Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Laat maar gewoon terug komen, kan Johnnie weer een stapje terug doen. Dat ligt hem ook beter als je hem zelf hoort praten.
Brands zal ongetwijfeld ook het idee hebben (gehad) bij een grotere club aan de slag te kunnen, maar zal aan de andere kant zijn zakken ook wel goed gevuld hebben en wellicht weer zin hebben in een bord peeënstamp
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ShovingNE2 schreef: 06 dec 2021, 10:34
mr.top schreef: 06 dec 2021, 10:32 Arnesen is net begonnen.
Arnesen wil vooralsnog niet bijtekenen dacht ik van de week te lezen en zijn contract loopt af. Maar of Marcel weer terug wil naar de situatie om met een salarishuis wat terug zal moeten en een lege portemonnee Feyenoord wil gaan runnen als TD vraag ik mij af.
Dat vraag ik mij ook af. De vraag is denk ik ook hoe het leven in het buitenland hem is bevallen? Dat is natuurlijk niet voor iedereen. Tegelijkertijd is het wel weer heel aantrekkelijk om in de hogere regionen van Europa te bivakkeren. We zijn hier met z’n allen bezig om een carrière voor hem uit te stippelen. Maar je moet ook niet gek staan te kijken als hij het opnieuw probeert bij een buitenlandse club van formaat
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

De Realist schreef: 06 dec 2021, 10:35 Laat maar gewoon terug komen, kan Johnnie weer een stapje terug doen. Dat ligt hem ook beter als je hem zelf hoort praten.
Brands zal ongetwijfeld ook het idee hebben (gehad) bij een grotere club aan de slag te kunnen, maar zal aan de andere kant zijn zakken ook wel goed gevuld hebben en wellicht weer zin hebben in een bord peeënstamp
Nu wil ik vandaag dus worstelstamp eten.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Volgens mij zijn stamppotgroenten in de aanbieding deze week!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

De Realist schreef: 06 dec 2021, 11:17 Volgens mij zijn stamppotgroenten in de aanbieding deze week!
Kak. Ik ben teruggefloten door de vrouw. Gisteren al aardappelpuree op en we hebben tortellini die op moet. Gaap.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dat mensen denken dat John de Jong een stapje terug gaat doen voor Brands is echt niet te bevatten. Buiten dat, John heeft een vergelijkbaar salaris als Brands had dus PSV kan helemaal geen 2 dure jongens veroorloven. Daarnaast is er maar 1 iemand die John kan ontslaan en dat is Toon en die gaat dat natuurlijk nu niet doen.

Iemand zegt hierboven de naam Arnesen en ik dacht meteen; zou ik het erg vinden als Brands naar Feyenoord gaat? Nee eigenlijk niet. Ten eerste omdat hij daar met de middelen die er zijn toch niets voor elkaar krijgt maar ten tweede omdat juist Arnesen met 3 degelijke aankopen Slot de basis heeft gegeven om te bouwen. Mijn PSV hart zal wel een beetje pijn doen want voor mijn gevoel is Brands een PSV man en dat zou ik graag zo willen houden. Als John een keer elders aan de bak mag dan kan Brands hem opvolgen maar van mij hoeft John niet weg. Sterker nog, de laatste tijd blijkt eigenlijk juist dat John zoveel niet verkeerd heeft gedaan, zeker niet sinds de periode dat Rodriguez kwam.

Zelfs Baumgartl, Doan en Bruma hebben weer iets van hun waarde terug. Als je dat aanvult met Boscagli zou je zelfs nog winst kunnen behalen op die 4 aankopen in de horrorzomer indien je ze nog ooit verkocht krijgt.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dat idee komt voort uit uitspraken van De Jong zelf.

Buiten dat, natuurlijk toch ook niet vreselijk realistische, scenario verwacht ik niet dat Brands al naar Nederland terug zal komen.
En als hij dat uiteindelijk wel doet dan zal dat bij PSV zijn. Want PSV'er.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Driekwart jaar geleden nog een contractverlenging en afgelopen zomer bijna niks kunnen c.q. mogen uitrichten. Daar is veel meer aan de hand dan alleen een falende Brands.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

John de Jong heeft niet gezegd dat hij een stapje terug zou willen doen, hij heeft zelfs aangegeven 'ik ga in ieder geval géén stapje terug doen' toen we in crisis zaten 2 jaar geleden. Buiten dat krijgt Brands gewoon keurig doorbetaald dus die hoeft ook niet perse nu nu nu iets anders. Maar een TD wordt niet snel weggehaald (zie Overmars) en John is voor mij ook een PSV'er en ik denk dat hij nu ook wel heeft aangetoond dat hij deze rol prima kan invullen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 06 dec 2021, 12:11 Daar is veel meer aan de hand dan alleen een falende Brands.
Wie zegt dat Brands heeft gefaald?
Hij werd volledig gepasseerd bij zowel het aantrekken van Benitez als de aankopen van dit seizoen. En daarvoor was zijn inbreng ook al niet geweldig, vreemde eigenaar hebben ze daar.

https://www.vi.nl/pro/opinie/chef-lege- ... ij-everton
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Brands is zijn carrière ooit begonnen als commercieel manager van RKC, en is daar later ook algemeen directeur geweest. Brands als opvolger van Toon vind ik een goed idee. Als TD vond ik hem steken laten vallen, maar hij was wel echt de baas (itt tot John de Jong) en het is een echte voetbalman met een beschaafde uitstraling die ook op zijn strepen kan staan.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 11 dec 2021, 23:03 Brands is zijn carrière ooit begonnen als commercieel manager van RKC, en is daar later ook algemeen directeur geweest. Brands als opvolger van Toon vind ik een goed idee. Als TD vond ik hem steken laten vallen, maar hij was wel echt de baas (itt tot John de Jong) en het is een echte voetbalman met een beschaafde uitstraling die ook op zijn strepen kan staan.
Dat vind ik best een interessante oplossing. Voor Johnny ook niet zo slecht. Behoudt hij zijn rol maar met meer begeleiding dan hij waarschijnlijk nu van Toon krijgt plus we breiden ons netwerk weer meer uit
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 11 dec 2021, 23:03 Brands is zijn carrière ooit begonnen als commercieel manager van RKC, en is daar later ook algemeen directeur geweest. Brands als opvolger van Toon vind ik een goed idee. Als TD vond ik hem steken laten vallen, maar hij was wel echt de baas (itt tot John de Jong) en het is een echte voetbalman met een beschaafde uitstraling die ook op zijn strepen kan staan.
Je zal wat moeten schuiven qua managementslaag eronder. Gerbrands is meer algemeen gericht en Brands heel erg voetbalgericht. Dus om de kantoortak aan te sturen (op finance na, die heeft zijn eigen directeur) moet je een zwaardere manager neerzetten (mocht dat nog niet het geval zijn).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Nogmaals, sta niet raar te kijken wanneer hij nog een keer richting het buitenland gaat. Hij heeft bij PSV aardige dingen gedaan, en men weet dat de eig3naar van Everton hem regelmatig een stok tussen de wielen stak.

Brands heeft in het verleden laten zien dat hij het avontuur verkiest boven de makkelijke weg.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Wilysimba
Lid van verdienste
3
Berichten: 496
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Haha goed onderbuikgevoel [mention]ShovingNE2[/mention] !
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ben erg benieuwd in welke rol. Gaat hij Gerbrands leren opvolgen of samen met John de Jong het transferbeleid vorm geven.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Lekker hoor!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Brands, who turns 60 next month, will replace Toon Gerbrands as PSV’s CEO/general manager when the 64-year-old steps down from his post this summer after eight years.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-23086308

Toon weg dus volgens bovenstaand...
Laatst gewijzigd door Robson de Souza op 14 feb 2022, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

YYEESSS UITSTEKEND NIEUWS!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wilysimba schreef: 14 feb 2022, 09:58 Haha goed onderbuikgevoel @ShovingNE2 !
:mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

HIJ WORDT AD!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Zo dit vind ik wel een goede zet hoor, Brands is voor mij (van buitenaf gezien) een persoon die echt perfect op het snijplank voetbal/bedrijf/zakelijk zit. Ben benieuwd hoe de AD rol hem past maar heb er veel vertrouwen in!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Het werd ook hoog tijd dat Toon topsportklimaat vervangen werd. De eindverantwoordelijke die de laatste jaren altijd buiten schot leek te blijven.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Had hem liever als vervanger van De Jong gezien, maar alsnog een prima zet om hem terug te halen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik prik me nu al de ogen uit van de mensen die gaan zeggen dat Brands John wel weer bij de hand neemt als AD maar daarnaast ben ik dolgelukkig met dit nieuws. Dat hij bij ons terug komt is al gaaf, maar hij lijkt me ook echt geschikt als AD.

Nu kun je toch echt wel stellen dat Cocu terughalen een ABCtje wordt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands