Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ardbeg schreef: 08 feb 2022, 17:25
Karfiooltje schreef: 08 feb 2022, 17:13


Ik werd een aantal jaar terug ook dagelijks platgebeld in het midden van de nacht door en vrouw die claimde dat ze van me hield etc. Dit hield een paar weken aan totdat ik erachter kwam dat het een collega was. Zij werd toen ontslagen en daarna was de kous er ook voor mij af.

Ik heb geen wrokgevoelens jegens die persoon en ook geen trauma. Die persoon zal wel met persoonlijke problemen hebben gekampt die haar er toe hebben aangezet om dit gedrag te vertonen, net als Vieze Oom Overmars.


Dit is jouw situatie. Niet die van hen. Ik heb gezien wat er gebeurde met mijn zus toen een kerel haar obsessief lastig viel, wat van kwaad tot erger ging. Vandaar dat ik er ook zo nors in sta. Niet bij mijn naasten.
Bovenstaande is volgens mij ook onderdeel van het probleem: je eigen perceptie projecteren op anderen en/of die extrapoleren tot wat normaal gevonden wordt of zou moeten worden. Daar is niet lang geleden nog een interessant onderzoekje naar gedaan: omdat veel mannen het niet erg vinden om vagipics (of zoiets?) opgestuurd te krijgen óf omdat ze dit niet als bedreiging zien, kunnen ze zich ook moeilijk(er) indenken dat het andersom wel problematisch kan zijn. Dat begint met (reflecteren op) maatschappelijke machtsverhoudingen die wellicht niet zo helder zijn als organisatorische machtsverschillen, maar de facto wel degelijk een rol spelen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 08 feb 2022, 17:28
Ardbeg schreef: 08 feb 2022, 16:54

Volgens mij ben jij degene die het niet begrijpt, vriendelijke vriend. Hij wordt niet neergezet als seriemoordenaar maar als iemand die meerdere malen sterk ongewenst gedrag heeft vertoond. Wat als het je dochter is die van haar directeur die gore shit ontvangt?

Als het mijn dochter was ( ik heb geen kinderen maar stel dat) , had ik die vieze dikke paddenkop er af gemept. Hoe durft ie, die gore lul. Om dan te lezen dat dit gedrag al bekend was en in de club in meerdere lagen zich voorspeelt. Dan is nog niet eens alles boven water.
Ik moet zeggen dat ik het als vader toch lastig heb. Enerzijds houd ik zelf wel van stevige grappen en zie ik zelf in weinig zaken iets wat echt over de grens gaat of waar ik als ontvanger echt van achterover zou slaan. Anderzijds heb ik twee dochters, dus is het ook oppassen geblazen. Ik probeer ze in ieder geval mee te geven dat ze anderen met respect behandelen en benaderen, maar dat ze nooit onder de indruk voor iemand hoeven te zijn. Liever een klap te veel uitgedeeld om zich te verweren, dan een deuk in hun zelfvertrouwen wat ze nog jaren achtervolgt, om het zo maar even uit te drukken.
Net stukje. Mooi om te lezen.

Ik kan me daar volledig in vinden. Ik ben meestal wat harder dan te zacht. Als zoon van een voormalig militair (en tevens zelf als voormalig militair) herken ik wel wat van wat je jouw dochters wil meegeven.

Ik heb daar veel respect voor. Beter iets te hard gewerkt, dan iets te veel geklaagd.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ardbeg schreef: 08 feb 2022, 17:25 mijn zus .
Hoe oud is je zus?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Heissenberrug schreef: 08 feb 2022, 17:51
Ardbeg schreef: 08 feb 2022, 17:25 mijn zus .
Hoe oud is je zus?
Twee jaar ouder dan ik ben ;)
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heissenberrug schreef: 08 feb 2022, 17:51
Ardbeg schreef: 08 feb 2022, 17:25 mijn zus .
Hoe oud is je zus?
Euh.. :wonder:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

El Sordo schreef: 08 feb 2022, 17:56
Heissenberrug schreef: 08 feb 2022, 17:51

Hoe oud is je zus?
Euh.. :wonder:
Ja, niet zo relevant he 😀?
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Wel een leuke grap in deze context (volgens mij :tear:)
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dacht het inderdaad ff luchtig te houden, ik vond mezelf ook wel grappig eigenlijk. Maar goed dat vind ik mezelf al snel.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Luchtig is vriendelijk uitgedrukt, ik zou de hele zaak eerder tochtig noemen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ziege maar ook zagge schreef: 08 feb 2022, 18:48 Luchtig is vriendelijk uitgedrukt, ik zou de hele zaak eerder tochtig noemen.
Gulpwind
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Tochtig en spoedig tuchtig
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.nu.nl/voetbal/6182900/overm ... gezet.html
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hoezo als die procedure wordt doorgezet?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo schreef: 08 feb 2022, 18:59 Hoezo als die procedure wordt doorgezet?
Als het strafrechtelijk wordt veroordeeld dan kan het
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kan ie dan nog zaakwaarnemer worden (no pun intended), of ook niet meer? Daar lijkt het me namelijk ook wel een mannetje voor.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Alsof Overmars zich überhaupt nog ooit in het openbaar kan vertonen nadat ie aan jan en alleman z'n piemel heeft laten zien :lol:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Ligt eraan of ie wat heeft hangen of niet
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Tovast schreef: 08 feb 2022, 19:03 Ligt eraan of ie wat heeft hangen of niet
Heeft ie. Een schorsing boven zijn hoofd.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

ziege maar ook zagge schreef: 08 feb 2022, 08:55 Er staat me vaag wat van bij dat Overmars vroeger al berucht stond om zijn derde been, een formaat waar Onana nog een puntje aan kan zuigen zeg maar.

Hmmm.. of ging dat over die andere kleine met die piano :wonder:
Er gaan nu foto's rond, of die echt zijn is een 2e maar dan stond hij eerder bekend om zijn gebrek aan 3e been dan daadwerkelijk zijn 3e been.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

TylerDurdn schreef: 08 feb 2022, 19:27
ziege maar ook zagge schreef: 08 feb 2022, 08:55 Er staat me vaag wat van bij dat Overmars vroeger al berucht stond om zijn derde been, een formaat waar Onana nog een puntje aan kan zuigen zeg maar.

Hmmm.. of ging dat over die andere kleine met die piano :wonder:
Er gaan nu foto's rond, of die echt zijn is een 2e maar dan stond hij eerder bekend om zijn gebrek aan 3e been dan daadwerkelijk zijn 3e been.
Kan autocorrect zijn he, dat dat eigenlijk om de foto's van z'n derde teen gaat? :wonder:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sar moeten ze ook aanpakken.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

RIO schreef: 08 feb 2022, 19:32 Sar moeten ze ook aanpakken.
Maar wat als flap nu ook dickpics van Marc heeft ontvangen, en zich daardoor geïntimideerd voelde?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Als Sar werkelijk nergens van geweten heeft dan is die dus zo blind als een eh, danny bijvoorbeeld.

"En gij geleufta"
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Of Sar was weer aan het schijten toen ze hierover gingen vergaderen en die geilt alleen op drolpics.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

ziege maar ook zagge schreef: 08 feb 2022, 19:29
TylerDurdn schreef: 08 feb 2022, 19:27

Er gaan nu foto's rond, of die echt zijn is een 2e maar dan stond hij eerder bekend om zijn gebrek aan 3e been dan daadwerkelijk zijn 3e been.
Kan autocorrect zijn he, dat dat eigenlijk om de foto's van z'n derde teen gaat? :wonder:
Pinkeltje idd
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nou als ik de verhalenag geloven, zou Overmars dus ook foto's van vrouwelijke collega's in een "mannenappgroepje" binnen Ajax hebben gestuurd. Gezien hoe close Sar en Marc altijd lijken te zijn, vraag ik me dus af of Sar niet óók in dat groepje zat. Hij moet er op z'n minst van geweten hebben, lijkt me. Ik neem aan dat Marc niet samen met de materiaalman en de beveiliger in een groepje zit, dat is meestal wel op aardig gelijkwaardig niveau.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Ajax