John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ziege maar ook zagge schreef: 31 jan 2022, 19:48
Rikkert1234 schreef: 31 jan 2022, 19:25Kan toch niet tenzij John heeft beloofd diep in de buidel te tasten deze zomer. Schmidt wou versterkingen en alleen Veerman (wat wel een absolute versterking is in mijn ogen) is gekomen. Belofte voor versterkingen is dus niet nagekomen voor deze winter.
Ik denk dat dat zo niet werkt, Roger en John zitten hier waarschijnlijk veel meer in als team. Roger zal heel goed weten wat er wel en niet mogelijk is, ik kan me niet voorstellen dat hij verrast is door wat hier wel of niet gebeurt.


Wel duurt dat tekenen zo lang en is het intussen zo vaak uitgesteld dat het idee dat het naderende afscheid onder de pet wordt gehouden om paniek bij spelers en umfelt te voorkomen, iig voor mijn gevoel elke dag weer iets aannemelijker wordt.
Het is denk ik veel simpeler. Op dit forum wordt om het vertrek van John de Jong gevraagd, en Schmidt weet hoeveel invloed negentiendertien heeft op het beleid. Hij wacht gewoon af wie de volgende TD wordt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Los van het aanwijzen van een schuldige, dat vind ik onnodig en daar is een organisatie als PSV te complex voor, is dat toch ook zorgelijk? Het betekent dat afgelopen zomer niet voldoende of verkeerd is geïnvesteerd in een gebalanceerde selectie (de verdediging als zorgenkindje was toen al duidelijk), dat zichtbare hiaten in de winter niet kunnen worden opgelost en dat je komende zomer een aantal belangrijke posities (voor de basis een RB, keeper, spits, o.a.) moet gaan versterken en en passant hopen dat niet én Sangaré én Gakpo én Götze én Boscagli én Max vertrekken. Ongeacht de redenen, die nooit zwart-wit zijn, zie ik momenteel even geen goed doorwrochten (middel)lange termijn-beleid.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Volgens Rik was PSV verbaast dat Phillips gehuurd kon worden. Afgelopen zaterdag nog geïnformeerd en toen was enkel kopen voor 12 miljoen bespreekbaar.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Elfrink zei dus dat de Jong Zaterdag nog geinformeerd heeft naar Phillips voor een huur, maar dat het niet mogelijk was. Phillips is dus vandaag verhuurd... :(
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dan wilde Liverpool dus alleen maar binnenlands verhuren.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

In mijn ogen wordt er met vuur gespeeld.
Ik begrijp dat er een lange termijn is, maar de korte termijn mag daar nooit de dupe van worden.
Zeker niet als deze dan houdbaarheid van de lange termijn aantast.

Je hebt bijvoorbeeld alleen maar 2 positieve testen in je laatste lijn nodig en je hebt een serieus probleem.
Ik vind dit onverantwoord.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Nou dan had je dus nog drie dagen om een andere optie te halen. Of hebben we een schaduwlijst op een sticky note? Vind het al bijzonder dat die Phillips met nauwelijks ervaring zo hoog op de lijst staat.
Laatst gewijzigd door Joenepsv op 31 jan 2022, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Linksom of rechtsom. Ik ben teleurgesteld.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ardbeg schreef: 31 jan 2022, 20:07 Linksom of rechtsom. Ik ben teleurgesteld.
Je bent niet alleen. Desalniettemin: vol gas voor het KAMPIOENSCHAP!!!

ik dacht ik schrijf het maar in hoofdletters aangezien sommigen denken dat we ons nu alweer volledig op de tweede plek moeten gaan richten
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk dat clubs ook extra voorzichtig zijn met het verhuren van spelers. Voor je het weet heb je met corona zo een gat in je selectie, dus iedereen die ook maar een beetje tegen de basis aan zit, wil je erbij houden. En aangezien PSV niet lijkt te willen kopen, snap ik dat het complex is.

Dus volgens mij is het helemaal geen kwestie van spelen met vuur, maar zijn het gewoon barre omstandigheden om je goedkoop te versterken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Ardbeg schreef: 31 jan 2022, 20:07 Linksom of rechtsom. Ik ben teleurgesteld.
Same here. Dit wordt een zwaar gevecht om de tweede plaats vast te houden zonder Ramalho.
#simplythebest
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als je Bazoer echt wilt hebben komende zomer, dan zou ik het nu alvast doen. Maar ik weet niet in hoeverre dat echt serieus is/was.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Nee man. Niet aan die mafkees beginnen.

John kan een beetje van zijn gepruts goedmaken door Ortega dan maar transfervrij te halen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 31 jan 2022, 19:43 We gaan er allemaal maar vanuit dat PSV geld heeft en dat dit geld ook besteed mag worden, maar dat weten we eigenlijk helemaal niet.
Er is een potje. Dat heeft Timmer letterlijk gezegd in de Skiete Willy podcast met Bruggink recentelijk. Hoe groot dat potje is, is niet vermeld overigens. Maar gebasseerd op wat afgelopen zomer is omgezet, denk ik dat dat wel om een redelijk bedrag gaat.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

PCGC schreef: 31 jan 2022, 13:27
Voormalig KG schreef: 30 jan 2022, 08:41 Ik sta nog steeds achter John.
Hopelijk weet hij vandaag of morgen nog een wereldmove los te peuteren.

Ik mag hopen dat ie zijn dozen aan het inpakken is, en Toon even verderop ook.

Zou die nou veel tijd nodig hebben met al die tegeltjes van de muur te halen?

Klok tikt alsmaar verder……weer een rampen transfer window.
Maar volgens sommigen heeft ie het weer perfect gedaan en mag ie lekker blijven zitten 😂
Hij heeft het niet perfect gedaan.
Van mij mag hij wel blijven zitten!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 31 jan 2022, 20:24 Nee man. Niet aan die mafkees beginnen.

John kan een beetje van zijn gepruts goedmaken door Ortega dan maar transfervrij te halen.
Hopelijk heeft John hem al gebeld om alvast het ijs te breken en hem warm te maken voor een overstap. Anders vis je in de zomer rustig weer achter het net
La vida és massa curta per no fer broma
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Ik begrijp de ophef niet. Is toch iedere transferperiode dezelfde tune? De directie predict topsport klimaat en top 32, maar sindsdien gaat het alleen maar bergaf. Ik mis de visie en ballen om die uitgesproken ambities in te vullen en daardoor verder te groeien als club. Teleurstellend, want wederom een tussenjaar op deze manier.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

In de winter worden sowieso nooit heel veel spelers gehaald. Misschien hebben sommige mensen te veel verwachtingen van zo’n winterse transferperiode. Met Veerman hebben we een kwaliteitsimpuls gekregen. De gewenste verdediger zal misschien niet haalbaar zijn geweest of voor een andere optie hebben gekozen.

Ik ben veel meer benieuwd naar de langere termijn. Wat is het perspectief voor PSV de komende jaren. Is het elk jaar strijden om plek twee omdat de financiële achterstand op Ajax te groot wordt. Met een beetje pech worden Gakpo en Sangare in de zomer verkocht, kan je weer gaan bouwen. De club dreigt een beetje in een impasse te komen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heruone schreef: 31 jan 2022, 20:26
Ren Höek schreef: 31 jan 2022, 19:43 We gaan er allemaal maar vanuit dat PSV geld heeft en dat dit geld ook besteed mag worden, maar dat weten we eigenlijk helemaal niet.
Er is een potje. Dat heeft Timmer letterlijk gezegd in de Skiete Willy podcast met Bruggink recentelijk. Hoe groot dat potje is, is niet vermeld overigens. Maar gebasseerd op wat afgelopen zomer is omgezet, denk ik dat dat wel om een redelijk bedrag gaat.
Dat heeft Toon zelfs gezegd in de uitzending voor de wedstrijd (na aantrekken van Veerman).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

koetje schreef: 31 jan 2022, 19:59 Volgens Rik was PSV verbaast dat Phillips gehuurd kon worden. Afgelopen zaterdag nog geïnformeerd en toen was enkel kopen voor 12 miljoen bespreekbaar.
Zorgelijk, om meerdere redenen. De belangrijkste dat Phillips er geen reet van kan.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hoe goed ken je Phillips?
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Galactico schreef: 31 jan 2022, 20:38 Ik begrijp de ophef niet. Is toch iedere transferperiode dezelfde tune? De directie predict topsport klimaat en top 32, maar sindsdien gaat het alleen maar bergaf. Ik mis de visie en ballen om die uitgesproken ambities in te vullen en daardoor verder te groeien als club. Teleurstellend, want wederom een tussenjaar op deze manier.
Geen ballen. De omschrijving die het beste past bij wat ik van deze directie vind. Of je het je kunt veroorloven of juist niet, of je het nou leuk vind of niet, succes ligt alleen daar waar risico’s genomen worden. Met veilig gedoe kom je nu nergens.

Ik zal altijd achter de ploeg staan, er zit niks anders op. Maar dit is een knap staaltje wanbeleid. Ik heb alle argumenten voorbij zien komen, maar het is en blijft schandalig. Dit heeft niks meer met een topclub te maken. Alweer slappe hap, met straks waarschijnlijk ook weer een tenenkrommend slap verhaal op PSV tv. Ja we konden niemand vinden. En ergens toch ook knap dat je het straks je strot uit krijgt.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Johann Vogel schreef: 31 jan 2022, 20:41 In de winter worden sowieso nooit heel veel spelers gehaald. Misschien hebben sommige mensen te veel verwachtingen van zo’n winterse transferperiode. Met Veerman hebben we een kwaliteitsimpuls gekregen. De gewenste verdediger zal misschien niet haalbaar zijn geweest of voor een andere optie hebben gekozen.

Ik ben veel meer benieuwd naar de langere termijn. Wat is het perspectief voor PSV de komende jaren. Is het elk jaar strijden om plek twee omdat de financiële achterstand op Ajax te groot wordt. Met een beetje pech worden Gakpo en Sangare in de zomer verkocht, kan je weer gaan bouwen. De club dreigt een beetje in een impasse te komen.
Tja, ik heb het al eerder gezegd, maar waarom zijn mensen er zo vreselijk zeker van dat Gakpo en Sangare deze zomer weg gaan?
Stel he, dat ze blijven. (Want dat de absolute top NU geïnteresseerd was in Gakpo met korter contract, en een Newcastle met veel te veel geld in Yaya, wil niet zeggen dat ze dat over een half jaar weer zijn)
Dan heb je een as die bijzonder goed op elkaar is ingespeeld. Dan nog een keeper die wèl kan keepen (Ortega is al een zekerheidje hebben we al in het transfertopic afgesproken) voor gratis, en dan alles vollenbak op een rechtsback en een spits die wèl doelpunten kan maken en/of kansen creëert. Dries Mertens dus. Fitte Madueke er bij en hopsakee iedereen in de Champions League is bang voor ons.
En niet omdat ze een jeugdelftal moeten opstellen of al hun sterspelers missen.

(Of is dit iets voor het positieve supporters topic?)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Johann Vogel schreef: 31 jan 2022, 20:41 In de winter worden sowieso nooit heel veel spelers gehaald. Misschien hebben sommige mensen te veel verwachtingen van zo’n winterse transferperiode.
Ik zou ook graag in de winter constateren dat de selectie op orde is, maar dat is helaas niet het geval. Er zijn in de zomer een aantal keuzes gemaakt en precies op die posities willen we nu (wederom) graag versterkingen zien. Alleen Ramalho bleek een voltreffer en die ligt er nu maanden uit.

- Drommel (tweede jaar dat we een keeper halen voor zijn voetballende kwaliteiten)
- Rechtsback (de keuze om Teze als vervanger van Dumfries te zien, Mwene is prima voor de rol waarvoor hij gehaald is)
- Pröpper / vGinkel (hersteld met Veerman)
- Vinicius (heeft nog niet kunnen overtuigen)
- En een vervanger voor Sangaré ontbrak en ontbreekt nu nog steeds, al hebben we kwantitatief voldoende opties op het middenveld.
Laatst gewijzigd door PSV90 op 31 jan 2022, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zou John trouwens onze blessure historie in acht hebben genomen toen hij deze gigantische gok nam om ons niet te versterken.. Het gaat natuurlijk best goed dit seizoen wat dat betreft.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

als je gratis Bazoer, Ortega en Mertens kan binnen hengelen, dan doe je best goede zaken. Dan kan het geld geinvesteerd worden in jongere aankomende toppers, wat ook hard nodig zal zijn als Sangare en / of Gakpo vertrekken, zodat er kapitaal op het veld blijft staan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong