Timo Baumgartl

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Eens. Met het niet eens zijn :nerd:
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 08 dec 2021, 12:36
Rikkert1234 schreef: 08 dec 2021, 12:24 Hij is geen onbetwiste basisspeler, heeft ook vaak op de bank gezeten in een 5 mans defensie.
Feitelijk onjuist. Fake news.

https://www.transfermarkt.nl/timo-baumg ... ler/187491
5x op de bank er niet ingekomen en in de Bundesliga ook 1x ingevallen. Dat is toch niet onbetwist?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heeft een hersenschudding gehad, dat zal meegespeeld hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Rikkert1234 schreef: 08 dec 2021, 14:25
Grasmat schreef: 08 dec 2021, 12:36

Feitelijk onjuist. Fake news.

https://www.transfermarkt.nl/timo-baumg ... ler/187491
5x op de bank er niet ingekomen en in de Bundesliga ook 1x ingevallen. Dat is toch niet onbetwist?
Hij had in de Bundesliga 11 van de 14 wedstrijden een basisplaats. 1 van de 3 gemiste wedstrijden was vanwege een hersenschudding en 1 van de 2 op de bank was na die gemiste wedstrijd. Dat zit dichter tegen onbetwiste basisspeler aan dan vaak op de bank (2x in de Bundesliga) lijkt mij dus eens met [mention]Grasmat[/mention].
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dat Lammers ons 11 mln opleverde is natuurlijk weer fake News van onze PR machine.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Beetje lull8g. Dit gebeurde tijdens de wedstrijd vandaag:
Goal! 1899 Hoffenheim breekt de ban op bezoek bij Union Berlin. PSV-huurling Timo Baumgartl helpt de bezoekers een handje door zijn eigen doelman te passeren (0-1). Die voorsprong houdt niet lang stand, want Andreas Voglsammer maakt al snel gelijk (1-1).
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hij wint uiteindelijk wel.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Beetje pech, kan gebeuren. Belangrijker vind ik het dat Timo al het hele seizoen basisspeler is en dat UB op dit moment 5e staat. Goed voor hem zelf en goed voor PSV.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Timo naar het songfestival!?

Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Timo met Brandt.. niet Haaland, maar toch.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Stond er toch weer mooi in onze koorknaap.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Het blijft toch een schattige iJverige jongen die bij je in de straat kan wonen. Hij heeft het goed naar zijn zin in Berlijn en lijkt heel voorzichtig te hinten dat hij openstaat voor een langer verblijf.

https://archive.ph/P8oqa
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 20 feb 2022, 09:56 Het blijft toch een schattige iJverige jongen die bij je in de straat kan wonen. Hij heeft het goed naar zijn zin in Berlijn en lijkt heel voorzichtig te hinten dat hij openstaat voor een langer verblijf.

https://archive.ph/P8oqa
Zou me niets verbazen als Timo over 20 jaar een toptrainer of uitstekende AD is. Voetbalervaring en een universitaire studie psychologie, dat lijkt me een hele waardevolle combinatie. Aan de andere kant: het kan ook zomaar een Pröpper worden die het voetbalwereld je vroegtijdig gedag zegt.

Terugkeren bij PSV zie ik ook zomaar niet gebeuren. Als je top 5 Bundesliga speelt, is de top van de ED eigenlijk achteruitgang.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 20 feb 2022, 10:34 Terugkeren bij PSV zie ik ook zomaar niet gebeuren. Als je top 5 Bundesliga speelt, is de top van de ED eigenlijk achteruitgang.
Union Berlin speelt nu natuurlijk boven hun niveau. Die kunnen volgend seizoen zomaar weer tegen degradatie vechten. Beetje te gek voor woorden om te doen alsof ie daar op een hoger niveau zit dan bij ons.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Als hij een serieuze kans krijgt bij Union Berlin dan snap ik wel dat hij daar zou willen blijven. De vraag is natuurlijk of hij de stap kan maken om echt een basisspeler te worden in de top van de Bundesliga? Voor zijn transfersom is dit in ieder geval goed.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat die jongen door mentale problemen er bij PSV nog niet alles heeft uitgehaald.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Laten we voor alle partijen hopen dat Union hem overneemt.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 20 feb 2022, 10:41
Josef Dettelbacher schreef: 20 feb 2022, 10:34 Terugkeren bij PSV zie ik ook zomaar niet gebeuren. Als je top 5 Bundesliga speelt, is de top van de ED eigenlijk achteruitgang.
Union Berlin speelt nu natuurlijk boven hun niveau. Die kunnen volgend seizoen zomaar weer tegen degradatie vechten. Beetje te gek voor woorden om te doen alsof ie daar op een hoger niveau zit dan bij ons.
Ik heb het dan ook over de competitie en de huidige positie van de club daarin. Het is geen dick swinging contest tussen PSV en Union.

Door de bank genomen gaat een speler die top 5 Bundesliga speelt niet met plezier naar PSV. Dat is toch geen discussiepunt hopelijk?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Gisteren de wedstrijd gezien. Speelde een prima pot, maar toch zie je de typische timo momentjes. Hopelijk neemt Berlin hem over.
Saibari is underrated.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 20 feb 2022, 10:44
Thijs schreef: 20 feb 2022, 10:41

Union Berlin speelt nu natuurlijk boven hun niveau. Die kunnen volgend seizoen zomaar weer tegen degradatie vechten. Beetje te gek voor woorden om te doen alsof ie daar op een hoger niveau zit dan bij ons.
Ik heb het dan ook over de competitie en de huidige positie van de club daarin. Het is geen dick swinging contest tussen PSV en Union.

Door de bank genomen gaat een speler die top 5 Bundesliga speelt niet met plezier naar PSV. Dat is toch geen discussiepunt hopelijk?
Het is toch een onzinnig punt wat je probeert te maken? Dat je Bayern, Dortmund, Leverkusen, Mönchengladbach of Leipzig niet voor PSV verlaat als zij top 5 staan, dan is dat logisch, maar Union Berlin is geen top 5 club. Sterker nog in principe zijn ze kleiner dan Hertha BSC, dus dat ze eventjes toevallig vijfde stonden (inmiddels trouwens ook niet meer) is totaal irrelevant in het perspectief van een terugkeer naar PSV, want dat is sowieso een stap vooruit tov Union, ook al worden ze per ongeluk 4de of 5de.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 20 feb 2022, 10:54
Josef Dettelbacher schreef: 20 feb 2022, 10:44

Ik heb het dan ook over de competitie en de huidige positie van de club daarin. Het is geen dick swinging contest tussen PSV en Union.

Door de bank genomen gaat een speler die top 5 Bundesliga speelt niet met plezier naar PSV. Dat is toch geen discussiepunt hopelijk?
Het is toch een onzinnig punt wat je probeert te maken? Dat je Bayern, Dortmund, Leverkusen, Mönchengladbach of Leipzig niet voor PSV verlaat als zij top 5 staan, dan is dat logisch, maar Union Berlin is geen top 5 club. Sterker nog in principe zijn ze kleiner dan Hertha BSC, dus dat ze eventjes toevallig vijfde stonden (inmiddels trouwens ook niet meer) is totaal irrelevant in het perspectief van een terugkeer naar PSV, want dat is sowieso een stap vooruit tov Union, ook al worden ze per ongeluk 4de of 5de.
Onzinnig punt claimen, en dan met zo'n zwetsverhaal komen..

:monkey:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 20 feb 2022, 11:36
Thijs schreef: 20 feb 2022, 10:54

Het is toch een onzinnig punt wat je probeert te maken? Dat je Bayern, Dortmund, Leverkusen, Mönchengladbach of Leipzig niet voor PSV verlaat als zij top 5 staan, dan is dat logisch, maar Union Berlin is geen top 5 club. Sterker nog in principe zijn ze kleiner dan Hertha BSC, dus dat ze eventjes toevallig vijfde stonden (inmiddels trouwens ook niet meer) is totaal irrelevant in het perspectief van een terugkeer naar PSV, want dat is sowieso een stap vooruit tov Union, ook al worden ze per ongeluk 4de of 5de.
Onzinnig punt claimen, en dan met zo'n zwetsverhaal komen..

:monkey:
Want jij blijft erbij dat een speler van Union Berlin geen stap vooruit maakt als ie naar PSV (terug)gaat? :monkey:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Krijgen we straks weer dat Baumi er geen hout van kan en dat we hem kosten wat het kost moeten verkopen maar daar wel minimaal 5 miljoen voor moeten vangen ondanks dat wij vinden dat ie er geen hout van kan.

Voor een paar miljoen lekker definitief afscheid nemen want we hebben met de huidge 4 CVs voor PSV begrippen een prima groepje verdedigers die elkaar prima aanvullen. Ik gun het Timo ook wel want hier is het gewoon niet gelukt en het is echt een prima joch.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 20 feb 2022, 11:47
Josef Dettelbacher schreef: 20 feb 2022, 11:36

Onzinnig punt claimen, en dan met zo'n zwetsverhaal komen..

:monkey:
Want jij blijft erbij dat een speler van Union Berlin geen stap vooruit maakt als ie naar PSV (terug)gaat? :monkey:
Als jij je blind blijft staren op de PSV vs Union vergelijking, terwijl ik het over de competitie heb, dan stel ik voor dat we het erbij laten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Baumgartl is niet goed genoeg voor PSV dus ja. Hoe relevant is het?
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 20 feb 2022, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hoeveel bedraagt de koopoptie?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 20 feb 2022, 12:02
Thijs schreef: 20 feb 2022, 11:47

Want jij blijft erbij dat een speler van Union Berlin geen stap vooruit maakt als ie naar PSV (terug)gaat? :monkey:
Als jij je blind blijft staren op de PSV vs Union vergelijking, terwijl ik het over de competitie heb, dan stel ik voor dat we het erbij laten.
Oké dan…

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Timo Baumgartl