Phillipp Mwene

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Juancho schreef: 16 mar 2022, 16:49
Sensation schreef: 16 mar 2022, 16:33 Op dit moment mis ik hem wel als basisspeler, simpelweg omdat hij beste RB uit de selectie is. Dat zegt wat over die positie waar we extra kwaliteit nodig hebben, maar op dit moment zou hij basisspeler zijn, dus mis je hem toch als basisspeler? Als je hem als backup mist, wie moet er dan basis?
Ik vind het Mauro het eigenlijk prima doet op RB dus ik mis in dat kader Mwene niet. Ik zou alleen liever Max inruilen voor Mwene.
Dus Mauro rechts en Max links heeft voorkeur boven Mwene rechts en Mauro links?
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Niet direct maar ik vind Mwene nou ook weer niet zo'n groot verschil om eerlijk te zijn. Als je praat over aantallen, ja dan graag ASAP terug. Handige backup die het aardig doet. Voor mij persoonlijk niks meer. Uiteraard prettig als hij terug is zodat je meer smaken hebt en na dit seizoen eindelijk een fatsoenlijke RB kan halen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Koenjo schreef: 16 mar 2022, 18:50
Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 18:45

Schmidt heeft geen aankopen gedaan.
Je gaat mij niet wijs maken dat aankopen zoals: Mwene, Gotze en Zahavi niet uit de hoed van Schmidt komen.
Dan zijn het alsnog geen Schmidt aankopen. Daarnaast gaat zoiets in samenspraak.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Koenjo schreef: 16 mar 2022, 18:50
Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 18:45

Schmidt heeft geen aankopen gedaan.
Je gaat mij niet wijs maken dat aankopen zoals: Mwene, Gotze en Zahavi niet uit de hoed van Schmidt komen.
Dan zijn het alsnog geen Schmidt aankopen. Daarnaast gaat zoiets in samenspraak. Daarnaast. Moet je toch voorstellen dat je liever Götze dan Mwene ziet gaan :')
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 19:27
Koenjo schreef: 16 mar 2022, 18:50

Je gaat mij niet wijs maken dat aankopen zoals: Mwene, Gotze en Zahavi niet uit de hoed van Schmidt komen.
Dan zijn het alsnog geen Schmidt aankopen. Daarnaast gaat zoiets in samenspraak. Daarnaast. Moet je toch voorstellen dat je liever Götze dan Mwene ziet gaan :')
Götze was een volslagen onbekende voor PSV, totdat Schmidt kwam…
Gebruikersavatar
Koenjo
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 774
Lid geworden op: 15 mar 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 19:27
Koenjo schreef: 16 mar 2022, 18:50

Je gaat mij niet wijs maken dat aankopen zoals: Mwene, Gotze en Zahavi niet uit de hoed van Schmidt komen.
Dan zijn het alsnog geen Schmidt aankopen. Daarnaast gaat zoiets in samenspraak. Daarnaast. Moet je toch voorstellen dat je liever Götze dan Mwene ziet gaan :')
Dus jij denkt dat als Schmidt er niet was dat deze spelers ook bij PSV hadden gespeeld?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Koenjo schreef: 16 mar 2022, 19:30
Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 19:27

Dan zijn het alsnog geen Schmidt aankopen. Daarnaast gaat zoiets in samenspraak. Daarnaast. Moet je toch voorstellen dat je liever Götze dan Mwene ziet gaan :')
Dus jij denkt dat als Schmidt er niet was dat deze spelers ook bij PSV hadden gespeeld?
Dat is het punt toch helemaal niet. Zo is dat bij zo veel trainers.
Gebruikersavatar
Koenjo
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 774
Lid geworden op: 15 mar 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 19:39
Koenjo schreef: 16 mar 2022, 19:30

Dus jij denkt dat als Schmidt er niet was dat deze spelers ook bij PSV hadden gespeeld?
Dat is het punt toch helemaal niet. Zo is dat bij zo veel trainers.
Wat ben jij bijdehand zeg, natuurlijk gaat elke aankoop in samenspraak met de TD. Maar dat Schmidt bij deze aankopen een dikke vinger in de pap heeft gehad is algemeen bekent.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Koenjo schreef: 16 mar 2022, 19:43
Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 19:39

Dat is het punt toch helemaal niet. Zo is dat bij zo veel trainers.
Wat ben jij bijdehand zeg, natuurlijk gaat elke aankoop in samenspraak met de TD. Maar dat Schmidt bij deze aankopen een dikke vinger in de pap heeft gehad is algemeen bekent.
Lekkere binnenkomer van je :') Je noemt het Schmidt aankopen en dat zijn het niet. Of denk je dat John de Jong deze spelers zelf niet uitvoerig heeft beoordeeld? Elke trainer draagt spelers aan.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Conclusie: De hele technische staf is schuldig dat er geen echte topper op rechtsback speelt bij PSV dit seizoen
Gebruikersavatar
Koenjo
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 774
Lid geworden op: 15 mar 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 19:47
Koenjo schreef: 16 mar 2022, 19:43

Wat ben jij bijdehand zeg, natuurlijk gaat elke aankoop in samenspraak met de TD. Maar dat Schmidt bij deze aankopen een dikke vinger in de pap heeft gehad is algemeen bekent.
Lekkere binnenkomer van je :') Je noemt het Schmidt aankopen en dat zijn het niet. Of denk je dat John de Jong deze spelers zelf niet uitvoerig heeft beoordeeld? Elke trainer draagt spelers aan.
Ja dit zijn aankopen die zonder Schmidt waarschijnlijk niet gedaan zouden zijn, en natuurlijk gaat dat in samenspraak met een TD, dat is namelijk altijd zo. Iedereen weet dat aankopen in samenspraak gaan met een TD, dat jij hier zo graag over wilt discussiëren prima, ik vind het bijdehand overkomen.

Mijn stelling was dus, zouden deze spelers hier zonder Schmidt waarschijnlijk ook gespeeld hebben? Het antwoord is NEE.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Koenjo schreef: 16 mar 2022, 19:54
Ardbeg schreef: 16 mar 2022, 19:47

Lekkere binnenkomer van je :') Je noemt het Schmidt aankopen en dat zijn het niet. Of denk je dat John de Jong deze spelers zelf niet uitvoerig heeft beoordeeld? Elke trainer draagt spelers aan.
Ja dit zijn aankopen die zonder Schmidt waarschijnlijk niet gedaan zouden zijn, en natuurlijk gaat dat in samenspraak met een TD, dat is namelijk altijd zo. Iedereen weet dat aankopen in samenspraak gaan met een TD, dat jij hier zo graag over wilt discussiëren prima, ik vind het bijdehand overkomen.

Mijn stelling was dus, zouden deze spelers hier zonder Schmidt waarschijnlijk ook gespeeld hebben? Het antwoord is NEE.

Ja ok. Your point being?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik ben dit seizoen blij dat hij bij ons speelt.
Heeft ons ook al meermaals uit de brand geholpen... Prima back-up speler ook, voor de aankomend seizoenen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het is ook een prima back-up speler die er vóór zijn blessure mijns inziens ook nog eens er beter in kwam. Ik vond het een logische zet om hem te halen, daar Teze nog als rechtsback werd gezien en hij ook als back-up voor Max kon dienen. Er is echter nu wel wat veranderd en vind ik het halen van een basis rechtsback één van de drie prioriteiten voordat er sterkhouders vertrekken en kan hij zijn oorspronkelijke positie van back-up weer gaan vervullen.
Gebruikersavatar
Koenjo
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 774
Lid geworden op: 15 mar 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Massimo schreef: 17 mar 2022, 08:08 Het is ook een prima back-up speler die er vóór zijn blessure mijns inziens ook nog eens er beter in kwam. Ik vond het een logische zet om hem te halen, daar Teze nog als rechtsback werd gezien en hij ook als back-up voor Max kon dienen. Er is echter nu wel wat veranderd en vind ik het halen van een basis rechtsback één van de drie prioriteiten voordat er sterkhouders vertrekken en kan hij zijn oorspronkelijke positie van back-up weer gaan vervullen.
Teze is geen rechtsback mogen we nu wel stellen denk ik, centraal komt hij veel beter tot zijn recht. Met Mauro en Mwene heb je dus eigenlijk maar 1 back/up voor de RB positie, er zal dus wat bij moeten idd. Ik vond het afgelopen zomer jammer dat het niet is gelukt om Arias terug te halen, misschien komend jaar weer een poging wagen :opzijnkop:
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 17 mar 2022, 08:08 Het is ook een prima back-up speler die er vóór zijn blessure mijns inziens ook nog eens er beter in kwam. Ik vond het een logische zet om hem te halen, daar Teze nog als rechtsback werd gezien en hij ook als back-up voor Max kon dienen. Er is echter nu wel wat veranderd en vind ik het halen van een basis rechtsback één van de drie prioriteiten voordat er sterkhouders vertrekken en kan hij zijn oorspronkelijke positie van back-up weer gaan vervullen.
Als we Max zouden kunnen verkopen en een goede rechtsback daarvoor zouden kunnen halen zitten we prima qua verdedigers.
Mwene dan 1e backup op beide back posities, daarachter kunnen dan talenten zoals Oppegard en Sambo aanhaken.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Iemand een update? Komt Mwene nog aan spelen toe dit seizoen?
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Volgens mij werd er vorige week vermeld dat hij er nog 2 a 3 weken uit zou zijn. Zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.

