Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Doet verdedigend heel weinig fout. En aanvallend heb je gewoon een volwaardige buitenspeler/spelmaker extra. Daarnaast erg constant. Kan me eigenlijk geen pot herinneren dit seizoen als back dat hij minder dan een zes scoorde.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Heerste op rechts en was heerlijk die kneus Diks aan het treiteren😅. Klasse match alweer
#simplythebest
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Wilde zelfs die Vulva, of hoe heette die, die twee koppen groter is te lijf na de overtreding op Gakpo.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Hartig Woordje
Bankzitter
3
Berichten: 213
Lid geworden op: 4 nov 2020

Arias jr.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Speelde weer geweldig.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ja, Mauro was weer goed. En je ziet dat zijn vertrouwen groeit en hij daardoor alleen maar beter wordt. Topper!
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Van een uiterst schattig jongetje, naar een manneke, naar nu echt een kerel.
Wat een geweldige ontwikkeling maakt hij dit seizoen! Zo ontzettend knap.

Volgend seizoen hoeft PSV in ieder geval geen nieuwe linksback te halen.
Max verkopen en Oppergard + Mwene als backup. Mauro blijft gewoon staan.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Misschien wel de meest constante speler sinds de winterstop. Is toch wel een geweldig verhaal dit.
Laatst gewijzigd door René1978 op 18 mar 2022, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ik gooi hem er maar in, uiterst ongebruikelijk voor een linksbenige speler, maar Mauro op rechts is misschien nog wel beter dan een Mauro beter op links? zeker met een Luuk volgend jaar wil ik die indraaiende ballen een paar keer per wedstrijd zien.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Nee, doe maar gewoon op linksback. Daar is hij ook beter. Veel te vaak is het voorspelbaar terugkappen en met links voorgooien een mankement. Heeft ook al regelmatig de snelheid uit een aanval gehaald.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Trixm schreef: 18 mar 2022, 11:11 Ik gooi hem er maar in, uiterst ongebruikelijk voor een linksbenige speler, maar Mauro op rechts is misschien nog wel beter dan een Mauro beter op links? zeker met een Luuk volgend jaar wil ik die indraaiende ballen een paar keer per wedstrijd zien.
Hij is op beide kanten prima, maar het is geen echte verdediger. Hierdoor kan hij soms op rechts beter lijken als er een buitenspeler tegenover hem staat, die liefst naar binnen trekt.

Uiteindelijk denk ik echter dat hij nog wel ver weg is van het zijn van een echte goede back. In het druk zetten en aan de bal is ie dat zeker wel, maar als wij op een gegeven moment als doel hebben dat we overwinteren in de Champions League dan heb je een back nodig, die ook tegen spelers als Szloboszai, Rafa Silva, Diaz, Sancho en dat soort spelers overeind kan blijven op constante basis en dat zie ik echt niet.
Vincent Vega
Veelbelovend talent
3
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 nov 2020

Thijs schreef: 18 mar 2022, 12:00
Trixm schreef: 18 mar 2022, 11:11 Ik gooi hem er maar in, uiterst ongebruikelijk voor een linksbenige speler, maar Mauro op rechts is misschien nog wel beter dan een Mauro beter op links? zeker met een Luuk volgend jaar wil ik die indraaiende ballen een paar keer per wedstrijd zien.
Hij is op beide kanten prima, maar het is geen echte verdediger. Hierdoor kan hij soms op rechts beter lijken als er een buitenspeler tegenover hem staat, die liefst naar binnen trekt.

Uiteindelijk denk ik echter dat hij nog wel ver weg is van het zijn van een echte goede back. In het druk zetten en aan de bal is ie dat zeker wel, maar als wij op een gegeven moment als doel hebben dat we overwinteren in de Champions League dan heb je een back nodig, die ook tegen spelers als Szloboszai, Rafa Silva, Diaz, Sancho en dat soort spelers overeind kan blijven op constante basis en dat zie ik echt niet.
Daar moeten we zeker naar streven, maar als wij een back hebben die dat soort spelers de baas is en daarbij nog goed (aanvallend) kan voetballen, is die binnen een jaar ook weer weg (bv Angelino).
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik vind het wel heel, heel hoog gegrepen om te verwachten dat een PSV back op constante basis tegen spelers als Sancho en Rafa Silva overeind kan blijven. Ik help het je hopen en ik wil ook dat PSV daar naar streeft maar da's wel een beetje lastig.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 18 mar 2022, 12:12 Ik vind het wel heel, heel hoog gegrepen om te verwachten dat een PSV back op constante basis tegen spelers als Sancho en Rafa Silva overeind kan blijven. Ik help het je hopen en ik wil ook dat PSV daar naar streeft maar da's wel een beetje lastig.
Dat is wel het niveau wat we moeten hebben om te overwinteren in de CL. Of je moet uiteraard dusdanig sterk zijn op andere posities dat je het tekort kunt compenseren…
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Mauro zou daarom tegen betere tegenstanders moeten gaan spelen om te kijken of hij dat aankan of daar naar toe kan groeien als hij dat een paar keer meemaakt en dan leert van zijn fouten. Het is in ieder geval erg prettig dat iemand die in de selectie nummer 17 t/m 20 was bij aanvang van het seizoen nu een volwaardige back is geworden. Ook nog eens een positie waar PSV doorgaans niet echt heel ruim zit en op de zomer van 2018 na toen Dumfries en Angelino werden aangetrokken doorgaans ook niet echt een gelukkige hand in heeft.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 18 mar 2022, 12:00 Uiteindelijk denk ik echter dat hij nog wel ver weg is van het zijn van een echte goede back. In het druk zetten en aan de bal is ie dat zeker wel, maar als wij op een gegeven moment als doel hebben dat we overwinteren in de Champions League dan heb je een back nodig, die ook tegen spelers als Szloboszai, Rafa Silva, Diaz, Sancho en dat soort spelers overeind kan blijven op constante basis en dat zie ik echt niet.
Gemist dat hij Anthony volledig uit de wedstrijd speelde de laatste keer tegen Ajax?
Dat lukt maar weinig backs (helemaal in de grote wedstrijden) en het is veelzeggend over Mauro zijn kwaliteiten.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ik denk dat we er anders in staan [mention]Thijs[/mention] . Mijn mening is dat indien we op elke positie een speler hebben met de kwaliteiten en drive van Mauro op dit moment, we fluitend kampioen worden. (Mits we 0 corners tegen krijgen uiteraard)
Saibari is underrated.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ren Höek schreef: 18 mar 2022, 12:27
Thijs schreef: 18 mar 2022, 12:00 Uiteindelijk denk ik echter dat hij nog wel ver weg is van het zijn van een echte goede back. In het druk zetten en aan de bal is ie dat zeker wel, maar als wij op een gegeven moment als doel hebben dat we overwinteren in de Champions League dan heb je een back nodig, die ook tegen spelers als Szloboszai, Rafa Silva, Diaz, Sancho en dat soort spelers overeind kan blijven op constante basis en dat zie ik echt niet.
Gemist dat hij Anthony volledig uit de wedstrijd speelde de laatste keer tegen Ajax?
Dat lukt maar weinig backs (helemaal in de grote wedstrijden) en het is veelzeggend over Mauro zijn kwaliteiten.
Ik heb Antony door erg veel backs uit de wedstrijd gespeeld zien worden… zeker de afgelopen maanden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Trixm schreef: 18 mar 2022, 12:34 Ik denk dat we er anders in staan @Thijs . Mijn mening is dat indien we op elke positie een speler hebben met de kwaliteiten en drive van Mauro op dit moment, we fluitend kampioen worden. (Mits we 0 corners tegen krijgen uiteraard)
Dan staan we er inderdaad heel anders in.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Laten we eens beginnen met een team smeden dat in de EL overwintert, in plaats van het te hebben over CL overwinteren. Dan is Mauro meer dan prima. Er zijn voldoende andere spelers die minder niveau hebben dan Mauro op back.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Begint echt een bijzonder verhaal te worden met hem. Een speler die ik nooit zal vergeten in ieder geval, gezien zijn aanloop in de jeugd met de Otten Cup etc. hoe hij (ook door mij) afgeserveerd werd en zichzelf terug geknokt heeft.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Thijs schreef: 18 mar 2022, 12:35
Trixm schreef: 18 mar 2022, 12:34 Ik denk dat we er anders in staan @Thijs . Mijn mening is dat indien we op elke positie een speler hebben met de kwaliteiten en drive van Mauro op dit moment, we fluitend kampioen worden. (Mits we 0 corners tegen krijgen uiteraard)
Dan staan we er inderdaad heel anders in.
Het gebeurt niet vaak, maar aan de andere kant, het moest een keer gebeuren.
Saibari is underrated.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

De voorzetten van Mauro zijn echt een extra wapen voor PSV. Trekbal binnendoor die je bij de tweede paal alleen hoeft binnen te tikken. Vandaag weer meer dan solide!
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Klopt helemaal! Vorig jaar (Emmen uit meen ik?) ook twee van zulke voorzetten die in een goal resulteerden! Heeft ie altijd gevoel voor gehad.

Wat mij vooral opvalt, is zijn abnormale constantheid op een onnatuurlijke positie. Die jongen speelt gewoon elke wedstrijd minimaal een 7. Terwijl hij vorig jaar op zijn natuurlijke posities alles behalve constant was. Echt megaknap en wat mij betreft volgend jaar volledig in die jongen investeren op LB.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Een goede, technische rechtsback halen en Mauro op linksback. Top!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik vond Mauro sinds een lange tijd een slechte wedstrijd spelen gisteren.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior