Eran Zahavi

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

DonyellMalen schreef: 18 feb 2022, 11:13 Ben blij als we volgend jaar een echte spits hebben in de punt. Met meer kracht en techniek. Want heeft deze man ooit een fysiek iemand opzij gezet? Is totaal geen kapstok voor de rest. Vini heeft dat veel meer, maar die is technisch weer te beperkt.
Ze zijn beide technisch heel beperkt en hebben niet iets waarin ze uitblinken waar ze PSV beter in maken. Luuk de Jong is technisch ook heel beperkt, maar kan uitzonderlijk goed koppen en weet vaak ook wel positie te kiezen. Malen heeft ook specifieke kwaliteiten en was daardoor ondanks genoeg gebreken toch van grote waarde voor PSV vorig seizoen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Helemaal waar. Zahavi tikt ook die bal vaak in een keer door uit angst dat ie de bal verliest, omdat zijn eerste aanname over het algemeen waardeloos is.
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Tjompie schreef: 15 feb 2022, 16:23
Als ik Zahavi hoor praten, moet ik telkens denken aan Sacha Baron Cohen´s character Erran Morad van Who is America :tear:

Afbeelding
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Laten we wel even afwachten of er daadwerkelijk een 'echte' spits is volgend seizoen. De man die de huidige situatie heeft gecreëerd zit er namelijk nog steeds.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Staat basis morgen.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voor hem natuurlijk mooi om daar te starten al wordt er wel een groot ding van gemaakt dat hij tegen zijn oude club speelt
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is in Israël natuurlijk ook gewoon een grote naam. Ik ben blij dat Zahavi start, die zie ik liever in de spits dan Gotze. Hopelijk poft Zahavi er morgen wel eens 3 in, op een Israëlische grasmat.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Standbeeld schreef: 23 feb 2022, 18:59 Is in Israël natuurlijk ook gewoon een grote naam. Ik ben blij dat Zahavi start, die zie ik liever in de spits dan Gotze. Hopelijk poft Zahavi er morgen wel eens 3 in, op een Israëlische grasmat.
Wat is de laatste keer dat hij uberhaupt echt gevaarlijk was?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tegen Vitesse.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 23 feb 2022, 18:59 Is in Israël natuurlijk ook gewoon een grote naam. Ik ben blij dat Zahavi start, die zie ik liever in de spits dan Gotze. Hopelijk poft Zahavi er morgen wel eens 3 in, op een Israëlische grasmat.
Dan hoop ik dat PSV Israëlisch gras gaat inzaaien. Mag Eran nog een jaartje eran plakken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou er geen traan om laten eigenlijk als Eran gewoon lekker daar blijft na morgen. Verzin een leuke vergoeding en klaar. Soms heb je helemaal niks met een speler. Combinatie van diverse facetten. Ik heb dat dus met Zahavi.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als ie zondag tegen Sparta maar niet start. Ik heb er ook niets mee en ik vertrouw niet meer op hem. Een jaar geleden liet ie t wel kortstondig zien.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Gaat er vanavond gewoon minimaal 2 maken. Er heerst een vloek op Zahavi in Europa ten behoeve van een doelpuntenregen als hij in Israël voetbalt.
No worries.
One can only hope
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Start dus vandaag. Hopelijk niet op linksbuiten, dat zie ik Schmidt ook zomaar doen...
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Is echt helemaal niets meer van over.
Staat ook nooit in de spits.

gemiste kans om hem niet naar Griekenland te laten vertrekken voor wat pegels.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Voijke schreef: 24 feb 2022, 19:37 Is echt helemaal niets meer van over.
Staat ook nooit in de spits.

gemiste kans om hem niet naar Griekenland te laten vertrekken voor wat pegels.
De reden laat zich raden. Dan was zichtbaar geworden dat John de Jong zijn lijstjes niet op orde heeft.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heb nooit gezien wat deze man zo geweldig zou moeten maken. Wellicht was hij 4 jaar geleden wel een geweldenaar maar ik vind het echt helemaal niks. Geen snelheid, geen kracht, geen techniek.

Kan hij leven als een prof en een goed voorbeeld zijn kwa instelling: met voetballen voegt hij echt geen reet toe.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Moet blijkbaar spelen in zijn eigen land, tegen de club van zijn hart. Niet omdat ie zo goed is.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon een hele, hele beperkte spits die enorm te kort komt op het niveau dat PSV moet nastreven. Ik maak liever nog het seizoen af met Vertessen of Fofana in de spits. Slechter dan Zahavi kan toch niet en ook Vini is exit na dit seizoen.

Naast een keepers probleem hebben we dus ook een spitsen probleem.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Buiten een korte periode jan/feb vorige jaar.. een dure teleurstelling
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 24 feb 2022, 19:50 Gewoon een hele, hele beperkte spits die enorm te kort komt op het niveau dat PSV moet nastreven. Ik maak liever nog het seizoen af met Vertessen of Fofana in de spits. Slechter dan Zahavi kan toch niet en ook Vini is exit na dit seizoen.

Naast een keepers probleem hebben we dus ook een spitsen probleem.
Dat laatste is al een seizoen bekend helaas.
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Als hij niet scoort, heb je eigenlijk niks aan Zahavi. Maar van dat soort spitsen heb je er meer. Denk aan een De Jong of Haller. Maar met die laatste 2 moet je als verdediger wel echt duels uitvechten. Zahavi mist op dat vlak een hoop.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vogelund schreef: 24 feb 2022, 19:55 Als hij niet scoort, heb je eigenlijk niks aan Zahavi. Maar van dat soort spitsen heb je er meer. Denk aan een De Jong of Haller. Maar met die laatste 2 moet je als verdediger wel echt duels uitvechten. Zahavi mist op dat vlak een hoop.
Rare vergelijking. De Jong is super belangrijk ook als hij niet scoort. En ook Haller is veel beter voetballend dan onze vedette
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Juancho schreef: 24 feb 2022, 19:50 Gewoon een hele, hele beperkte spits die enorm te kort komt op het niveau dat PSV moet nastreven. Ik maak liever nog het seizoen af met Vertessen of Fofana in de spits. Slechter dan Zahavi kan toch niet en ook Vini is exit na dit seizoen.

Naast een keepers probleem hebben we dus ook een spitsen probleem.
Begon prima aan dit seizoen en heeft afgelopen seizoen ook goede wedstrijden gespeeld. Maar het is te weinig voor een spits van PSV, elke willekeurige spits uit de eredivisie kan dit laten zien bij PSV.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 24 feb 2022, 19:58
Vogelund schreef: 24 feb 2022, 19:55 Als hij niet scoort, heb je eigenlijk niks aan Zahavi. Maar van dat soort spitsen heb je er meer. Denk aan een De Jong of Haller. Maar met die laatste 2 moet je als verdediger wel echt duels uitvechten. Zahavi mist op dat vlak een hoop.
Rare vergelijking. De Jong is super belangrijk ook als hij niet scoort. En ook Haller is veel beter voetballend dan onze vedette
Ze zijn voetballend alle 3 heel matig hoor. Dat geldt ook zeker voor Haller. Die laatste prikt er bij Ajax gewoon heel veel in, omdat hun spel uitstekend bij hem past. Ik lijk negatief over De Jong en Haller, maar ik zou ze graag bij ons zien. Al denk ik dat Haller bij ons veel minder goed uit de verf komt door ons spel.
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Deze man was vandaag overal te vinden op het veld, behalve op de plek waar hij MOET staan. Gewoon afscheid van hem nemen, in Israël achterlaten en bedankt voor bewezen diensten.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eran Zahavi