Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Is er wel echt langer uit dan ik verwacht had
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 23 feb 2022, 14:06 Is er wel echt langer uit dan ik verwacht had
Doen ze goed bij PSV, geen risico nemen met een hersenschudding.
Als je te vroeg begint kan dit serieuze gevolgen hebben.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Het is jammer, maar idd. beter. Niettemin zorgelijk met al die andere blessures, hoe uiteenlopend de oorzaken ook zijn. Er zijn clubs waar anders met dergelijke zaken wordt omgegaan
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Is wel vervelend nu net in de periode dat ook Ramalho geblesseerd is. Teze vult het goed in, maar er mag nu niks meer wegvallen achterin.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Goede teksten van Obispo (en Teze) in het interview met VI.
PSV besloot afgelopen transferperiode om geen vervanger voor de geblesseerde André Ramalho te halen, mede om de ontwikkeling van Teze en Obispo niet in de weg te staan. "Als ze een vervanger hadden gehaald, had ik het ook begrepen. Het is hun goed recht. Het hoort erbij en ik moet dan maar laten zien dat ik hoor te spelen", zegt Obispo daarover. "Het scheelt wel als je als verdediger in een bepaald ritme kunt komen. In het begin van het seizoen speelde ik alles, daarna een maand niet, dan is het toch lastig er weer in te komen."
Laat strijdlust zien, maar geeft ook terecht aan dat het hem nu wel moeilijker wordt gemaakt om te presteren zonder ritme.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Voor een verdediger lijkt het me verschrikkelijk om nog even 8 minuten in te moeten vallen en dat daarbij ook nog eens twee medeverdedigers op een andere positie komen te spelen. Des te knapper hoe hij toch een keer of drie een belangrijke onderschepping of blok had in of bij het eigen strafschopgebied. Moet van mij gewoon de voorkeur gaan krijgen boven Boscagli. Opbouwend mogelijk iets minder, maar veel meer een speler, die een echte goede verdediger kan worden. Dat ie nu nog ongeveer twee keer per wedstrijd een foute inschatting maakt is nog altijd maar de helft van Bosca en in grootte vaak ook minder ernstig. Daarbij geeft hij ook goed rugdekking, zoals je zag bij dat blok op Armenteros, nadat Boscagli weer uit positie was.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Boscagli is de voetballende verdediger, Obispo meer een echte verdediger.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hij is ook vele malen sneller dan Bosca. Dat is handiger als je Ramalho naast je hebt.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Hij was echt dramatisch, zelden zo slecht zien spelen. Bij die 4e goal ook echt zo lomp en dom ingestapt. Gauw Boscagli er weer in, beter voor het team en met name Teze.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Totale offday volgens mij.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Tovast schreef: 10 mar 2022, 23:57 Hij was echt dramatisch, zelden zo slecht zien spelen. Bij die 4e goal ook echt zo lomp en dom ingestapt. Gauw Boscagli er weer in, beter voor het team en met name Teze.
Precies wat ik dacht, een paar stappen minder en je maakt het de aanvaller zoveel lastiger.
D'n Berry
Talent
2
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 jul 2021

We kunnen hem onderhand wel afschrijven voor de basis, toch? Elke keer als het niveau omhoog gaat vliegt it uit de bocht. Jammer want ik gun het hem erg, maar hij is gewoon te licht.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Dat instappen bij de 3-4...hij wist gewoon niet hoe hij moest staan. Als hij blijft staan is er niets aan de hand. Maar hij hapt als een pupil en het gevolg is de 3-4. Obispo rendeert wellicht naast een ervaren speler zoals Ramalho, maar naast Teze en Max was het een ramp.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Komt net weer terug van een blessure. We moeten stoppen met spelers afschrijven op basis van één of twee wedstrijden. Hij heeft het ook heel vaak goed gedaan.
Ex unitate vires
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Weken geblesseerd geweest aan het hoofd, geen ritme op kunnen doen en dan last-minute een zieke collega moeten vervangen zonder dat je de tactisch georiënteerde trainingssessie op de tegenstander van vandaag meehebt kunnen spelen om jezelf voor te bereiden op diens strategie.

Ik geef het je te doen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

D'n Berry schreef: 11 mar 2022, 05:54 We kunnen hem onderhand wel afschrijven voor de basis, toch? Elke keer als het niveau omhoog gaat vliegt it uit de bocht. Jammer want ik gun het hem erg, maar hij is gewoon te licht.
Nee, hij heeft de pech dat achter hem een onzeker en twijfelende keeper staat. Dat Max nog steeds niet goed kan verdedigen, al was het beter dan de weken ervoor.

De fouten liggen bij de standaardsituaties... Dit is al twee seizoenen een groot probleem.
Drommel bij de nul een doe te eager uit zijn goal komt en daardoor Max blokt die mee verdedigd.

Het feit dat Kopenhagen zo makkelijk als ze de bal hadden er doorheen voetbalden ligt aan het hele team niet alleen Obispo.

Iemans heeft geen ritme en komt terug van een blessure. Ik vind hem een prima speler.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Gelukkig genoeg nuances hier. Die jongen speelt nog 3x in 9 dagen dus laten we hem even wat tijd gunnen. Dat het beter moet is helder maar dat geldt voor het complete defensieve plan.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

FritskePhilips schreef: 11 mar 2022, 06:30 Weken geblesseerd geweest aan het hoofd, geen ritme op kunnen doen en dan last-minute een zieke collega moeten vervangen zonder dat je de tactisch georiënteerde trainingssessie op de tegenstander van vandaag meehebt kunnen spelen om jezelf voor te bereiden op diens strategie.

Ik geef het je te doen.
Speelt niet bij fc bal op het dak he. Je mag gewoon meer kwaliteit verwachten. Obispo is een prima verdediger voor een Vitesse, maar komt gewoon kwaliteit tekort voor PSV.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het ligt vooral aan de trainer die maar geen organisatie in het team krijgt.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Obispo hoeft van mij niet helemaal afgefakkeld te worden maar we mogen toch wel concluderen dat het allemaal niet overhoudt. Ben er altijd verbaasd over dat men roept dat Boscagli er niks van kan maar wel denken dat Obispo beter is. Boscagli is op alle facetten op het fysieke na een betere speler dan Obispo. Hij is nog jong en gaat zich zeker nog ontwikkelen maar ik zie Obispo niet uitgroeien tot een vaste basisspeler bij PSV.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Helemaal mee eens, die 3-4 is weer een uitstekend voorbeeld waarom Obispo niet vaste keus is, waarom stap je daar zo in.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Armando had het niet gisteren, dit moet echt beter. Is natuurlijk helemaal uit ritme, maar hoe kinderlijk eenvoudig hij zich liet uitspelen af en toe. Hier leert hij veel van hopelijk. Ramalho wordt ook echt gemist door dit soort jonge gasten, die geeft sturing aan z'n verdediging en zet de lijnen uit. Coacht goed, want Drommel is daar ook totaal niet van.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Na een mindere wedstrijd tegen Kopenhagen, wat ook kwam doordat ons middenveld toen overlopen werd, is ie vandaag weer hartstikke prima. Aanvallend koppend ook misschien wel onze gevaarlijkste speler met Ramalho. Gewoon laten staan dus, want met wat wedstrijdritme wordt ie nog wel beter en kan hij mogelijk wel ook tegen Kopenhagen dit niveau halen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Toch moet het nog scherper. Hij liet net na de rust ook zijn man weer lopen waardoor Utrecht heel gevaarlijk werd
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Rikkert1234 schreef: 13 mar 2022, 15:51 Toch moet het nog scherper. Hij liet net na de rust ook zijn man weer lopen waardoor Utrecht heel gevaarlijk werd
Klopt, maar hij moet gewoon minuten maken en eigenlijk het liefst met iemand als Ramalho ernaast, die kan coachen. Nu was het een voldoende met wat pieken en dalen in de wedstrijd. Maar een verdediger na 60 minuten wisselen is vreemd. Zeker omdat Obispo veel rugdekking moest geven aan Max, waardoor het logisch is dat hij vaker uit positie raakte en daardoor zijn man liet lopen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Moet ff z'n meisjes vlechtjes eruit trekken en zo'n mooie bos krullen hebben als Ramalho. Staat hem veel stoerder.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Armando Obispo