Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Madueke schreef: 24 feb 2022, 21:46 Hij heeft ook gewoon gespeeld met Gakpo, Malen en Madueke om hem heen. Sangaré en Guti achter hem. Misschien niet allemaal tegelijk, maar beter ga je het qua medespelers niet krijgen bij PSV.

Hij komt niks tekort qua kwaliteit om hem heen, hijzelf is het die simpelweg (zwaar) tekort schiet.
Volgens mij letterlijk nooit allemaal tegelijk. Een goedlopende aanvalsmachine is PSV onder Schmidt nooit geweest, misschien die korte periode in de voorronde CL dit seizoen. Maar ook vorig seizoen zat er qua tactiek heel weinig lijn in ons aanvalsspel. Ja, Malen was er nog, dus individueel was het wat beter, maar dan houdt het ook wel op. Götze heeft kwaliteit genoeg, maar die worden veel te weinig gebruikt.
Laatst gewijzigd door Brael op 24 feb 2022, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Asjemenou schreef: 24 feb 2022, 22:23
AddoCultheld schreef: 24 feb 2022, 21:13 Want? Jij staat voor een andere club?
Ik geniet van zijn geweldige balbehandeling, zijn rust aan de bal, dat hij altijd aanspeelbaar is onder druk en hij ziet waar de vrije ruimtes zijn.
In verdedigend opzicht is hij de leider van het druk zetten, als hij niet meedoet klopt daar meestal geen klote van.

Nee, ik sta niet voor een andere club.
En je bent lang niet de enige die daar zo over denkt.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Asjemenou schreef: 24 feb 2022, 22:23
AddoCultheld schreef: 24 feb 2022, 21:13 Want? Jij staat voor een andere club?
Ik geniet van zijn geweldige balbehandeling, zijn rust aan de bal, dat hij altijd aanspeelbaar is onder druk en hij ziet waar de vrije ruimtes zijn.
In verdedigend opzicht is hij de leider van het druk zetten, als hij niet meedoet klopt daar meestal geen klote van.

Nee, ik sta niet voor een andere club.
Mee eens. Vandaag was niet de beste pot, maar veel ging mis doordat bijvoorbeeld Doan (die wmb echt verschrikkelijk matig was) of Zahavi de combinatie bijzonder matig aangingen. Ik denk Götze veel beter speelt met iemand als Veerman om zich heen en een fatsoenlijke spits voor hem.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Brael schreef: 24 feb 2022, 22:26
Madueke schreef: 24 feb 2022, 21:46 Hij heeft ook gewoon gespeeld met Gakpo, Malen en Madueke om hem heen. Sangaré en Guti achter hem. Misschien niet allemaal tegelijk, maar beter ga je het qua medespelers niet krijgen bij PSV.

Hij komt niks tekort qua kwaliteit om hem heen, hijzelf is het die simpelweg (zwaar) tekort schiet.
Volgens mij letterlijk nooit allemaal tegelijk. Een goedlopende aanvalsmachine is PSV onder Schmidt nooit geweest, misschien die korte periode in de voorronde CL dit seizoen. Maar ook vorig seizoen zat er qua tactiek heel weinig lijn in ons aanvalsspel. Ja, Malen was er nog, dus individueel was het wat beter, maar dan houdt het ook wel op. Götze heeft kwaliteit genoeg, maar die worden veel te weinig gebruikt.
En toen spatte meteen de extra klasse van Götze er van af en was hij direct veruit onze beste speler. Toeval? I think not
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

El Sordo schreef: 24 feb 2022, 22:29
Asjemenou schreef: 24 feb 2022, 22:23

Ik geniet van zijn geweldige balbehandeling, zijn rust aan de bal, dat hij altijd aanspeelbaar is onder druk en hij ziet waar de vrije ruimtes zijn.
In verdedigend opzicht is hij de leider van het druk zetten, als hij niet meedoet klopt daar meestal geen klote van.

Nee, ik sta niet voor een andere club.
Mee eens. Vandaag was niet de beste pot, maar veel ging mis doordat bijvoorbeeld Doan (die wmb echt verschrikkelijk matig was) of Zahavi de combinatie bijzonder matig aangingen. Ik denk Götze veel beter speelt met iemand als Veerman om zich heen en een fatsoenlijke spits voor hem.
Doan is gewoon een matige voetballer en leuk om er bij te hebben als opvulling van de selectie die veel te veel tijd nodig heeft om de bal onder controle te krijgen. Heeft even een opleving gehad maar komt gewoon tekort.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Asjemenou schreef: 24 feb 2022, 22:23
AddoCultheld schreef: 24 feb 2022, 21:13 Want? Jij staat voor een andere club?
Ik geniet van zijn geweldige balbehandeling, zijn rust aan de bal, dat hij altijd aanspeelbaar is onder druk en hij ziet waar de vrije ruimtes zijn.
In verdedigend opzicht is hij de leider van het druk zetten, als hij niet meedoet klopt daar meestal geen klote van.

Nee, ik sta niet voor een andere club.
Ook als hij meedoet klopt daar regelmatig geen klote van..
Zie de laatste 20 minuten van de 1e helft tegen Heerenveen..
En zo zijn er meer voorbeelden..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Met vrienden als menig forummer hier, heb je geen vijanden meer nodig.
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Meestal > regelmatig
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond Gotze lang niet zo slecht. Ja, ik verwacht wel meer van hem, maar hij was zeker niet zo slecht als hier beschreven. En ook Doan vond ik prima spelen.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Menno1 schreef: 25 feb 2022, 06:47 Ik vond Gotze lang niet zo slecht. Ja, ik verwacht wel meer van hem, maar hij was zeker niet zo slecht als hier beschreven. En ook Doan vond ik prima spelen.
Het was vooral veel blaffen, maar weinig bijten. 0,0 rendement in hun acties…
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 25 feb 2022, 07:16
Menno1 schreef: 25 feb 2022, 06:47 Ik vond Gotze lang niet zo slecht. Ja, ik verwacht wel meer van hem, maar hij was zeker niet zo slecht als hier beschreven. En ook Doan vond ik prima spelen.
Het was vooral veel blaffen, maar weinig bijten. 0,0 rendement in hun acties…
Rendement zit niet alleen in goals en assists he? Als je ziet hoe hij zich in de 1e helft onder de druk uit kon voetballen vanaf eigen helft, is dat ook heel veel waard voor het team. Tweede helft vond ik hem niet best, eerste helft een van de betere op het veld.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

mateja schreef: 25 feb 2022, 07:50
Chucky schreef: 25 feb 2022, 07:16

Het was vooral veel blaffen, maar weinig bijten. 0,0 rendement in hun acties…
Rendement zit niet alleen in goals en assists he? Als je ziet hoe hij zich in de 1e helft onder de druk uit kon voetballen vanaf eigen helft, is dat ook heel veel waard voor het team. Tweede helft vond ik hem niet best, eerste helft een van de betere op het veld.
Moeten we nu al tevreden zijn als hij zich op eigen helft onder de druk uit weet te spelen van f*cking Maccabi Tel Aviv?
Het is overigens al een schande op zich dat we zo onder druk stonden, al ligt dat niet alleen aan Mario.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 25 feb 2022, 13:24
mateja schreef: 25 feb 2022, 07:50

Rendement zit niet alleen in goals en assists he? Als je ziet hoe hij zich in de 1e helft onder de druk uit kon voetballen vanaf eigen helft, is dat ook heel veel waard voor het team. Tweede helft vond ik hem niet best, eerste helft een van de betere op het veld.
Moeten we nu al tevreden zijn als hij zich op eigen helft onder de druk uit weet te spelen van f*cking Maccabi Tel Aviv?
Het is overigens al een schande op zich dat we zo onder druk stonden, al ligt dat niet alleen aan Mario.
Rustig aan jongen. Ik zeg nergens dat we tevreden moet zijn met de wedstrijd van gister. Ik zeg alleen dat Gotze ook zeer nuttig voor ons kan zijn zonder op het scorebord te staan. Zoals gister in de eerste helft.

Ik weet niet of je gekeken hebt? We stonden niet echt onder druk hè? Doordat Gotze goed onder de druk uit kon voetballen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

We stond in totaal misschien 15 minuten onder druk. Begin 1e/2e helft en aan het einde nog een aantal minuten. Uiteindelijk een gemakkelijke overwinning die onnodig spannend werd omdat het aanvallend te zwak was van ons kant en het dus niet beslist werd.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

We hebben helemaal geen overwinning behaalt in Tel Aviv..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Hoeveel azijn hebben jullie thuis staan? Is die ooit eens op? Elk topic dat gezeik. Zwaar leven moeten jullie hebben zeg.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

milansandro schreef: 25 feb 2022, 15:20 We hebben helemaal geen overwinning behaalt in Tel Aviv..
Joh, je meent het. Ik had het natuurlijk over de overwinning over 2 wedstrijden, die hebben we wel behaalT (ja ik kan ook mierenneuken).
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Jaja..
Je had het specifiek over afgelopen wedstrijd en nu draai je het zo dat je het over 2 wedstrijden hebt..
Geeft niet hoor..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Asjemenou schreef: 24 feb 2022, 22:23
AddoCultheld schreef: 24 feb 2022, 21:13 Want? Jij staat voor een andere club?
Ik geniet van zijn geweldige balbehandeling, zijn rust aan de bal, dat hij altijd aanspeelbaar is onder druk en hij ziet waar de vrije ruimtes zijn.
In verdedigend opzicht is hij de leider van het druk zetten, als hij niet meedoet klopt daar meestal geen klote van.

Nee, ik sta niet voor een andere club.
Geniet je ook van zijn balverlies, trage balbehandeling, matige inzet en totaal geen scorend vermogen op zijn plek. Ik denk dat alsnje er Joey Veerman neerzet een vervanger hebt die en meer scorend vermogen heeft, meer inzicht in de steekpass in de diepte en meer verdedigende arbeid levert.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Trage balbehandeling. Raap me op.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

6 maanden gerijpte natuurazijn bij de AH is in de aanbieding geloof ik. Hij brengt niet wat hij moet brengen maar haalt altijd wel een degelijk niveau. Mist ook kwaliteitsspelers om zich heen zoals een spits en linksbuiten
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit topic balanceert op een koord van satire en een bedroevende kijk op de speler Götze.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is gewoon een slapjanus.
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

AddoCultheld schreef: 25 feb 2022, 17:58 Geniet je ook van zijn balverlies, trage balbehandeling, matige inzet en totaal geen scorend vermogen op zijn plek. Ik denk dat alsnje er Joey Veerman neerzet een vervanger hebt die en meer scorend vermogen heeft, meer inzicht in de steekpass in de diepte en meer verdedigende arbeid levert.
Als Götze die dingen zou laten zien, waarom zou ik daar dan in hemelsnaam van genieten? Maar ik zie ze niet.
Dus dan houdt het denk ik wel een beetje op, wil je ook allerminst overtuigen van je ongelijk. Gaf gewoon mijn mening, ik zal die echter niet elke 3 dagen gaan herhalen.

Ik hoop dat we Veerman vooral gaan gebruiken op zijn beste positie, 6 of 8.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Je gaat t pas zien as je het doorhep :opzijnkop: ;)
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Karfiooltje schreef: 25 feb 2022, 18:19 6 maanden gerijpte natuurazijn bij de AH is in de aanbieding geloof ik. Hij brengt niet wat hij moet brengen maar haalt altijd wel een degelijk niveau. Mist ook kwaliteitsspelers om zich heen zoals een spits en linksbuiten
Wat is dat nu telkens voor fabeltje, hij mist kwaliteitsspelers om zich heen? Hij speelt/speelde met Gakpo, Malen, Madueke en heeft Sangaré en Guti achter zich staan. Hoeveel meer kan deze versleten vedette nog eisen aan kwaliteit? Bovendien, al moet ie spelen met Bruma en Zahavi, juist dan moet ie opstaan, maar ook dan zien we hem niet.

De tijd dat we maar blij moeten zijn dat de 'grote' Mario Gotze bij PSV speelt is al lang en breed voorbij, nu moet Mario blij zijn dat hij bij een club zit waar hij een gegarandeerde basisplaats heeft. Hopelijk is dat na dit seizoen klaar.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze