Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24651
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lijkt mij een goede ontwikkeling. Heeft meer weerstand nodig.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Brael schreef: 25 jan 2022, 16:08 Ik heb altijd een beetje mijn twijfels. Een aanvallende speler die dan ervaring gaat opdoen in de Eredivisie bij een team dat 60% van de tijd de bal niet heeft. Is dat als aanvaller echt een goede stap om je verder te ontwikkelen?
Aan de andere kant mooie gelegenheid om te werken aan z'n defensieve arbeid en aanvallen uit counters
koetje
Legende
6
Berichten: 10458
Lid geworden op: 25 aug 2017

Naar mij idee kun je je beter ontwikkelen in de gecontroleerde omgeving van PSV onder Van Nistelrooy en af en toe aansluiten bij het 1e. Dit soort uitleenbeurten vallen vaak tegen, helemaal omdat je 9 van de 10 keer geen ballen krijgt bij een degradatiekandidaat. Kan best een onzinberichtje zijn dit.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8654
Lid geworden op: 1 aug 2019

11 Sir Tinus schreef: 25 jan 2022, 16:09
Brael schreef: 25 jan 2022, 16:08 Ik heb altijd een beetje mijn twijfels. Een aanvallende speler die dan ervaring gaat opdoen in de Eredivisie bij een team dat 60% van de tijd de bal niet heeft. Is dat als aanvaller echt een goede stap om je verder te ontwikkelen?
Het schijnt dat Feyenoord geen interesse had.
Nee maar een middenmoter in de Eredivisie zou echt al dikke prima zijn, NEC, Groningen, Heerenveen. Als die geen interesse hebben, denk ik dat Jong PSV een waardevollere leerschool is dan een degradatie-kandidaat als Fortuna Sittard, als ik eerlijk ben.
Dr. Gonzo schreef: 25 jan 2022, 16:11 Aan de andere kant mooie gelegenheid om te werken aan z'n defensieve arbeid en aanvallen uit counters
Het lijkt me dat je van een aanvaller in eerste instantie wil dat hij aan zijn aanvallende arsenaal gaat werken, in plaats van aan zijn defensieve arbeid. Aan defensieve arbeid kun je ook bij PSV genoeg werken. Bovendien is defensieve arbeid bij een topclub (waar hij toch voor opgeleid wordt) heel anders dan defensieve arbeid bij Fortuna Sittard, waar je 60 minuten per wedstrijd op eigen helft staat te verdedigen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11831
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik zie de logica niet. Gewoon hier houden die jongen.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3263
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 642
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Rik zegt nu op Twitter dat er geen sprake van is maar dat hij juist bij het eerste betrokken gaat worden.
One can only hope
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7176
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Rik ontkracht het weer lekker snel.
Doet ie niet bij Ahmedhodzic trouwens :grin: maarja daar gaat de discussie in transferperiodetopic maar over
Brael
Vedette
4
Berichten: 8654
Lid geworden op: 1 aug 2019

Mooi, lekker op de Herdgang door ontwikkelen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15208
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Van Ruud kan ie nog genoeg leren en ook bij Jong. We moeten eens ophouden met te denken dat een 19 jarige bij Jong PSV in de Jupiler League is uitgeleerd en een 22 jarige bij PSV in de Eredivisie uitgeleerd is.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Thijs schreef: 25 jan 2022, 18:22 Van Ruud kan ie nog genoeg leren en ook bij Jong. We moeten eens ophouden met te denken dat een 19 jarige bij Jong PSV in de Jupiler League is uitgeleerd en een 22 jarige bij PSV in de Eredivisie uitgeleerd is.
Als Ruud geen trainer wordt bij Heerenveen...
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 25764
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Gelukkig niet naar Fortuna. Een zeer talentvolle aanvaller laten trainen met Ruud van Nistelrooy... wat wil je nog meer. Gegarandeerd van wedstrijdminuten bij Jong PSV. Af en toe meetrainen met de A-selectie en langzaam de eerste minuten in het eerste maken. Straks wordt Ultee op straat gepleurd, komt er een nieuwe trainer en die zet hem op de bank. Weg half jaar. Bijzonder belangrijk half jaar.

Nooit verhuren. Echt nooit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
rick_burgsteden
Talent
3
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 nov 2020

Manolev25 schreef: 25 jan 2022, 18:31
Thijs schreef: 25 jan 2022, 18:22 Van Ruud kan ie nog genoeg leren en ook bij Jong. We moeten eens ophouden met te denken dat een 19 jarige bij Jong PSV in de Jupiler League is uitgeleerd en een 22 jarige bij PSV in de Eredivisie uitgeleerd is.
Als Ruud geen trainer wordt bij Heerenveen...
Lijkt mij wel een goeie als Ruud in de zomer de overstap maakt naar Heerenveen en Bakayoko gelijk meeneemt. Bij Heerenveen een geheel seizoen minuten maken zou geweldig zijn
koetje
Legende
6
Berichten: 10458
Lid geworden op: 25 aug 2017

Waar komt dat rare idee Ruud-Heerenveen vandaan?

Die gaat niet bij een half failliet clubje instappen omdat hij zo nodig hoofdtrainer moet worden in de eredivisie. Een club waar hij op een blauwe maandag speler is geweest maar waar de mensen die het zo'n goede club maakte allang weg zijn.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 25764
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

rick_burgsteden schreef: 25 jan 2022, 20:12 Lijkt mij wel een goeie als Ruud in de zomer de overstap maakt naar Heerenveen en Bakayoko gelijk meeneemt. Bij Heerenveen een geheel seizoen minuten maken zou geweldig zijn
Ergens heb ik de hoop dat hij het fysiek al aan kan om volgend seizoen al belangrijk te kunnen worden voor PSV en dat hoeft niet direct met een basisplek te zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3263
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5228
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mooi. Laat hem maar wat minuten maken in wedstrijden :)
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7176
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Mooi nieuws voor hem!
Zou leuk zijn als die binnenkort kan debuteren.
Dit weekend gewoon weer lekker bij jong knallen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11188
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Nu pas? Die Schmidt heeft ook echt schijt aan de jeugdopleiding ;)

Nee mooi voor hem. Wordt samen met Seelt en Fofana de volgende topper uit de opleiding.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11831
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Handenbindertje.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14813
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Leuk voor die jongen; beetje nerveus maar hij gaat als een banaan. Hopelijk snel weer minuten
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10147
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kan nog veel beter, en normaal schiet hij die laatste bal erin. Maar heel mooi dat ie z'n debuut mocht maken, nu op naar meer.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1330
Lid geworden op: 26 okt 2017

Lekker fel in die paar minuten die hij kreeg.
RIO
Legende
4
Berichten: 12702
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heerlijk, volgend seizoen vaste invaller als 12/13e man.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3995
Lid geworden op: 9 okt 2020

Mooi voor die jongen. Hopelijk kan hij het enthousiasme wat beter gaan doseren, maar hij liet zich in ieder geval zien. Die laatste moest wel tussen de palen eigenlijk, maar ok. Hopelijk hebben we vandaag het debuut gezien van een groot PSV-speler.
koetje
Legende
6
Berichten: 10458
Lid geworden op: 25 aug 2017

Super enthousiast. Alle acties mislukte eigenlijk wel. Zijn kans deed hij wel nog wel aardig. Goed dat hij zijn debuut heeft gemaakt, dan is de kop eraf.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Johan Bakayoko