Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Menno1 schreef: 12 mar 2022, 16:23
Precies. En daarom verwacht ik Mo bij de selectie in de bekerfinale. Voor het geval Ajax dik voor staat. Rollen ze Mo in de 89e minuut nog even het veld in. Om PSV af te zeiken.
I see what you did there.

Mocht het scenario wat jij schetst uitkomt dan hoop ik op de karmabus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 12 mar 2022, 16:26 Doe eens niet zo mal, Menno. Dat gaat niet gebeuren.
Absoluut wel. Ook al weegt hij 100kg.

Ik hoop zelf dat PSV dan met 0-3 voor staat en dat de resterende 5 minuten voor het einde de camera zich volledig focust op de kop en kinnen van Mo dan.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 12 mar 2022, 16:05 Binnenkort wordt bekend dat hij nog gewoon werkt. Kan je op wachten.
Ja want tenslotte is Overmars zelf opgestapt. Hij hoefde niet weg zeggen ze dan. :kots:
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Menno1 schreef: 12 mar 2022, 16:34
Standbeeld schreef: 12 mar 2022, 16:26 Doe eens niet zo mal, Menno. Dat gaat niet gebeuren.
Absoluut wel. Ook al weegt hij 100kg.

Ik hoop zelf dat PSV dan met 0-3 voor staat en dat de resterende 5 minuten voor het einde de camera zich volledig focust op de kop en kinnen van Mo dan.
Ik denk dat Mo voor die tijd al weg is. Die dacht even goed bezig te zijn en hoort nu dat Ten Hag niet tevreden is. Dat pikt hij niet.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat zou prachtig zijn. Maar zie ik niet gebeuren. Ik hoop vooral dat ze in de Zomer afscheid van elkaar nemen, zonder dat hij ooit een seconde in dat shirt heeft gespeeld.

Overigens: ten Hag zegt dat Mo niet op eredivisie niveau kan rennen. Maar kan hij dat wel op KKD niveau? Want daar maakt hij ook geen minuten. Jammer dat er niet doorgevraagd werd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ten Hag zei dat Mo niet kan rennen en toen hij aan de reporter zag hoe hard dat klonk, corrigeerde hij het nog wel wat door toe te voegen op Eredivisie niveau, maar ik denk dat hij het echt wel zo zwaar bedoelde als het er in eerste instantie uitkwam.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dat ie na 2 maanden zelfs bij Jong Ajax geen minuten maakt zegt genoeg.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ShovingNE2 schreef: 12 mar 2022, 16:05 Binnenkort wordt bekend dat hij nog gewoon werkt. Kan je op wachten.
Ha ja dat klopt, kwam hem laatst tegen na het stappen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 12 mar 2022, 19:28Ha ja dat klopt, kwam hem laatst tegen na het stappen:
Toch ietwat verrassend, tijdens het shoppen lag meer voor de hand :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 12 mar 2022, 19:28
ShovingNE2 schreef: 12 mar 2022, 16:05 Binnenkort wordt bekend dat hij nog gewoon werkt. Kan je op wachten.
Ha ja dat klopt, kwam hem laatst tegen na het stappen:

Afbeelding
Post van Shoving ging over Netto. Maar je creatie mag er zijn hoor. Ik geef het een 8. :grin:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Weet ik, maar het kon ook hier op slaan en ik moest toch een aanleiding hebben om dit te doen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wel lef hoor, haters zullen nu zeggen dat je een racist bent.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 12 mar 2022, 19:28
ShovingNE2 schreef: 12 mar 2022, 16:05 Binnenkort wordt bekend dat hij nog gewoon werkt. Kan je op wachten.
Ha ja dat klopt, kwam hem laatst tegen na het stappen:

Afbeelding
Don’t get high on your own supply…
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Menno1 schreef: 12 mar 2022, 20:26
Grasmat schreef: 12 mar 2022, 19:28

Ha ja dat klopt, kwam hem laatst tegen na het stappen:

Afbeelding
Don’t get high on your own supply…
Wordt geen (vet)kwab door je eigen kebab…
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Volgens Valentijn is Mo door de uitspraken van Ten Hag extra gemotiveerd. Hij heeft 17 april met rood omcirkelt in zijn agenda want hij wil persé tegen PSV spelen. Hij zit nog niet op gewicht omdat ze het bij Ajax niet verstandig vinden dat hij een crashdieet volgt zoals bij PSV is gebeurd. Hij moet geleidelijk afvallen. Haha dan zal hij over 1 jaar wel een keer op gewicht zitten. Maar hé, Mo is goed bezig en extra gemotiveerd nu Ten Hag dit gezegd heeft.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Nou Mo, hier in Eindhoven zitten we te beven van angst jongen :grin:


Meh, ik geloof er geen zak van dat Ihattaren rekeningen zou willen vereffenen. Het hoofdstedelijke rioolblaadje schrijft wat de fans willen horen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij kan nu nog niet eens rennen, laat staan een potje met Jong spelen. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat Mo over een maand klaar is om een topwedstrijd te spelen. Ik zeg het nog maar eens: ik zou al versteld staan als hij dit jaar überhaupt nog 90m speelt, al is het in Jong.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

guus schreef: 14 mar 2022, 21:54 Volgens Valentijn is Mo door de uitspraken van Ten Hag extra gemotiveerd. Hij heeft 17 april met rood omcirkelt in zijn agenda want hij wil persé tegen PSV spelen. Hij zit nog niet op gewicht omdat ze het bij Ajax niet verstandig vinden dat hij een crashdieet volgt zoals bij PSV is gebeurd. Hij moet geleidelijk afvallen. Haha dan zal hij over 1 jaar wel een keer op gewicht zitten. Maar hé, Mo is goed bezig en extra gemotiveerd nu Ten Hag dit gezegd heeft.
Oh eigenlijk PSV zijn schuld dat hij nog niet kan rennen. Die hebben slechte medische begeleiding gegeven en daagden hem mentaal niet genoeg uit.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

guus schreef: 14 mar 2022, 21:54 Volgens Valentijn is Mo door de uitspraken van Ten Hag extra gemotiveerd. Hij heeft 17 april met rood omcirkelt in zijn agenda want hij wil persé tegen PSV spelen. Hij zit nog niet op gewicht omdat ze het bij Ajax niet verstandig vinden dat hij een crashdieet volgt zoals bij PSV is gebeurd. Hij moet geleidelijk afvallen. Haha dan zal hij over 1 jaar wel een keer op gewicht zitten. Maar hé, Mo is goed bezig en extra gemotiveerd nu Ten Hag dit gezegd heeft.
Het is dezelfde reflex als altijd. De trainer of een ‘journalist’ doet een uitspraak, en Mootje reageert via Instagram om te laten zien dat ie hard aan het werk is. Na de uitspraak van Ten Hag net zo, toen postte hij opeens een story dat hij aan het werk was op de toekomst.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

ziege maar ook zagge schreef: 14 mar 2022, 22:05 Nou Mo, hier in Eindhoven zitten we te beven van angst jongen :grin:


Meh, ik geloof er geen zak van dat Ihattaren rekeningen zou willen vereffenen. Het hoofdstedelijke rioolblaadje schrijft wat de fans willen horen.
Hij zei het bij VI vandaag. :grin: Dat is uiteraard ook een rioolprogramma.
Volgens van der Gijp moet Mo gewoon aansluiten na de zomer. Haha dan mag ie weer eerst geleidelijk op gewicht komen zodat hij na de Kerst mee kan doen. Oh wacht….dan moet ie weer opnieuw beginnen en geleidelijk afvallen om na de zomer aan te kunnen sluiten. :lol:
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Aha. Het is de schuld van PSV dat mootje dönerbroodje zo vadsig als wat is, dat ligt niet aan zijn arbeidsethos; en het wordt nog mooier: bij die schijtnarcistenclub in Diemen hebben ze het fit maken van spelers uitgevonden.
OK.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

ruuddevil schreef: 14 mar 2022, 22:16
guus schreef: 14 mar 2022, 21:54 Volgens Valentijn is Mo door de uitspraken van Ten Hag extra gemotiveerd. Hij heeft 17 april met rood omcirkelt in zijn agenda want hij wil persé tegen PSV spelen. Hij zit nog niet op gewicht omdat ze het bij Ajax niet verstandig vinden dat hij een crashdieet volgt zoals bij PSV is gebeurd. Hij moet geleidelijk afvallen. Haha dan zal hij over 1 jaar wel een keer op gewicht zitten. Maar hé, Mo is goed bezig en extra gemotiveerd nu Ten Hag dit gezegd heeft.
Het is dezelfde reflex als altijd. De trainer of een ‘journalist’ doet een uitspraak, en Mootje reageert via Instagram om te laten zien dat ie hard aan het werk is. Na de uitspraak van Ten Hag net zo, toen postte hij opeens een story dat hij aan het werk was op de toekomst.
Ik dacht dat ik de enige was die dat opviel. Bedankt voor de bevestiging :lol:
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Niemand die mij kapot kan krijgen!!


“Twelve seconds later”

Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 12 mar 2022, 16:23
Massimo schreef: 12 mar 2022, 16:09 Nadat Ajax een stap had genomen in het aantal grote transfers en salarissen kwam het volgende dingetje en dat is een soort van power play naar de andere clubs toe. Bergwijn willen halen terwijl die bij PSV bij de uitblinkers behoorde op dat moment. Dat was toen een brug te ver, maar ze kregen erg veel voldoening in het halen van Berghuis wat toen de beste speler van Feyenoord was en zouden maar wat graag Ihattaren oppoetsen. Resultaat is dat Berghuis als prima tot goede, maar niet excellerende speler voor Ajax 4 miljoen per jaar verdient en dat Ihattaren de boel in Amsterdam zal lopen vergallen zoals hij dat ook bij PSV en in Italië heeft gedaan. Ook voor Bergwijn waren ze bereid een totaal niet marktconform transferbedrag met dito salaris te gaan betalen als het aan Overmars had gelegen zonder dat er dit seizoen al grote verkopen waren gedaan.
Precies. En daarom verwacht ik Mo bij de selectie in de bekerfinale. Voor het geval Ajax dik voor staat. Rollen ze Mo in de 89e minuut nog even het veld in. Om PSV af te zeiken.
https://www.vandaaginside.nl/nieuws/iha ... s-PSV-ajax

Mark my words...die zit er bij hoor, met zijn dikke reet. Fit of niet fit.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Echt niet, dat is over een maandje. Die verliest nog niet eens 3 kilo in de komende 30 dagen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 15 mar 2022, 01:59 Mark my words...die zit er bij hoor, met zijn dikke reet. Fit of niet fit.
Geweldig. Ik mag hopen dat hij invalt en dat hij als een Jhonny van de Burgerking over het veld sjokt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