Jordan Teze

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jordan en Ramalho centrum. Al was Bossie vandaag ook prima. En Obispo speelt verdienstelijk. Zo hebben we eindelijk toch een sterk centrum.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Die discussie in januari of we Ahmedhodzic moesten halen voor 7 miljoen of niet is inmiddels wel een mooie om op terug te kijken. Wat Teze heeft gepresteerd sinds hij centraal staat is eigenlijk bizar. Dat hij nu al weken hier en daar aanvoerder is zegt ook iets over zijn rol in de groep.

Ramalho heeft nog geen minuut op links gestaan maar er valt wel een case te maken dat Teze Ramalho her beste duo is. De snelheid van Teze, het risicoloos uitverdedigen en een goede inspeelpass vind ik zijn belangrijkste wapens.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 18 mar 2022, 08:20 Die discussie in januari of we Ahmedhodzic moesten halen voor 7 miljoen of niet is inmiddels wel een mooie om op terug te kijken. Wat Teze heeft gepresteerd sinds hij centraal staat is eigenlijk bizar. Dat hij nu al weken hier en daar aanvoerder is zegt ook iets over zijn rol in de groep.

Ramalho heeft nog geen minuut op links gestaan maar er valt wel een case te maken dat Teze Ramalho her beste duo is. De snelheid van Teze, het risicoloos uitverdedigen en een goede inspeelpass vind ik zijn belangrijkste wapens.
Achteraf gezien lijkt het allemaal bijzonder in elkaar te vallen. Mwene valt uit en daardoor maken zowel Mauro als Max minuten en die groeien allebei naar een betere vorm toe. Als Mwene en Ramalho in de interlandperiode weer aan kunnen haken hebben we alles overleefd zonder extra investering.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ramalho moet spelen als hij fit is, maar verrassend genoeg mag van mij ook Teze blijven staan en Boscagli naar de bank.

Boscagli vind ik degelijk en zijn passing is geweldig.
Teze heeft echter ook een uitstekende pass in huis en laat dit steeds meer zien, waarbij hij het voordeel heeft dat hij sterker en sneller is dan Boscagli. Ook is zijn betrouwbaarheid toegenomen, wat het zonde en onterecht zou maken als hij op de bank terecht komt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ren Höek schreef: 18 mar 2022, 09:17 Ramalho moet spelen als hij fit is, maar verrassend genoeg mag van mij ook Teze blijven staan en Boscagli naar de bank.

Boscagli vind ik degelijk en zijn passing is geweldig.
Teze heeft echter ook een uitstekende pass in huis en laat dit steeds meer zien, waarbij hij het voordeel heeft dat hij sterker en sneller is dan Boscagli. Ook is zijn betrouwbaarheid toegenomen, wat het zonde en onterecht zou maken als hij op de bank terecht komt.
Ik denk ook dat hij met de ervaring van Ramalho naast zich nog veel meer kan ontwikkelen. Waar Boscagli oké is, maar wel al een jaartje op z’n top, zie je bij Teze dat er echt nog wel meer in t vat zit
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Oranje!

Verdiend, strijder.
#FreeGeneratie4
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Naast Ramalho het seizoen afmaken!
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Leuk voor hem!
En verdiend inderdaad.

Laatst gewijzigd door Ren Höek op 18 mar 2022, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Leuk voor die jongen die echt een half jaar geduld heeft moeten hebben. Terecht zijn contract verlengd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Super! Hele mooie beloning voor zijn goede prestaties van de afgelopen tijd. Ook uitstekend voor zijn waarde als speler.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het perfecte moment om Boscagli na dit seizoen te verkopen, lijkt mij. Hopelijk speelt hij zich in de kijker met nog een paar goede wedstrijden in Europa. Dan heb je volgend jaar als basis Teze met Ramalho, lijkt me prima. Obispo als 1e vervanger zou dan ook prima zijn, al vraag ik me af of hij nog een jaar als wisselspeler wil blijven .
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Fantastisch voor hem. Ik ben best kritisch op hem geweest en meerdere malen aangegeven dat ik hem niet goed genoeg voor de basis vond (ook niet als CV). Speelde gisteren geweldig en dit is een mooie beloning. Misschien mijn mening zo zachtjes aan maar eens gaan herzien....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15285
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 18 mar 2022, 12:13 Fantastisch voor hem. Ik ben best kritisch op hem geweest en meerdere malen aangegeven dat ik hem niet goed genoeg voor de basis vond (ook niet als CV). Speelde gisteren geweldig en dit is een mooie beloning. Misschien mijn mening zo zachtjes aan maar eens gaan herzien....
Doe maar niet. Dan raakt ie anders direct in een vormdip.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

VERKOPEN OP ZIJN HOOGTEPUNT!

(zo beter? :) )
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Standbeeld schreef: 18 mar 2022, 12:10 Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
Zou kunnen. Al kan het ook zijn dat hij in aanmerking komt als Van Gaal met 5 verdedigers wil spelen, er meer centrale verdedigers dan nodig zijn en hij als de meest rechter centrale verdediger van de drie gezien wordt. I.i.g. erg leuk voor hem.
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Maar voor rechts heeft van Gaal ook al Hateboer mee. Dus denk ter vervanging van de Vrij als back-up voor de CV positie in een 532 opstelling.
Er zijn sowieso veel verdedigers mee trouwens. Met Wijndal, Malacia en Blind 3 LB. Zou Blind dan gaan banken?
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Lekker gewerkt Jordan!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Volkomen terecht dit. En mee basis, Is beter dan die andere prutsers.

Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Prima. En terecht
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Haha Bartje kan beter lekker van de zon gaan genieten.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Schitterende beloning. Nu de kans grijpen en zorgen dat je er bij blijft!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Heel mooi voor Jordan en wederom een compliment voor de Herdgang. Net als Gakpo vanaf de F-jes bij PSV en nu in Oranje. Lowietje geniet ook van de geweldige inspeelpasses van Teze.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 18 mar 2022, 12:24
Standbeeld schreef: 18 mar 2022, 12:10 Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
Zou kunnen. Al kan het ook zijn dat hij in aanmerking komt als Van Gaal met 5 verdedigers wil spelen, er meer centrale verdedigers dan nodig zijn en hij als de meest rechter centrale verdediger van de drie gezien wordt. I.i.g. erg leuk voor hem.
Je hebt gelijk. Lees net de uitleg van Van Gaal en ze zien hem als centrum verdediger. Goed nieuws.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Geweldig voor Teze dat hij erbij zit! Het zijn vriendschappelijke potjes, dus hij zou ook nog weleens zijn debuut kunnen maken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Mooi en echt verdiend! Wat een werker, passie en discipline laat hij zien top-level.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jordan Teze