Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als je nu de financiële mogelijkheid krijgt om in een hoger jeugdsegment te vissen dan zou dat heel mooi kunnen zijn zonder dat het afbreuk hoeft te doen aan het transferbeleid van het eerste team. De verkopen van spelers daar zorgen er voor dat je de operationele gaten kan dichten, de afschrijvingslasten kunnen dekken en de liquiditeit om nieuwe aankopen te doen. Zoals ik het nu interpreteer wordt dit wat extra's waar anders maar een beperkter som geld naar toe zou kunnen gaan. Een RBS geeft miljoenen uit aan zowel het eerste als aan spelers tussen de 16 en 18 die eerst nog even bij FC Liefering een jaartje worden gestald. Maar daar breekt tegenwoordig wel de ene na de andere speler van onderaf door. PSV heeft met Jong PSV in de KKD iets soortgelijks en dat is natuurlijk geweldig voor de ontwikkeling van jonge spelers. Uiteraard moet je scouting op orde zijn en zal je heel gericht naar de speler, positie en wat je zelf al hebt rondlopen moeten kijken, maar de vijver kan er wel groter mee worden als je in transfersom en salaris wat meer zou kunnen doen.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

11 Sir Tinus schreef: 16 feb 2022, 09:59 Schmidt is van win now terwijl onze club een opleidingsclub zou moeten zijn. Klinkt als een behoorlijke mis fit.
Dat is natuurlijk altijd de spagaat tussen beleidsmakers en trainers die passanten zijn en ook worden beoordeeld op de prestaties nu.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Doe mij maar win now en win later.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 16 feb 2022, 09:59 Schmidt is van win now terwijl onze club een opleidingsclub zou moeten zijn. Klinkt als een behoorlijke mis fit.
Altijd lastig als je een trainer haalt die in het wereldje eigenlijk hoger staat aangeschreven dan de club zelf. Die wil niet jaren bouwen, die wil zich meten met de grote jongens.

Hieruit maak ik verder op dat die "lijn Schmidt" er bij PSV inderdaad niet is. Ja misschien in speelstijl, maar niet in de weg naar succes.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Massimo schreef: 16 feb 2022, 10:22 Als je nu de financiële mogelijkheid krijgt om in een hoger jeugdsegment te vissen dan zou dat heel mooi kunnen zijn zonder dat het afbreuk hoeft te doen aan het transferbeleid van het eerste team. De verkopen van spelers daar zorgen er voor dat je de operationele gaten kan dichten, de afschrijvingslasten kunnen dekken en de liquiditeit om nieuwe aankopen te doen. Zoals ik het nu interpreteer wordt dit wat extra's waar anders maar een beperkter som geld naar toe zou kunnen gaan. Een RBS geeft miljoenen uit aan zowel het eerste als aan spelers tussen de 16 en 18 die eerst nog even bij FC Liefering een jaartje worden gestald. Maar daar breekt tegenwoordig wel de ene na de andere speler van onderaf door. PSV heeft met Jong PSV in de KKD iets soortgelijks en dat is natuurlijk geweldig voor de ontwikkeling van jonge spelers. Uiteraard moet je scouting op orde zijn en zal je heel gericht naar de speler, positie en wat je zelf al hebt rondlopen moeten kijken, maar de vijver kan er wel groter mee worden als je in transfersom en salaris wat meer zou kunnen doen.
100% dit. Plus belangrijke kanttekening hierbij is dat mensen die er geld in stoppen (investering of lening maakt niet uit), willen wel dat dat geld rendeert voor PSV als volledige club. Daar hoort nu presteren bij, maar ook een zekere toekomst.

Denk maar dat veel clubs hier jaloers naar kijken, dit is een prachtige kans.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Josef Dettelbacher schreef: 16 feb 2022, 10:36
11 Sir Tinus schreef: 16 feb 2022, 09:59 Schmidt is van win now terwijl onze club een opleidingsclub zou moeten zijn. Klinkt als een behoorlijke mis fit.
Altijd lastig als je een trainer haalt die in het wereldje eigenlijk hoger staat aangeschreven dan de club zelf. Die wil niet jaren bouwen, die wil zich meten met de grote jongens.

Hieruit maak ik verder op dat die "lijn Schmidt" er bij PSV inderdaad niet is. Ja misschien in speelstijl, maar niet in de weg naar succes.
De lijn Schmidt is er helemaal nooit geweest. Trainers zijn passanten en Schmidt was een 'buitenkansje' om binnen te halen met zijn gehele visie. PSV is daar het eerste jaar in meegegaan qua investeringen. Meer niet dan dit.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Armada schreef: 16 feb 2022, 10:39
Josef Dettelbacher schreef: 16 feb 2022, 10:36

Altijd lastig als je een trainer haalt die in het wereldje eigenlijk hoger staat aangeschreven dan de club zelf. Die wil niet jaren bouwen, die wil zich meten met de grote jongens.

Hieruit maak ik verder op dat die "lijn Schmidt" er bij PSV inderdaad niet is. Ja misschien in speelstijl, maar niet in de weg naar succes.
De lijn Schmidt is er helemaal nooit geweest. Trainers zijn passanten en Schmidt was een 'buitenkansje' om binnen te halen met zijn gehele visie. PSV is daar het eerste jaar in meegegaan qua investeringen. Meer niet dan dit.
Dan zijn die investeringen wat mij betreft behoorlijk kortzichtig geweest. Of ze keken te veel op tegen Schmidt waardoor ze dingen niet durfden te weigeren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Armada schreef: 16 feb 2022, 10:38
Massimo schreef: 16 feb 2022, 10:22 Als je nu de financiële mogelijkheid krijgt om in een hoger jeugdsegment te vissen dan zou dat heel mooi kunnen zijn zonder dat het afbreuk hoeft te doen aan het transferbeleid van het eerste team. De verkopen van spelers daar zorgen er voor dat je de operationele gaten kan dichten, de afschrijvingslasten kunnen dekken en de liquiditeit om nieuwe aankopen te doen. Zoals ik het nu interpreteer wordt dit wat extra's waar anders maar een beperkter som geld naar toe zou kunnen gaan. Een RBS geeft miljoenen uit aan zowel het eerste als aan spelers tussen de 16 en 18 die eerst nog even bij FC Liefering een jaartje worden gestald. Maar daar breekt tegenwoordig wel de ene na de andere speler van onderaf door. PSV heeft met Jong PSV in de KKD iets soortgelijks en dat is natuurlijk geweldig voor de ontwikkeling van jonge spelers. Uiteraard moet je scouting op orde zijn en zal je heel gericht naar de speler, positie en wat je zelf al hebt rondlopen moeten kijken, maar de vijver kan er wel groter mee worden als je in transfersom en salaris wat meer zou kunnen doen.
100% dit. Plus belangrijke kanttekening hierbij is dat mensen die er geld in stoppen (investering of lening maakt niet uit), willen wel dat dat geld rendeert voor PSV als volledige club. Daar hoort nu presteren bij, maar ook een zekere toekomst.

Denk maar dat veel clubs hier jaloers naar kijken, dit is een prachtige kans.
Ik zie het altijd als EN/EN of zelfs EN/EN/EN. Dat er een meersportenbeleid wordt gevoerd in plaats van het ene of het andere. Zou het kunnen zijn dat deze investeringen ook wat meer worden toevertrouwd met Brands erbij die Malen en vlak voor zijn vertrek Madueke gehaald heeft en er daarna weinig spectaculairs meer uit het buitenland gekomen is voor de categorie Jong PSV en daaronder?
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Massimo schreef: 16 feb 2022, 10:47
Armada schreef: 16 feb 2022, 10:38

100% dit. Plus belangrijke kanttekening hierbij is dat mensen die er geld in stoppen (investering of lening maakt niet uit), willen wel dat dat geld rendeert voor PSV als volledige club. Daar hoort nu presteren bij, maar ook een zekere toekomst.

Denk maar dat veel clubs hier jaloers naar kijken, dit is een prachtige kans.
Ik zie het altijd als EN/EN of zelfs EN/EN/EN. Dat er een meersportenbeleid wordt gevoerd in plaats van het ene of het andere. Zou het kunnen zijn dat deze investeringen ook wat meer worden toevertrouwd met Brands erbij die Malen en vlak voor zijn vertrek Madueke gehaald heeft en er daarna weinig spectaculairs meer uit het buitenland gekomen is voor de categorie Jong PSV en daaronder?
Bakayoko is anders wel een goede zet geweest drie jaar geleden. Die is toch weg gehaald bij Anderlecht.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Massimo schreef: 16 feb 2022, 10:47
Armada schreef: 16 feb 2022, 10:38

100% dit. Plus belangrijke kanttekening hierbij is dat mensen die er geld in stoppen (investering of lening maakt niet uit), willen wel dat dat geld rendeert voor PSV als volledige club. Daar hoort nu presteren bij, maar ook een zekere toekomst.

Denk maar dat veel clubs hier jaloers naar kijken, dit is een prachtige kans.
Ik zie het altijd als EN/EN of zelfs EN/EN/EN. Dat er een meersportenbeleid wordt gevoerd in plaats van het ene of het andere. Zou het kunnen zijn dat deze investeringen ook wat meer worden toevertrouwd met Brands erbij die Malen en vlak voor zijn vertrek Madueke gehaald heeft en er daarna weinig spectaculairs meer uit het buitenland gekomen is voor de categorie Jong PSV en daaronder?
Volledig m.b.t. Brands..

En/En... of en/en/en. Dit potje komt bovenop het bestaande potje, dus geeft deze injectie juist die additionele mogelijkheid om ook serieus op jacht te gaan naar jong talent juist omdat het het ander nu niet bijt.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Josef Dettelbacher schreef: 16 feb 2022, 10:45
Armada schreef: 16 feb 2022, 10:39

De lijn Schmidt is er helemaal nooit geweest. Trainers zijn passanten en Schmidt was een 'buitenkansje' om binnen te halen met zijn gehele visie. PSV is daar het eerste jaar in meegegaan qua investeringen. Meer niet dan dit.
Dan zijn die investeringen wat mij betreft behoorlijk kortzichtig geweest. Of ze keken te veel op tegen Schmidt waardoor ze dingen niet durfden te weigeren.
Eens. CL halen en doorpakken. Alleen werd CL niet gehaald.
PSVehv
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 16 feb 2022, 10:22 Als je nu de financiële mogelijkheid krijgt om in een hoger jeugdsegment te vissen dan zou dat heel mooi kunnen zijn zonder dat het afbreuk hoeft te doen aan het transferbeleid van het eerste team. De verkopen van spelers daar zorgen er voor dat je de operationele gaten kan dichten, de afschrijvingslasten kunnen dekken en de liquiditeit om nieuwe aankopen te doen. Zoals ik het nu interpreteer wordt dit wat extra's waar anders maar een beperkter som geld naar toe zou kunnen gaan. Een RBS geeft miljoenen uit aan zowel het eerste als aan spelers tussen de 16 en 18 die eerst nog even bij FC Liefering een jaartje worden gestald. Maar daar breekt tegenwoordig wel de ene na de andere speler van onderaf door. PSV heeft met Jong PSV in de KKD iets soortgelijks en dat is natuurlijk geweldig voor de ontwikkeling van jonge spelers. Uiteraard moet je scouting op orde zijn en zal je heel gericht naar de speler, positie en wat je zelf al hebt rondlopen moeten kijken, maar de vijver kan er wel groter mee worden als je in transfersom en salaris wat meer zou kunnen doen.
Des te belangrijker dat een Gakpo, Sangare en (in mindere mate) Boscagli verkocht gaan worden voor goede prijzen. Zodat ze daarmee de operationele gaten kunnen dichten, maar ook weer mogelijkheden om voor het eerste elftal nieuwe aankopen te doen. Iedereen ziet ze graag blijven (ik ook), maar dit lijkt mij niet reëel. Met die pot van 30 mil. lijkt hoofdzakelijk in de jeugd teams gestopt te worden, zoals Armada aangeeft.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Niet dat PSV er financieel zo warmpjes bij zit, maar PSV heeft al wel de druk van verkopen dit seizoen weggenomen door vorige zomer flink te verkopen. Gakpo en eventueel Sangaré zal weer genoeg in het laatje brengen waar PSV weer mee verder kan investeren en al komend seizoen te dekken. Een beter aankoopbeleid met een Brands er bij gaat hopelijk gebeuren. (geen zekerheid uiteraard) Dan kan PSV weer stappen zetten op zowel de korte als de middellange termijn. Heel benieuwd naar komende zomer.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het is intussen denk ik wel typerend dat we het meteen over voetbalzaken hebben in het Brands topic terwijl hij aangesteld is als AD, Toon hield zich daar niet mee bezig. Wat betekent dat voor de rol van AD? Meer bemoeienis met het voetbal dus vast, maar dat kan wellicht ten koste van andere zaken gaan.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ziege maar ook zagge schreef: 16 feb 2022, 14:09 Het is intussen denk ik wel typerend dat we het meteen over voetbalzaken hebben in het Brands topic terwijl hij aangesteld is als AD, Toon hield zich daar niet mee bezig. Wat betekent dat voor de rol van AD? Meer bemoeienis met het voetbal dus vast, maar dat kan wellicht ten koste van andere zaken gaan.
Ging gister idd ook al even de discussie over; ik denk vooral dat Brands hierin meer een sparringspartner voor De Jong kan zijn dan Gerbrands dat was. Hij heeft natuurlijk ervaring als TD en een netwerk, zou raar zijn als De Jong hier geen gebruik van kan maken maar ik zie het niet 1-2-3 gebeuren dat Brands echt taken gaat overnemen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Net als iedereen vind ik dat ook juist goed nieuws, kan ook niet anders gezien de achtergrond van Marcel die totaal anders is dan die van Toon maar de vraag is m.i. vooral hoe Marcel de overige zaken gaat invullen. Een 'Super TD' is nog geen AD, als dat de rol is die ie gaat vervullen dan had ie misschien beter weer TD kunnen worden terwijl Toon bleef zitten of een andere AD werd gehaald.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 16 feb 2022, 14:15 Net als iedereen vind ik dat ook juist goed nieuws, kan ook niet anders gezien de achtergrond van Marcel die totaal anders is dan die van Toon maar de vraag is m.i. vooral hoe Marcel de overige zaken gaat invullen. Een 'Super TD' is nog geen AD, als dat de rol is die ie gaat vervullen dan had ie misschien beter weer TD kunnen worden terwijl Toon bleef zitten of een andere AD werd gehaald.
Wie weet gaat er ook wel een herstructurering op MT niveau plaatsvinden. We praten voornamelijk in de klassieke functies, maar wellicht wordt dat anders dan voorheen ingericht.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het is zeker afwachten hoe hij het als AD gaat doen, maar hij brengt wel meer voetbalknowhow mee en het is ook niet zo dat met Brands een compleet groentje bij PSV binnen komt wandelen. En er zullen zaken misschien anders gaan en in het begin zal hij niet de bestuurlijke kennis en ervaring hebben als er dingen aan de hand zijn als AD, maar uiteindelijk is het ook zaak dat de core business en het netwerk weer een boost gaat krijgen, want dat was de laatste jaren echt wel wat minder bij PSV. Ik vind het een gewaagde maar ook een ambitieuze move van de RvC. Gerbrands is een goede AD en die had je nog 3 jaar kunnen laten zitten. Dat is soms een oneindigheid in het voetbal en kunnen zaken als ook het voetballandschap compleet veranderd zijn. Laat de buitenwacht verder maar lullen uit onwetendheid en desinteresse en laat PSV lekker hun ding doen. Dan zien we vanzelf wel of dit uiteindelijk een goede move is geweest.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mijn punt is ook een beetje: het feit dat Toon zich NIET met het voetbal bezig hield, maakte het hem mogelijk een betere AD te zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Massimo schreef: 16 feb 2022, 14:30 Het is zeker afwachten hoe hij het als AD gaat doen, maar hij brengt wel meer voetbalknowhow mee en het is ook niet zo dat met Brands een compleet groentje bij PSV binnen komt wandelen. En er zullen zaken misschien anders gaan en in het begin zal hij niet de bestuurlijke kennis en ervaring hebben als er dingen aan de hand zijn als AD, maar uiteindelijk is het ook zaak dat de core business en het netwerk weer een boost gaat krijgen, want dat was de laatste jaren echt wel wat minder bij PSV. Ik vind het een gewaagde maar ook een ambitieuze move van de RvC. Gerbrands is een goede AD en die had je nog 3 jaar kunnen laten zitten. Dat is soms een oneindigheid in het voetbal en kunnen zaken als ook het voetballandschap compleet veranderd zijn. Laat de buitenwacht verder maar lullen uit onwetendheid en desinteresse en laat PSV lekker hun ding doen. Dan zien we vanzelf wel of dit uiteindelijk een goede move is geweest.
Ik vind het idd een hele interessante, het is afwachten maar ik wordt wel enthousiast van het idee!

Ik denk dat Gerbrands dondersgoed weet aan wie hij het stokje doorgeeft en Van der Wallen is bepaald geen nitwit en, zo van buitenaf beoordeeld, een veeleisende man/ondernemer. Die stellen Brands niet aan omdat het Brands is, daar zullen ze over nagedacht hebben en ook met Brands zelf over de invulling hebben gesproken. Het zal mij ook niks verbazen als Brands bij Everton meer/andere verantwoordelijkheden had dan je hier in NL als TD hebt dus wie weet heeft hij daar ook al wat ervaring opgedaan. Daarnaast is hij 5 jaar AD van RKC geweest dus hij weet wat het vak inhoudt.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

ziege maar ook zagge schreef: 16 feb 2022, 14:45 Mijn punt is ook een beetje: het feit dat Toon zich NIET met het voetbal bezig hield, maakte het hem mogelijk een betere AD te zijn.
Dat is speculatie. Het feit dat het hier snel over voetbalinhoudelijke zaken gaat, heeft volgens mij te maken met het plan boven PSV.. vanuit de RvC. Nee, die horen de club niet te besturen echter gaat het hier over een geheel andere situatie met serieuze fondsen en geen inspraak maar vooral voorwaardes. Die voorwaardes gaan over het voetbalinhoudelijke deel EN één van die voorwaardes was, links/rechtsom, meer voetbalknowhow in de PSV top. Anders ging het verhaal, in ieder geval op deze manier, niet door.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Armada schreef: 16 feb 2022, 14:54
ziege maar ook zagge schreef: 16 feb 2022, 14:45 Mijn punt is ook een beetje: het feit dat Toon zich NIET met het voetbal bezig hield, maakte het hem mogelijk een betere AD te zijn.
Dat is speculatie. Het feit dat het hier snel over voetbalinhoudelijke zaken gaat, heeft volgens mij te maken met het plan boven PSV.. vanuit de RvC. Nee, die horen de club niet te besturen echter gaat het hier over een geheel andere situatie met serieuze fondsen en geen inspraak maar vooral voorwaardes. Die voorwaardes gaan over het voetbalinhoudelijke deel EN één van die voorwaardes was, links/rechtsom, meer voetbalknowhow in de PSV top. Anders ging het verhaal, in ieder geval op deze manier, niet door.
Ik snap niet helemaal waar je op doelt, wie heeft de voorwaarde neergelegd dat er meer voetbalknowhow in de top moet zijn en is 'top' dan RVC, AD of allebei? (heb ik misschien gemist hoor)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ziege maar ook zagge schreef: 16 feb 2022, 15:22
Armada schreef: 16 feb 2022, 14:54

Dat is speculatie. Het feit dat het hier snel over voetbalinhoudelijke zaken gaat, heeft volgens mij te maken met het plan boven PSV.. vanuit de RvC. Nee, die horen de club niet te besturen echter gaat het hier over een geheel andere situatie met serieuze fondsen en geen inspraak maar vooral voorwaardes. Die voorwaardes gaan over het voetbalinhoudelijke deel EN één van die voorwaardes was, links/rechtsom, meer voetbalknowhow in de PSV top. Anders ging het verhaal, in ieder geval op deze manier, niet door.
Ik snap niet helemaal waar je op doelt, wie heeft de voorwaarde neergelegd dat er meer voetbalknowhow in de top moet zijn en is 'top' dan RVC, AD of allebei? (heb ik misschien gemist hoor)
Zoals ik het lees; vanuit de RvC de wens om het in de top meer te hebben, top = directeurs.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sensation schreef: 16 feb 2022, 15:26
ziege maar ook zagge schreef: 16 feb 2022, 15:22

Ik snap niet helemaal waar je op doelt, wie heeft de voorwaarde neergelegd dat er meer voetbalknowhow in de top moet zijn en is 'top' dan RVC, AD of allebei? (heb ik misschien gemist hoor)
Zoals ik het lees; vanuit de RvC de wens om het in de top meer te hebben, top = directeurs.
Misschien is het een stukje management control. Dat de AD voldoende voetbalverstand moet hebben om de technisch directeur (wie je ook net zo goed manager voetbalzaken kunt noemen) inhoudelijk te kunnen (bij)sturen. Toon zal in die jaren wel wát voetbalervaring hebben opgedaan, maar kan qua onderhandelingen en beoordelen of de TD inhoudelijk de juiste keuzes maakt, toch beperkter functioneren lijkt me dan iemand die TD ervaring heeft.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

ziege maar ook zagge schreef: 16 feb 2022, 15:22
Armada schreef: 16 feb 2022, 14:54

Dat is speculatie. Het feit dat het hier snel over voetbalinhoudelijke zaken gaat, heeft volgens mij te maken met het plan boven PSV.. vanuit de RvC. Nee, die horen de club niet te besturen echter gaat het hier over een geheel andere situatie met serieuze fondsen en geen inspraak maar vooral voorwaardes. Die voorwaardes gaan over het voetbalinhoudelijke deel EN één van die voorwaardes was, links/rechtsom, meer voetbalknowhow in de PSV top. Anders ging het verhaal, in ieder geval op deze manier, niet door.
Ik snap niet helemaal waar je op doelt, wie heeft de voorwaarde neergelegd dat er meer voetbalknowhow in de top moet zijn en is 'top' dan RVC, AD of allebei? (heb ik misschien gemist hoor)
Zie eerder dit topic. RvC met investeerders ja. C-suite.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 16 feb 2022, 07:52 De jongens die de laatste tijd zijn gehaald in deze categorie zijn nou niet echt toppers lijkt het. Als we nu jongens kunnen halen die wel echte talenten zijn, zonder dat het ten koste gaat van de investeringsruimte voor de A-selectie, dan kan dit wel eens goed uitpakken.
Er zit wat klappers tussen, maar ook jongens als Seally, waarvan we het lastig in kunnen schatten. Maar wat zou de hitratio moeten zijn voor basis A-selectie? Als je in de basis een hoger niveau kan halen (ik denk dat Seally dat is als je het vergelijkt met de Balkan-boy's van een paar jaar geleden), dat je bijna altijd in een situatie zit dat je in ieder geval nog knaken vangt en op een hoger niveau aflevert dus doorverkoop interessanter kan worden.

Maar ik vind dit vrij lastig te zeggen. Als de eerste targets komen dan zien we wellicht wat verschillen al.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands