Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14381
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Tomm schreef: 05 mar 2022, 12:32 Voortaan geverifieerd relatie nummer seizoens-/clubkaart PSV om een account te mogen aanmaken. Zijn we van een hoop trolletjes af.
Slechtste idee van het jaar wat mij betreft. Iedereen is hier net zo welkom als jij. [mention]Johan-Cruijff[/mention] is een prima poster, die net als de meesten hier weleens doordraaft in het verdedigen van zijn club. Dan krijgt hij een paar draaien om de oren en gaan we weer door. Een selectief clubje met alleen clubkaarthouders vind ik wat eng.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

deninho32 schreef: 05 mar 2022, 13:15
Tomm schreef: 05 mar 2022, 12:32 Voortaan geverifieerd relatie nummer seizoens-/clubkaart PSV om een account te mogen aanmaken. Zijn we van een hoop trolletjes af.
Slechtste idee van het jaar wat mij betreft. Iedereen is hier net zo welkom als jij. @Johan-Cruijff is een prima poster, die net als de meesten hier weleens doordraaft in het verdedigen van zijn club. Dan krijgt hij een paar draaien om de oren en gaan we weer door. Een selectief clubje met alleen clubkaarthouders vind ik wat eng.
Niemand draaft hier door met het verdedigen van PSV, hoor.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Was JC maar een troll, ik vrees dat ie nog meent wat ie zegt ook...

Maar inderdaad, geen verificatie via seizoen- of clubkaart a.u.b. want dan moeten jullie mijn pareltjes aan bijdragen missen. Tenzij de phoxylidmaatschappen van mijn kinderen ook mee mogen tellen, dan mag ik wel blijven. :nerd:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 05 mar 2022, 13:18 Was JC maar een troll, ik vrees dat ie nog meent wat ie zegt ook...

Maar inderdaad, geen verificatie via seizoen- of clubkaart a.u.b. want dan moeten jullie mijn pareltjes aan bijdragen missen. Tenzij de phoxylidmaatschappen van mijn kinderen ook mee mogen tellen, dan mag ik wel blijven. :nerd:
Nepsupporter.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

:treurig:

Maak ik wat goed als ik een PSV tattoo neem?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 05 mar 2022, 13:27 :treurig:

Maak ik wat goed als ik een PSV tattoo neem?
Je kunt er samen 1 halen met Shoving van Guti
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 05 mar 2022, 13:27 :treurig:

Maak ik wat goed als ik een PSV tattoo neem?
~Ajax Is Kut~ over de lengte van je pieleman, al vrees ik dat zulk klein lettertype een lastig verhaal wordt.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Geen probleem, maken we er gewoon KUTAJAX van om het leesbaar te houden.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 05 mar 2022, 13:15
Tomm schreef: 05 mar 2022, 12:32 Voortaan geverifieerd relatie nummer seizoens-/clubkaart PSV om een account te mogen aanmaken. Zijn we van een hoop trolletjes af.
Slechtste idee van het jaar wat mij betreft. Iedereen is hier net zo welkom als jij. @Johan-Cruijff is een prima poster, die net als de meesten hier weleens doordraaft in het verdedigen van zijn club. Dan krijgt hij een paar draaien om de oren en gaan we weer door. Een selectief clubje met alleen clubkaarthouders vind ik wat eng.
Was ook met een behoorlijke knipoog. Over het algemeen kan ik JC ook wel hebben, 1988 ging te ver. Prima om ook een ander geluid te horen af en toe.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

1988 is niet goed.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Qua jaartal wel :PSV:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sowieso al debiel om dan voor die kutclub te zijn natuurlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat zou je ook anders verwachten van zo'n smerige rat:
Overmars ging zijn boekje ver te buiten, met onder meer het versturen van dickpics aan vrouwelijke medewerkers van Ajax. Wat wil Tadic deze vrouwen, de club en de Amsterdamse fans daarover zeggen?

"Ik heb niets te zeggen, niets bijzonders. Ik weet niet wat er gebeurd is. Het interesseert me ook niet. Of iemand een fout heeft gemaakt of niet... Ik wil niemand veroordelen. Ik wil daar niets over zeggen, omdat ik niet weet wat er gebeurd is. Ik steun hem als vriend en als persoon die veel voor Ajax heeft betekend."

"Iedereen maakt fouten", meent de Servisch international. "Het is niet aan ons anderen te veroordelen."
:kots:

https://nos.nl/artikel/2420038-tadic-za ... klaarstaat
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Grasmat schreef: 06 mar 2022, 08:16 Wat zou je ook anders verwachten van zo'n smerige rat:
Overmars ging zijn boekje ver te buiten, met onder meer het versturen van dickpics aan vrouwelijke medewerkers van Ajax. Wat wil Tadic deze vrouwen, de club en de Amsterdamse fans daarover zeggen?

"Ik heb niets te zeggen, niets bijzonders. Ik weet niet wat er gebeurd is. Het interesseert me ook niet. Of iemand een fout heeft gemaakt of niet... Ik wil niemand veroordelen. Ik wil daar niets over zeggen, omdat ik niet weet wat er gebeurd is. Ik steun hem als vriend en als persoon die veel voor Ajax heeft betekend."

"Iedereen maakt fouten", meent de Servisch international. "Het is niet aan ons anderen te veroordelen."
:kots:

https://nos.nl/artikel/2420038-tadic-za ... klaarstaat
Geen verrassend nieuws! Dat Tadic een smerige rat is wisten we allang en dat bij hem alles veroorloofd is ook.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik vind deze quote nog veel erger: "Ik hoop dat Overmars weer groots terugkomt, want dat verdient hij echt'.
En de NOS spreekt hem blijkbaar amper tegen (ik heb de video niet bekeken).
Misselijkmakend dit soort teksten. Als je zulke dingen hebt gedaan als leidinggevende dan verdien je dit dus absoluut niet Dusan. Als je zo graag een leider wil zijn, begin eens met echt voor de mensen op te komen die de steun wel verdienen.
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Tadic is een Serviër. Die hebben nog geprotesteerd voor Poetin dit weekend. Die zal hij ook wel niet veroordelen. En nee, niet iedere Serviër zal zo zijn. Maar Tadic is en blijft een smeerlap.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

M,a,w, uit de functie zetten was voor de Bühne, over laten waaien terwijl hij thuis werkt, en daarna weer op dezelfde plek neerzetten.

Typerend.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Tijn schreef: 06 mar 2022, 08:26 Ik vind deze quote nog veel erger: "Ik hoop dat Overmars weer groots terugkomt, want dat verdient hij echt'.
En de NOS spreekt hem blijkbaar amper tegen (ik heb de video niet bekeken).
Misselijkmakend dit soort teksten. Als je zulke dingen hebt gedaan als leidinggevende dan verdien je dit dus absoluut niet Dusan. Als je zo graag een leider wil zijn, begin eens met echt voor de mensen op te komen die de steun wel verdienen.
Die club is hartstikke verrot. En Tadics’ gedrag is daar het ultieme uithangbord van.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1722
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Stel je voor, je bent een jaar of 26/27. Hebt net je opleiding afgerond en krijgt een functie binnen Ajax ergens. Misschien ben je wel een Amsterdamse of ben je al jaren fan van je. Binnen een tijdje begint je baas onaangenaam gedrag naar je vertonen. Een beetje 'flirt-achting gedrag' kan je nog wel goed praten, maar dan begint het wel heel opdringerig te worden.

Dat gedrag worden wel heel opdringerige berichten en uiteindelijk beginnen het zelfs foto's te worden van je baas zijn edele delen. Je voelt je in het nauw gedreven, je bent er pas net, maar wil toch echt wel dat dit stopt. Je stapt naar de absolute baas, in plaats van enige directe actie te ondernemen, krijgt de veelpleger een nieuw contract en een tekenbonus van een bedrag waar jij nog tientallen jaren voor zou moeten weken.

Uiteindelijk stap je naar de media, word door mensen binnen de club afgebrand, want dit doe je toch niet. Ziet af en toe wat steunbetuigingen van Ajaxcieden, maar ziet een grote hoeveelheid mensen die gewoonweg zeggen dat ze de man die maandenlang je terroriseerde belangrijker is dan jou. Lijkt het even alsof de rust is wedergekeerd, dan zie je dat het boegbeeld van de Ajax-familie zegt dat hij vind dat de dader moet terugkomen mét een groot onthaal ook nog eens.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

En dus daarom hebben ze geen haast met zijn opvolging want hij werkt thuis gewoon door. En daarom weer van netto'o achtige 2e keepersnamen voor nog 2,5 maand zoals Ruiter en Tyton.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

TheSyb schreef: 06 mar 2022, 08:42 Stel je voor, je bent een jaar of 26/27. Hebt net je opleiding afgerond en krijgt een functie binnen Ajax ergens. Misschien ben je wel een Amsterdamse of ben je al jaren fan van je. Binnen een tijdje begint je baas onaangenaam gedrag naar je vertonen. Een beetje 'flirt-achting gedrag' kan je nog wel goed praten, maar dan begint het wel heel opdringerig te worden.

