Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ajax is zo kut
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 02 mar 2022, 17:52 Over Ajacieden gesproken..... Onze vriend 1988. Krijg je ze nog te dommer of is dit de sluitpost der menselijke intelligentie?

Haha, grappige reactie van Rik. Ik zou er niet eens op reageren. Niet serieus te nemen.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 02 mar 2022, 16:45
Robson de Souza schreef: 02 mar 2022, 08:24

Iemand toevallig wat info? Ik ben wel benieuwd wat hier in staat namelijk!
@Sensation jij hebt toegang tot PRO toch? Staat hier iets interessants in of valt het wel mee?
Hoofdzakelijk dat ze minimaal kwartfinale CL moeten halen om quitte te draaien of veel verkopen.. en dat ze nu al meer aan salaris hebben uitgekeerd dan PSV over het hele seizoen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Haha sinds Ajacied1988 hier geband is zit ie constant bij Elfrink in de mentions
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Willen jullie ophouden het vrouwelijk geslachtsorgaan zo te beledigen door het met A*** te vergelijken?
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Rickskeg schreef: 02 mar 2022, 18:13
Robson de Souza schreef: 02 mar 2022, 16:45
@Sensation jij hebt toegang tot PRO toch? Staat hier iets interessants in of valt het wel mee?
Hoofdzakelijk dat ze minimaal kwartfinale CL moeten halen om quitte te draaien of veel verkopen.. en dat ze nu al meer aan salaris hebben uitgekeerd dan PSV over het hele seizoen
dat, en tussen de regels door las ik ook dat wanneer ze geen grote verkopen doen of ze halen volgend jaar de CL niet - dat ze echt in de problemen komen. Allebei die scenario’s zou helemaal top zijn natuurlijk.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

https://i.imgur.com/AuPnKeX.jpg

Lekker Ajax, lekker Van der Sar.
Kut club
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Voor wat het waard is:

Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat hij allang heeft aangegeven eind van het seizoen te vertrekken..
PSV moet snel zijn met een nieuwe trainer anders pakt Ajax hem misschien af.. doen ze altijd namelijk.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 03 mar 2022, 00:13 Voor wat het waard is:

Engelse les 🤣 Het is toch een volwassen man, allejezus.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat is idd wel treurig. Maar ook niet verrassend; we hebben hem vaker gehoord in een soort brabbel Engels. Boer Harmsen uit Dalfsen komt beter uit zijn woorden…
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit vind ik nou een verstandige move van Ten Hag. Je gewoon in huis tuin en keuken Engels verstaanbaar maken kan iedereen. Maar een paar keer per week de pers te woord staan is andere koek. Koeman ging er zelfs het klooster voor in. Ik vind dit juist getuige van professionaliteit. Het gros van de trainers denkt: ik kan wel Engels spreken.

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... t-klooster
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Inderdaad, ik snap ook niet wat er zo grappig aan is. Vind het wel getuigen van klasse om je zwakke punten op die manier aan te pakken.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Lijkt me inderdaad normaal om je zwakke kanten te blijven ontwikkelen. Ik sta vooraan als Ajax afgezeken kan worden maar hier kan ik niks negatiefs over verzinnen. Helaas.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Professioneel van Ten Hag dat hij dat doet. Ook broodnodig omdat hij er anders niet binnenkomt. Clubs in de PL nodigen bijna altijd een aantal min of meer gelijkwaardige trainerskandidaten uit voor een gesprek. Ten Hag zal dan steeds van die shortlist afvallen met zijn dramatische presentatie.

Het Engels van Koeman bleef ook na de nonnen behoorlijk slecht. Zo had hij het altijd over "Saushempton". Ook Stevens is naar dat klooster geweest maar dan voor Spaanse les. Nou dat heeft destijds ook niet bepaald het verschil gemaakt.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Het gaat me er niet om dat hij Engelse les neemt, maar dat hij het nodig heeft.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mooie observatie van Mossou

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/vo ... a779eb342/
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 03 mar 2022, 07:29 Mooie observatie van Mossou

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/vo ... a779eb342/
Op hetzelfde AD helaas een heel artikel over hoe geschikt Wijndal is voor ajax. Die laten zich dus gebruiken voor het amateurtoneel.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Van Gaal toch ook met zijn Duits voor Bayern
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hahaha schele Mike radicaliseert in zijn tweets onderhand net zo opzichtig als Baudet. Wat een clown:

Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind de toon en de inhoud van die tweet zo ondoordacht dat ik het niet begrijp. Het is een volwassen man die zich niet laat lenen om Ajax zieltjes te winnen door onzin over PSV te verkondigen zou ik zeggen.

Het enige wat ik me wel voor kan stellen is dat een VAR dit niet terug kan draaien als van Boekel rood geeft en de VAR wel in kan grijpen als van Boekel geen rood geeft. Daarom is het wachten van v Boekel ook twijfelachtig in deze. Maar dan moet Verweij het daarop gooien en niet op Higler want die doet gewoon zijn werk goed.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 03 mar 2022, 07:36 Hahaha schele Mike radicaliseert in zijn tweets onderhand net zo opzichtig als Baudet. Wat een clown:

Als het Ajax was geweest had Higler van Breaky zelfs tegen Van Boekel moeten zeggen ‘hij had 1-op-1 kunnen gaan en dan was het sowieso een doelpunt geworden dus je kan ook gelijk een penalty geven of een doelpunt toekennen, de keuze is aan jou’
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Sensation schreef: 03 mar 2022, 07:59
Grasmat schreef: 03 mar 2022, 07:36 Hahaha schele Mike radicaliseert in zijn tweets onderhand net zo opzichtig als Baudet. Wat een clown:

Als het Ajax was geweest had Higler van Breaky zelfs tegen Van Boekel moeten zeggen ‘hij had 1-op-1 kunnen gaan en dan was het sowieso een doelpunt geworden dus je kan ook gelijk een penalty geven of een doelpunt toekennen, de keuze is aan jou’
Hij zet vooral zichzelf voor schut nu. Is gewoon bitter omdat wij wel in Deventer winnen.
Zielig mannetje.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het grappige is dat bij de afgekeurde goal van Mauro hij als de kippen bij was om te tweeten dat de VAR nu wel goed ingreep. Er stond in de comment een gevatte reactie bij die de woorden van Verweij gebruikte uit zijn bovenstaande tweet.

Verder uiteraard interesse in Wijndal want ze spelen tegen elkaar, al zou het me weinig verbazen als Wijndal deze zomer de vervanger van Tagliafico wordt als hij dan nog een eenjarig contract heeft en nog steeds niet heeft bijgetekend.
Laatst gewijzigd door Massimo op 03 mar 2022, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Massimo schreef: 03 mar 2022, 08:45 Het grappige is dat bij de afgekeurde goal van Mauro hij als de kippen bij was om te tweeten dat de VAR nu wel ingreep. Er stond in de comment een gevatte reactie bij die de woorden van Verweij gebruikte uit zijn bovenstaande tweet.

Verder uiteraard interesse in Wijndal want ze spelen tegen elkaar, al zou het me weinig verbazen als Wijndal deze zomer de vervanger van Tagliafico wordt als hij dan nog een eenjarig contract heeft en nog steeds niet heeft bijgetekend.
Wijndal mag ook best naar ons komen, maar het zal mij niks verbazen als de vraagprijs richting de 15mil, zo niet hoger, gaat, zeker bij Ajax. Laat hem dan maar lekker naar Ajax gaan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vind Wijndal echt heel vies arrogant. Al tijden. Afgelopen weekend ook weer niet zijn beste interview. Hij zou uitstekend bij Ajax passen. En AZ laat ze wel 15 miljoen betalen voor een 1-jarig contract.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Ajax