Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Is idd beter dat die Kutcu geschorst is. Liever Jens of Jorrit daar op 8. Aarsneus en Til erbij en hopelijk kloppen ze Ajax.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ondertussen staan AZ en Twente op 4 punten. Die hebben allebei een makkie volgende week: Willem II en PEC. Feyenoord kan zo maar vijfde worden dit jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als dat gebeurt kan je moeilijk zeggen dat Slot het goed heeft gedaan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Inderdaad. Kan dat sprookje ook naar de vergetelheid.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

[mention]Heruone[/mention] benieuwd naar hoe jij denkt dat Feyenoord ajax kan pakken?
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Fey wordt echt wel 3e. Ik wil niet van ze verliezen, de rest interesseert me niks.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Feyenoord wordt wel 3e ja. Zelfs als ze de klassieker verliezen zijn zij stabieler in punten pakken dan Twente en AZ.
Normaal gesproken heb ik 0 hoop op zo'n wedstrijd. Feyenoord is tegen Ajax net Almere City. Anderzijds stemt de wedstrijd vorig jaar mij een klein beetje hoopvol. Destijds was Feyenoord de betere ploeg, drukte Ajax bij vlagen heel ver terug en creëerde best een aantal grote kansen. Ajax won uiteindelijk met hangen en wurgen, vooral door heel slecht afmaken van o.a. Berghuis en Sinisterra. Maar zo'n scenario mét het fatsoenlijk afmaken van kansen zou wel fijn zijn.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

De beste wedstrijd van Hendrix bij PSV was tegen Ajax uit (2 goals Pereiro)

Dus Arne! Zet hem eirn.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Voor Roger is de wedstrijd uit bij Feyenoord wel echt een soort van eindexamen. Buiten het feit of je dan nog wel of niet kampioen kunt worden kan je de periode bij PSV afsluiten door ten minste uit van Ajax AZ en Feyenoord te winnen en dan ben je beter af dan dat je wéér van Feyenoord, en dus ook uit de toppers verliest. Thuis is het al niet meer te herstellen met 1-2 1-2 en 0-4.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Bijlow rest van het seizoen uitgeschakeld.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Feyenoord moet vanaf nu naar beneden kijk ipv naar boven.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

DonyellMalen schreef: 15 mar 2022, 18:50 Bijlow rest van het seizoen uitgeschakeld.
Die Marciano doet het tot nu toe volgens mij niet slecht als hij speelt, maar die Bijlow mist echt enorm veel wedstrijden steeds. Stond volgens mij een pagina terug al dat hij gemiddeld 50% van de wedstrijden mist elk seizoen. Echt bizar hoe blessuregevoelig hij is voor een keeper.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Snap ook niet hoe je als keeper zo blessuregevoelig kan zijn. Hopelijk kan die Marciano Ajax zondag van scoren af houden dan. Drommel nieuwe Nr1 in oranje!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ruiter is nog vrij
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ruiter kan d'r niets van. Lees ook dat ze Brad Jones willen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Die Marciano kan er niks van. Weer een geluk voor Ajax. En ook wel voor ons als we er tegen moeten.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

DonyellMalen schreef: 15 mar 2022, 18:50 Bijlow rest van het seizoen uitgeschakeld.
Die is voor een keeper wel erg vaak geblesseerd.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 15 mar 2022, 19:00 Die Marciano kan er niks van. Weer een geluk voor Ajax. En ook wel voor ons als we er tegen moeten.
Dus ze hebben een 2e keeper die er niks van kan en zijn nou in allerijl opzoek naar een nieuwe keeper? Waar is de tijd gebleven dat de clubs gewoon een stabiele ervaren keeper als 2e man op de bank hadden zitten.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Standbeeld schreef: 15 mar 2022, 19:38
Menno1 schreef: 15 mar 2022, 19:00 Die Marciano kan er niks van. Weer een geluk voor Ajax. En ook wel voor ons als we er tegen moeten.
Dus ze hebben een 2e keeper die er niks van kan en zijn nou in allerijl opzoek naar een nieuwe keeper? Waar is de tijd gebleven dat de clubs gewoon een stabiele ervaren keeper als 2e man op de bank hadden zitten.
Die tijd is er nooit geweest. Hooguit een keer als uitzondering een seizoen, maar een stabiele ervaren 1ste keeper is al bijna onmogelijk, dus laat staan een tweede ook nog…
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Thijs schreef: 15 mar 2022, 20:51
Standbeeld schreef: 15 mar 2022, 19:38
Dus ze hebben een 2e keeper die er niks van kan en zijn nou in allerijl opzoek naar een nieuwe keeper? Waar is de tijd gebleven dat de clubs gewoon een stabiele ervaren keeper als 2e man op de bank hadden zitten.
Die tijd is er nooit geweest. Hooguit een keer als uitzondering een seizoen, maar een stabiele ervaren 1ste keeper is al bijna onmogelijk, dus laat staan een tweede ook nog…
Mwoah de afgelopen twintig jaar heb ik bij verschillende clubs dat genoeg gezien. Zoetebier, Timmer, Lobont, Unerstall, Room, Pasveer, Boschker, Moens, Lodewijks, Stekelenburg, Vonk,
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

VeresRivne schreef: 15 mar 2022, 21:03
Thijs schreef: 15 mar 2022, 20:51

Die tijd is er nooit geweest. Hooguit een keer als uitzondering een seizoen, maar een stabiele ervaren 1ste keeper is al bijna onmogelijk, dus laat staan een tweede ook nog…
Mwoah de afgelopen twintig jaar heb ik bij verschillende clubs dat genoeg gezien. Zoetebier, Timmer, Lobont, Unerstall, Room, Pasveer, Boschker, Moens, Lodewijks, Stekelenburg, Vonk,
Op Lodewijks na allemaal keepers die, in die fase van hun carrière, tekort kwamen om voor een langere periode (zoals nu bij Feyenoord het geval is) de moeten optreden. Unnerstal kun je over twisten, maar als je Mvogo er niet uit keept kun je de trainer verwijten dat ie andere prioriteiten stelt, maar ben je dus ook niet zo goed en stabiel. Dat de anderen (Room, Moens en Vonk snap ik echt niet wat je daarin ziet/zag) wel eens een wedstrijd redelijk zorgeloos erin konden komen, ben ik eens, maar niet over langere tijd.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Lobont vond ik echt een geweldige keeper. Herinner me daar nog wel discussies over op het oude PN.

Triest voor Bijlow, uitstekend talent maar met zoveel blessures kan je er niet op bouwen en dit gaat zijn carrière echt dwars zitten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hup Feyenoord! (Zondag dan)
#FreeGeneratie4
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als Feyenoord zondag op miraculeuze wijze wint, dan wordt PSV kampioen. Daar twijfel ik niet aan.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Hoe slecht Ajax ook is, Feyenoord is altijd slechter op dat moment.
#simplythebest
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ykhim schreef: 15 mar 2022, 23:10 Als Feyenoord zondag op miraculeuze wijze wint, dan wordt PSV kampioen. Daar twijfel ik niet aan.
Als Feyenoord ons laat winnen in de Kuip daarna wel
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord