Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gesloten

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Totaal aantal stemmen: 111
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ramalho/bosca out

obsipo in
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Is die trainer van Union SG iets? Felice Mazzu levert iig een opvallende prestaties met die club. Spreekt geen Nederlands, maar dat is geen dealbreaker na Schmidt lijkt me.

Overigens wat mij betreft gewoon King Cocu terug. Ik beloof dan nooit meer te klagen over het late wisselen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

PSVehv schreef: 03 feb 2022, 19:13
Thijs schreef: 03 feb 2022, 19:00 Fräser benoemde dat het een verrassende club zou zijn, dat is Feyenoord natuurlijk echt niet. Dus tenzij hij sarcastisch was (ik was er niet bij) moet het een andere club zijn en is PSV logisch.
Ik vind de timing van zowel Fräsers uitspraken en die van Cocu te toevallig. Zeker als je het combineert met John de Jong die recentelijk zegt dat er in het voorjaar duidelijk komt en nu snel na de uitspraken van Cocu en Fräser dit al komt. Allemaal toeval?
Fraser ligt ook niet echt voor de hand aangezien hij ook assistent is bij het NL elftal. Lijkt me niet dat dit te combineren valt met hoofdcoach zijn van PSV. Verwacht ook niet dat hij die baan bij het NL elftal op zal geven. Denk niet dat dat van Cocu toeval is, en dat hij al benaderd is om het over te nemen.
Fräser zou zijn assistentschap echt niet hoger inschatten dan coach van een topclub. Daarnaast lijkt me ook dat die positie niet zeker is als Van Gaal vertrekt, dus gaat ie ook echt niet voor een halfjaar assisten bij Oranje zo’n kans afzeggen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Galactico schreef: 03 feb 2022, 19:21
Thijs schreef: 03 feb 2022, 18:50 Ik vind het te toevallig dat Fräser spreekt over een verrassende droomclub om te werken in Nederland en zijn contract opzegt zo net voordat dit nieuws naar buiten komt. Ik hoop er niet op, maar zie hem als de grote kanshebber om onze nieuwe trainer te worden.

Persoonlijk hoop ik echter op iemand met ofwel de Rangnick signatuur ofwel een Slot/Ten Hag met Ruud als assistent. Voor Cocu sta ik ook zeer zeker open, omdat het een clubheld is, maar ik zou het een onlogische keuze vinden, al is ook zijn recente uitspraak erg toevallig getimed.
Fräser als hoofdtrainer van PSV? Ik mag toch hopen dat er op een categorie hoger wordt gemikt. Ik ben wel gecharmeerd van Slot. Aantrekkelijk voetbal met een gemiddeld elftal. Misschien schuift Fräser dan door naar droomclub Feyenoord. Kan hij samen aan de bak met z’n maatje De Wolf.
Daar zou ik ook blijer van worden. Ik zou Fräser geen goede keuze vinden. Ook geen slechte overigens, maar wel duidelijk minder dan Schmidt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ben niet meer online geweest na het nieuws want heel druk.

Maar de mensen die nu heel blij zijn, zijn de eersten die in oktober als eerste dansen op het graf van de nieuwe trainer bij tegenvallende resultaten.

Mijn voorspelling:

Cocu trainer
John TD
Brands opvolger Toon.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 03 feb 2022, 20:08 Ben niet meer online geweest na het nieuws want heel druk.

Maar de mensen die nu heel blij zijn, zijn de eersten die in oktober als eerste dansen op het graf van de nieuwe trainer bij tegenvallende resultaten.

Mijn voorspelling:

Cocu trainer
John TD
Brands opvolger Toon.
Brands opvolger Toon?
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Zou Rudi Garcia ook een optie kunnen zijn? Probeert in een 4-3-3 systeem met de punt naar achteren aanvallend te voetballen. Geeft jeugd ook de kans en zit momenteel thuis voor de kachel
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja. En ik denk serieus dat het op tafel ligt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 03 feb 2022, 20:22 Ja. En ik denk serieus dat het op tafel ligt.
Waarom denk je dat? Toon staat nog tot 2025 onder contract.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 03 feb 2022, 20:22 Ja. En ik denk serieus dat het op tafel ligt.
Garcia? Hoe dat zo
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

DeBruyne schreef: 03 feb 2022, 20:22 Zou Rudi Garcia ook een optie kunnen zijn? Probeert in een 4-3-3 systeem met de punt naar achteren aanvallend te voetballen. Geeft jeugd ook de kans en zit momenteel thuis voor de kachel
Oef, dit vind ik eigenlijk de meest interessante naam tot nu toe!
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 03 feb 2022, 20:22 Ja. En ik denk serieus dat het op tafel ligt.
Toon met pensioen of wat?
Gebruikersavatar
Götzmalho
Veelbelovend talent
2
Berichten: 105
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Krijgen we dan een frans team? Met Isimat? Minimaal voor de teamsfeer.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Toon heeft altijd gezegd:als het nodig is dan kan men mij op ieder moment ontslaan tegen een paar maanden salaris.

Als Toon twijfelt en overweegt pensioen en Marcel is vrij... En die wil ook niet meer de hectiek....

Neem daarbij dat de KNVB hem nog niet weet te overtuigen terwijl ze hem heel erg graag willen hebben (yup, trust me).

Rekensommetje. Als het uitkomt wil ik een meet and greet met Wimysimba als beloning.

Onze club staat op een kruispunt. Het is niet onlogisch.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 03 feb 2022, 20:31 Toon heeft altijd gezegd:als het nodig is dan kan men mij op ieder moment ontslaan tegen een paar maanden salaris.

Als Toon twijfelt en overweegt pensioen en Marcel is vrij... En die wil ook niet meer de hectiek....

Neem daarbij dat de KNVB hem nog niet weet te overtuigen terwijl ze hem heel erg graag willen hebben (yup, trust me).

Rekensommetje. Als het uitkomt wil ik een meet and greet met Wimysimba als beloning.

Onze club staat op een kruispunt. Het is niet onlogisch.
Samen met [mention]Wilysimba[/mention] een patatje bij chrisjeeeee halen. [mention]Gestelnaar[/mention] geeft wel een telefonische bestelling voor je door
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 03 feb 2022, 20:31 Toon heeft altijd gezegd:als het nodig is dan kan men mij op ieder moment ontslaan tegen een paar maanden salaris.

Als Toon twijfelt en overweegt pensioen en Marcel is vrij... En die wil ook niet meer de hectiek....

Neem daarbij dat de KNVB hem nog niet weet te overtuigen terwijl ze hem heel erg graag willen hebben (yup, trust me).

Rekensommetje. Als het uitkomt wil ik een meet and greet met Wimysimba als beloning.

Onze club staat op een kruispunt. Het is niet onlogisch.
Geen gek idee Gerbrands inruilen voor Brands.
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

De afgelopen 2 jaar is gebleken dat het uitermate irritant is als je de media tegen je hebt. En al helemaal als je de T. tegen je hebt. Normaal gesproken zagen die altijd aan de stoelpoten van de trainer van Ajax. En als dat niet het geval is, weten ze wel een ander relletje binnen het bestuur van Amsterdam te creëren. Maar nu staat de T. Voorop om Schmidt kapot te maken. En daarnaast hebben we veel andere media niet mee. Ik ben bang dat wanneer we weer een onorthodoxe keuze maken, je opnieuw moet vechten tegen die dwazen uit het medialandschap. Aan de ene kant moet je je daar niks van aantrekken, maar aan de andere kant kost het je wel heel veel negatieve energie als club. Ik ben erg benieuwd wat de keuze zal worden. PSV zal ongetwijfeld allang een schaduw lijstje klaar hebben liggen. Een ‘saai’ type als Cocu zou wat dat betreft juist wel prettig zijn. Die is redelijk onverstoorbaar en wat minder makkelijk uit de tent te lokken dan Schmidt. Wij Nederlanders denken nog altijd dat we het voetbal hebben uitgevonden en staan daarom wat minder open voor verrassende namen. Erg jammer is dat.
Laatst gewijzigd door Vogelund op 03 feb 2022, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Zeker een interessant idee.

Vraag me wel af of Brands niet liever nog wat meer met de sport zelf bezig is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik denk (maar dat is op niets gebaseerd behalve gevoel) dat Marcel de hectiek heeft gezien en een andere rol ambieert.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou Marcel als AD prima vinden. Ben met Toon ook wel een beetje klaar. Heeft het uitstekend gedaan maar tijd voor wat verfrissing is wel welkom. En Marcel kan John beter ondersteunen.

Alleen Cocu terug zie ik niet zo zitten. Maar is gezien zijn wel heel erg recente interview helaas de meest realistische optie.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

guus schreef: 03 feb 2022, 20:36
ShovingNE2 schreef: 03 feb 2022, 20:31 Toon heeft altijd gezegd:als het nodig is dan kan men mij op ieder moment ontslaan tegen een paar maanden salaris.

Als Toon twijfelt en overweegt pensioen en Marcel is vrij... En die wil ook niet meer de hectiek....

Neem daarbij dat de KNVB hem nog niet weet te overtuigen terwijl ze hem heel erg graag willen hebben (yup, trust me).

Rekensommetje. Als het uitkomt wil ik een meet and greet met Wimysimba als beloning.

Onze club staat op een kruispunt. Het is niet onlogisch.
Geen gek idee Gerbrands inruilen voor Brands.
Ik zou dat wel gek vinden. Heb niet echt veel redenen om aan te nemen waarom Brands daar nu klaar voor zou zijn en waarom hij dat zou willen.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Wat maakt Brands een goed bestuurder? Beter dan Toon vinden we niet, of we moeten de AD van AZ weten te strikken.
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

We zijn op zoek naar de opvolger van Schmidt toch?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Vogelund schreef: 03 feb 2022, 21:02 We zijn op zoek naar de opvolger van Schmidt toch?
Als je de topics zo ziet is zelfs de receptioniste in het stadion niet meer zeker van haar baan...
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk dat John ook beter tot z'n recht zal komen als Brands AD is. Marcel is voor John een veel beter klankbord. Ik ben gelijk voor.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Doe dit nou niet jongens....

Opvolging Roger Schmidt