Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gesloten

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Totaal aantal stemmen: 111
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Juancho schreef: 15 mar 2022, 18:17 Als je Koeman (wil niet), Cocu (niet op de prio lijst), Slot (ligt vast) en Bosz (volgens Rik geen eerste keuze waar ik niks van geloof) dan ben je al snel door de standaard lijst heen. Alles daarbuiten om is 'verrassend'. Tot zover het bericht van Elfrink 😁
De volgende keer kunnen ze beter jou uitnodigen voor de "Peesjeveepodcast". Het lijkt erop dat je evenveel weet als Rik.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1722
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Rigo schreef: 15 mar 2022, 18:11
Wilysimba schreef: 15 mar 2022, 17:33 Een opvallende naam. Wellicht een vrije trainer die connecties heeft met Marcel Brands. Wie zou dit kunnen zijn. Een Nederlander lijkt mij het sowieso niet dan.
Marco Silva?
Die gaat met Fulham dit jaar gewoon promoveren, het lijkt me dat hij met Fulham de Premier League in zal willen gaan. Overigens denk ik wel dat de kans groot is dat de nummer 1 op het lijstje van Brands in Engeland actief is (geweest in recente tijd).
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nuno Espírito Santo misschien? Zit alweer een tijd zonder club. Wellicht is het een trainer waar Brands in zijn Everton tijd goed contact mee heeft gehad aangezien hij op het lijstje stond voor Everton, maar het uiteindelijk niet is geworden.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bij een verrassende naam (dus niet eentje die denkend aan PSV al snel valt), denk ik aan Gio v Bronckhorst, Wim Jonk, Alfred Schreuder, Louis van Gaal, Henk Fraser.

Een buitenlandse trainer kan ook, maar dat is dan eerder onbekend dan verassend.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Op Van Gaal na allemaal minder dan Bosz en Cocu.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Alleen Jonk en Fraser zijn dan een optie. Gio zit goed bij Rangers, Schreuder bij Brugge en Van Gaal gaat hem niet worden. Overigens zouden Jonk of Fraser inderdaad erg verrassend zijn. Ik hoop dat beiden niet in beeld zijn. Ik verwacht ook wel dat Cocu boven de twee laatstgenoemden op het lijstje staat.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Van Bronckhorst, Wim Jonk, Alfred Schreuder en Henk Fraser lijken me inderdaad eerder verassend dan verrassend.

Alsjeblieft niet zeg.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Fraser mag sowieso geen optie zijn en Jonk wordt nogal overschat.

Laatst in VI Pro stond een interessant stuk over Volendam en de cijfers achter hun seizoen tot nu toe.
Daaruit bleek dat Volendam flink meer scoort dan de 'expected goals' en minder goals tegen krijgt dan de 'expected goals tegen'. Hun hele lange reeks zonder verlies was dan ook vertekenend en zou meer richting het gemiddelde moeten gaan, wat nu ook het geval lijkt te zijn. Sinds de winterstop zijn ze namelijk veel minder dominant en in de afgelopen 3 wedstrijden hebben ze 1 keer gelijk gespeeld en 2 keer (fors) verloren.

Emmen is nu de koploper en de grote favoriet, Volendam moet gaan knokken om de 2e plaats.

https://www.vi.nl/pro/is-fc-volendam-er ... breken-aan
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Pascal Janssen kan nu ook definitief een streep doorheen. Wat een prutser
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Karfiooltje schreef: 17 mar 2022, 21:03 Pascal Janssen kan nu ook definitief een streep doorheen. Wat een prutser
Stond daar ooit dan geen streep doorheen?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 17 mar 2022, 21:04
Karfiooltje schreef: 17 mar 2022, 21:03 Pascal Janssen kan nu ook definitief een streep doorheen. Wat een prutser
Stond daar ooit dan geen streep doorheen?
Had wel een mooie reeks neergezet dus kan me voorstellen dat hij op een lijstje stond maar nu puntje bij paaltje komt geeft ie niet thuis. En zo kennen we er nog wel meer
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Karfiooltje schreef: 17 mar 2022, 21:07 Had wel een mooie reeks neergezet dus kan me voorstellen dat hij op een lijstje stond maar nu puntje bij paaltje komt geeft ie niet thuis. En zo kennen we er nog wel meer
En daar gaat het dus vaak mis. De goede periode wordt als de standaard gezien i.p.v. bovengemiddeld. Het gemiddelde is dus lager en dus valt het tegen als er in het opportunisme zo iemand wordt aangesteld. Dit zie je ook vaak bij matige spelers die op basis van een goede periode een transfer maken. Veel clubs die er intrappen en niet verder dan de piekperiode kunnen kijken. Helemaal als die piekperiode aan het einde van het seizoen ligt. Denk op Eredivisie aan spelers als Larsson en Johnsen.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Karfiooltje schreef: 17 mar 2022, 21:07
GillesdelaCroquette schreef: 17 mar 2022, 21:04

Stond daar ooit dan geen streep doorheen?
Had wel een mooie reeks neergezet dus kan me voorstellen dat hij op een lijstje stond maar nu puntje bij paaltje komt geeft ie niet thuis. En zo kennen we er nog wel meer
:lol: Alsof Pascal Jansen op het lijstje staat.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Peter Bosz laat ook weer zien waarom hij niet geschikt is voor topwedstrijden. 2-0 voor over 2 wedstrijden en Porto scoort uit een 4 tegen 3 situatie. Geweldige goal maar 4 tegen 3 verdedigers mag nooit
Fc Denzel
Basisspeler
2
Berichten: 468
Lid geworden op: 18 mar 2022
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Qua Nederlandse trainers zie ik het persoonlijk alleen in Fraser en Cocu zitten.

Zelf hoop en zie ik veel liever een internationale/buitenlandse trainer.
Je kunt daarmee ook veel interessantere spelers aantrekken.

Nuno Espirito Santo of Villas-Boas zouden wat mij betreft prima bij ons passen.
Of ze haalbaar zijn...
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Karfiooltje schreef: 17 mar 2022, 21:30 Peter Bosz laat ook weer zien waarom hij niet geschikt is voor topwedstrijden. 2-0 voor over 2 wedstrijden en Porto scoort uit een 4 tegen 3 situatie. Geweldige goal maar 4 tegen 3 verdedigers mag nooit
Leg eens uit waarom dat "nooit" mag?
Rigo
Bankzitter
3
Berichten: 249
Lid geworden op: 4 nov 2020

Fc Denzel schreef: 19 mar 2022, 12:12 Qua Nederlandse trainers zie ik het persoonlijk alleen in Fraser en Cocu zitten.

Zelf hoop en zie ik veel liever een internationale/buitenlandse trainer.
Je kunt daarmee ook veel interessantere spelers aantrekken.

Nuno Espirito Santo of Villas-Boas zouden wat mij betreft prima bij ons passen.
Of ze haalbaar zijn...
Villas Boas is een mooie. Die hebben we nog niet langs zien komen. Zou echt gaaf zijn en past inderdaad wel bij PSV .
Espirito Santo is ook een baas
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 19 mar 2022, 12:22
Karfiooltje schreef: 17 mar 2022, 21:30 Peter Bosz laat ook weer zien waarom hij niet geschikt is voor topwedstrijden. 2-0 voor over 2 wedstrijden en Porto scoort uit een 4 tegen 3 situatie. Geweldige goal maar 4 tegen 3 verdedigers mag nooit
Leg eens uit waarom dat "nooit" mag?
Dat is amateuristisch en naïef. Je staat met 2-0 voor en je helpt de tegenstander terug de wedstrijd in. Dan krijg je meestal de deksel op de neus
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Villas Boas kunnen we niet betalen jongens
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Karfiooltje schreef: 19 mar 2022, 13:06
Ardbeg schreef: 19 mar 2022, 12:22

Leg eens uit waarom dat "nooit" mag?
Dat is amateuristisch en naïef. Je staat met 2-0 voor en je helpt de tegenstander terug de wedstrijd in. Dan krijg je meestal de deksel op de neus

Maar leg eens uit waarom dat "nooit" mag? Het resultaat snap ik wel. Het is niet heel vreemd om 3 tegen 4 te scoren, hoor.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 19 mar 2022, 13:12
Karfiooltje schreef: 19 mar 2022, 13:06

Dat is amateuristisch en naïef. Je staat met 2-0 voor en je helpt de tegenstander terug de wedstrijd in. Dan krijg je meestal de deksel op de neus

Maar leg eens uit waarom dat "nooit" mag? Het resultaat snap ik wel. Het is niet heel vreemd om 3 tegen 4 te scoren, hoor.
Waarom is water nat?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Water bestaat uit 2 gassen, waterstof en zuurstof. Als je deze twee mengt krijg je een vloeistof. H2O. Vloeistoffen zijn altijd nat en kunnen samen met stoffen worden gemengd zodat er vaste vloeistof of gassen ontstaan. Als je water gaat ontleden krijg je waterstof en zuurstof. H2 en O2. Water bestaat uit bindingen, atoombindingen in het molecuul en een Van dr Waals binding tussen de meerdere moleculen. Als je het gaat verwarmen breekt de van dr Waals binding en krijg je een gas, dit is ook weer een beetje vochtig.  Er is geen logische verklaring waarom water nat is, het komt meer door de uitvindingen die mensen hebben gedaan en omdat het zo in elkaar zit. Je kan dan net zo goed jezelf afvragen waarom sommige substanties vast zijn of waarom ze gas zijn.
Maar goed, ik zie niet wat dit met dn Rog te maken heeft.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 19 mar 2022, 13:07 Villas Boas kunnen we niet betalen jongens
De kans is inderdaad klein. Maar Roger kon ook naar tal van clubs die meer wilden lappen. Ge wit oit nie.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 19 mar 2022, 20:57
Water bestaat uit 2 gassen, waterstof en zuurstof. Als je deze twee mengt krijg je een vloeistof. H2O. Vloeistoffen zijn altijd nat en kunnen samen met stoffen worden gemengd zodat er vaste vloeistof of gassen ontstaan. Als je water gaat ontleden krijg je waterstof en zuurstof. H2 en O2. Water bestaat uit bindingen, atoombindingen in het molecuul en een Van dr Waals binding tussen de meerdere moleculen. Als je het gaat verwarmen breekt de van dr Waals binding en krijg je een gas, dit is ook weer een beetje vochtig.  Er is geen logische verklaring waarom water nat is, het komt meer door de uitvindingen die mensen hebben gedaan en omdat het zo in elkaar zit. Je kan dan net zo goed jezelf afvragen waarom sommige substanties vast zijn of waarom ze gas zijn.
Maar goed, ik zie niet wat dit met dn Rog te maken heeft.
Roger Schmidt is net als ik een filosoof
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ja, laten we het "een filosoof" noemen...
La vida és massa curta per no fer broma
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DadOfFour schreef: 19 mar 2022, 21:26 Ja, laten we het "een filosoof" noemen...
Hij houdt er zijn eigen kijk op na. Of het de juiste is is weer een andere vraag 😛

Opvolging Roger Schmidt