Edit: gevonden. Nog zeker 2 tot 3 weken.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-kent-nogal-wa ... ~a346cdcb/
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

What the fuck man. Leek een lichte blessure.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

In een ideale wereld is Mwene eerste wissel op rechtsback. Maar doordat Max matig is zou het toch wel fijn zijn als we nog eens met Mauro links- en Mwene rechtsback kunnen spelen. Duurt nog even dus, jammer.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Uiteindelijk toch wel lang geblesseerd. Kwam er eigenlijk steeds beter in. Geen geweldenaar, maar met de transfervrije status een prima selectiespeler. Wel is hij hopelijk volgend seizoen weer waarvoor hij gehaald is en dat is als back-up voor rechts en eventueel links. Rechts achterin zou je qua niveau omhoog moeten. (Samen met uiteraard de keepers- en spitspositie) Op die manier compenseer je het vertrek van Gakpo en eventueel Sangaré.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ik vraag me af hoe je iets wat reeds uit balans is terug in balans brengt door andere posities niet (?) aan te pakken. Wil je de gebreken in de huidige selectie compenseren, dan zul je zowel de RB-, spits- en keeperspositie als het eventuele vertrek van Gakpo en Sangaré moeten verbeteren/opvangen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nog maar de vraag of hij er weer bovenop komt na zn blessure. Had een sterke december maand dus hoop het vurig.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Erg zonde dat hij er zolang uitligt, was goed op dreef voor zijn blessure. Was bij Mainz ook langdurig geblesseerd waardoor hij in zijn eerste twee seizoenen nauwelijks heeft gespeeld. Wat mij betreft een punt van aandacht bij PSV, beetje zorgwekkend dat nu Cillessen weer wordt genoemd.

Overigens kan het prima zo zijn de blessure van Mwene compleet los staat van eerdere blessures, maar heb het idee dat we de laatste wat te vaak spelers kopen met een uitgebreid blessureverleden: Romero, Thomas, vGinkel, Pröpper, Mwene, Götze, Mitroglu.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als je op transfermarkt de blessuregeschiedenis van Mwene bekijkt dan is het zeker ook iemand met een verleden.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Zit ik net naar te kijken idd, heeft wel vaker veel gemist. Nu al 77 dagen eruit and still counting.


21/22 Onbekende blessure 17 feb. 2022 -?? 77 dagen
21/22 Lichte blessure 16 sep. 2021 20 sep. 2021 4 dagen
20/21 Trainingsachterstand 17 dec. 2020 28 dec. 2020 11 dagen
20/21 Capsuleverwonding 16 nov. 2020 17 dec. 2020 31 dagen
19/20 Trainingsachterstand 9 sep. 2019 30 dec. 2019 112 dagen
18/19 Patellapees prikkeling 5 nov. 2018 9 sep. 2019 308 dagen

Waarbij de patellapees van 18/19 en de trainingsachterstand van 19/20 eigenlijk 1 lange blessure was van meer dan een jaar.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Phillipp Mwene