Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

GillesdelaCroquette schreef: 14 feb 2022, 23:24 Nu is het alleen nog wachten tot de wappies zichzelf ervan gaan overtuigen dat zij dit allemaal voor elkaar gekregen hebben.
Dat is al even gaande.
Ze zorgen voor verlengingen van de maatregelen, om vervolgens de eer op te eisen van de versoepelingen. Dommer krijg je het niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 14 feb 2022, 22:47 Mondkapjes hoeven niet meer gedragen te worden! Het staat er echt!
Je ziet het nu ook gebeuren overal. De winkels vragen al niet meer om een kapje, het is wel zo'n beetje klaar allemaal.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Gelukkig man, ik heb er zó genoeg van.

Ook goed nieuws voor de niet-prikkers:
https://www.nu.nl/coronavirus/6184250/k ... enten.html


En dan met z'n allen maar duimen dat er niet weer een lastigere variant opduikt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Grote vraag is nu natuurlijk: wat gaat er gebeuren met carnaval?

Kuipers vond dit een "evenement" en dus zou er 1G beleid gelden, maar iedereen die verder kijkt dan de papieren werkelijkheid snapt dat dit aan alle kanten volledig onhaalbaar is. Kuipers leek ook al teruggefloten te worden door de rest van het kabinet. Zeer benieuwd wat hier vanavond over bekend wordt gemaakt.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Mogen de stadions nou weer vol deze week of pas volgende week? Niemand die het weet..
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

:party: YEAAAAH! Eindelijk af van die gruwelpas! :hartjes:
#simplythebest
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het debat over de gemanipuleerde OMT adviezen is door de coalitiepartijen geblokkeerd.

Hopelijk straffen we de ratten hard af op 16 maart. Nieuw elan, andere bestuurscuktuur, transparantie en dualisme.... Komop. Met die enquête, de waarheid moet boven tafel en de coalitie kan de waarheid schijnbaar niet verdragen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Je weet dat het dan geen landelijke, maar gemeenteraadsverkiezingen zijn?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 feb 2022, 18:20Hopelijk straffen we de ratten hard af op 16 maart.
Ratten? En wie zijn dat dan? Ambtenaren die sowieso niet op kieslijsten staan?
Je neemt m.i. sowieso wel erg makkelijk aan dat er kwade opzet in het spel was.

Ik denk dat het trouwens heel verstandig is om dat debat helemaal niet te houden maar om gewoon direct een complete parlementaire enquete te plannen, volgend op het onderzoek van de OVV.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

WE GAAN OFFICIEEL OPEN BITCHES

Heerlijk dit
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja ZMOZ. Kwade opzet. Van Hugos ministerie met die mondkapjes. Net als de toeslagenaffaire. Kwade opzet met doden tot gevolg.

De ratten zijn degenen die onderzoek tegenhouden. Je weet wel: die figuren die na de toeslagen affaire beterschap hadden beloofd ook richting de tweede kamer en nu een onderzoek tegenhouden.

Zijn zojuist 5000 wob documenten online gezet. Benieuwd wat voor een drek daar nog uit gaat komen. Maar goed: debateren mag je er niet over. Stel je eens voor dat de oppositie vragen stelt.

16 maart deze partijen een enorme trap in de rug geven. Er zijn zat andere fatsoenlijke partijen om op te stemmen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

MAAR WE ZIJN ER VANAF!!!! LEKKER!!!

Nooit meer in lockdown omdat we zaken niet voor elkaar hebben. Zorgen dat we klaar zijn voor de volgende pandemie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 feb 2022, 19:16 Ja ZMOZ. Kwade opzet. Van Hugos ministerie met die mondkapjes. Net als de toeslagenaffaire. Kwade opzet met doden tot gevolg.

De ratten zijn degenen die onderzoek tegenhouden. Je weet wel: die figuren die na de toeslagen affaire beterschap hadden beloofd ook richting de tweede kamer en nu een onderzoek tegenhouden.

Zijn zojuist 5000 wob documenten online gezet. Benieuwd wat voor een drek daar nog uit gaat komen. Maar goed: debateren mag je er niet over. Stel je eens voor dat de oppositie vragen stelt.

16 maart deze partijen een enorme trap in de rug geven. Er zijn zat andere fatsoenlijke partijen om op te stemmen.
Helaas kunnen we er nog niet 100% vanuit gaan dat het allemaal over is.... maar even voor het gemak aannemend dat dat zo is: dan zijn er veel meer serieuze zaken om met z'n allen te evalueren dan een aangepast tekstje en wat mij betreft heeft het totaal geen zin om dat stap voor stap in die kakelende Tweede Kamer te doen. Ik zou zeggen laat de Kamer vanalles aandragen wat de OVV uit mag zoeken en zodra zij daarmee klaar zijn hou je één grote parlementaire enquete.


Wel ook superblij hier intussen 8)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Als je nu naar een event wil met 500+ bezoekers dan is je vaccinatie voldoende; QR laten zien en doorlopen.
Wil je vanaf 25 februari naar een event met 500+ bezoekers dan moet je opeens testen voor toegang; je QR telt dan niet meer.

Welke debiel bedenkt dit.

En wat als het een meerdaags event is?
Zaterdag en zondag. Je gaat testen voor toegang op vrijdag, vervolgens mag je zaterdags naar binnen.....verwachten ze dan dat je (aangezien je max 24u vantevoren kan testen) tijdens het event jezelf wederom laat testen voor de dag erna?

En wat als je Corona hebt gehad. Dan test je tot x weken nadien nog positief. Dan ben je bij voorbaat de sjaak.

Maar hee, ze zijn van de verdeeldheid af.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Joh, dan blijven we toch in lockdown tot Sint Juttemis. Even goede vrienden.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

GillesdelaCroquette schreef: 16 feb 2022, 00:00 Joh, dan blijven we toch in lockdown tot Sint Juttemis. Even goede vrienden.
Dat is inderdaad exact wat ik zeg ja. :think:
Lees het nog eens en doe dan nog een poging.

Punt is dat ze iedereen straks moet gaan testen, daar waar dat nu alleen de niet-gevaccineerden zijn.
Hadden ze het gehouden zoals het was (je QR laten zien, dat je geprikt en geboosterd bent) hoorde je me niet.

Stel je hebt een meerdaagse beurs die niet onder de doorstroomregel valt dan moet je testen voor toegang. Moet binnen 24 uur voorafgaand. Wat alles alles vol zit? "even" naar een andere plaats? Hoop tijd kost dat.
Verwachten ze dat je elke dag van die beurs "even" weg gaat om je weer te testen?
Leuk voor standhouders! Die moeten hun stand met alle spullen achterlaten terwijl er 30k bezoekers langslopen?
En nadat je Corona hebt gehad kun je tot 8 weken daarna positief testen, dus terwijl je niet besmettelijk zal je nergens meer in mogen. (zoals het nu is kan dat wel)
Dure kaarten in de kliko?

De enigen die baat hebben bij deze regel zijn de wappies; die zijn weer "gelijk" aan de prikkers.

Maar goed, in maart gaan ze zich weer buigen over deze regel.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Skywalker schreef: 16 feb 2022, 07:43
GillesdelaCroquette schreef: 16 feb 2022, 00:00 Joh, dan blijven we toch in lockdown tot Sint Juttemis. Even goede vrienden.
Dat is inderdaad exact wat ik zeg ja. :think:
Lees het nog eens en doe dan nog een poging.

Punt is dat ze iedereen straks moet gaan testen, daar waar dat nu alleen de niet-gevaccineerden zijn.
Hadden ze het gehouden zoals het was (je QR laten zien, dat je geprikt en geboosterd bent) hoorde je me niet.

Stel je hebt een meerdaagse beurs die niet onder de doorstroomregel valt dan moet je testen voor toegang. Moet binnen 24 uur voorafgaand. Wat alles alles vol zit? "even" naar een andere plaats? Hoop tijd kost dat.
Verwachten ze dat je elke dag van die beurs "even" weg gaat om je weer te testen?
Leuk voor standhouders! Die moeten hun stand met alle spullen achterlaten terwijl er 30k bezoekers langslopen?
En nadat je Corona hebt gehad kun je tot 8 weken daarna positief testen, dus terwijl je niet besmettelijk zal je nergens meer in mogen. (zoals het nu is kan dat wel)
Dure kaarten in de kliko?

De enigen die baat hebben bij deze regel zijn de wappies; die zijn weer "gelijk" aan de prikkers.

Maar goed, in maart gaan ze zich weer buigen over deze regel.
Organisatorisch idd heel lastig uitvoerbaar maar wss komt dit voort uit dat onderzoek dat 2G en 3G nauwelijks effectief zijn en 1G wel. Ik denk met de angst op 'superspread-events' een tussenoplossing waarvan onderzoek heeft aangetoond dat het werkt. Beetje raar omdat overal het slot vanaf gaat en hier ga je juist een wat strengere maatregel handhaven, maar ik denk dat het niet lang duurt voordat die er ook weer af is. Even een tussenstapje om daarna weer normaal te kunnen doen.

Ik hoop zo dat dit het slot van corona is. Corona gaat nooit weg natuurlijk maar in ieder geval het slot van de heftige vormen waardoor de wereld twee jaar lang op zijn kop heeft gestaan.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/coronavirus/6184414/o ... rloor.html


No shit... tering wat was dat slecht, wat hebben veel mensen onbeschrijflijk geleden door dat amateurisme van o.a. De Jonge. Onvoorstelbaar ook dat je dan nog met die clownschoenen rond durft te lopen alsof het leven een lolletje is.

Direct na die eerste golf had er geëvalueerd moeten worden.

Mensen die hun eigen familie niet meer mochten zien, en dat terwijl dat personeel gewoon ongetest en onbeschermd in- en uitliep. Als ik eraan terugdenk draait m'n maag weer om.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dat is inderdaad niet fraai. Maar als mijn moeder daar zou zitten zou ik haar gewoon gaan ophalen. Dat gaat het personeel van zo'n verzorgingstehuis niet tegenhouden natuurlijk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

deninho32 schreef: 16 feb 2022, 12:25 Dat is inderdaad niet fraai. Maar als mijn moeder daar zou zitten zou ik haar gewoon gaan ophalen. Dat gaat het personeel van zo'n verzorgingstehuis niet tegenhouden natuurlijk.
Hebben sommigen ook gedaan maar voor veel mensen was dat geen optie... je moet er maar de ruimte voor hebben en de zorg kunnen bieden die ze nodig hebben, zitten natuurlijk niet voor niks in een verpleegtehuis. Voor mij was dat iig echt compleet onmogelijk.

Ik begrijp dat de Jonge intussen tegenstribbelt en het beleid verdedigt, ik kan het nieteens lezen. Mensen zaten opgesloten met dat virus, binnen de verpleegtehuizen was het veel gevaarlijker dan daarbuiten. Opgesloten in eenzaamheid, de zin van je leven (je familie) van je afgenomen, mensen kregen veel van de voor hen noodzakelijke zorg niet meer omdat zorgverleners niet naar binnen mochten, zelf moesten ze vaak wel in meedogenloze quarantaine - en als je dan aan je einde kwam mocht je familie nieteens of amper op bezoek, je uitvaart vond vervolgens plaats in een lege kerk.

Wat daar gebeurd is is m.i. hét grote drama van de pandemie en nog steeds zwaar onderbelicht. Dat Hugo de Jonge het lef heeft om dat beleid te verdedigen... die gast is volgens mij echt ziek in z'n hoofd. Focking gewetenloze narcist.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

https://www.theguardian.com/us-news/202 ... ical-abuse

Ivermectine-maffia
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Aan het gebruik van de omschrijving als paardenmedicijn herken je het daadwerkelijke tuig.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Het Kanon schreef: 16 feb 2022, 23:51 Aan het gebruik van de omschrijving als paardenmedicijn herken je het daadwerkelijke tuig.
Het grootste tuig schrijft een niet werkend medicijn voor om er zelf beter van te worden.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ziege maar ook zagge schreef: 16 feb 2022, 13:04
deninho32 schreef: 16 feb 2022, 12:25 Dat is inderdaad niet fraai. Maar als mijn moeder daar zou zitten zou ik haar gewoon gaan ophalen. Dat gaat het personeel van zo'n verzorgingstehuis niet tegenhouden natuurlijk.
Hebben sommigen ook gedaan maar voor veel mensen was dat geen optie... je moet er maar de ruimte voor hebben en de zorg kunnen bieden die ze nodig hebben, zitten natuurlijk niet voor niks in een verpleegtehuis. Voor mij was dat iig echt compleet onmogelijk.

Ik begrijp dat de Jonge intussen tegenstribbelt en het beleid verdedigt, ik kan het nieteens lezen. Mensen zaten opgesloten met dat virus, binnen de verpleegtehuizen was het veel gevaarlijker dan daarbuiten. Opgesloten in eenzaamheid, de zin van je leven (je familie) van je afgenomen, mensen kregen veel van de voor hen noodzakelijke zorg niet meer omdat zorgverleners niet naar binnen mochten, zelf moesten ze vaak wel in meedogenloze quarantaine - en als je dan aan je einde kwam mocht je familie nieteens of amper op bezoek, je uitvaart vond vervolgens plaats in een lege kerk.

Wat daar gebeurd is is m.i. hét grote drama van de pandemie en nog steeds zwaar onderbelicht. Dat Hugo de Jonge het lef heeft om dat beleid te verdedigen... die gast is volgens mij echt ziek in z'n hoofd. Focking gewetenloze narcist.
Het ergste is inderdaad dat Hugo de conclusies uit zo'n onafhankelijk rapport gewoon volledig tegenspreekt, onder het motto "wij van wc eend". Dat tekent wat mij betreft ook echt het politieke klimaat onder al die kabinetten Rutte. Met kritiek werd nooit iets gedaan, maar die werd altijd van tafel geveegd. Beeldvorming was en is (zelfs nu de pandemie op zijn einde lijkt te lopen) belangrijker dan deugdelijke evaluaties en daarmee een kwaliteitsverbetering van je beleid.

Je kunt natuurlijk nooit leren van je fouten, als je je fouten niet wil erkennen.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Een van de grootste kwaliteiten van een mens is oprecht kunnen erkennen dat je een fout of meerdere fouten gemaakt hebt, helaas kunnen er niet veel dat.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Alleen zou een democratie daar ongevoelig voor moeten zijn, iemand die prutst zou eigenlijk tijdig vervangen moeten worden door een ander.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Covid-19