Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

mateja schreef: 21 feb 2022, 16:08
PSV90 schreef: 21 feb 2022, 15:46

Telstar. Nadat hij gepasseerd werd voor Mvogo heeft hij het aardig opgepakt, dus dat biedt enige hoop.
Die had hij moeten hebben inderdaad. Daarvoor en daarna nu al een tijdje foutloos, al lijkt het af en toe nog onzeker. Maar we doen hier net alsof een of andere amateur in de goal staat. Sowieso vind ik hem vrij sterk in grote wedstrijden. Laten we hem aub niet te snel afschrijven, Gomes begon ook met enorme blunders.
Ik hoop met je mee hoor, maar dat hij voor Telstar al een tijdje foutloos was is helaas niet waar (RKC, NEC, Heerenveen).
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Klopt, al vind ik een bal verkeerd wegboksen iets anders dan een houdbare bal laten gaan (beide niet goed, maar ik kan me Zoet ook wel herinneren die daar niet best in was). Die rits wedstrijden die je noemt zat hij duidelijk laag in zijn zelfvertrouwen. Ik zie hem echt wel opkrabbelen nu, met een prima pot tegen ajax. Ik vond het moment van wisselen naar Mvogo best gek. Hopelijk wordt er niet te cynisch tegen hem gedaan in thuiswedstrijden, zodat z'n zelfvertrouwen omhoog gaat. Dat willen we toch allemaal?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het gaat niet om of hij een tijdje geen fouten maakt, maar waar hij goed en niet goed in is. Als een aantal wedstrijden krijgt waar hij reddingen maakt omdat dit ballen zijn waar zijn sterke punten naar voren komen dan lijkt het alsof hij weer opkrabbelt. Echter omdat hij ook een aantal punten heeft waar hij zwaar onvoldoende in is, zal het uiteindelijk te wisselvallig zijn voor een club als PSV. Wat me wel opvalt is dat ik vond dat hij in het begin van het seizoen best behoorlijk was in het verwerken van ballen en dat dit nu al een poos heel stuk minder is.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 21 feb 2022, 16:49 Wat me wel opvalt is dat ik vond dat hij in het begin van het seizoen best behoorlijk was in het verwerken van ballen en dat dit nu al een poos heel stuk minder is.
Storm, regen, wind, kou, modder, dramatisch veld, doorweekte handschoenen, verstijft van de koud... zomaar wat belangrijke omstandigheden. Ik spreek uit ervaring :) :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 21 feb 2022, 16:49 Het gaat niet om of hij een tijdje geen fouten maakt, maar waar hij goed en niet goed in is. Als een aantal wedstrijden krijgt waar hij reddingen maakt omdat dit ballen zijn waar zijn sterke punten naar voren komen dan lijkt het alsof hij weer opkrabbelt. Echter omdat hij ook een aantal punten heeft waar hij zwaar onvoldoende in is, zal het uiteindelijk te wisselvallig zijn voor een club als PSV. Wat me wel opvalt is dat ik vond dat hij in het begin van het seizoen best behoorlijk was in het verwerken van ballen en dat dit nu al een poos heel stuk minder is.
Maar ik denk dat het te vroeg is om te stellen dat hij ergens goed/slecht in is. Kan met vertrouwen te maken hebben, zenuwen of inderdaad gewoon kwaliteit. Ik zie op dit moment ook geen lange toekomst met hem als eerste keeper, maar laat me graag verrassen. Denk alleen dat hier iets te min gedaan wordt over hem, zó slecht is hij nou ook weer niet. Vooral in grote wedstrijden vind ik hem sterk (monaco, ajax bv) wat me doet vermoeden dat hij wel met de druk kan omgaan, misschien zolang er geen publiek is 😅

Zoals Thijskeeper al zei, Unnerstall blundert nu 2 wedstrijden (met minder druk) en alsnog mag Drommel volgens sommigen hier zijn schoenveters nog niet strikken.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Unnerstall is ook niet de heilige graal, alhoewel ik hem wel beter vind dan Drommel. Ik kan een aantal goede aspecten van Drommel opnoemen, maar ook een aantal hele matige tot slechte. Net als bij een speler kan je als je een aantal wedstrijden live van hem gaat kijken en goed op hem gaat letten prima zijn goede en minder goede punten zien en opsommen. Is echt geen hogere wiskunde als je er op gaat letten.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 21 feb 2022, 17:04 Unnerstall is ook niet de heilige graal, alhoewel ik hem wel beter vind dan Drommel. Ik kan een aantal goede aspecten van Drommel opnoemen, maar ook een aantal hele matige tot slechte. Net als bij een speler kan je als je een aantal wedstrijden live van hem gaat kijken en goed op hem gaat letten prima zijn goede en minder goede punten zien en opsommen. Is echt geen hogere wiskunde als je er op gaat letten.
Begrijp ik, en mee eens. Maar zoals je zegt, hij is nu niet goed in zaken waarin hij in het begin van het seizoen wel goed was. Dus dan zou het iets anders dan simpelweg kwaliteit kunnen zijn; vertrouwen, focus of wat dan ook. Als het erin zit, kan het ook weer terugkomen zou je denken. Heersen in de 16 bij hoge ballen is ook te trainen lijkt me.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

mateja schreef: 21 feb 2022, 17:07
Massimo schreef: 21 feb 2022, 17:04 Unnerstall is ook niet de heilige graal, alhoewel ik hem wel beter vind dan Drommel. Ik kan een aantal goede aspecten van Drommel opnoemen, maar ook een aantal hele matige tot slechte. Net als bij een speler kan je als je een aantal wedstrijden live van hem gaat kijken en goed op hem gaat letten prima zijn goede en minder goede punten zien en opsommen. Is echt geen hogere wiskunde als je er op gaat letten.
Begrijp ik, en mee eens. Maar zoals je zegt, hij is nu niet goed in zaken waarin hij in het begin van het seizoen wel goed was. Dus dan zou het iets anders dan simpelweg kwaliteit kunnen zijn; vertrouwen, focus of wat dan ook. Als het erin zit, kan het ook weer terugkomen zou je denken. Heersen in de 16 bij hoge ballen is ook te trainen lijkt me.
Een aantal aspecten waren niet goed en zijn nog steeds niet goed, maar ik verbaas me wel over het verwerken van ballen, want op dat aspect vond ik Drommel de eerste twee maanden best prima in en daarna werd het echt significant minder. Zoet is bijvoorbeeld altijd slecht geweest in het verwerken van ballen. Drommel vind ik bijvoorbeeld heel slecht in het inschatten van diepe ballen zowel op korte maar vooral op lange afstand. (misschien eens naar de oogarts of opticien voor het beter zien van diepte?) Dat was begin van het seizoen ook al zo. Terwijl hij wel goede 1 op 1 reddingen heeft.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond de wedstrijd van Drommel de beste wedstrijd van hem tot nu toe. Straalde rust uit, en deed geen gekke dingen. Wellicht dat die keeperswissel toch de juiste snaar bij hem heeft geraakt. Ben nog steeds geen voorstander van zijn aankoop maar wellicht wordt het nog wat. Ik heb liever dat we in de zomer een betrouwbare eerste keeper halen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 21 feb 2022, 15:21 Waar komt de conclusie vandaan dat Drommel mentaal labiel is? Ik zeg niet dat het per se niet zo is maar onderbouw dat eens.
Heb ik een tijdje terug al gedaan, al vind ik mentaal labiel een veel te zware term :
Ren Höek schreef: 24 jan 2022, 10:22 Je ziet de afgelopen weken de ene na de andere keeper blunderen, vaak met de bal aan de voet.
Dit is Drommel nooit overkomen, hij is een baken van rust met de bal aan de voet en een korte pass komt eigenlijk altijd aan, ook als hij onder druk wordt gezet.

Zijn probleem lijkt zijn zelfvertrouwen te zijn, ik mis bij hem ook een killersmentaliteit. Hij is te lief en te bedeesd. Hij accepteert fouten van zijn verdedigers gelaten, terwijl hij ze op die momenten verrot moet schelden. Naai de boel maar eens op, laat zien en horen dat je er bent, maak duidelijk dat geluisterd moet worden naar je coaching en dat simpele fouten niet toegestaan zijn. Dit krijg je natuurlijk terug als je zelf een fout maakt, maar dat hoort erbij en het houdt je scherp.
Dat mis ik, echt zonde aangezien hij een meerwaarde kan zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Karfiooltje schreef: 21 feb 2022, 17:33 Ik vond de wedstrijd van Drommel de beste wedstrijd van hem tot nu toe. Straalde rust uit, en deed geen gekke dingen. Wellicht dat die keeperswissel toch de juiste snaar bij hem heeft geraakt. Ben nog steeds geen voorstander van zijn aankoop maar wellicht wordt het nog wat. Ik heb liever dat we in de zomer een betrouwbare eerste keeper halen
Deze wedstrijd?
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

hij liet in ieder geval een paar keer zien goed het goal uit te kunnen komen, dat is wel prettig bij corners nu Ramalho er niet bij is.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Karfiooltje schreef: 21 feb 2022, 17:33 Ik vond de wedstrijd van Drommel de beste wedstrijd van hem tot nu toe. Straalde rust uit, en deed geen gekke dingen. Wellicht dat die keeperswissel toch de juiste snaar bij hem heeft geraakt. Ben nog steeds geen voorstander van zijn aankoop maar wellicht wordt het nog wat. Ik heb liever dat we in de zomer een betrouwbare eerste keeper halen
Welke snaar? Ik geloof daar bij keepers niet in, alsof hij tot de wissel niet baalde van alles wat er gebeurde en er alles aan wilde doen om tegengoals te voorkomen.
Ex unitate vires
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Fanatic-U-s schreef: 22 feb 2022, 12:24
Karfiooltje schreef: 21 feb 2022, 17:33 Ik vond de wedstrijd van Drommel de beste wedstrijd van hem tot nu toe. Straalde rust uit, en deed geen gekke dingen. Wellicht dat die keeperswissel toch de juiste snaar bij hem heeft geraakt. Ben nog steeds geen voorstander van zijn aankoop maar wellicht wordt het nog wat. Ik heb liever dat we in de zomer een betrouwbare eerste keeper halen
Welke snaar? Ik geloof daar bij keepers niet in, alsof hij tot de wissel niet baalde van alles wat er gebeurde en er alles aan wilde doen om tegengoals te voorkomen.
Sommige spelers bezwijken onder de druk maar anderen hebben het juist weer nodig. Hij weet nu dat hij beter moet en niet onomstreden is dus wellicht dat hij zich nu nog meer wilt bewijzen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mag van mij wel wat vaker de bal wegschieten. Want dat gepiel achterin waar die goal uit voortkomt daar word ik niet vrolijk van.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Isaksson was 10x beter dan deze zak verrotte aardappelen. Opgerot met deze hansworst. Een fatsoenlijke keeper pakt minstens 2 van de 3 tegengoals.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wat een wijf. Hoe kan een speler in het keepersgebied vrij koppen? Joelle hing al in de touwen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Was niks, is niks en wordt niks. Pakt nooit een bal en zet het totaal niet neer.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Slechtste keeper ooit bij PSV.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

1 redding. Oh nee die was van mauro.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Zoet is een wereldkeeper vergeleken bij deze pannekoek.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Kleine nuance: pakte een prima bal met 0-1 achter.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ga gewoon weg.
#FreeGeneratie4
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Top prioriteit deze zomer is echt om deze man te vervangen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heeft niks meer met vertrouwen of vorm te maken. Hij maakt dit soort angstige keuzes zo vreselijk vaak. Onlangs in Deventer nog. Gewoon hard maar eerlijk zijn, dit wordt hem gewoon niet meer. Even uitzitten tot einde seizoen, hopen dat de schade nog meevalt maar daarna is het klaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Tot hoelang ligt deze gast vast?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel