Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nou als ik de verhalenag geloven, zou Overmars dus ook foto's van vrouwelijke collega's in een "mannenappgroepje" binnen Ajax hebben gestuurd. Gezien hoe close Sar en Marc altijd lijken te zijn, vraag ik me dus af of Sar niet óók in dat groepje zat. Hij moet er op z'n minst van geweten hebben, lijkt me. Ik neem aan dat Marc niet samen met de materiaalman en de beveiliger in een groepje zit, dat is meestal wel op aardig gelijkwaardig niveau.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

"Mannenappgroepje", triest zeg.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 08 feb 2022, 19:52 Nou als ik de verhalenag geloven, zou Overmars dus ook foto's van vrouwelijke collega's in een "mannenappgroepje" binnen Ajax hebben gestuurd. Gezien hoe close Sar en Marc altijd lijken te zijn, vraag ik me dus af of Sar niet óók in dat groepje zat. Hij moet er op z'n minst van geweten hebben, lijkt me. Ik neem aan dat Marc niet samen met de materiaalman en de beveiliger in een groepje zit, dat is meestal wel op aardig gelijkwaardig niveau.
Verwacht dan eerder juist EtH of Mike Verweij
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 08 feb 2022, 19:54 "Mannenappgroepje", triest zeg.
Verklaar je nader :wonder:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Naam van het whatsapp groepje "Cowbois"
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14381
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Standbeeld schreef: 08 feb 2022, 19:54 "Mannenappgroepje", triest zeg.
Inderdaad net als zo'n mannenweekend :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 08 feb 2022, 20:08
Standbeeld schreef: 08 feb 2022, 19:54 "Mannenappgroepje", triest zeg.
Verklaar je nader :wonder:
Een "mannenappgroepje" waarin foto's van vrouwelijke collega's worden gedeeld. Weet niet waar het verhaal vandaan komt, maar als dat klopt vind ik het maar sneu volk. Klinkt echt allemaal als een ontzettende sneue en kinderachtige cultuur.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Hoe lang was NRC eigenlijk al bezig met dat onderzoek, waren ze al bezig voordat TVOH gebeurde?

Zo ja dan acht ik niet uitgesloten dat Ajax wist van het onderzoek en flink in de rats zat, vervolgens TVOH voorbij zag komen als een fantastisch kado, een kans om een narratief te creëren waardoor de dump van Overmars gezien kan worden als daadkracht, getriggerd door dat verhaal.

Belangrijk daarvoor is wel dat iedereen die iets te vertellen heeft bij Ajax - met Flap voorop - ontkent iets geweten te hebben van het gedrag van Overmars.

of was deze theorie hier allang gepost :lol:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 08 feb 2022, 20:12
Josef Dettelbacher schreef: 08 feb 2022, 20:08

Verklaar je nader :wonder:
Een "mannenappgroepje" waarin foto's van vrouwelijke collega's worden gedeeld. Weet niet waar het verhaal vandaan komt, maar als dat klopt vind ik het maar sneu volk. Klinkt echt allemaal als een ontzettende sneue en kinderachtige cultuur.
Dit staat in het artikel van het NRC:
Over vrouwen worden stereotype grapjes gemaakt en ondergeschikte vrouwen worden veelvuldig op hun uiterlijk aangesproken. Degenen die een grens overgaan, worden niet gecorrigeerd. Tijdens een borrel zag een vrouw hoe een vrouwelijke collega stiekem gefotografeerd werd door een mannelijke collega, waarna het resultaat in groepsverband werd becommentarieerd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 08 feb 2022, 20:21
Standbeeld schreef: 08 feb 2022, 20:12
Een "mannenappgroepje" waarin foto's van vrouwelijke collega's worden gedeeld. Weet niet waar het verhaal vandaan komt, maar als dat klopt vind ik het maar sneu volk. Klinkt echt allemaal als een ontzettende sneue en kinderachtige cultuur.
Dit staat in het artikel van het NRC:
Over vrouwen worden stereotype grapjes gemaakt en ondergeschikte vrouwen worden veelvuldig op hun uiterlijk aangesproken. Degenen die een grens overgaan, worden niet gecorrigeerd. Tijdens een borrel zag een vrouw hoe een vrouwelijke collega stiekem gefotografeerd werd door een mannelijke collega, waarna het resultaat in groepsverband werd becommentarieerd.
Ah dan was het geen appgroepje, maar dat.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nou... ik lees hier wel een appgroepje in. Simpelweg omdat dat in 99,9% van de gevallen is waarop dit nu zo besproken is. Of zouden ze met zijn allen afspreken in de kantine of op een bijveld van de toekomst. Maar wellicht zie ik iets over het hoofd. En stonden ze allemaal om de telefoon.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Maar dit deed dus iemand anders, niet Marc O.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ziege maar ook zagge schreef: 08 feb 2022, 20:16 Hoe lang was NRC eigenlijk al bezig met dat onderzoek, waren ze al bezig voordat TVOH gebeurde?
Sinds eind vorig jaar.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mateja schreef: 08 feb 2022, 21:11 Maar dit deed dus iemand anders, niet Marc O.
Nou eigenlijk is dat tegelijk niet uit te sluiten of te bevestigen. Het zijn individuele waarnemingen van anonieme bronnen. Jij zou bij wijze van spreken vanavond nog een mailtje kunnen sturen naar een krantje en zeggen dat je gedickpict bent door Marc. Het is momenteel allemaal een beetje lastig te duiden wat de omvang en de frequentie van de ellende is, behalve dan dat er minimaal dickpics zijn gestuurd. Eigenlijk moet er een insider ergens aan tafel gaan zitten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017



Heerlijk!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 08 feb 2022, 21:18
mateja schreef: 08 feb 2022, 21:11 Maar dit deed dus iemand anders, niet Marc O.
Nou eigenlijk is dat tegelijk niet uit te sluiten of te bevestigen. Het zijn individuele waarnemingen van anonieme bronnen. Jij zou bij wijze van spreken vanavond nog een mailtje kunnen sturen naar een krantje en zeggen dat je gedickpict bent door Marc. Het is momenteel allemaal een beetje lastig te duiden wat de omvang en de frequentie van de ellende is, behalve dan dat er minimaal dickpics zijn gestuurd. Eigenlijk moet er een insider ergens aan tafel gaan zitten.
Klopt hoor, maar de quote uit het NRC heeft het over een mannelijke collega, terwijl ze het verder gewoon specifiek over Marc O. hebben, dus ik gok dat ze met deze mannelijke collega iemand anders bedoelen (en dat kan dan letterlijk iedereen zijn)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Noosa schreef: 08 feb 2022, 21:22

Heerlijk!
van der Sar = Jon Snow confirmed? :O
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

RIO schreef: 08 feb 2022, 21:14
ziege maar ook zagge schreef: 08 feb 2022, 20:16 Hoe lang was NRC eigenlijk al bezig met dat onderzoek, waren ze al bezig voordat TVOH gebeurde?
Sinds eind vorig jaar.
Ik zeg: 1+1=2


Van vóór de kerst dus, dus ook geen wonder dat Flappie's naam nu Haas is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vrouwelijke foto's in een mannen appgroep? Waarschijnlijk was Overmars dus gewoon de initiatiefnemer van Titty Friday...
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Volgens de advocaat die bij VI vandaag zit kan Overmars veroordeeld worden voor digitale potloodventer 😂
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Bij VI zegt iemand dat hij 3 dames heeft gesproken die slachtoffer waren van Overmars. Ze hebben dit aan leidinggevende gemeld en die zou het met vd Sar bespreken.

Er wordt ook gezegd dat er niks meer naar buiten komt. Valentijntje probeert nog mensen te spreken, maar die geven allemaal geen commentaar meer.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Noosa schreef: 08 feb 2022, 21:55 Bij VI zegt iemand dat hij 3 dames heeft gesproken die slachtoffer waren van Overmars. Ze hebben dit aan leidinggevende gemeld en die zou het met vd Sar bespreken.

Er wordt ook gezegd dat er niks meer naar buiten komt. Valentijntje probeert nog mensen te spreken, maar die geven allemaal geen commentaar meer.
En dat Ajax alles dicht getimmerd heeft en de dames niets mogen zeggen. Contract met spreekverbod?
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Heb me toch altijd al een beetje afgevraagd wat zo'n TD nou allemaal doet gedurende het seizoen. Vind het beeld van Overmars die zich verveelt en de vrouwen van de communicatieafdeling gaat lastigvallen en op de wc foto's van zijn pik gaat maken eerlijk gezegd vrij komisch. Vraag me hoe John de lange maanden tussen de transferwindows doorkomt. Denk zelf dat hij een FM save heeft waarbij hij in het seizoen 2040-2041 zit en daardoor alleen nog maar regens heeft.

Overigens als hier vrouwen echt onder hebben geleden wil ik dat niet bagatelliseren, maar met wat we tot dusverre horen zou het in mijn ogen goed kunnen dat Overmars zich zwaar heeft misdragen zonder dat er daadwerkelijk slachtoffers zijn.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hahaha je eerste alinea, ik zie het ook echt zo voor me.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

guus schreef: 08 feb 2022, 21:55 Volgens de advocaat die bij VI vandaag zit kan Overmars veroordeeld worden voor digitale potloodventer 😂
Had dit soort headlines drie jaar geleden geplaatst en mensen hadden gedacht dat je koekoek was. Wat een tijd om in te leven :mrgreen:
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

PSV90 schreef: 08 feb 2022, 22:05 Heb me toch altijd al een beetje afgevraagd wat zo'n TD nou allemaal doet gedurende het seizoen. Vind het beeld van Overmars die zich verveelt en de vrouwen van de communicatieafdeling gaat lastigvallen en op de wc foto's van zijn pik gaat maken eerlijk gezegd vrij komisch. Vraag me hoe John de lange maanden tussen de transferwindows doorkomt. Denk zelf dat hij een FM save heeft waarbij hij in het seizoen 2040-2041 zit en daardoor alleen nog maar regens heeft.

Overigens als hier vrouwen echt onder hebben geleden wil ik dat niet bagatelliseren, maar met wat we tot dusverre horen zou het in mijn ogen goed kunnen dat Overmars zich zwaar heeft misdragen zonder dat er daadwerkelijk slachtoffers zijn.
Daar kun je niet over oordelen want je hebt de slachtoffers niet gehoord.

Ajax