Dat gedrag worden wel heel opdringerige berichten en uiteindelijk beginnen het zelfs foto's te worden van je baas zijn edele delen. Je voelt je in het nauw gedreven, je bent er pas net, maar wil toch echt wel dat dit stopt. Je stapt naar de absolute baas, in plaats van enige directe actie te ondernemen, krijgt de veelpleger een nieuw contract en een tekenbonus van een bedrag waar jij nog tientallen jaren voor zou moeten weken.

Uiteindelijk stap je naar de media, word door mensen binnen de club afgebrand, want dit doe je toch niet. Ziet af en toe wat steunbetuigingen van Ajaxcieden, maar ziet een grote hoeveelheid mensen die gewoonweg zeggen dat ze de man die maandenlang je terroriseerde belangrijker is dan jou. Lijkt het even alsof de rust is wedergekeerd, dan zie je dat het boegbeeld van de Ajax-familie zegt dat hij vind dat de dader moet terugkomen mét een groot onthaal ook nog eens.
En wat Overmars werkelijk allemaal geflikt heeft wordt binnenskamers gehouden maar dat het alleen ging over foto’s sturen van zijn gore pik geloof ik niets van.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -echt.html

Stel je eens voor dat een medewerker van Talpa dit zou zeggen over Jeroen Rietbergen. Maar bij Ajax kan en mag dit allemaal maar.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Benieuwd hoe JC dit nu weer recht gaat lullen, zal vast de schuld van de NOS zijn ofzo.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/10 ... -hoek.html

De stagiair van VP kwam om 5 voor 12 tot de ontdekking dat Schone 3 jaar geleden een doelpunt maakte. Kan het nog triester. Even lekker fappen met zijn allen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

TheSyb schreef: 06 mar 2022, 08:42 Stel je voor, je bent een jaar of 26/27. Hebt net je opleiding afgerond en krijgt een functie binnen Ajax ergens. Misschien ben je wel een Amsterdamse of ben je al jaren fan van je. Binnen een tijdje begint je baas onaangenaam gedrag naar je vertonen. Een beetje 'flirt-achting gedrag' kan je nog wel goed praten, maar dan begint het wel heel opdringerig te worden.

Dat gedrag worden wel heel opdringerige berichten en uiteindelijk beginnen het zelfs foto's te worden van je baas zijn edele delen. Je voelt je in het nauw gedreven, je bent er pas net, maar wil toch echt wel dat dit stopt. Je stapt naar de absolute baas, in plaats van enige directe actie te ondernemen, krijgt de veelpleger een nieuw contract en een tekenbonus van een bedrag waar jij nog tientallen jaren voor zou moeten weken.

Uiteindelijk stap je naar de media, word door mensen binnen de club afgebrand, want dit doe je toch niet. Ziet af en toe wat steunbetuigingen van Ajaxcieden, maar ziet een grote hoeveelheid mensen die gewoonweg zeggen dat ze de man die maandenlang je terroriseerde belangrijker is dan jou. Lijkt het even alsof de rust is wedergekeerd, dan zie je dat het boegbeeld van de Ajax-familie zegt dat hij vind dat de dader moet terugkomen mét een groot onthaal ook nog eens.
Eens en het erge is dat dit helemaal niks uitzonderlijks is. Kijk naar de Toeslagenaffaire en wie het huidige kabinet vormen. Kijk naar de bankencrisis van vele jaren terug en de situatie nu. Je houden aan bepaalde principes en daadwerkelijk door het stof gaan leiden tot verlies, terwijl doen alsof en gezellig doorgaan leiden tot door mogen blijven gaan. Dat is waar Ajax nu ook op inzet en het kan zomaar eens werken…
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Grasmat schreef: 06 mar 2022, 09:11 Benieuwd hoe JC dit nu weer recht gaat lullen, zal vast de schuld van de NOS zijn ofzo.
Die vindt zeer waarschijnlijk exact hetzelfde als Tadic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Ajax