekker makkelijk om te zeggen dat de handelingssnelheid te laag ligt ;)
Rare opmerking. Je kan ook inhoudelijk reageren, zoals ik normaliter van je gewend ben.
Volgens mij zeg ik gewoon waar het opstaat nmi. Een lage handelingssnelheid is zo'n makkelijke term om te roepen. Niet opvallend genoeg zie je dat ook vrij vaak op dit forum bijv. terugkomen zonder, weer opvallend genoeg, enige vorm van onderbouwing. Handelingssnelheid is eigenlijk een soort van verzamelnaam op macroniveau van meerdere betreffende variabelen op microniveau.

Jij geeft net de uitleg dat van Ginkel door zijn ervaring geen (grote) fouten maakt en het simpel houdt. Is dat handelingssnelheid? Nmi niet.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 18 mar 2022, 14:09
Standbeeld schreef: 18 mar 2022, 14:02
Rare opmerking. Je kan ook inhoudelijk reageren, zoals ik normaliter van je gewend ben.
Volgens mij zeg ik gewoon waar het opstaat nmi. Een lage handelingssnelheid is zo'n makkelijke term om te roepen. Niet opvallend genoeg zie je dat ook vrij vaak op dit forum bijv. terugkomen zonder, weer opvallend genoeg, enige vorm van onderbouwing. Handelingssnelheid is eigenlijk een soort van verzamelnaam op macroniveau van meerdere betreffende variabelen op microniveau.

Jij geeft net de uitleg dat van Ginkel door zijn ervaring geen (grote) fouten maakt en het simpel houdt. Is dat handelingssnelheid? Nmi niet.
Wat ik wil zeggen is dat ik vind dat Van Ginkel daar tot nu toe beter mee om kan gaan door zijn trage handelingssnelheid te verbloemen door het simpeler te houden. Joey legt meer risico in zijn spel als hij aan de bal is waardoor hij soms teveel tijd neemt en dit leidt tot fouten. Tot nu zie ik Roger er regelmatig voor kiezen om Joey verder naar voren te positioneren. Maar we gaan het zien waar Roger voor kiest tegen een sterkere tegenstander dan PSV.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 18 mar 2022, 14:18
Heruone schreef: 18 mar 2022, 14:09

Volgens mij zeg ik gewoon waar het opstaat nmi. Een lage handelingssnelheid is zo'n makkelijke term om te roepen. Niet opvallend genoeg zie je dat ook vrij vaak op dit forum bijv. terugkomen zonder, weer opvallend genoeg, enige vorm van onderbouwing. Handelingssnelheid is eigenlijk een soort van verzamelnaam op macroniveau van meerdere betreffende variabelen op microniveau.

Jij geeft net de uitleg dat van Ginkel door zijn ervaring geen (grote) fouten maakt en het simpel houdt. Is dat handelingssnelheid? Nmi niet.
Wat ik wil zeggen is dat ik vind dat Van Ginkel daar tot nu toe beter mee om kan gaan door zijn trage handelingssnelheid te verbloemen door het simpeler te houden. Joey legt meer risico in zijn spel als hij aan de bal is waardoor hij soms teveel tijd neemt en dit leidt tot fouten. Tot nu zie ik Roger er regelmatig voor kiezen om Joey verder naar voren te positioneren. Maar we gaan het zien waar Roger voor kiest tegen een sterkere tegenstander dan PSV.
Hmm is eigenlijk het tegenovergestelde van wat je zei, maar nu snap ik wat meer wat je bedoelt. Ik denk dat bij van Ginkel vooral het ritme onderdeel een factor gaat spelenb. Veel blessures gehad en weinig constante periodes gespeeld. Het zou mij niet verbazen als van Ginkel nog maximaal 70 min speelt dit seizoen.

Veerman maakte een grote fout tegen Kopenhagen, maar is mijn inziens enorm balvast met een fantastisch spelinzicht en ook een prima forward pressing. Mijn inziens is dat risico helemaal zo groot. Ik kan mij wel voorstellen dat de organisatie iets verandert als Veerman op de CM positie komt te spelen, iets meer zekerheid inbouwen voor als die voorwaartse passing mislukt.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat bij Veerman momenteel een beetje het probleem is dat het blok Guti-Sangare uiterst betrouwbaar blijkt te zijn (met name zonder bal) en dat de laattste linie niet uitblinkt in (individuele) kwaliteit. Die stabiliteit die dat blok momenteel levert, ga je nu niet uitelkaar halen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Inderdaad. We hebben momentum en de Diemense trutjes niet. Je moet iedere keer een vinkje zetten achter de wedstrijden. Jagen is eenvoudiger dan op gejaagd (zowel met als zonder spatie) worden. Denk erom dat de spanning heel hoog oploopt daar. Geen rare fratsen: wat werkt dat werkt. Dat kan pech betekenen voor Ramalho, Mwene en Veerman.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ramalho en Mwene gaan nooit banken natuurlijk
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik zou Teze-Boscagli-Guti-Sangaré nu ook niet meer uit elkaar halen. Het is altijd maar de vraag hoe iemand terugkomt van zijn blessure, dat kunnen we ons nu echt niet veroorloven in de cruciale fase van het seizoen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat je nu Veerman ook nodig hebt om Guti en Sangare fris te houden, maar vanmiddag denk ik als vervanger van Gakpo. Die variant is ook wel oké maar dan is een aanval met 3 middenvelders en een zwervende Zahavi niet perse een topmatch.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 20 mar 2022, 12:34 Ik zou Teze-Boscagli-Guti-Sangaré nu ook niet meer uit elkaar halen. Het is altijd maar de vraag hoe iemand terugkomt van zijn blessure, dat kunnen we ons nu echt niet veroorloven in de cruciale fase van het seizoen.
Ramalho bracht begin van het seizoen wel echt veel rust in de verdediging. Ik zou het overwegen om Ramalho is naast Teze te zetten en kijken hoe dat gaat. Ik denk persoonlijk namelijk dat het duo Teze/Ramalho best sterk kan zijn.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

In wat is Bosca zo goed: de opbouw. Teze kan dat ook.
Ramalho-Teze zou ik doen.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

De komende weken zullen ook de nodige schorsingen komen aangezien spelers rond deze tijd aan vijf gele kaarten gaan zitten. Dat geldt voor alle clubs. Wat dat betreft is het nu juist voordelig dat we een brede selectie hebben.

Overigens vind ik wel apart dat Veerman een lage handelingssnelheid zou hebben. Veerman is juist een speler die het spel kan versnellen doordat hij met een verticale bal linies kan overslaan. Alleen houdt dat automatisch in dat hij meer risico in zijn spel legt. Guti en van Ginkel kiezen vaker voor de breedte pass en leggen daarmee minder risico in hun spel. Alleen is het dan lastiger om een gesloten defensie van de tegenstander open te breken.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

kastoekast schreef: 20 mar 2022, 12:44 In wat is Bosca zo goed: de opbouw. Teze kan dat ook.
Ramalho-Teze zou ik doen.
Boscagli kan 10x beter koppen dan Teze. Daarnaast pakt ie zijn goaltjes mee.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 20 mar 2022, 12:53
kastoekast schreef: 20 mar 2022, 12:44 In wat is Bosca zo goed: de opbouw. Teze kan dat ook.
Ramalho-Teze zou ik doen.
Boscagli kan 10x beter koppen dan Teze. Daarnaast pakt ie zijn goaltjes mee.
Ja klopt, maar het koppen is Ramalho wel weer beter in. Wat het soort van opheft.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Bosca kan uitstekend koppen in beweging. Dus bij aanvallende momenten of verdedigen van de lange bal. Bij stilstaand koppen is hij veel minder, waardoor hij heel kwetsbaar is bij het verdedigen van voorzetten en corners.

Wat dit alles met Veerman te maken heeft weet ik ook niet.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 20 mar 2022, 12:53
kastoekast schreef: 20 mar 2022, 12:44 In wat is Bosca zo goed: de opbouw. Teze kan dat ook.
Ramalho-Teze zou ik doen.
Boscagli kan 10x beter koppen dan Teze. Daarnaast pakt ie zijn goaltjes mee.
Zijn goals kwamen wel vooral eigenlijk toen hij op het middenveld speelde. Vind die vergelijking niet echt opgaan.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Die gaat vandaag scoren
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat is dit toch een lust voor het oog
Laatst gewijzigd door Rikkert1234 op 20 mar 2022, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

#VeermaninOranje
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Echt heel blij met hem erbij!
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

We hebben de meest sierlijke speler, de meest constante back, de meest schuchtere keeper en de meest missende spits vd eredivisie. Dat is PSV in een notendop
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Helemaal verkeerd ingeschat, mea culpa.
Bewijst dat er wel degelijk nog spelers in de eredivisie rondlopen die van meerwaarde kunnen zijn voor ons.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman