Timo Baumgartl

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nee, maar ik denk zelf zo'n 5 mln. Of die optie gelicht gaat worden hangt dan vooral af van of Union Europees voetbal haalt, verwacht ik.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zelf denk ik eigenlijk eerder aan 1,5 miljoen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Wat zou je ervoor betalen als je hem zelf zou willen kopen? Aan zo'n bedrag moet je dan denken.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn schreef: 02 mar 2022, 11:56 Zelf denk ik eigenlijk eerder aan 1,5 miljoen.
Haha gekocht voor 10, en dan een optie voor 1.5 opnemen? Dat zou echt bizar zijn. Als hij het slecht gedaan zou hebben kan je hem altijd nog voor 1.5mln verkopen, er is geen TD die de prijs voor worst case scenario als koop-optie in het contract zet, zelfs John niet.
Ik neem aan dat er een realistische koopoptie in het contract staat. 4-5mln denk ik.
Zonder koopoptie lijkt me dat 5mln + doorverkoop minimaal gevraagd mag worden.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Sadilek heeft met een eenjarig contract en voor een laag bedrag binnengewandeld een koopoptie van 1,5 miljoen. Dan denk ik bij een Baumgartl eerder richting de 4 miljoen dan ook 1,5 miljoen.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

5 miljoen. Dat zou echt een wonder zijn.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ik meen ergens onder Rik 3 miljoen gelezen te hebben. zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij is niet goed genoeg voor PSV en hij is voor teveel geld gekocht. Maar dat wil niet zeggen dat hij er niks van kan. Speelt gewoon zijn wedstrijden middenmoot Bundesliga. Een koopoptie onder de 4/5 mln zou mij zeer sterk verbazen. Ik geloof er niet in.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Baumgartl is een lieve jongen, maar helaas een natte scheet als voetballer. Weet je nog hoe graag we hem kwijt wilde, maar dat niemand hem wilde en dat hij uiteindelijk bijna aan Fulham werd verhuurd. Dat John 10 miljoen betaalde voor een speler die ooit als groot talent te koop stond was behoorlijk bezopen, maar inmiddels heeft hij bewezen dat talent niet meer te bezitten. Wellicht heeft hij het prima gedaan in Duitsland, maar hier gaat toch niemand zijn miljoenen aan verprutsen?? Glazen bol: deze knul verhuren we tot zijn contract verloopt. Jammer. Door.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 02 mar 2022, 10:22 Dat zei je bij Luckassen ook…
Nee, bij Luckassen zei ik dat ze moesten verlengen. :monkey:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Hoe smaakte de azijn vanmorgen [mention]Lorenzo von Matterhorn[/mention] ?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

ComeOnPSV schreef: 02 mar 2022, 12:50 Hoe smaakte de azijn vanmorgen @Lorenzo von Matterhorn ?
Ons Lorenzo heeft gewoon een goed punt hoor. Clubs hebben ook wel door dat PSV hem elders stalt omdat hij hier niets te zoeken heeft. Die loopt zeer wss voor niks zijn contract uit. Weinig met azijn te maken. Zelfde als met Luckassen. Tenzij je met een goed voorbeeld kan komen dat PSV toen "miskopen" (gezien Guti en Mauro het momenteel prima doen) heeft proberen te verkopen, hier ook in geslaagd is. Guti niet, Baumgartl niet, Mauro niet, Bruma niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heeft PSV geprobeerd Guti en Mauro te verkopen? Volgens mij wilden zij zelf allebei niet verkocht worden en wilde Schmidt ze heel graag houden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 02 mar 2022, 13:11 Heeft PSV geprobeerd Guti en Mauro te verkopen? Volgens mij wilden zij zelf allebei niet verkocht worden en wilde Schmidt ze heel graag houden.
Mauro sws niet. Hij had zijn contract nog verlengd.

Guti kreeg een paar aanbiedingen, maar schimdt wilde hem bij de selectie houden.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

kastoekast schreef: 02 mar 2022, 13:12
ShovingNE2 schreef: 02 mar 2022, 13:11 Heeft PSV geprobeerd Guti en Mauro te verkopen? Volgens mij wilden zij zelf allebei niet verkocht worden en wilde Schmidt ze heel graag houden.
Mauro sws niet. Hij had zijn contract nog verlengd.

Guti kreeg een paar aanbiedingen, maar schimdt wilde hem bij de selectie houden.
Nee, klopt niet. Weet je nog dat Elfrink het over "vijf inkomende spelers had" etcetera? PSV heeft toch degelijk Guti, Bruma en Baumgartl in de etalage gezet en een vertrek van Mauro stond PSV ook niet geheel onwelwillend tegenover. Dat gebeurde echter allemaal niet, dus kwam die hele transfergekte/belofte ook helemaal niet van de grond. Het is trouwens Schmidt. Met de I achter de M en een hoofdletter S.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 02 mar 2022, 13:22
kastoekast schreef: 02 mar 2022, 13:12

Mauro sws niet. Hij had zijn contract nog verlengd.

Guti kreeg een paar aanbiedingen, maar schimdt wilde hem bij de selectie houden.
Nee, klopt niet. Weet je nog dat Elfrink het over "vijf inkomende spelers had" etcetera? PSV heeft toch degelijk Guti, Bruma en Baumgartl in de etalage gezet en een vertrek van Mauro stond PSV ook niet geheel onwelwillend tegenover. Dat gebeurde echter allemaal niet, dus kwam die hele transfergekte/belofte ook helemaal niet van de grond. Het is trouwens Schmidt. Met de I achter de M en een hoofdletter S.
Ik kan me heel goed een interview van Guti herinneren waarin hij zei dat hij een paar aanbiedingen had gekregen van zijn thuisland Mexico, maar dat hij toch niet vertrok.

Over Mauro gesproken hij heeft zijn contract verlengd op 2 jul. 2021, waarom zou je hem dan erna willen verkopen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

kastoekast schreef: 02 mar 2022, 13:28
Ardbeg schreef: 02 mar 2022, 13:22

Nee, klopt niet. Weet je nog dat Elfrink het over "vijf inkomende spelers had" etcetera? PSV heeft toch degelijk Guti, Bruma en Baumgartl in de etalage gezet en een vertrek van Mauro stond PSV ook niet geheel onwelwillend tegenover. Dat gebeurde echter allemaal niet, dus kwam die hele transfergekte/belofte ook helemaal niet van de grond. Het is trouwens Schmidt. Met de I achter de M en een hoofdletter S.
Ik kan me heel goed een interview van Guti herinneren waarin hij zei dat hij een paar aanbiedingen had gekregen van zijn thuisland Mexico, maar dat hij toch niet vertrok.

Over Mauro gesproken hij heeft zijn contract verlengd op 2 jul. 2021, waarom zou je hem dan erna willen verkopen.
Om geld te verdienen. Achteraf is het heel goed dat zowel Guti als Mauro zijn gebleven maar Guti mocht gewoon weg en Mauro stond PSV ook niet onwelwillend tegenover.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het gaat mij erom dat we Baumgartl al uitzwaaien en hem voor een fooi moeten laten gaan. Hij speelt bij een subtopper in Duitsland iedere week.. dan is hij meer waar dan 1,5 miljoen euro... Wij mogen best trots zijn op spelers die bij PSV spelen of verhuurd zijn en het daar goed doen. Het is hier gewoon een negatieve sfeer die de spelers zeker niet duurder maakt..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

ComeOnPSV schreef: 02 mar 2022, 14:50 Het is hier gewoon een negatieve sfeer die de spelers zeker niet duurder maakt..
Nee. Het is gewoon een speler waar veel en veel te veel geld voor is betaald, die zich al meerdere malen dmv blunders negatief heeft laten zien en waarbij het uiterst naïef is om te denken dat je daar nog prima centen voor gaat vangen. Vangen wat je vangen kan, en door.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Staat basis in de wedstrijd tegen Bayern om 1830u. Ben benieuwd, hij lijkt het toch verdienstelijk te doen in Berlijn. Toch fijn, is de kans aannemelijk dat we hem kwijtraken voor een nette prijs.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik ga die wedstrijd sowieso kijken maar extra aandacht voor Baumi is wel leuk. Met die 4 aanvallers van Bayern wordt het een lastige avond.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Timo vs Lewandowski. Succes daarmee!
Blij dat ie het goed doet maar voor mij volgt hij het Lucassen traject: hopelijk zo goed mogelijk bij andere clubs zodat hij voor een mooie prijs weg kan. 6 milj is acceptabel, 8 is wenselijk en alles daarboven een meevaller.
One can only hope
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij heeft de club een koopoptie die vast staat.
Ik dacht rond de 5mil.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Was dat niet ongeveer hetzelfde bij Bruma en Doan? Standaard koopoptie van John.
We wachten het af, ook die andere twee werden niet gelicht en bij Doan misschien maar goed ook.
One can only hope
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

De vergelijking met Luckassen gaat te ver. Je staande houden op het niveau van de Bundesliga is toch wel even anders dan de lagere regionen van Turkije. Bovendien pakt Baumgartl ook niet iedere wedstrijd een rode kaart, dat scheelt ook.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ben de wedstrijd niet aan het kijken maar 3-0 voor Bayern bij rust is niet best

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Timo Baumgartl