Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dat zegt ie ook niet, haha.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Nog niet gekeken maar ik deel hem wel;

https://www.vi.nl/pro/hoe-goed-is-noni- ... en-ook-had
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Tomm schreef: 15 feb 2022, 23:51 Noni is goed maar laten we hem nou niet gaan vergelijken met mbappe. Daar zit nog wel een klein verschil…
Exact. Het is ook een heel verschil of je het tegen Vitesse doet of tegen Real Madrid.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Laat hem eerst maar eens 3 maanden blessurevrij blijven en niet zo anoniem als in september en dan wordt ie pas interessant voor de grotere clubs.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ardbeg schreef: 15 feb 2022, 23:52 Dat zegt ie ook niet, haha.
Lezen is en blijft voor velen moeilijk. Begrijpend lezen vaak zelfs nog moeilijker.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

FritskePhilips schreef: 16 feb 2022, 10:20
Ardbeg schreef: 15 feb 2022, 23:52 Dat zegt ie ook niet, haha.
Lezen is en blijft voor velen moeilijk. Begrijpend lezen vaak zelfs nog moeilijker.
Ik interpreteerde het als: Noni laat echt hele bijzondere dingen zien op die leeftijd. Als je ziet hoe Mbappe dat aanpakte die alweer een stuk ouder is dan Noni en wat hij al laat zien..
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ik bedoelde meer de snelheid en wendbaarheid, 2 specifieke eigenschappen, die men bij Mbappé aandraagt als topkenmerken; Madueke versnelt sterker op de eerste meters en is wendbaarder.

Natuurlijk met andere weerstand, maar we praten hier vooral over de ruimte en tijd die beiden nodig hebben om deze aspecten tentoon te spreiden.

Forumland; nou, het gaat wat ver om Madueke met Mbappé tevergelijken en hem grotere potentie toe te dichten. :sleep:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je vergelijkt iemands topprestatie tegen Real Madrid met iemands prestatie tegen Vitesse. Dan gaan klagen over het lezend vermogen op dit forum slaat nergens op. Je maakt gewoon een waardeloos punt. Ik ga toch ook niet roepen dat [mention]Thijs[/mention] meer gif in zijn spel heeft dan Madueke omdat hij de linksback van Bal Op 't Dak 7 hard over de reclameborden heeft geschopt.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ykhim schreef: 16 feb 2022, 10:38 Je vergelijkt iemands topprestatie tegen Real Madrid met iemands prestatie tegen Vitesse. Dan gaan klagen over het lezend vermogen op dit forum slaat nergens op. Je maakt gewoon een waardeloos punt. Ik ga toch ook niet roepen dat @Thijs meer gif in zijn spel heeft dan Madueke omdat hij de linksback van Bal Op 't Dak 7 hard over de reclameborden heeft geschopt.
Al is dit in dit geval wel gewoon absolute waarheid!
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

FritskePhilips schreef: 16 feb 2022, 10:30 Ik bedoelde meer de snelheid en wendbaarheid, 2 specifieke eigenschappen, die men bij Mbappé aandraagt als topkenmerken; Madueke versnelt sterker op de eerste meters en is wendbaarder.

Natuurlijk met andere weerstand, maar we praten hier vooral over de ruimte en tijd die beiden nodig hebben om deze aspecten tentoon te spreiden.

Forumland; nou, het gaat wat ver om Madueke met Mbappé tevergelijken en hem grotere potentie toe te dichten. :sleep:
Madueke's versnelling is absoluut niet beter dan die van Mbappe. Mbappe is één van de snelste en meest explosieve spelers ter wereld.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vergeet steeds dat hij pas 19 is. Deze gast is al zo snel zo goed. Laten we hopen dat de mindere wedstrijden van voor zijn blessure het bekende dipje waren. Vanaf nu gaat het niveau steil omhoog. Of het absolute wereldtop gaat worden, valt nog te bezien, maar dat hij rechterrijtje PL gaat halen lijkt me duidelijk. Eerst nog een jaartje de eredivisie op een hoopje spelen, opgeroepen worden voor het nationaal team, de hype maximaal voeden en dan in de zomer van 2023 voor 100 miljoen weg.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Lorenzo von Matterhorn schreef: 16 feb 2022, 11:22 Ik vergeet steeds dat hij pas 19 is. Deze gast is al zo snel zo goed. Laten we hopen dat de mindere wedstrijden van voor zijn blessure het bekende dipje waren. Vanaf nu gaat het niveau steil omhoog. Of het absolute wereldtop gaat worden, valt nog te bezien, maar dat hij rechterrijtje PL gaat halen lijkt me duidelijk. Eerst nog een jaartje de eredivisie op een hoopje spelen, opgeroepen worden voor het nationaal team, de hype maximaal voeden en dan in de zomer van 2023 voor 100 miljoen weg.
Ik heb begrepen dat de spierblessures vooral te wijten zijn aan zijn groei. Hetzelfde als Vertessen een jaar terug had zeg maar.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

mits fit en consistent, 50m+
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Siemen schreef: 16 feb 2022, 11:07 Madueke's versnelling is absoluut niet beter dan die van Mbappe. Mbappe is één van de snelste en meest explosieve spelers ter wereld.
Bekijk beelden eens; na het wenden en keren
wil ik dit wel ter discussie stellen.

Snelheid over een langere afstand heb je gelijk, maar acceleratie eerste meters na wenden en keren lijkt Madueke in mijn ogen sneller vertrokken.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Robson de Souza schreef: 16 feb 2022, 11:26 Ik heb begrepen dat de spierblessures vooral te wijten zijn aan zijn groei. Hetzelfde als Vertessen een jaar terug had zeg maar.
Dat zou heel prettig zijn, want dan zou het wat minder structureel worden en grotendeels vooral tijdelijk zijn waar hij dan nu wellicht de grootste horde genomen is.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoorde op ESPN rond de wedstrijd bij Vitesse dat Madueke veel meer moet doseren. Weet even niet meer wie het zei. Maar daar schijnt hij nu meer op te trainen. Voorheen deed Madueke alles op 100% snelheid en kracht waardoor de kans op (spier)blessures aanzienlijk toeneemt.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ykhim schreef: 16 feb 2022, 10:38 Je vergelijkt iemands topprestatie tegen Real Madrid met iemands prestatie tegen Vitesse.
Nergens wordt gesproken over tegenstanders, daar ligt de vergelijking dus helemaal niet. Zoals gezegd; in tijd en ruimte. Niet in weerstand.
Ykhim schreef: 16 feb 2022, 10:38 Dan gaan klagen over het lezend vermogen op dit forum slaat nergens op. Je maakt gewoon een waardeloos punt .
Feit blijft dat er verkeerd begrijpend gelezen wordt, aangezien er reacties komen mbt de potentie van beide spelers. Tweede zin is op de man. Als je weigert kritisch naar de inhoud te kijken, prima. Dat maakt het echter nog geen waardeloos punt.

Mijn punt; Laat beide spelers hetzelfde parcours dribbelen, met passieve obstakels in een kleine ruimte. Ik denk dat Madueke met zijn fysieke aspecten het parcours wel eens sneller af kan ronden dan Mbappé dat doet.

Heeft niets met algehele potentie te maken, maar aanwezige fysieke kenmerken icm dribbelvaardigheid
Ykhim schreef: 16 feb 2022, 10:38Ik ga toch ook niet roepen dat @Thijs meer gif in zijn spel heeft dan Madueke omdat hij de linksback van Bal Op 't Dak 7 hard over de reclameborden heeft geschopt.
Dat doe je dus wel.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is toch ook helemaal niet erg om te zeggen dat Madueke op 1 specifiek punt iets beter is dan Mbappe. Óf dat zo is kun je gewoon over discussiëren, maar verder snap ik de heisa niet echt. Ook als het zo is, is Mbappe vervolgens op een stuk of 100 specifieke punten veel en veel beter dan Madueke, en dat maakt hem één van de besten ter wereld en Madueke vooralsnog een toptalent van PSV. Luuk de Jong is een betere kopper dan Haaland. Vertessen is sneller dan Mahrez. Maakt dat de eerstgenoemde spelers beter? Tuurlijk niet.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Persepolis schreef: 16 feb 2022, 12:03
Om met de woorden van Frank Lammers te spreken; Kêk, gij snapt um.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Standbeeld schreef: 16 feb 2022, 11:54 Ik hoorde op ESPN rond de wedstrijd bij Vitesse dat Madueke veel meer moet doseren. Weet even niet meer wie het zei. Maar daar schijnt hij nu meer op te trainen. Voorheen deed Madueke alles op 100% snelheid en kracht waardoor de kans op (spier)blessures aanzienlijk toeneemt.
Yep was volgens mij ook een opmerking vanuit Schmidt dat dat iets is waarin Madueke moet/kan ontwikkelen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je kan handelingen in tijd en ruimte helemaal niet loszien van de weerstand. Het spreekt voor zich dat je je snelheid, techniek of wat dan ook beter kunt laten zien tegen een Vitesse dat structureel op 10 meter afstand dekt dan tegen een Real Madrid (!) dat met elf man gepassioneerd loopt te verdedigen. Als je dat principe al niet begrijpt, dan houdt het meteen op. Daarnaast is de vraag altijd wat je ermee wil zeggen en in dit geval is het gewoon een nietszeggend punt. Je vergelijkt Mbappé en Madueke op een aantal specifieke punten, terwijl de omstandigheden zó ver uit elkaar liggen. Ik snap die drang ook niet.

Dat is ook niet op de man, maar juist op inhoud. Als je wil dat ik op de man ga spelen, dan moet je het vooral zeggen hoor. Daar doe ik ook niet moeilijk over.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 16 feb 2022, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Siemen schreef: 16 feb 2022, 11:07
FritskePhilips schreef: 16 feb 2022, 10:30 Ik bedoelde meer de snelheid en wendbaarheid, 2 specifieke eigenschappen, die men bij Mbappé aandraagt als topkenmerken; Madueke versnelt sterker op de eerste meters en is wendbaarder.

Natuurlijk met andere weerstand, maar we praten hier vooral over de ruimte en tijd die beiden nodig hebben om deze aspecten tentoon te spreiden.

Forumland; nou, het gaat wat ver om Madueke met Mbappé tevergelijken en hem grotere potentie toe te dichten. :sleep:
Madueke's versnelling is absoluut niet beter dan die van Mbappe. Mbappe is één van de snelste en meest explosieve spelers ter wereld.
Precies.



Vergeleken met Mbappé komt Madueke sowieso pas net uit z'n ei, heeft nog een hele, hele, héle lange weg te gaan. Een paar keer iets leuks laten zien, met het aantal wedstrijden dat ie dat deed zijn volgens mij nog geen twee handen te vullen. Zeker een mooie belofte, maar hij moet het nog maar waar zien te maken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 16 feb 2022, 12:21
Standbeeld schreef: 16 feb 2022, 11:54 Ik hoorde op ESPN rond de wedstrijd bij Vitesse dat Madueke veel meer moet doseren. Weet even niet meer wie het zei. Maar daar schijnt hij nu meer op te trainen. Voorheen deed Madueke alles op 100% snelheid en kracht waardoor de kans op (spier)blessures aanzienlijk toeneemt.
Yep was volgens mij ook een opmerking vanuit Schmidt dat dat iets is waarin Madueke moet/kan ontwikkelen.
Ah, Schmidt was het. Bedankt. Ik twijfelde even of het geen Bruggink was. :tear:
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Standbeeld schreef: 16 feb 2022, 12:26
Sensation schreef: 16 feb 2022, 12:21

Yep was volgens mij ook een opmerking vanuit Schmidt dat dat iets is waarin Madueke moet/kan ontwikkelen.
Ah, Schmidt was het. Bedankt. Ik twijfelde even of het geen Bruggink was. :tear:
HHaa ja het was iemand van ESPN, weet ook niet wie maar die zei volgens mij dat Schmidt het had gezegd :P Maar dit doet me langzaamaan denken aan dat fluisterspelletje dat uiteindelijk de zin totaal niet meer overeenkomt met hoe het in eerste instantie was gezegd :mrgreen:
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ykhim schreef: 16 feb 2022, 12:24 Je vergelijkt Mbappé en Madueke op een aantal specifieke punten, terwijl de omstandigheden zó ver uit elkaar liggen. Ik snap die drang ook niet.
Omdat ik in hetgeen ik zeg het dus heb over kernkwaliteiten en die zijn, jaja hier komt ie, niet afhankelijk van omstandigheden. Talent in de kern is namelijk niet afhankelijk van omstandigheden. Het zit namelijk in het individu. Het resultaat van de kernkwaliteit kan wel beïnvloed worden door omstandigheden. Maar nogmaals; daar had ik het niet over.

Maar speciaal voor jou zal ik in het vervolg een heel wetenschappelijk onderzoek doen naar de wendbaarheid en acceleratie op de eerste meters van Mbappé, deze uitwerken in cijfers/data en dan niet praten over Mbappé maar over de data.

Dan zeg ik bijvoorbeeld; Madueke lijkt sneller als cijfer Y maal acceleratie Z. Oké?
Ykhim schreef: 16 feb 2022, 12:24 Dat is ook niet op de man, maar juist op inhoud. Als je wil dat ik op de man ga spelen, dan moet je het vooral zeggen hoor. Daar doe ik ook niet moeilijk over.
Wat bende toch een flapdrol. Waar is die inhoud van je dan? Dat je zoiets überhaupt uit je strot gekotst krijgt. Trek een Ajax-shirt aan, want je verheft jezelf boven anderen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

FritskePhilips schreef: 16 feb 2022, 15:08
Dan zeg ik bijvoorbeeld; Madueke lijkt sneller als cijfer Y maal acceleratie Z. Oké?
Ykhim schreef: 16 feb 2022, 12:24 Dat is ook niet op de man, maar juist op inhoud. Als je wil dat ik op de man ga spelen, dan moet je het vooral zeggen hoor. Daar doe ik ook niet moeilijk over.
Wat bende toch een flapdrol. Waar is die inhoud van je dan? Dat je zoiets überhaupt uit je strot gekotst krijgt. Trek een Ajax-shirt aan, want je verheft jezelf boven anderen.
Jongen..
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 16 feb 2022, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke