Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Den Bondskoots
Basisspeler
3
Berichten: 433
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Chucky schreef: 24 feb 2022, 07:33
Madueke schreef: 23 feb 2022, 22:56

:sneeze:
Wat is die Zwart een vervelend ventje om naar te luisteren zeg. Laat hem lekker op zijn zolderkamer artikeltjes typen aub.
Que?

Brengt voetbal inhoudelijk het meeste van alle journalisten.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 24 feb 2022, 09:59
mateja schreef: 24 feb 2022, 08:37

Misschien wat ED wedstrijden uit het het schema halen?
Ik vind eigenlijk in het belang van het NLs voetbal en tevens als eerbetoon aan de grondleggers van dit spel, naast niet te vergeten het feit dat ze ons door de corona crisis hebben geleid met hun wervelende spel, we ze een aantal wedstrijden reglementair moeten laten winnen.
Vergeet niet hoe ze de samenleving geholpen hebben door hun besmette spelers uit Portugal te halen!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Den Bondskoots schreef: 24 feb 2022, 10:09
Chucky schreef: 24 feb 2022, 07:33

Wat is die Zwart een vervelend ventje om naar te luisteren zeg. Laat hem lekker op zijn zolderkamer artikeltjes typen aub.
Que?

Brengt voetbal inhoudelijk het meeste van alle journalisten.
Eens, al trek ik zijn imho pedante toontje ook slecht soms. Pieter is ook wel een beetje die persoon die achteraf eigenlijk alles wel weet te verklaren wat er mis ging. Tja.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik klik net door de samenvatting heen om de goals te zien van Benfica. Eerste klik. Camera op Ten Hag. Commentator: "Aaaah de professor! Kijkt scherp!"

Tweede klik. Anthony met een doorgaanse actie: "KOEKOEK! KOEKOEK! KOEKOEK!"

Pasveer: "WAT EEN KEEPER IS DIT, ZEG"

Ik zet het maar weer af.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Even in dit topic (iets meer passend bij het onderwerp):
Voor de positie van TD bij Ajax; ik ken Campos niet goed en heb ook de werkzaamheden van Marc O. onvoldoende gevolgd om te bepalen wat zijn invloed is geweest.
Maar rest mij de vraag: zou Campos een verbetering zijn t.o.v. Marc O.?

En buiten Campos: in hoeverre is het nu echt een aderlating dan Marc O. weg is/gaat/veranderd van rol? Wellicht een kans voor Ajax om juist meer kwaliteit in je organisatie neer te zetten. Ik kan me voorstellen dat het best een interessante club en positie is voor een voetbal bestuurder.

Ik volg Ajax niet zo goed (zelf pijniging kan ook op leukere manieren zoals drank) en sommigen hier wel. Dus vroeg het me af.
One can only hope
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Johan-Cruijff schreef: 24 feb 2022, 09:55 Er zou eigenlijk een onafhankelijke arts vanuit de UEFA, FIFA of KNVB bij het veld moeten staan die dit situaties met hoofdletsel beoordeeld.
Voor Ajax handig inderdaad. Maar onze arts trok vorig jaar Cody gewoon van het veld af. Een arts neemt verantwoordelijkheid. Maar voor clubs als Ajax zijn inderdaad dit soort noodgrepen nodig.

Zal wel weer onhandig zijn geweest zeker? Dat de artsen na 4,5 jaar zwarte kippen gevechten met de familie van Nouri nog niet in de gaten hebben dat er meer is dan voetbal past dan weer helemaal in jullie cultuur.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Ardbeg schreef: 24 feb 2022, 10:14 Ik klik net door de samenvatting heen om de goals te zien van Benfica. Eerste klik. Camera op Ten Hag. Commentator: "Aaaah de professor! Kijkt scherp!"

Tweede klik. Anthony met een doorgaanse actie: "KOEKOEK! KOEKOEK! KOEKOEK!"

Pasveer: "WAT EEN KEEPER IS DIT, ZEG"

Ik zet het maar weer af.
Blijf dan ook weg bij dat clubkanaal Ardbeg! ;)
One can only hope
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

En alweer dik 20 artikelen over Ajax op zowel VP als VI. De fappers gaan weer los. En nergens iets over het slecht behandelen van Martinez volgens mij. Heeft Deninho al weer gezegd hoe goed Ajax is, dat ze gaan winnen en dat PSV supporters Calimero’s zijn? Dan is de cirkel weer rond.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Precies zoals verwacht, rondom de schandalen in de schuilkelders en zodra er sportief weer iets te melden is, klimmen ze allemaal in de pen.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Tijn schreef: 24 feb 2022, 10:22 En alweer dik 20 artikelen over Ajax op zowel VP als VI. De fappers gaan weer los. En nergens iets over het slecht behandelen van Martinez volgens mij. Heeft Deninho al weer gezegd hoe goed Ajax is, dat ze gaan winnen en dat PSV supporters Calimero’s zijn? Dan is de cirkel weer rond.
De bingokaart is bijna vol Tijn 😅
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

d'Oude schreef: 24 feb 2022, 10:20
Ardbeg schreef: 24 feb 2022, 10:14 Ik klik net door de samenvatting heen om de goals te zien van Benfica. Eerste klik. Camera op Ten Hag. Commentator: "Aaaah de professor! Kijkt scherp!"

Tweede klik. Anthony met een doorgaanse actie: "KOEKOEK! KOEKOEK! KOEKOEK!"

Pasveer: "WAT EEN KEEPER IS DIT, ZEG"

Ik zet het maar weer af.
Blijf dan ook weg bij dat clubkanaal Ardbeg! ;)

Was niet het clubkanaal. Helaas.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

d'Oude schreef: 24 feb 2022, 10:20
Ardbeg schreef: 24 feb 2022, 10:14 Ik klik net door de samenvatting heen om de goals te zien van Benfica. Eerste klik. Camera op Ten Hag. Commentator: "Aaaah de professor! Kijkt scherp!"

Tweede klik. Anthony met een doorgaanse actie: "KOEKOEK! KOEKOEK! KOEKOEK!"

Pasveer: "WAT EEN KEEPER IS DIT, ZEG"

Ik zet het maar weer af.
Blijf dan ook weg bij dat club anaal Ardbeg! ;)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

psvgouda schreef: 24 feb 2022, 10:31
d'Oude schreef: 24 feb 2022, 10:20

Blijf dan ook weg bij dat club anaal Ardbeg! ;)
Hahaha, godverdomme. Wat dacht je? "Ik haal die K weg, dan staat er anaal, hahaha!" :monkey:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ik dacht het niet. Ik deed het. Bij die club is alles geoorloofd, dus...
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Tijn schreef: 24 feb 2022, 10:22 En alweer dik 20 artikelen over Ajax op zowel VP als VI. De fappers gaan weer los. En nergens iets over het slecht behandelen van Martinez volgens mij. Heeft Deninho al weer gezegd hoe goed Ajax is, dat ze gaan winnen en dat PSV supporters Calimero’s zijn? Dan is de cirkel weer rond.
Niet alle PSV supporters Tijn. Het is slechts een gedeelte dat de Calimero uithangt.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 24 feb 2022, 10:18
Johan-Cruijff schreef: 24 feb 2022, 09:55 Er zou eigenlijk een onafhankelijke arts vanuit de UEFA, FIFA of KNVB bij het veld moeten staan die dit situaties met hoofdletsel beoordeeld.
Voor Ajax handig inderdaad. Maar onze arts trok vorig jaar Cody gewoon van het veld af. Een arts neemt verantwoordelijkheid. Maar voor clubs als Ajax zijn inderdaad dit soort noodgrepen nodig.

Zal wel weer onhandig zijn geweest zeker? Dat de artsen na 4,5 jaar zwarte kippen gevechten met de familie van Nouri nog niet in de gaten hebben dat er meer is dan voetbal past dan weer helemaal in jullie cultuur.
Het leek er op dat Tadic op Martinez aan het inpraten was om door te spelen terwijl hij wankelend op zijn benen stond. Tadic gaf sein aan ten Hag dat hij moest wachten met wisselen. Echt ongelofelijk dat op dat moment die clubarts niet ingreep.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Zoals ik het opvatte, probeerde Tadic hem vooral te overtuigen om in elk geval de rust te halen. Niet dat ik Servisch/Spaans/Engels kan liplezen, maar dat leek me het meest logische in die situatie.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Net zoals alle andere veronderstellingen voor/tegen: speculatie. Feit is dat de speler bleef staan. Wij weten niet of en zo ja wat hem mankeerde
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Den Bondskoots schreef: 24 feb 2022, 10:09
Chucky schreef: 24 feb 2022, 07:33

Wat is die Zwart een vervelend ventje om naar te luisteren zeg. Laat hem lekker op zijn zolderkamer artikeltjes typen aub.
Que?

Brengt voetbal inhoudelijk het meeste van alle journalisten.
Ik heb het ook over ‘luisteren’ :mrgreen:

Zijn artikelen zijn zeker goed, maar ik vind het echt een arrogant kwalletje.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Johan-Cruijff schreef: 24 feb 2022, 09:55 Die verplichte wissel zou dan los moeten staan van andere wisselmomenten en je mag dus geen wissel 'kosten'. Verstandig en verantwoord gedrag moet niet bestraft worden.
Deze regel bestaat al.
Bij het vermoeden van een hoofdblessure mag de speler 'gratis' worden gewisseld.

https://nos.nl/artikel/2360912-ifab-akk ... oofdletsel
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Den Bondskoots
Basisspeler
3
Berichten: 433
Lid geworden op: 4 nov 2020

Chucky schreef: 24 feb 2022, 11:32
Den Bondskoots schreef: 24 feb 2022, 10:09

Que?

Brengt voetbal inhoudelijk het meeste van alle journalisten.
Ik heb het ook over ‘luisteren’ :mrgreen:

Zijn artikelen zijn zeker goed, maar ik vind het echt een arrogant kwalletje.
Aha op dieje Fahrrad

Ja hij klinkt een beetje (een heul bietje) als een nerd. Persoonlijk kan ik er prima naar luisteren maar snap wat je bedoet.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Terugdokken https://nos.nl/artikel/2418848-overmars ... n-aan-ajax
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jammer, ik had ajax die -1.25mln gegund.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ah, dezelfde RvC die wisten wat er aan de hand was en ondanks dat akkoord gaf voor de verlenging + bonus. :wonder:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Laat Ajax die 1,25 vervolgens doorstorten naar een goed doel dat in relatie tot het gebeurde staat. Of is dit wel erg soft/woke/vergezocht?
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Ajax maar een kutclub...
La vida és massa curta per no fer broma

Ajax