Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

PSV90 schreef: 08 feb 2022, 22:05 Heb me toch altijd al een beetje afgevraagd wat zo'n TD nou allemaal doet gedurende het seizoen. Vind het beeld van Overmars die zich verveelt en de vrouwen van de communicatieafdeling gaat lastigvallen en op de wc foto's van zijn pik gaat maken eerlijk gezegd vrij komisch. Vraag me hoe John de lange maanden tussen de transferwindows doorkomt. Denk zelf dat hij een FM save heeft waarbij hij in het seizoen 2040-2041 zit en daardoor alleen nog maar regens heeft.

Overigens als hier vrouwen echt onder hebben geleden wil ik dat niet bagatelliseren, maar met wat we tot dusverre horen zou het in mijn ogen goed kunnen dat Overmars zich zwaar heeft misdragen zonder dat er daadwerkelijk slachtoffers zijn.
Daar kun je niet over oordelen want je hebt de slachtoffers niet gehoord.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Stellen dat het mogelijk is lijkt me desondanks goed mogelijk ;)

Maar ja we zien natuurlijk maar het topje van de ijsberg, als 11 dames zich gemeld hebben dan zijn het er misschien wel honderden geweest. Inclusief dus ongetwijfeld een groep die meneer O. wél even van wat eh, sanitaire dienstverlening heeft voorzien.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Opheffen die criminele organisatie.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ykhim schreef: 08 feb 2022, 22:07
guus schreef: 08 feb 2022, 21:55 Volgens de advocaat die bij VI vandaag zit kan Overmars veroordeeld worden voor digitale potloodventer 😂
Had dit soort headlines drie jaar geleden geplaatst en mensen hadden gedacht dat je koekoek was. Wat een tijd om in te leven :mrgreen:
Ja het werkt wel op mijn lachspieren hoe triest het eigenlijk ook is. Ben je technisch directeur bij een “Europese topclub” (ahum) en dan wordt je vervolgt voor digitaal potloodventen. :mrgreen:
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

guus schreef: 08 feb 2022, 21:59
Noosa schreef: 08 feb 2022, 21:55 Bij VI zegt iemand dat hij 3 dames heeft gesproken die slachtoffer waren van Overmars. Ze hebben dit aan leidinggevende gemeld en die zou het met vd Sar bespreken.

Er wordt ook gezegd dat er niks meer naar buiten komt. Valentijntje probeert nog mensen te spreken, maar die geven allemaal geen commentaar meer.
En dat Ajax alles dicht getimmerd heeft en de dames niets mogen zeggen. Contract met spreekverbod?
Begint erop te lijken hè.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat is door Olfers al aangegeven: dat spreekverbod houdt geen stand
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 08 feb 2022, 22:19 Dat is door Olfers al aangegeven: dat spreekverbod houdt geen stand
Journalisten krijgen niemand meer te spreken of ze zeggen letterlijk dat ze niets mogen zeggen.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Karfiooltje schreef: 08 feb 2022, 16:04
Tjompie schreef: 08 feb 2022, 15:42 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/so ... ~a6142933/

Hier een artikel van Sjoerd Mossou
Heb geen abbo kan je het PM’en
Plakken in prive browser en er ipv AD, moet je er ED, BD, De gelderlander, Tubantia of De Stentor van maken
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Spitten begint pas bij nee. 400 fte of zo? Succes
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/ho ... ~ab0d07ae/

Weer een mooi stukje, zowel in AD en ED. Over de incidenten van afgelopen twee jaar.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 08 feb 2022, 17:28
Ik moet zeggen dat ik het als vader toch lastig heb. Enerzijds houd ik zelf wel van stevige grappen en zie ik zelf in weinig zaken iets wat echt over de grens gaat of waar ik als ontvanger echt van achterover zou slaan. Anderzijds heb ik twee dochters, dus is het ook oppassen geblazen. Ik probeer ze in ieder geval mee te geven dat ze anderen met respect behandelen en benaderen, maar dat ze nooit onder de indruk voor iemand hoeven te zijn. Liever een klap te veel uitgedeeld om zich te verweren, dan een deuk in hun zelfvertrouwen wat ze nog jaren achtervolgt, om het zo maar even uit te drukken.
Hulde!
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De spreekkoren vanavond waren wel weer goed 😉

🎵Bij een club uit Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam
Bij een club uit Amsterdam, werkt een hele vieze man.
Hij stuurt naar, hij stuurt naar, hij stuurt naar elke chick
Een foto, een foto, een foto van zijn pik🎵
#FreeGeneratie4
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ardbeg schreef: 08 feb 2022, 17:25 Dit is jouw situatie. Niet die van hen. Ik heb gezien wat er gebeurde met mijn zus toen een kerel haar obsessief lastig viel, wat van kwaad tot erger ging. Vandaar dat ik er ook zo nors in sta. Niet bij mijn naasten.
Je zegt een paar keer dat elke situatie anders is, maar je redeneert wel zelf heel sterk vanuit een situatie uit je omgeving. Ook die situatie is natuurlijk anders.
ShovingNE2 schreef: 08 feb 2022, 22:29 Spitten begint pas bij nee. 400 fte of zo? Succes
Aan de ene kant zie ik de journalisten graag elke steen omdraaien om de waarheid op tafel te krijgen. Aan de andere kant als Ajax alles dichttimmert, graven ze op termijn ook hun eigen graf. Mensen zullen daar niet meer met plezier komen werken, en dat ga je in een organisatie ook merken.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Brael schreef: 08 feb 2022, 22:59
Ardbeg schreef: 08 feb 2022, 17:25 Dit is jouw situatie. Niet die van hen. Ik heb gezien wat er gebeurde met mijn zus toen een kerel haar obsessief lastig viel, wat van kwaad tot erger ging. Vandaar dat ik er ook zo nors in sta. Niet bij mijn naasten.
Je zegt een paar keer dat elke situatie anders is, maar je redeneert wel zelf heel sterk vanuit een situatie uit je omgeving. Ook die situatie is natuurlijk anders.
ShovingNE2 schreef: 08 feb 2022, 22:29 Spitten begint pas bij nee. 400 fte of zo? Succes
Aan de ene kant zie ik de journalisten graag elke steen omdraaien om de waarheid op tafel te krijgen. Aan de andere kant als Ajax alles dichttimmert, graven ze op termijn ook hun eigen graf. Mensen zullen daar niet meer met plezier komen werken, en dat ga je in een organisatie ook merken.
Nee, je begrijpt me verkeerd, haha. Ik licht het morgen wat beter toe. Wat makkelijker via laptop.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Grootste schandaal uit de Nederlandse voetballerij ooit. Al twee dagen op rij beheerst het de talkshows. Voor Rutte mede aanleiding om direct een 'Regeringscommissaris ongewenst gedrag' aan te stellen. En de Ajax watcher van het grootste voetbalblad is al 1,5 dag totaal van de radar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Ja, waar is fanboy Mike?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Freek Janssen al 1,5 dag van de radar. Terwijl het alle talkshows beheerst is de Ajax watcher van het enige echt voetbalblad muisstil. Journalist en fanboy is niet te combineren. Blijkt maar weer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ooit is wel wat overdreven. Persoonlijk vind ik de zaak Spooren nog een stukje schokkender.

