Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

PCGC schreef: 14 feb 2022, 10:18
Robson de Souza schreef: 14 feb 2022, 10:07

En dat gaat nu dus helemaal niet meer gebeuren verwacht ik, zie PSV.nl:
Het directieteam bestaat komend seizoen naast Marcel Brands uit Directeur Voetbalzaken John de Jong, Commercieel Directeur Frans Janssen en Financieel Directeur Jaap van Baar.
Ik ga je op een briefje geven dat dit volgend seizoen NIET het gehele directie team is 🥳
Kun je mij vertellen wat je dan verwacht?
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

PCGC schreef: 14 feb 2022, 10:18
Robson de Souza schreef: 14 feb 2022, 10:07

En dat gaat nu dus helemaal niet meer gebeuren verwacht ik, zie PSV.nl:
Het directieteam bestaat komend seizoen naast Marcel Brands uit Directeur Voetbalzaken John de Jong, Commercieel Directeur Frans Janssen en Financieel Directeur Jaap van Baar.
Ik ga je op een briefje geven dat dit volgend seizoen NIET het gehele directie team is 🥳
Er komt een TD bij, John gaat terug naar oude rol. Vervangen van Toon is op het juiste moment, of Brands een goed AD gaat zijn.. dat gaat de toekomst uitwijzen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ShovingNE2 schreef: 14 feb 2022, 10:18
ComeOnPSV schreef: 14 feb 2022, 10:15


Respect @ShovingNE2 . Er zijn in ieder geval al 2 namen goed uit je voorspelling ;)
Zal ik er nog 3 aan toevoegen?

Luuk, Gini, Memphis.
Maak me gek
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Kunnen we niet ergens in een persbericht melden dat we hiermee de neuzen te snel afgeweest zijn? :neh:
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Fantastisch nieuws dit. Kom er later uitgebreider op terug, want is hier 1:15 AM maar echt top. Voor meerdere redenen:

1. Marcel heeft Itt Toon veel meer relevante voetbal ervaring
2. Marcel gaat niet naar Ajax of de knvb.
3. Marcel kan veel meer John ondersteunen en brengt een uitgebreid netwerk en ervaring mee
4. Toon naar de KNVB zou voor PSV ook gunstig zijn.

Alle respect voor Toon, uitstekende kerel en heeft het prima gedaan en een goed uithangbord voor PSV maar had sterk het gevoel dat we onder hem geen stappen vooruit gingen maken en zijn tijd wel een beetje geweest is. Dit is een uitstekend tijdstip voor een wissel, hopelijk zien we Toon terug in de RvC later. Het is een goed mens
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 14 feb 2022, 10:18 Zal ik er nog 3 aan toevoegen?

Luuk, Gini, Memphis.
Als jij die signalen hebt graag haha!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Misschien neemt ie Benitez mee als trainer ;)
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Robson de Souza schreef: 14 feb 2022, 10:19
PCGC schreef: 14 feb 2022, 10:18

Ik ga je op een briefje geven dat dit volgend seizoen NIET het gehele directie team is 🥳
Kun je mij vertellen wat je dan verwacht?
Van der Wallen heeft aangegeven dat als ze meer van hem willen, hij niet de verantwoordelijkheid aan John en Toon wil geven. Schijnt dat ze het (financiële) pad van Van Der Wallen gaan bewandelen. Brands mag het nu vormgeven. Die gaat John niet behouden, niet in deze rol met volledige verantwoordelijkheid, want hoezeer John ook geliefd is door een aantal hier, in de top vinden het ze niet goed genoeg wat ie heeft laten zien. Scouting gaat ook nog op de schop.
#FreeGeneratie4
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Benieuwd of Brands de capaciteiten heeft om een hele organisatie aan te sturen in plaats van alleen het voetbalgedeelte. Ik heb namelijk nooit een AD in hem gezien, maar intern zullen ze ongetwijfeld een beter beeld van Brands' kwaliteiten hebben omdat ze jarenlang dagelijks met hem hebben gewerkt.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

PCGC schreef: 14 feb 2022, 10:25
Robson de Souza schreef: 14 feb 2022, 10:19

Kun je mij vertellen wat je dan verwacht?
Van der Wallen heeft aangegeven dat als ze meer van hem willen, hij niet de verantwoordelijkheid aan John en Toon wil geven. Schijnt dat ze het (financiële) pad van Van Der Wallen gaan bewandelen. Brands mag het nu vormgeven. Die gaat John niet behouden, niet in deze rol met volledige verantwoordelijkheid, want hoezeer John ook geliefd is door een aantal hier, in de top vinden het ze niet goed genoeg wat ie heeft laten zien. Scouting gaat ook nog op de schop.
Die scouting meteen buiten flikkeren en capabele mensen aanstellen. En vooral weer insteken op zuid amerika
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

PCGC schreef: 14 feb 2022, 10:25
Robson de Souza schreef: 14 feb 2022, 10:19

Kun je mij vertellen wat je dan verwacht?
Van der Wallen heeft aangegeven dat als ze meer van hem willen, hij niet de verantwoordelijkheid aan John en Toon wil geven. Schijnt dat ze het (financiële) pad van Van Der Wallen gaan bewandelen. Brands mag het nu vormgeven. Die gaat John niet behouden, niet in deze rol met volledige verantwoordelijkheid, want hoezeer John ook geliefd is door een aantal hier, in de top vinden het ze niet goed genoeg wat ie heeft laten zien. Scouting gaat ook nog op de schop.
I like. John heeft er een puinzooi van gemaakt. Schmidt aanstellen was echt een goede move, maar eromheen heeft ie gewoon te weinig gebracht.

Ik vond het toen al gek, maar ik hoop dat men nu beseft dat een goed assistent niet altijd een goede leider is. Destijds was John zogenaamd helemaal bij de hand genomen door Brands, maar het voelde al enorm goedkoop/makkelijk en dat is ook gebleken. Net zoals dat van Bommel wel eventjes in de voetsporen van Cocu ging treden met schoonpapa naast zich. Echt een nonsens beleid, dromerig en op niks gebaseerd. Geen halfbakken keuzes meer. Heerlijk.
Laatst gewijzigd door Revolinho op 14 feb 2022, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Begin van een nieuw tijdperk, hopelijk een heel succesvolle. Schitterende timing ook nu Ajax toch wat rookpluimen laat zien.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Bullshit, Marcel Toon en Cocu waren een dreamteam met John in die rol onder hem. Nu schuiven wat mensen op maar die gasten zijn helemaal goed met elkaar en hebben vertrouwen in elkaar.

Cocu wordt 100% de nieuwe trainer, en John gaat gewoon lekker zijn ding blijven doen zoals de afgelopen jaren en dat kan hij helemaal prima. Ik ben blij met dit lange termijn beleid en ik geloof dat John in deze nieuwe omgeving minstens zo goed kan presteren als Brands in zijn beste jaren. Daarnaast lijkt het me nogal logisch dat je niet je trainer AD en TD in 1 maand wisselt.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

PCGC schreef: 14 feb 2022, 10:25
Robson de Souza schreef: 14 feb 2022, 10:19

Kun je mij vertellen wat je dan verwacht?
Van der Wallen heeft aangegeven dat als ze meer van hem willen, hij niet de verantwoordelijkheid aan John en Toon wil geven. Schijnt dat ze het (financiële) pad van Van Der Wallen gaan bewandelen. Brands mag het nu vormgeven. Die gaat John niet behouden, niet in deze rol met volledige verantwoordelijkheid, want hoezeer John ook geliefd is door een aantal hier, in de top vinden het ze niet goed genoeg wat ie heeft laten zien. Scouting gaat ook nog op de schop.
Ik vind dit goed klinken, ben er benieuwd naar.
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 14 feb 2022, 10:25
Robson de Souza schreef: 14 feb 2022, 10:19

Kun je mij vertellen wat je dan verwacht?
Van der Wallen heeft aangegeven dat als ze meer van hem willen, hij niet de verantwoordelijkheid aan John en Toon wil geven. Schijnt dat ze het (financiële) pad van Van Der Wallen gaan bewandelen. Brands mag het nu vormgeven. Die gaat John niet behouden, niet in deze rol met volledige verantwoordelijkheid, want hoezeer John ook geliefd is door een aantal hier, in de top vinden het ze niet goed genoeg wat ie heeft laten zien. Scouting gaat ook nog op de schop.
Klinkt goed dit.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Als wat [mention]PCGC[/mention] zegt klopt dan verwacht ik dat John de Jong weer hoofdscout zal gaan worden. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Mooi dat Marcel terugkomt. Een echte clubman met een enorm netwerk. Denk dat hij de enige geschikte kandidaat was om Toon op te volgen. Goed en snel gehandeld.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lekker wakker worden dit! Volledig eens met menno1 z’n opsomming.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Welkom thuis
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gerbrands. Lekker Marcel.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ComeOnPSV schreef: 14 feb 2022, 10:31 Als wat @PCGC zegt klopt dan verwacht ik dat John de Jong weer hoofdscout zal gaan worden. Ben benieuwd.
Sure, dat gaat John doen van 750k salaris naar 200k salaris. Zou iedereen doen toch?
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Je zult een beetje chargeren, maar als de andere optie is dat je helemaal geen werk meer hebt binnen PSV...?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Brands, De Jong en Benitez? Stel je voor.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Benitez? Nee dankje.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 14 feb 2022, 10:33
ComeOnPSV schreef: 14 feb 2022, 10:31 Als wat @PCGC zegt klopt dan verwacht ik dat John de Jong weer hoofdscout zal gaan worden. Ben benieuwd.
Sure, dat gaat John doen van 750k salaris naar 200k salaris. Zou iedereen doen toch?
Hij zegt dat er nog een directielid bij zal gaan komen. Ik weet het niet hé. Misschien dat ze hem hoofdscout maken met extra taken waarbij hij zeker in de directie moet blijven.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Godzijdank hebben we de RvC zoals die nu is met van der Wallen aan het roer. En deze move geeft me ook zoveel meer vertrouwen in de RvC. En als het klopt, dat vd Wallen zijn geld in de juiste handen wilt hebben, dan zegt dat ook wat over de ambitie. Hij wilt PSV echt succesvol maken.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands