Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

DeBruyne schreef: 06 feb 2022, 12:15
Siemen schreef: 06 feb 2022, 11:48 Fijne voetballer. Je ziet aan alles dat hij controle heeft. Ik had hem liever met Sangare als controleur gezien in de normale 4232.

Jij wilt gewoon zonder keeper spelen dus. Ja dat kan ook 8)
Het zal niet veel verschil maken met de koekenbakkers die we nu op goal hebben staan :lol: :wall:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat als we een jaar verder zijn en Joey alles speelt, dat hij een van de uitblinkers gaat zijn. Tot nu toe zie je aan alles dat hij het in zich heeft. Ben tot nu toe zeer tevreden.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Speelde als linkermiddenvelder in de 4-4-2 ruit. Hij moet net zoals Sangare wat centraler spelen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Viel lekker in. Voetbalt zo makkelijk.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Gaf een heerlijke diepte bal op Vertessen die hij zo makkelijk neerlegt, maar wat we zó missen. Fijn!
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Verbeterde versie van Frenkie
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Prima speler. Gaan we nog veel plezier aan beleven.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7218
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Iedereen roept hier altijd dat hij op de plek van Götze moet spelen, maar hij heeft zelf aangegeven het liefst op 6 te spelen.
Veerman zal volgend seizoen basisspeler zijn i.v.m. vertrek van zowel Guti als Ibi verwacht ik.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Deze speler kan je niet op de bank zetten, wat een opluchting, een echte voetballer die openingen ziet voor de rest van het stadion. Heerlijk.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Het probleem voor Veerman is dat Guti ook prima speelt.
Ik zie liever Veerman spelen, dat lijkt me voor een speler als Götze ook veel prettiger. Maar de organisatie staat met Sangaré en Guti, dus ik kan me voorstellen dat Schmidt hier meestal/standaard mee begint.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Voor de topwedstrijden waarschijnlijk wel, ja. Tegen het rechterrijtje en evt. onderkant linker zou je toch met zowel Götze, als Veerman en Sangaré moeten kunnen spelen?
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Je kan het niet maken om Guti nu weer van het middenveld te halen, die staat echt goed te ballen hoor. Sangaré is onbetwist, en op 10 lijkt Veerman me geen permanente optie. Even een half jaartje wennen en op zijn beurt wachten, dan mag hij vanaf volgend seizoen vast in de basis komen.
Garnala
Basisspeler
2
Berichten: 461
Lid geworden op: 10 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 09 feb 2022, 16:29 Je kan het niet maken om Guti nu weer van het middenveld te halen, die staat echt goed te ballen hoor. Sangaré is onbetwist, en op 10 lijkt Veerman me geen permanente optie. Even een half jaartje wennen en op zijn beurt wachten, dan mag hij vanaf volgend seizoen vast in de basis komen.
Dit is inderdaad het meest voor de hand liggende, ga ervan uit dat Sangare en Guti na dit seizoen allebei verkocht worden en dan kun je weer gaan bouwen met Veerman als vaste kracht.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Chucky schreef: 09 feb 2022, 16:29 Je kan het niet maken om Guti nu weer van het middenveld te halen, die staat echt goed te ballen hoor. Sangaré is onbetwist, en op 10 lijkt Veerman me geen permanente optie. Even een half jaartje wennen en op zijn beurt wachten, dan mag hij vanaf volgend seizoen vast in de basis komen.
Tot nu toe zijn er continu plekken in te vullen door blessures enz. dus ik zou me niet teveel zorgen maken als Veerman zijnde.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Chucky schreef: 09 feb 2022, 16:29 Je kan het niet maken om Guti nu weer van het middenveld te halen, die staat echt goed te ballen hoor. Sangaré is onbetwist, en op 10 lijkt Veerman me geen permanente optie. Even een half jaartje wennen en op zijn beurt wachten, dan mag hij vanaf volgend seizoen vast in de basis komen.
Guti doet het vaker goed tegen de kleintjes die hem teveel ruimte geven. Zet wat druk op hem en het is anders. Veerman heeft al wat redelijk goede wedstrijden laten zien bij PSV en krijgt ook gewoon tijd. Laat ze maar concurreren in de komende seizoenshelft. In de zomer Guti of verlengen, of lekker laten gaan voor een aanbod rond zijn aankoopprijs (6 milj). Bij verlengen is het gewoon een goede concurrent/stand-in voor Veerman.
One can only hope
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tot nog toe met Joey in de basis hebben wij altijd verloren. Kan wel enorm goed voetballen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 10 feb 2022, 14:31 Tot nog toe met Joey in de basis hebben wij altijd verloren.
Nietus, van Telstar werd gewonnen :D
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

RIO schreef: 10 feb 2022, 14:31 Tot nog toe met Joey in de basis hebben wij altijd verloren.
Dus eigenlijk is Joey Veerman de opvolger van Nick Viergever :waaat:
One can only hope
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Veerman is underrated, ben er een stuk meer gerust op als hij bij de starting 11 staat.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

RIO schreef: 10 feb 2022, 14:31 Tot nog toe met Joey in de basis hebben wij altijd verloren. Kan wel enorm goed voetballen.
Maar dat komt niet door onze Veerman
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Geen heel bijzondere bal, maar toch alweer zijn vierde assist. Moet nu even een kleine pas op de plaats maken, maar alle vertrouwen in hem.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lekker op de bank.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Veerman kan aan de bal het er zo lekker simpel uit doen lijken. En ook wel iemand die bezig is richting goal en niet de pass om de pass geeft. Er zit altijd wel een gedachte achter. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij het de komende jaren goed bij PSV gaat doen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Had mijn twijfels maar dat neem ik terug. Vind hem zo lekker comfortabel aan de bal, alles vooruit en ook fysiek dik in orde. Hele goede aankoop. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Vandaag de beste man op het veld.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Blij dat we Veerman hebben gehaald. Goede voetballer.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Hij voegt wat toe, hopelijk trekt hij dit door.
Lijkt mij wel, fijn hoe vertrouwd hij al lijkt te spelen en durft uit te delen. Het hoeft van mij niet op de 16, met spirit zit het wel goed.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman