Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Er wordt inderdaad bijna gedaan alsof Bergwijn onrecht is aangedaan dat hij niet naar Ajax is gegaan...
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Persepolis schreef: 02 feb 2022, 14:14 Daarnaast is Everton niet één van de betere ploegen in Engeland, dus je komt vaak op eigen helft te spelen", vervolgt Maduro, die vreest dat de overstap niet goed uitpakt. "Ik denk dat hij qua type spel beter naar Manchester City had kunnen gaan."

lol, ja qua "type spel" past Mwene ook beter bij City. Laten we het niveau vooral buiten beschouwing laten :lol:

En waarom zou Bergwijn balen? Hij verdient nu veel meer dan wat Ajax wilde bieden, speelt onder een toptrainer die hem vast wel zijn kansen gaat geven en speelt in een topcompetitie. Waarvoor zou hij precies naar Ajax moeten, waar hij ook geen garantie op veel speeltijd had? Precies.
OMDAT AJAX DE GROOTSTE CLUB VAN DE WERELD IS!!

Dringt dat nou nog steeds niet door?

:wall:
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hatseflats schreef: 02 feb 2022, 14:22
Persepolis schreef: 02 feb 2022, 14:14 Daarnaast is Everton niet één van de betere ploegen in Engeland, dus je komt vaak op eigen helft te spelen", vervolgt Maduro, die vreest dat de overstap niet goed uitpakt. "Ik denk dat hij qua type spel beter naar Manchester City had kunnen gaan."

lol, ja qua "type spel" past Mwene ook beter bij City. Laten we het niveau vooral buiten beschouwing laten :lol:

En waarom zou Bergwijn balen? Hij verdient nu veel meer dan wat Ajax wilde bieden, speelt onder een toptrainer die hem vast wel zijn kansen gaat geven en speelt in een topcompetitie. Waarvoor zou hij precies naar Ajax moeten, waar hij ook geen garantie op veel speeltijd had? Precies.
OMDAT AJAX DE GROOTSTE CLUB VAN DE WERELD IS!!

Dringt dat nou nog steeds niet door?

:wall:
Pff helemaal gelijk, sorry, ik weet niet wat mij bezielde. Het is een lange dag geweest en ik ben toe aan vakantie :steam:
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

https://www.soccernews.nl/news/858590/g ... erscheiden

Dus Overmars slaagt er niet in Bergwijn te contracteren, geen nood: Freek lult het even recht!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Een Ajax watcher in een notendop. Had Ajax hem gehaald voor veel geld. Goed beleid! Goede speler en houdt zijn waarde. Ajax haalt hem niet. Goed beleid! want had veel geld moeten kosten en een hoog salaris.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Robson de Souza schreef: 02 feb 2022, 16:54 https://www.soccernews.nl/news/858590/g ... erscheiden

Dus Overmars slaagt er niet in Bergwijn te contracteren, geen nood: Freek lult het even recht!
Daarom is Jansen van mening dat het mislukken van de transfer van Bergwijn ook positief kan uitpakken. "Daramy en Van Axel-Dongen kunnen nog de mogelijkheid krijgen om zichzelf te onderscheiden", merkt hij op. "Door het vertrek van Neres is de spoeling op de flanken wat dunner geworden, maar dat geeft ook andere spelers weer de mogelijkheid om de kans te pakken."
Daarom is Skywalker van mening dat het mislukken van de transfer van Ahmehodzic ook positief kan uitpakken. "Teze en Max kunnen nog de mogelijkheid krijgen om zichzelf te onderscheiden", merkt hij op. "Door de blessure van Ramalho is de spoeling achterin wat dunner geworden, maar dat geeft ook andere spelers weer de mogelijkheid om de kans te pakken."
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Netjes [mention]Skywalker[/mention]
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik zit echt in dubio of ik deze vereniging nou Getafe a/d Amstel moet noemen of de diemense comedy club
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Getafe a/d Amstel is wel echt goud omdat ze toch geheel onterecht en op een hele vieze manier volledig naar wens eruit zijn gevlogen.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

11 Sir Tinus schreef: 02 feb 2022, 18:01 Netjes @Skywalker
Ik ben bezig met een sollicitatiemail naar de Telegraaf. Ok als ik bij mijn referenties "Sir Tinus" zet?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 02 feb 2022, 18:20 Getafe a/d Amstel is wel echt goud omdat ze toch geheel onterecht en op een hele vieze manier volledig naar wens eruit zijn gevlogen.
Onterecht? Getafe voetbalde gewoon een stuk beter dan Ajax. Maar daar hoor je die trutjes nooit over, die hebben het liever over het theater van de Spanjaarden.

Ze zijn destijds gewoon op alle vlakken compleet kapotgemaakt door een of andere middenmoter uit Spanje. Dat maakte het zo mooi.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Skywalker schreef: 02 feb 2022, 18:26
11 Sir Tinus schreef: 02 feb 2022, 18:01 Netjes @Skywalker
Ik ben bezig met een sollicitatiemail naar de Telegraaf. Ok als ik bij mijn referenties "Sir Tinus" zet?
Zet er maar bij. Niet omdat het helpt maar omdat ik een hekel heb aan die kut club.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim schreef: 02 feb 2022, 18:51
11 Sir Tinus schreef: 02 feb 2022, 18:20 Getafe a/d Amstel is wel echt goud omdat ze toch geheel onterecht en op een hele vieze manier volledig naar wens eruit zijn gevlogen.
Onterecht? Getafe voetbalde gewoon een stuk beter dan Ajax. Maar daar hoor je die trutjes nooit over, die hebben het liever over het theater van de Spanjaarden.

Ze zijn destijds gewoon op alle vlakken compleet kapotgemaakt door een of andere middenmoter uit Spanje. Dat maakte het zo mooi.
I dont care of het terecht was of niet. Die avond met Sierd vergeet ik nooit meer. Het heeft mijn leven verrijkt :)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Klinkt als een binnenbandje... #SoYouThinkYouCanFysiotherpeut

Ihattaren loopt de Toekomst op (extra geasfalteerd eerst)(waar blijft de eerste foto) en de rampspoed begint.
Kort na rust viel Álvarez uit in die wedstrijd. Geblesseerd moest de balafpakker naar de kant. Op dat moment was er nog goede hoop dat de Mexicaan het duel met Panama zou halen, maar de kwetsuur is te ernstig om te kunnen spelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 02 feb 2022, 21:23 Klinkt als een binnenbandje... #SoYouThinkYouCanFysiotherpeut

Ihattaren loopt de Toekomst op (extra geasfalteerd eerst)(waar blijft de eerste foto) en de rampspoed begint.
Kort na rust viel Álvarez uit in die wedstrijd. Geblesseerd moest de balafpakker naar de kant. Op dat moment was er nog goede hoop dat de Mexicaan het duel met Panama zou halen, maar de kwetsuur is te ernstig om te kunnen spelen.
Er kunnen daar niet genoeg binnenbandjes scheuren en als Mo dan nog voor de binnenbrandjes zorgt.. :D
Foto zal nog wel even duren….hij is in quarantaine geweest de zwembandjes zullen wel weer opgepompt zijn.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Oh gelukkig. Ze zijn niet genaaid door Onana en ook Mazraoui heeft Overmars helemaal geweldig gedaan:

De rechtlulbrigade van Getafe a/d Amstel door de bocht.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik kon alleen het begin lezen (heb ook geen interesse in de rest) maar toen ik las ‘Europese topspelers’ moest ik toch even lachen op de vroege morgen.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Dit heeft niets met spinnen rond Ajax te maken maar de tendens die ze staven klopt.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zij zètten de trend. Toch? Of begrijp ik het nu niet goed? We just follow...
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 03 feb 2022, 09:38 Dit heeft niets met spinnen rond Ajax te maken maar de tendens die ze staven klopt.
Precies dit (Y)
Lees eerst het artikel, voordat overal hetzelfde label op wordt geplakt. VI Pro is geen VI en al helemaal geen Telegraaf qua niveau.

In dit stuk wordt niets goed gepraat, Ajax wordt niet opgehemeld, er wordt alleen een trend opgemerkt die ook bij Ajax te zien is:
Omdat veel clubs door de coronaklappen moeilijker kunnen voldoen aan de salariseisen, kiezen meer topspelers ervoor om hun contract te laten aflopen. Tijdens de coronacrisis leidde dat tot een opvallende circulatie van transfervrije topspelers.
Dit seizoen waren dat o.a. Messi, Wijnaldum, Memphis, Donnarumma en Alaba. Komend seizoen zijn dat (vooralsnog) o.a. Mbappé, Pogba, Dybala, Kessié en Rüdiger.
Mazraoui en Onana zijn (nog?) geen topspelers, maar voor Ajax wel erg belangrijke spelers.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ik ben benieuwd naar de impact als Ajax dit jaar geen kampioen wordt, en in de voorrondes CL wordt uitgeschakeld. Volgens mij komen ze dan in zware financiële problemen, wellicht kunnen ze met verkopen een en ander compenseren, maar met de huidige selectie en geen mogelijkheden om te investeren zullen ze dan toch ook in de sportieve problemen komen…, we kunnen die club die boven hun stand leeft een enorme klap uitdelen - wat zou het heerlijk zijn.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Jazeker! De allerbeste!
https://www.vi.nl/pro/analyse/in-deze-n ... llerbeste-
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hahahaha
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het gaat om de expected threat, een statistiek die aantoont in welke mate een speler in staat is om de bal van een plek waar weinig mogelijkheid is tot scoren (eigen helft) naar een plek waar dit veel groter is, mbv een (lange) pass bv. Het is geen geheim dat dat de kwaliteit van Blind is, dus heel verrassend is dit niet. Het is tevens zo'n beetje zijn enige kwaliteit. Behalve het zicht van de grensrechter blokkeren wanneer hij te traag is om een bal binnen te houden.
Laatst gewijzigd door Persepolis op 03 feb 2022, 19:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het wordt toch wel ernstig als je iets nieuws moet verzinnen om Daley fucking Blind ergens de beste in te laten zijn. Wat is het dan? Best mislukte vader als bondscoach? Mooiste defibrillator van alle spelers? Beste in zielig kijken als hij er weer eens uitgesprint wordt door een matig snelle aanvaller?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik zou willen dat Drommels expected threat eens wat lager werd.

Ajax