Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gesloten

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Totaal aantal stemmen: 111
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ja, ik roep ook maar wat op basis van een vermoeden maar gezien Bosz vorig jaar al op gesprek was en PSV gecharmeerd van hem is, neemt hij Krüzen overal mee naar toe en ligt Ooijer heel erg goed bij de selectie.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Bosz zou ik een fijne keuze vinden. Nette man, goes uithangbord, duidelijke visie en dol op jonge spelers.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Komt Bosz dan komt ook Krüzen en misschien nog iemand. Komt Cocu dan komt Van der Weerden en waarschijnlijk ook Scheepers. Zolang Ooijer wil blijven zie ik hem ongeacht wie er trainer wordt wel blijven. Ligt daar volgens mij wel goed.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ploegsma sr. had overigens 100% gelijk dat als Cocu terugkomt hij niet weer moet komen aankakken met Chris van der Weerden en Twan Scheepers. Zoek verfrissing daarin.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Arne Slot verlengd bij Feyenoord..
die kun je wel min of meer afschrijven nu..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Als Bosz komt, zal de media vooral hameren dat PSV de "Ajax-lijn" volgt en vooral blijven benadrukken dat Bosz prijsloos is.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

milansandro schreef: 25 feb 2022, 14:12 Arne Slot verlengd bij Feyenoord..
die kun je wel min of meer afschrijven nu..
Feyenoord licht de optie in zijn contract, is dus niet echt een verlenging die apart overeengekomen is. Niet dat ik denk dat Slot serieus in beeld zal zijn aangezien hij daar net zit.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 25 feb 2022, 14:21 Als Bosz komt, zal de media vooral hameren dat PSV de "Ajax-lijn" volgt en vooral blijven benadrukken dat Bosz prijsloos is.
Laat ze dat lekker schrijven... boeie ruurd.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Slot was toch nooit echt realistisch? Alsof die na 1 jaar Feyenoord van club gaan wisselen. Al is het voor zijn eigen imago, aangezien hij ook vrij snel van AZ naar Feyenoord ging.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dat ESPN is ook Feyenoordminded... manmanman
Noemen het een succestrainer die Feyenoord nu niet gaat verlaten..

Succestrainer die uit de beker ligt en derde staat... right.
SWillykuiltje
Talent
2
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 feb 2022
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 25 feb 2022, 14:21 Als Bosz komt, zal de media vooral hameren dat PSV de "Ajax-lijn" volgt en vooral blijven benadrukken dat Bosz prijsloos is.
Dat laatste is een feit. Kan hij daar bij ons mooi verandering in brengen :party:
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Deze en komende week verwacht ik weinig nieuws, maar ik neem aan dat begin maart toch wel duidelijk wordt wie het roer gaat overnemen. Kom maar op met dat (niet Nederlandse) konijn uit die hoge hoed!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 25 feb 2022, 15:33 Deze en komende week verwacht ik weinig nieuws, maar ik neem aan dat begin maart toch wel duidelijk wordt wie het roer gaat overnemen. Kom maar op met dat (niet Nederlandse) konijn uit die hoge hoed!
Het enige niet Nederlands konijn dat ik zo kan bedenken is een Vlaamse Reus... https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaamse_reus_(konijn)
Komt Eric Gerets weer terug???
La vida és massa curta per no fer broma
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

DadOfThree schreef: 25 feb 2022, 15:36
De Realist schreef: 25 feb 2022, 15:33 Deze en komende week verwacht ik weinig nieuws, maar ik neem aan dat begin maart toch wel duidelijk wordt wie het roer gaat overnemen. Kom maar op met dat (niet Nederlandse) konijn uit die hoge hoed!
Het enige niet Nederlands konijn dat ik zo kan bedenken is een Vlaamse Reus... https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaamse_reus_(konijn)
Komt Eric Gerets weer terug???
Zou wat zijn de eerste trainer met Alzheimer!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

DadOfThree schreef: 25 feb 2022, 15:36
De Realist schreef: 25 feb 2022, 15:33 Deze en komende week verwacht ik weinig nieuws, maar ik neem aan dat begin maart toch wel duidelijk wordt wie het roer gaat overnemen. Kom maar op met dat (niet Nederlandse) konijn uit die hoge hoed!
Het enige niet Nederlands konijn dat ik zo kan bedenken is een Vlaamse Reus... https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaamse_reus_(konijn)
Komt Eric Gerets weer terug???
Cryptische omschrijving van Jan Boskamp
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

https://www.psvinside.nl/denkt-marcel-b ... -voor-PSV/
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Da Silva had ik ook opgezocht nadat Brands terugkeerde. Zag toen echter dat ie momenteel bij Fulham zit. Anders had ie best kandidaat kunnen zijn.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Twijfels lult maar wat joh.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

ComeOnPSV schreef: 25 feb 2022, 11:34 Peter Bosz is ook een uitstekend gezicht voor de club vind ik. Cocu natuurlijk ook, maar ik hoef nu even geen trainer meer die veel zeikt op alles en iedereen. Lees Schmidt en V. Bommel.
Gewoon een trainer die realistisch is en niet gaat naschoppen om het naschoppen.
Uhh, je kan van alles vinden van Cocu, maar als er iets is wat hij niet doet is het "op alles en iedereen zeiken".
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

RIO schreef: 26 feb 2022, 13:59 Twijfels lult maar wat joh.
Inderdaad. Het wordt gewoon Ancelotti, want die wordt ontslagen nadat ze bij Real klop hebben gekregen van PSG.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Bielsa valt dit seizoen ook wat tegen. Of was het vorig seizoen overpresteren zoals je vaker ziet bij promovendi?

Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ze hebben ook geen geweldige selectie. Bielsa zou ik wel echt tof vinden. Knettergek en super interessant om te volgen. Zijn die journalisten net uit gefulmineerd over Schmidt, krijgen ze Bielsa. 🤣

De kans lijkt me ongeveer 1% maar sowieso proberen. Make it happen Marcel.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als Bielsa wordt ontslagen dan is Jesse Marsch topkandidaat om hem op te volgen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Makaveli schreef: 26 feb 2022, 20:56 Ze hebben ook geen geweldige selectie. Bielsa zou ik wel echt tof vinden. Knettergek en super interessant om te volgen. Zijn die journalisten net uit gefulmineerd over Schmidt, krijgen ze Bielsa. 🤣

De kans lijkt me ongeveer 1% maar sowieso proberen. Make it happen Marcel.
De kans is zojuist iets groter geworden. :opzijnkop:

Mvogoat
Bankzitter
2
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2022
Seizoenkaart: Vak HH

Bielsa aanstellen is vragen om afgeslacht te worden in de Europese competities. Wordt door de betere teams zo hard afgeslacht. In de Eredivisie breek je alles maar Europees ga je niks bereiken ben ik bang, veel te aanvallend.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Aub niet weer zo’n one trick pony als Schmidt.

Opvolging Roger Schmidt