Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gesloten

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Totaal aantal stemmen: 111
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Cocu een jaar met Van Nistelrooy als assistent, die het daarna overneemt, of Letsch lijken me eigenlijk de enige twee realistische opties.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik geloof dat Toon/John gewoon gaan beginnen bij het hoogst haalbare in hun ogen en ik denk dat het Koeman is. Die heeft als bondscoach veel populariteit gewonnen (tot hij weg ging) en nu een tijd later is hij weer acceptabel als nieuwe bondscoach. Toon heeft hem naar AZ gehaald en ik denk dat ze niet nog eens voor een buitenlander kiezen.

Dus ik denk; Eerst Koeman polsen, die denk ik niet wil, dan niet voorbij gaan aan Ruud dus met hem zitten en als hij er niet klaar voor is gaan ze voor de veilige keuze; Cocu.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Eerste is net gerept door Joeperdepoep op d'n radio, [mention]TomPSV[/mention] . Maar die neem ik niet echt serieus, worden hier (door sommigen dan he ;) ) zinvoller suggesties met iets meer kennis van zaken gedaan. Wat een topforum! (Y)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ruud zou ik niet doen. Laat hem eerst maar wat ervaring opdoen op het hoogste niveau. Risico is te groot en we hebben het één keer eerder gedaan met een onervaren TD en trainer. Daar zit ik nu niet op te wachten.
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

Deze beste man zou toch wel trek hebben om een topclub te trainen i.p.v. een middenmotor in Engeland?
https://www.transfermarkt.nl/ralph-hase ... ainer/2300
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Een 180 graden draai hoeft nu toch niet erg te zijn? We hebben nou ook niet echt enorm veel succes gehad met deze speelstijl? De topwedstrijden verliezen we vaak en de kleintjes winnen we erg moeizaam. Plus de kans dat Sangaré en Gakpo vertrekken is behoorlijk groot en dan hebben we eigenlijk maar 5 a 6 echte basisspelers over in mijn ogen: Ramalho, Obispo (ik ga uit van vertrek Boscagli), Mauro (als hij de huidige lijn doorzet), Veerman, Götze en Madueke. Als je toch een groot deel van je selectie moet vervangen, kan je beter nu bepalen of je echt met deze lijn door wil. Schmidt heeft veel dingen goed gedaan, maar is ook niet de Messias van PSV gebleken. Ondanks dat veel dingen tegenzaten (belachelijk competitieprogramma, Corona, VAR tegen Ajax) hebben we ook maar weinig goede wedstrijden gezien en echt verrassende goede uitslagen neergezet. Zahavi, Vinicius, Mvogo en Max laten niks meer zien.

Nu moet je doorpakken en flink gaan investeren met de opbrengsten van Sangaré, Gakpo en Boscagli. Dan liever met een bewezen resultaattrainer als Cocu een nieuwe selectie neerzetten, dan weer een onzeker avontuur aangaan met een mindere pressingtrainer dan Schmidt. Cocu is tactisch ook sterk, kent zijn talen en heeft al laten zien resultaat te kunnen behalen met verschillende systemen en heeft veel spelers beter gemaakt. Hij wordt nu wel erg vaak vergeleken met Frank de Boer, omdat ze beide in het buitenland niet succesvol waren.

Van mij mag PSV voor een Marsch of een Wagner gaan, maar de kans dat die willen komen is niet heel groot en Cocu is zeker een prima trainer voor PSV.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Cocu uiteraard..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Fox92
Talent
2
Berichten: 86
Lid geworden op: 26 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Koeman - 2 jaar, daarna Ruud.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Als ze met Cocu of Koeman aan gaan komen mag je me echt wegdragen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Eén brancard al vast in bestelling gezet
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Mijn droom kandidaat is Slot. Haalbaar? Denk het niet, maar is te proberen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

TomPSV schreef: 03 feb 2022, 12:06 Cocu een jaar met Van Nistelrooy als assistent, die het daarna overneemt, of Letsch lijken me eigenlijk de enige twee realistische opties.
Maar het feit dat Cocu het buiten PSV niet heeft gekund is toch veelzeggend. Het voetbal onder Cocu was misschien één jaar echt leuk en voor de rest meer toevalsvoetbal dan iets anders. Ik vind dat we moeten kiezen voor een coach met echte visie.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Robson de Souza schreef: 03 feb 2022, 12:26
TomPSV schreef: 03 feb 2022, 12:06 Cocu een jaar met Van Nistelrooy als assistent, die het daarna overneemt, of Letsch lijken me eigenlijk de enige twee realistische opties.
Maar het feit dat Cocu het buiten PSV niet heeft gekund is toch veelzeggend. Het voetbal onder Cocu was misschien één jaar echt leuk en voor de rest meer toevalsvoetbal dan iets anders. Ik vind dat we moeten kiezen voor een coach met echte visie.
Ik ben fan van Schmidt, maar laten we eerlijk zijn: was het spel nu zoveel leuker onder Schmidt? Ieder topduel wordt verloren. Dat afjagen was vorig seizoen zo nu en dan even te zien, maar ook dat is door de verandering van de speelwijze een stuk minder dit seizoen. We scoren gemiddeld minder dan onder Cocu en krijgen er veel meer tegen.

Nee, Cocu wordt hier nog steeds onderschat merk ik.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zo, nu we een beetje zijn uitgeraasd kunnen we het wellicht even over serieuze kandidaten hebben die PSV ook op de langere termijn vooruit helpen. Hoezeer ik Cocu ook waardeer, die gaat dat niet doen (zie ook de uitstekende uiteenzetting van [mention]Heruone[/mention]). RvN komt te vroeg. Koeman is te conservatief en zou enkel een tussenpaus zijn. Letsch is een Schmidt light.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Cocu wordt toch genoemd obv de prijzen die hij heeft gewonnen, en ik sluit niet uit dat hij het met deze selectie ook goed gaat doen. Maar je wil als club toch verder, ik vind dat daar een andere trainer bij past. Frank de Boer is 4x kampioen geworden met Ajax, toch denk ik niet dat zij voor hem zullen gaan als ten Hag vertrekt. Ik zou er niet rouwig om zijn als het Cocu zou worden, maar het zou niet mijn keuze zijn.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo schreef: 03 feb 2022, 12:04 Marsch zit toch net een jaar bij Leipzig? Of is hij daar alweer weg?
Nee en ja :mrgreen:
Hij is in december ontslagen door Leipzig, om een of andere reden wilde het maar niet lukken. Daarvoor bij Salzburg deed hij het uitstekend.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ren Höek schreef: 03 feb 2022, 12:38
El Sordo schreef: 03 feb 2022, 12:04 Marsch zit toch net een jaar bij Leipzig? Of is hij daar alweer weg?
Nee en ja :mrgreen:
Hij is in december ontslagen door Leipzig, om een of andere reden wilde het maar niet lukken. Daarvoor bij Salzburg deed hij het uitstekend.
Kom maar door!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

El Sordo schreef: 03 feb 2022, 12:30 Zo, nu we een beetje zijn uitgeraasd kunnen we het wellicht even over serieuze kandidaten hebben die PSV ook op de langere termijn vooruit helpen. Hoezeer ik Cocu ook waardeer, die gaat dat niet doen (zie ook de uitstekende uiteenzetting van @Heruone). RvN komt te vroeg. Koeman is te conservatief en zou enkel een tussenpaus zijn. Letsch is een Schmidt light.
Cocu is natuurlijk wel gewoon een serieuze kandidaat. Doorgaan op de ingeslagen weg is een optie, geen feit. Heeft wel mijn voorkeur overigens, maar het is niet zo dat het geen optie is om te zeggen 'laten we het anders doen'. Dat zal de directie moeten evalueren.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo schreef: 03 feb 2022, 12:30 Zo, nu we een beetje zijn uitgeraasd kunnen we het wellicht even over serieuze kandidaten hebben die PSV ook op de langere termijn vooruit helpen. Hoezeer ik Cocu ook waardeer, die gaat dat niet doen (zie ook de uitstekende uiteenzetting van @Heruone). RvN komt te vroeg. Koeman is te conservatief en zou enkel een tussenpaus zijn. Letsch is een Schmidt light.
Waarop is gebaseerd dat Letsch een Schmidt light is?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo schreef: 03 feb 2022, 12:39 Kom maar door!
Hij is de gedroomde opvolger denk ik (Y)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Stofzuiger
Basisspeler
3
Berichten: 435
Lid geworden op: 14 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Koeman of Cocu. Beiden prima. Maar geen 'praatjes vullen geen gaatjes' Schmidt meer. Godzijdank.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Mensen die roepen dat Schmidt overschat is of blij zijn met zijn aanstaande vertrek en dan met namen als Cocu en Koeman aankomen :wall: :monkey:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Sheepies
Bankzitter
2
Berichten: 237
Lid geworden op: 17 mei 2021
Seizoenkaart: Vak E

Ik vind Graham Potter wel interessant als hij interesse heeft. Doet het al twee jaar sterk met Brighton, speelt mooi voetbal met voor PL begrippen gelimiteerd budget.

Ik betwijfel echter of hij Engeland wilt verlaten voor NL.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 03 feb 2022, 12:43 Mensen die roepen dat Schmidt overschat is of blij zijn met zijn aanstaande vertrek en dan met namen als Cocu en Koeman aankomen :wall: :monkey:
Cocu kan ik nog enigszins snappen. Maar Koeman? Dikke, dikke fail als de Jong daarmee aankomt.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heruone schreef: 03 feb 2022, 12:40
El Sordo schreef: 03 feb 2022, 12:30 Zo, nu we een beetje zijn uitgeraasd kunnen we het wellicht even over serieuze kandidaten hebben die PSV ook op de langere termijn vooruit helpen. Hoezeer ik Cocu ook waardeer, die gaat dat niet doen (zie ook de uitstekende uiteenzetting van @Heruone). RvN komt te vroeg. Koeman is te conservatief en zou enkel een tussenpaus zijn. Letsch is een Schmidt light.
Waarop is gebaseerd dat Letsch een Schmidt light is?
Leeftijd, geboorteplaats en gebrek aan haar. (Y)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik denk dat PSV nog een flinke kluif gaat hebben met het aanstellen van een "moderne" coach, zoals gewenst wordt. Nu dat Schmidt vertrekt, wat houdt dat in voor iemand als Gotze? De naam Schmidt werkte ook aanlokkelijk voor PSV. Wat we helaas ook kwijt raken nu. Ik baal wel hoor.

Opvolging Roger Schmidt