Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En Vanenburg heeft een goed woordje gedaan. Vervolgens heeft Mark van Bommel zijn mattie Heitinga opgebeld. Uiteindelijk is ajax maar overstag gegaan. Ik kan mij niet voorstellen dat Ten Hag serieus denkt dat het iets gaat worden.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 05 feb 2022, 21:20 En Vanenburg heeft een goed woordje gedaan. Vervolgens heeft Mark van Bommel zijn mattie Heitinga opgebeld. Uiteindelijk is ajax maar overstag gegaan. Ik kan mij niet voorstellen dat Ten Hag serieus denkt dat het iets gaat worden.
Maar WAAROM? Hij kon gewoon aan de slag bij FC Utrecht..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 05 feb 2022, 21:20
Grasmat schreef: 05 feb 2022, 20:11 Ja ja ja bijdehandjes. Mijn intentie was duidelijk he :mrgreen: ik heb weekend en ben er ff tussenuit dus de hersens draaien nog een paar standjes minder dan normaal.

Speciaal voor jullie: 180 graadjes.
Standje frituurvet bedoel je dus?
Jup, stond ineens Mo voor de deur. Heeft ie meer een neusje voor dan voor de goal.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 05 feb 2022, 21:21
Standbeeld schreef: 05 feb 2022, 21:20 En Vanenburg heeft een goed woordje gedaan. Vervolgens heeft Mark van Bommel zijn mattie Heitinga opgebeld. Uiteindelijk is ajax maar overstag gegaan. Ik kan mij niet voorstellen dat Ten Hag serieus denkt dat het iets gaat worden.
Maar WAAROM? Hij kon gewoon aan de slag bij FC Utrecht..
Bij ajax verdient ie meer, daar gaat het om.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 05 feb 2022, 21:21
Josef Dettelbacher schreef: 05 feb 2022, 21:21

Maar WAAROM? Hij kon gewoon aan de slag bij FC Utrecht..
Bij ajax verdient ie meer, daar gaat het om.
Hij heeft toch een contract bij Juventus?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hij denkt dat ie over een paar weken in de champions League speelt, hij begrijpt nog steeds niet waar hij staat.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 05 feb 2022, 21:24
Standbeeld schreef: 05 feb 2022, 21:21
Bij ajax verdient ie meer, daar gaat het om.
Hij heeft toch een contract bij Juventus?
Dat klopt trouwens ja. Moest eraan denken aangezien Sampdoria zijn salaris inhield. Dus nam even aan dat ajax Mo betaalt en niet Juve. Utrecht kon dan vast niet het salaris van Mo overnemen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 05 feb 2022, 21:27
Josef Dettelbacher schreef: 05 feb 2022, 21:24

Hij heeft toch een contract bij Juventus?
Dat klopt trouwens ja. Moest eraan denken aangezien Sampdoria zijn salaris inhield. Dus nam even aan dat ajax Mo betaalt en niet Juve. Utrecht kon dan vast niet het salaris van Mo overnemen.
Volgens mij was Utrecht juist verrast dat hij niet kwam, een tijdje terug. Volgens mij heeft Mo zelf achter de schermen geprobeerd hogerop te komen dan Utrecht. Althans, daar lijkt het op.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Verrast? Ze voelden zich bedrogen, maar goed: dat zijn meer clubs. Het is in ieder geval wel duidelijk waarom Ajax nog geen foto in een Ajax shirt heeft gepost.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Omdat hij dus schijnbaar 15+ kilo te zwaar is volgens JJ v. Gangelen :lol:
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Madueke schreef: 06 feb 2022, 19:43 Omdat hij dus schijnbaar 15+ kilo te zwaar is volgens JJ v. Gangelen :lol:
Hoeveel broodjes kebab zijn dat?

''Ihattaren heeft sinds april 2021 geen officiële wedstrijd meer gespeeld en vertrok in het vorige najaar plotseling uit Italië, nadat hij door Juventus aan Sampdoria was uitgeleend. Volgens Van Gangelen is hij momenteel verre van wedstrijdfit. "Ik heb begrepen van meerdere bronnen: vijftien kilo te veel", aldus de presentator van het ESPN-programma Dit Was Het Weekend. "Ik doe meestal twee bronnen en die bevestigden het allebei… Dat is bizar, zou je kunnen zeggen toch?"

Analist Kenneth Perez weet niet wat hij hoort. "Ik geloof dat bijna niet, ik kan dat bijna niet geloven. Weet je hoe hard je je best moet doen om vijftien kilo te zwaar te zijn? En nóg beter je best doen om het kwijt te raken", aldus de Deen. De eveneens aangeschoven Kees Kwakman hoort het aan en sluit zich aan bij Ten Hag, die eerder al opriep om Ihattaren zo veel mogelijk met rust te laten. "Na anderhalf jaar Ihattaren gaan we hopelijk zo snel mogelijk van hem genieten."

Is ie misschien niet te klein voor zijn gewicht? :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Tijdens PSV-PAOK viel hij nog in en was hij op een fatsoenlijk gewicht. Die 15 kilo heeft hij rap voor mekaar gekregen.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Schuld van Schmidt, die schreef verkeerde dieet voor.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Op zich is 15 kilo afvallen niet het grootste probleem, hoe dat als “topsporter” te doen op verantwoorde manier is wat anders. Ik heb er ooit 27 afgekregen in krap 3 maanden.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Als 't niet lukt bij die boutclub kan ie misschien nog aan de slag als method actor
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Om af te vallen en daarna natuurlijk op gewicht te blijven heb je discipline nodig..
Laat dat nou net een dingetje zijn voor Mo..
De geur van shoarma/kebab is voor hem niet te weerstaan..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Het Kanon schreef: 06 feb 2022, 19:56 Tijdens PSV-PAOK viel hij nog in en was hij op een fatsoenlijk gewicht. Die 15 kilo heeft hij rap voor mekaar gekregen.
Aanleg.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Op weg naar nr 25 schreef: 06 feb 2022, 19:58 Op zich is 15 kilo afvallen niet het grootste probleem, hoe dat als “topsporter” te doen op verantwoorde manier is wat anders. Ik heb er ooit 27 afgekregen in krap 3 maanden.
Gevaar bij topsporters is dat er veel spierweefsel verloren gaat als je te snel afvalt. Dus Mo heeft een tijdje nodig om op topsport gewicht te komen. Daarbij komt nog dat het al vaak gebeurd is dat hij op overgewicht zat en steeds weer moest afvallen. Een topsporter kan hierdoor hartproblemen krijgen. Hij zal heel gediciplineerd moeten blijven leven om niet steeds weer op overgewicht te zitten. En dat kan Mo niet, te lui en te dom.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

guus schreef: 06 feb 2022, 20:23
Op weg naar nr 25 schreef: 06 feb 2022, 19:58 Op zich is 15 kilo afvallen niet het grootste probleem, hoe dat als “topsporter” te doen op verantwoorde manier is wat anders. Ik heb er ooit 27 afgekregen in krap 3 maanden.
Gevaar bij topsporters is dat er veel spierweefsel verloren gaat als je te snel afvalt. Dus Mo heeft een tijdje nodig om op topsport gewicht te komen. Daarbij komt nog dat het al vaak gebeurd is dat hij op overgewicht zat en steeds weer moest afvallen. Een topsporter kan hierdoor hartproblemen krijgen. Hij zal heel gediciplineerd moeten blijven leven om niet steeds weer op overgewicht te zitten. En dat kan Mo niet, te lui en te dom.
Ah, vandaar de clubkeuze...
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Grasmat schreef: 06 feb 2022, 20:32
guus schreef: 06 feb 2022, 20:23

Gevaar bij topsporters is dat er veel spierweefsel verloren gaat als je te snel afvalt. Dus Mo heeft een tijdje nodig om op topsport gewicht te komen. Daarbij komt nog dat het al vaak gebeurd is dat hij op overgewicht zat en steeds weer moest afvallen. Een topsporter kan hierdoor hartproblemen krijgen. Hij zal heel gediciplineerd moeten blijven leven om niet steeds weer op overgewicht te zitten. En dat kan Mo niet, te lui en te dom.
Ah, vandaar de clubkeuze...
#StayStrongAppieDaleyMo
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Skywalker schreef: 06 feb 2022, 20:43
Grasmat schreef: 06 feb 2022, 20:32

Ah, vandaar de clubkeuze...
#StayStrongAppieDaleyMo
En Evander en Christian ook.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

milansandro schreef: 06 feb 2022, 19:45
Madueke schreef: 06 feb 2022, 19:43 Omdat hij dus schijnbaar 15+ kilo te zwaar is volgens JJ v. Gangelen :lol:
Hoeveel broodjes kebab zijn dat?

''Ihattaren heeft sinds april 2021 geen officiële wedstrijd meer gespeeld en vertrok in het vorige najaar plotseling uit Italië, nadat hij door Juventus aan Sampdoria was uitgeleend. Volgens Van Gangelen is hij momenteel verre van wedstrijdfit. "Ik heb begrepen van meerdere bronnen: vijftien kilo te veel", aldus de presentator van het ESPN-programma Dit Was Het Weekend. "Ik doe meestal twee bronnen en die bevestigden het allebei… Dat is bizar, zou je kunnen zeggen toch?"

Analist Kenneth Perez weet niet wat hij hoort. "Ik geloof dat bijna niet, ik kan dat bijna niet geloven. Weet je hoe hard je je best moet doen om vijftien kilo te zwaar te zijn? En nóg beter je best doen om het kwijt te raken", aldus de Deen. De eveneens aangeschoven Kees Kwakman hoort het aan en sluit zich aan bij Ten Hag, die eerder al opriep om Ihattaren zo veel mogelijk met rust te laten. "Na anderhalf jaar Ihattaren gaan we hopelijk zo snel mogelijk van hem genieten."

Is ie misschien niet te klein voor zijn gewicht? :lol:
Waarom stelt niemand de vraag waarom Ajax begint aan een jongen die 15 kilo te zwaar is? Die telkens met een nieuwe personal trainer werkt maar dat alleen voor de beeldvorming doet. Iedere andere club zou krankzinnig zijn verklaard. Het enige dat een prof hoeft te doen is fit zijn, en dit mannetje kan zelfs dat niet opbrengen. Maar wel verwachten dat iedereen voor hem klaar staat.
Laatst gewijzigd door ruuddevil op 06 feb 2022, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14381
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 06 feb 2022, 21:01
Skywalker schreef: 06 feb 2022, 20:43
#StayStrongAppieDaleyMo
En Evander en Christian ook.
En Nwankwo.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

ruuddevil schreef: 06 feb 2022, 21:29
milansandro schreef: 06 feb 2022, 19:45

Hoeveel broodjes kebab zijn dat?

''Ihattaren heeft sinds april 2021 geen officiële wedstrijd meer gespeeld en vertrok in het vorige najaar plotseling uit Italië, nadat hij door Juventus aan Sampdoria was uitgeleend. Volgens Van Gangelen is hij momenteel verre van wedstrijdfit. "Ik heb begrepen van meerdere bronnen: vijftien kilo te veel", aldus de presentator van het ESPN-programma Dit Was Het Weekend. "Ik doe meestal twee bronnen en die bevestigden het allebei… Dat is bizar, zou je kunnen zeggen toch?"

Analist Kenneth Perez weet niet wat hij hoort. "Ik geloof dat bijna niet, ik kan dat bijna niet geloven. Weet je hoe hard je je best moet doen om vijftien kilo te zwaar te zijn? En nóg beter je best doen om het kwijt te raken", aldus de Deen. De eveneens aangeschoven Kees Kwakman hoort het aan en sluit zich aan bij Ten Hag, die eerder al opriep om Ihattaren zo veel mogelijk met rust te laten. "Na anderhalf jaar Ihattaren gaan we hopelijk zo snel mogelijk van hem genieten."

Is ie misschien niet te klein voor zijn gewicht? :lol:
Waarom stelt niemand de vraag waarom Ajax begint aan een jongen die 15 kilo te zwaar is? Die telkens met een nieuwe personal trainer werkt maar dat alleen voor de beeldvorming doet. Iedere andere club zou krankzinnig zijn verklaard. Het enige dat een prof hoeft te doen is fit zijn, en dit mannetje kan zelfs dat niet opbrengen. Maar wel verwachten dat iedereen voor hem klaar staat.
Omdat als, ook al is daar een zeer kleine kans op, ze Mootje fit kunnen krijgen en hij speelt een paar wedstrijden ze dan triomfantelijk kunnen zeggen: Ons is het wel gelukt om Mootje fit te krijgen, en bij ons speelt ie wel..
Zo doorzichtig , die kutclub..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

BREAKING NEWS:

Mo Ihattaren is 2 kilo afgevallen!
alleen al onder zijn ogen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

deninho32 schreef: 06 feb 2022, 21:56
Josef Dettelbacher schreef: 06 feb 2022, 21:01

En Evander en Christian ook.
En Nwankwo.
Nico Rijnders.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