Anyway, ze zijn wel aardig stil inderdaad. Wederom de bevestiging dat het niet allemaal onafhankelijke journalisten zijn.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Net als bij tvoh begint dit verhaal boring te worden. Overmars stuurde appjes en dickpics, wat kun je daar nog meer over zeggen dan al is gedaan. Ajax blijft gewoon bestaan en staan nog steeds bovenaan. Ik vind het interessanter hoe wij ervoor gaan zorgen dat we onszelf verbeteren.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 09 feb 2022, 07:24 Freek Janssen al 1,5 dag van de radar. Terwijl het alle talkshows beheerst is de Ajax watcher van het enige echt voetbalblad muisstil. Journalist en fanboy is niet te combineren. Blijkt maar weer.
Gisteren een stuk of 50 nieuwsberichten op VI. Daarvan twee een relatie met Ajax (resultaten Benfica en blessure Stekelenburg). Een zeldzame lage score. Normaal is daar een tsunami een Ajax-berichten. Terwijl er toch genoeg te melden en duiden valt. Tenminste dat doet de rest van de media in NL wel. Denk dat Freek zich maandagochtend ziek heeft gemeld.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Om ook nog even stil te staan bij het geluk van Ajax. Benfica mist ook haar aanvoerder Pizzi, want gaat naar Turkije.
Benfica is dus bij lange na niet meer op oorlogssterkte helaas.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Topcomment bij Voetbalzone is nu van iemand die de verhalen over 'sociale onbekwaamheid' in twijfel trekt "want ik kan niet bevatten dat iemand die zo goed is in onderhandelen sociaal onbekwaam is". Ik verdenk Freek van deze comment! [mention]ShovingNE2[/mention], hij zit dus al anderhalve dag in de comments van voetbalzone ipv stukjes te tikken voor VI.

Wel mooi; als Brobbey met zn kleine teen een bal tegen de keeper aanschiet op de donderdagochtend training dan verschijnen er vanuit Freek 4 VI Pro artikelen, nu is hij stil, wat laat die zich kennen zeg :mrgreen: Prima overigens, qua maatschappelijke impact heb ik liever dat de kranten en talkshows het breed oppakken, die hebben veel meer invloed dan VI.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Chucky schreef: 09 feb 2022, 07:25 Ooit is wel wat overdreven. Persoonlijk vind ik de zaak Spooren nog een stukje schokkender.

Anyway, ze zijn wel aardig stil inderdaad. Wederom de bevestiging dat het niet allemaal onafhankelijke journalisten zijn.
Ik niet. Spooren speelde zich niet af binnen de muren van het stadion. Dat was een privekwestie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 09 feb 2022, 07:07 Grootste schandaal uit de Nederlandse voetballerij ooit. Al twee dagen op rij beheerst het de talkshows. Voor Rutte mede aanleiding om direct een 'Regeringscommissaris ongewenst gedrag' aan te stellen. En de Ajax watcher van het grootste voetbalblad is al 1,5 dag totaal van de radar.
Die zit met zijn handen in het haar ipv in zijn broek.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

koetje schreef: 09 feb 2022, 08:14
ShovingNE2 schreef: 09 feb 2022, 07:24 Freek Janssen al 1,5 dag van de radar. Terwijl het alle talkshows beheerst is de Ajax watcher van het enige echt voetbalblad muisstil. Journalist en fanboy is niet te combineren. Blijkt maar weer.
Gisteren een stuk of 50 nieuwsberichten op VI. Daarvan twee een relatie met Ajax (resultaten Benfica en blessure Stekelenburg). Een zeldzame lage score. Normaal is daar een tsunami een Ajax-berichten. Terwijl er toch genoeg te melden en duiden valt. Tenminste dat doet de rest van de media in NL wel. Denk dat Freek zich maandagochtend ziek heeft gemeld.
Je zou bijna gaan denken dat hij ook van de verhalen van Overmars wist..maar het is in elk geval vreemd dat hij niets meer stuurt. Dus of hij bezig met een groot verhaal of hij durft niets te schrijven omdat hij zijn club niet af wilt vallen. Zelfs over de ober van het hotel van Ajax die een bal kan hooghouden schrijft hij normaal gesproken 5 stukjes, als het maar aan Ajax gerelateerd kan worden. Dus vreemd is het wel...
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Het is helemaal niet vreemd. De Ajax propaganda machine staat even stil. Er is iets gebeurt waar zelfs Freak niet een positieve draai aan kan geven of met de mantel der liefde kan bedekken. En als je dan als journalist weigert iets negatiefs te schrijven kun je beter je bek houden. Dat kan Freek sowieso beter doen. Een parodie op een journalist. Maar ik durf wel te voorspellen dat er binnen een paar weken een stukje uit zijn vingers komt over hoe goed Ajax het allemaal heeft opgelost bla bla bla.

Ajax