John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het is wel ietwat opmerkelijk dat Madueke als topper gezien wordt, maar Götze niet. Als Europese top je graadmeter is, dan hoort Götze er natuurlijk bij met jaren ervaring bij Bayern, Dortmund en het Duitse elftal. Is hier weliswaar niet zo dwingend als dat we graag willen zien, maar is desalniettemin erg belangrijk voor het elftal als geheel. Ik vind het vreemd om te lezen dat Götze over the hill is, terwijl hij zo'n beetje de enige reden was dat we mochten hopen op resultaat tegen Ajax. En als je dan toch graag wil wijzen naar de huidige vorm van bijvoorbeeld Götze, dan zullen we maar niet over Madueke beginnen. Die heeft sinds Benfica-uit en tussen z'n blessures door geen bal meer goed geraakt.

In mijn boekje zijn het vier topspelers, terwijl de rest van het elftal bestaat uit aardige spelers. Je kunt ze er bijna allemaal goed bij hebben, je kan ze net zo goed vervangen. Alleen Drommel vind ik momenteel echt niet goed genoeg. Ik ben het wel eens met het idee dat we twee toppers meer mogen hebben. Vervang Thomas en Zahavi bijvoorbeeld voor twee klasbakken en je gaat er stevig op vooruit. Vind ik ook niet eens een onrealistische verwachting.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Waarschijnlijk zijn we wel minimaal 2 van de 4 toppers kwijt deze zomer..
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Skuddem schreef: 04 feb 2022, 20:02 Waarschijnlijk zijn we wel minimaal 2 van de 4 toppers kwijt deze zomer..
Laat die twee toppers dan maar John de Jong en Roger Schmidt worden dan. Dan blijft de rest tenminste
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Mvogo én Drommel. Hoe krijg je het voor elkaar.

Maar, blijf lekker zitten. Goed voor de continuïteit!
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Opflikkeren John
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Sangaré en Gakpo móet je verkopen om er iets van te kunnen maken, en we zullen salaris moeten lozen, wat hebben ze een enorme tyfusbende van de club gemaakt.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

En nu opeens zijn we het allemaal eens? Echt al 1.5 jär geleden hadden we hierover
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geen fatsoenlijke keeper is misschien nog wel zijn allergrootste fout. Gepruts heeft ons veel punten gekost.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Faalhaas!
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

:huil:
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Fijn he geen betrouwbare keeper in de selectie, fijn he geen kwalitatief goede spits in de selectie.
Wat ben je toch een waardeloze TD.
ROT OP.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Standbeeld schreef: 05 feb 2022, 21:47 Geen fatsoenlijke keeper is misschien nog wel zijn allergrootste fout. Gepruts heeft ons veel punten gekost.
En geen vervanger voor Ramalho DIKKE FAAL.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Ach elke trainer haalt hier meer uit. Alsof dit de schuld van John is. Nog ff en er staat een keeper in de spits. Debiele trainer.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Goh….
#FreeGeneratie4
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Eindhovenvoetbal[/mention]
En waarom is dit niet de schuld van john dan
Na het seizoen 19/20 waarbij hij zo even 30 mil plus door de bank heeft geschoven is het gat met ajax nog groter geworden, waarbij ze nog steeds last hebben van die aankopen. Het gaat echt niet beter met hem worden geloof mij nou maar
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Volgende week staan we 3e.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Met deze pruts selectie ga je geen tweede worden. En eerste al helemaal niet. Je kan Roger de schuld geven, Yvonneke, maar het is vooral deze zeer matige selectie. Het liefst vervang ik 80% van de huidige selectie, maar de ironie is dat straks alleen die andere 20% weg gaat.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Eindhovenvoetbal schreef: 05 feb 2022, 21:58 Ach elke trainer haalt hier meer uit. Alsof dit de schuld van John is. Nog ff en er staat een keeper in de spits. Debiele trainer.
Inderdaad, John is niet verantwoordelijk.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Danny03 schreef: 05 feb 2022, 22:02 @Eindhovenvoetbal
En waarom is dit niet de schuld van john dan
Na het seizoen 19/20 waarbij hij zo even 30 mil plus door de bank heeft geschoven is het gat met ajax nog groter geworden, waarbij ze nog steeds last hebben van die aankopen. Het gaat echt niet beter met hem worden geloof mij nou maar
Ik geloof jou Danny.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Danny03 schreef: 05 feb 2022, 22:02 @Eindhovenvoetbal
En waarom is dit niet de schuld van john dan
Na het seizoen 19/20 waarbij hij zo even 30 mil plus door de bank heeft geschoven is het gat met ajax nog groter geworden, waarbij ze nog steeds last hebben van die aankopen. Het gaat echt niet beter met hem worden geloof mij nou maar
Haha oke!
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Ach onze john. Laten we hem nog 2 seizoenen geven
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Eindhovenvoetbal schreef: 05 feb 2022, 21:58 Ach elke trainer haalt hier meer uit. Alsof dit de schuld van John is. Nog ff en er staat een keeper in de spits. Debiele trainer.
Zou dat het zijn? Zouden het gewoon spitsen zijn!? Want keepen kunnen ze beiden niet.

De club is naar de klote, dankzij John en Toon.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Misschien nog even een kritiekloos interview op PSV TV.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

PCGC schreef: 05 feb 2022, 22:04
Eindhovenvoetbal schreef: 05 feb 2022, 21:58 Ach elke trainer haalt hier meer uit. Alsof dit de schuld van John is. Nog ff en er staat een keeper in de spits. Debiele trainer.
Zou dat het zijn? Zouden het gewoon spitsen zijn!? Want keepen kunnen ze beiden niet.

De club is naar de klote, dankzij John en Toon.
Toon heeft het achter de schermen top neergezet. Op technisch vlak is het kut. Een hopeloze trainer en een JdJ die dramatisch begon, maar nu best een prima selectie heeft. Maar de nieuwe lijn waar iedereen op dit forum zo geil op is, is blijkbaar heilig. Trainers die gekke dingen doen, die niemand verwacht. Omdat die keuzes gek zijn? Nee, als het wel goed uitpakt is het geweldig... Doe nou maar gewoon normaal. Ik snak naar het oude PSV. Spelers op de juiste plek, normale tactiek. Niet spectaculair, maar wel effectief. En als we nou elke week zaten te genieten nu van het voetbal ondanks het resultaat, maar nee. Het is niet om aan te gluren én de resultaten zijn kut.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Diep rode cijfers, geen centen om écht te investeren. Nieuwe staf, sterkhouders verkopen. John en Toon zijn niet te benijden. Een debacle is het, wordt een onrustige en onwaarschijnlijk pittige zomerperiode. We kunnen het ons niet veroorloven om niet 2e te worden. Ben er even klaar mee voorlopig, oprecht zorgelijk.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

We zitten al twee seizoenen nu naar 2 slechte keepers te kijken... en nog komt er niet een keeper bij in de winter.. Zet die Mvogo potvoldomme op de tribune, ja dat kost geld en ja dat is dan maar jammer! Maar hier verliezen we keiharde punten mee. Echt zonde dat die keeper van Arminia niet is gekomen... vandaag is echt de eerste dag dat ik me niet meer kan vinden in de visie van Toon en John.

Wat mij betreft gaan ze na dit seizoen niet verder bij PSV.

Is dit een post vol in de emotie? Nee want ik ben altijd realistisch, maar nu is de maat wel even vol. We willen in de top32 komen, maar durven niet onze zwakke posities te versterken...

Wat
Een
Schande


Graag Brands als AD en dan maar is goed in de markt kijken voor een nieuwe TD en trainer. Frisse start maken en durven investeren. Gooi is een keer 10 miljoen in een speler zoals een Sangare en Lozano. Ja we hebben ook Bruma en Baumgartl gehaald, maar dat ligt gewoon aan de scouting...

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong