Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als hij ooit al fit raakt zie ik hem hooguit nog het Labyad traject bij Ajax volgen. Af en toe eens als B-keus mee mogen doen, hier en daar nog eens een goal of een assist, maar uiteindelijk langzaam naar de achtergrond verdwijnen. De euforie bij zijn eerste invalbeurt en bepalende actie cq doelpunt zal breeduit worden uitgemeten door de media met de nodige sneren richting PSV, maar na een tijdje heeft niemand het meer over hem en vertrekt ook hij (weer) door de achterdeur.
Mo heeft in een kritieke fase van zijn ontwikkeling teveel en te lang niet thuis gegeven (zowel fysiek als mentaal) dat ik niet verwacht dat hij zijn talent nog echt gaat inlossen.

Maar goed, dat hij lekker een splijtzwam in Amsterdam moge worden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 30 jan 2022, 20:53 Bij Jong Ajax zal hij niks meer zijn dan een ander, benieuwd hoe ie daarmee omgaat. Voor Jong PSV voelde hij zich te goed, dat hij dit nu doet betekent m.i. dat er wel iets veranderd is, wellicht door de Italië-episode... zijn kritiek op die situatie leek er vooral op neer te komen dat ie zich niet als grote vedette behandeld voelde. Blijkbaar zit ie intussen dan toch eindelijk op een iets lager paardje zeg maar... Dat vergroot m.i. z'n kansen op succes.
Interessante kijk op deze keuze.

Ik zie het vooral als bevestiging dat Ihattaren zichzelf nog steeds ziet als een of andere voetballende halfgod die bij een club als Ajax of Juventus hoort te spelen. Hij kiest nu ook niet voor Jong Ajax, maar voor het idee dat hij tussen de grote mannen kan gaan spelen. Los van het feit dat hij teveel kilo's en geen professionele houding heeft, worden zijn voetbalkwaliteiten hier en daar ook wat overschat. Natuurlijk: een Ihattaren in goede doen is een groot talent, maar na z'n eerste fase heeft hij dat niveau nooit meer aangetikt. Niet onder van Bommel, niet onder Faber en niet onder Schmidt. Het is een momentvoetballer en niet eentje die de ene na de andere assist aflevert. Heeft vooralsnog ook niet de inhoud of de tactische betrouwbaarheid om mee te kunnen in het moderne voetbal, en dat was de situatie van twee jaar geleden. Dat is niet veel beter geworden na twee jaar muiten, vreten en wegrennen. Dat gebrek aan kwaliteit wordt nog weleens vergeten tussen alle romantische ideeën door.

Het is echter precies wat men al zegt: ongeacht de uitkomst wordt het toch wel op een voor Ajax prima manier gespind, dus ze kunnen niet zo heel veel verliezen met deze deal. Tenzij Ihattaren de boel van binnenuit in de fik steekt, maar ik verwacht niet dat ze het zo ver laten komen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Madueke schreef: 30 jan 2022, 20:58 Wel flauw dat hij in quarantaine moet terwijl de gehele club normaal gezien schijt heeft aan corana(regels).
Tsja, Döner staat al jaren bekend als een potentiële bron van ziektekiemen :mrgreen:

guus schreef: 30 jan 2022, 21:04Ik geloof er niet in. Tenzij ze bij Ajax alles accepteren van hem en hem gewoon een basisplaats geven om PSV te fucken.
PSV de titel gunnen om ons te fucken, ik ben vóór!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Tijn schreef: 30 jan 2022, 20:53 Verschrikkelijk dit, gaat sowieso gespind worden dat Ajax er altijd goed vanaf komt. Mislukt het dan kost het ze bijna niks en lag het allemaal aan Mo en Schmidt. Doet hij het redelijk of nog beter dan is het ook een koopje voor ze, want 2 miljoen is echt kleingeld.
#triggerwarning

https://www.vi.nl/audio/ihattaren-zal-i ... eroorzaken
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wie herrinert zich nog dat Mo, terwijl PSV had gevoetbald, een bericht op Insta zette waarbij hij blij was voor een goal van Brobbey? Hij zal bij ajax wel weer snel een kliekje vormen met "matties", net als hier toen met Rosario. Ik geloof absoluut niet dat Mo gaat slagen bij ajax. Misschien als Mo een jaar of 25+ nadert dat hij de juiste inzichten krijgt, maar dan is het te laat.
givato
Ballenjongen
3
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 30 jan 2022, 20:59
givato schreef: 30 jan 2022, 20:53 Hoe kan het dat John geen clausule heeft toegevoegd bij de verkoop van Mo aan Juve? Boete bij verkoop aan nl club/ajax.

We wouden Mo niet verkopen aan ze maar nu hebben ze een optie tot koop van 2 mil.

Slechtste senario voor PSV is als hij daar wel zou slagen.
Wie weet vroeg John dat wel maar was het niet mogelijk. Mo was aan de straatstenen niet kwijt te raken. We mogen blij zijn dat ome Mino Mo bij een andere transfer van Juve kon betrekken waardoor Juve min of meer werd gedwongen Mo erbij te nemen. Anders zaten we er nu nog mee opgescheept, de stoorzender. Heb verder zelf ook niet het idee dat PSV iets te eisen had behoudens een paar knaken.
Mis wel die hardheid in onderhandelingen. Lijkt er op dat we Mo een gunst hebben gedaan terwijl hij ons zoveel problemen heeft bezorgd. Deze transfer was niet afgeketst op 1 clausule (niet naar ajax).

Daarnaast hadden wij de kaarten in hand aangezien we hem 1 jaar indivudeel konden laten trainen op een bijveldje. Dan moest Mo zelf maar komen met een oplossing als hij wat wou,
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Standbeeld schreef: 30 jan 2022, 21:25 Wie herrinert zich nog dat Mo, terwijl PSV had gevoetbald, een bericht op Insta zette waarbij hij blij was voor een goal van Brobbey? Hij zal bij ajax wel weer snel een kliekje vormen met "matties", net als hier toen met Rosario. Ik geloof absoluut niet dat Mo gaat slagen bij ajax. Misschien als Mo een jaar of 25+ nadert dat hij de juiste inzichten krijgt, maar dan is het te laat.
Ik zat net ook aan dat scenario Bobby te denken. Ben wel bang dat een paar maanden voor de bro's niet genoeg is om een mooi paard van Troje uit te voeren
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

givato schreef: 30 jan 2022, 21:31
Standbeeld schreef: 30 jan 2022, 20:59
Wie weet vroeg John dat wel maar was het niet mogelijk. Mo was aan de straatstenen niet kwijt te raken. We mogen blij zijn dat ome Mino Mo bij een andere transfer van Juve kon betrekken waardoor Juve min of meer werd gedwongen Mo erbij te nemen. Anders zaten we er nu nog mee opgescheept, de stoorzender. Heb verder zelf ook niet het idee dat PSV iets te eisen had behoudens een paar knaken.
Mis wel die hardheid in onderhandelingen. Lijkt er op dat we Mo een gunst hebben gedaan terwijl hij ons zoveel problemen heeft bezorgd. Deze transfer was niet afgeketst op 1 clausule (niet naar ajax).

Daarnaast hadden wij de kaarten in hand aangezien we hem 1 jaar indivudeel konden laten trainen op een bijveldje. Dan moest Mo zelf maar komen met een oplossing als hij wat wou,
Dan zou je hem transfervrij aan het einde van het seizoen moeten laten gaan en dan kan Mo alsnog gaan en staan waar hij wil. Nu konden we er nog wat voor vangen en bovenal waren we van een stoorzender af. Bijveldje doet het wel lekker maar daar hebben alle partijen niets aan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

givato schreef: 30 jan 2022, 21:31
Standbeeld schreef: 30 jan 2022, 20:59
Wie weet vroeg John dat wel maar was het niet mogelijk. Mo was aan de straatstenen niet kwijt te raken. We mogen blij zijn dat ome Mino Mo bij een andere transfer van Juve kon betrekken waardoor Juve min of meer werd gedwongen Mo erbij te nemen. Anders zaten we er nu nog mee opgescheept, de stoorzender. Heb verder zelf ook niet het idee dat PSV iets te eisen had behoudens een paar knaken.
Mis wel die hardheid in onderhandelingen. Lijkt er op dat we Mo een gunst hebben gedaan terwijl hij ons zoveel problemen heeft bezorgd. Deze transfer was niet afgeketst op 1 clausule (niet naar ajax).

Daarnaast hadden wij de kaarten in hand aangezien we hem 1 jaar indivudeel konden laten trainen op een bijveldje. Dan moest Mo zelf maar komen met een oplossing als hij wat wou,
Een jaar lang deze splijtzwam op je club is geen prettig vooruitzicht. Het belangrijkste was dat ie ophoepelde. Bovendien lijkt zo’n clausule me niet rechtsgeldig.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Tuurlijk gaat hij daar slagen. Hij heeft de media aan zijn zij en bij Ajax wordt hij wel begrepen. Nu mag hij weer 'supertalent' zijn. Nu heeft hij zijn maatje Brobbey erbij. Niemand kan Mo breken. Het ligt nooit aan hem, altijd aan anderen. Mannetjes als Mo hebben 'haters' nodig om te groeien. Nu is het de jongen met de vele tegenslagen en het boze PSV publiek dat hem niet mag. Mo is een jonge, schattige knul en mag fouten maken. Het onbegrepen supertalent zit bij het warme Ajax beter op zijn plek. Vanaf nu komt de stijgende lijn, het ongelijk bewijzen van slechte mensen als Schmidt en Mino. Het gaat gebeuren: snel doorbreken bij Ajax, kampioen worden en de CL winnen. Wie had dat durven dromen. Een jongensboek.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

En naar het WK als vedette, vergeet dat niet.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

givato schreef: 30 jan 2022, 21:31Mis wel die hardheid in onderhandelingen. Lijkt er op dat we Mo een gunst hebben gedaan terwijl hij ons zoveel problemen heeft bezorgd. Deze transfer was niet afgeketst op 1 clausule (niet naar ajax).

Daarnaast hadden wij de kaarten in hand aangezien we hem 1 jaar indivudeel konden laten trainen op een bijveldje. Dan moest Mo zelf maar komen met een oplossing als hij wat wou,
Het was gewoon op hier, nog een jaar op een bijveldje was echt geen optie. Meneer weigerde zelf een rol in Jong, laat staan géén rol én wilde niet bijtekenen. We waren dus vooral blij dat Mino ons van 'm verloste - of nou ja blij is niet het woord, de hele club was er natuurlijk goed ziek van dat het allemaal zo gelopen is, maar op zo'n moment ga je niet doen alsof je bang bent dat ie naar Ajax gaat.

Ik zou sowieso niet meedoen aan dat hele PSV vs Ajax verhaaltje rond Mo - misschien dat Ajax het zo ziet en een hoop media zullen daar vast van smullen maar het was bij ons gewoon op, klaar. Maakt Ajax er nog wat van dan so be it. Het zal mij qua onderlinge competitie echt aan m'n spreekwoordelijke reet roesten als dat gebeurt, alhoewel ik het wel fijn zal vinden voor die jongen zelf.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

De Realist schreef: 30 jan 2022, 21:34 [quote=Standbeeld post_id=182075 tim

Ik zat net ook aan dat scenario Bobby te denken. Ben wel bang dat een paar maanden voor de bro's niet genoeg is om een mooi paard van Troje uit te voeren
Zijn andere Bro Bergwijn is ook in aantocht.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hoop het niet.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

guus schreef: 30 jan 2022, 22:34
De Realist schreef: 30 jan 2022, 21:34 [quote=Standbeeld post_id=182075 tim

Ik zat net ook aan dat scenario Bobby te denken. Ben wel bang dat een paar maanden voor de bro's niet genoeg is om een mooi paard van Troje uit te voeren
Zijn andere Bro Bergwijn is ook in aantocht.
Nou dan zitten Bro, Mo en Brob samen op de bank, want Tadic, Haller en Antony staan natuurlijk basis.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar wat ik me nu wel afvraag, is waarom Mo het aanbod van Ajax beter vond dan dat van Utrecht.

Ik bedoel, hij had ook gewoon via Utrecht over n jaar bij Ajax kunnen belanden met Eredivisie ervaring ipv jong Ajax. Het enige dat hij hoeft te doen is fit worden en niet negatief opvallen, dan staan er genoeg clubs voor hem in de rij die het willen proberen.

Maar nu hij naar Ajax gaat, hoop ik alleen maar dat hij daar niet slaagt, en als ie wel slaagt, dat Tagliafico op de training een keer boos wordt en z'n enkeltje door midden trapt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dat wordt vast gezellig
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Josef Dettelbacher schreef: 30 jan 2022, 23:32 Maar wat ik me nu wel afvraag, is waarom Mo het aanbod van Ajax beter vond dan dat van Utrecht.

Ik bedoel, hij had ook gewoon via Utrecht over n jaar bij Ajax kunnen belanden met Eredivisie ervaring ipv jong Ajax. Het enige dat hij hoeft te doen is fit worden en niet negatief opvallen, dan staan er genoeg clubs voor hem in de rij die het willen proberen.

Maar nu hij naar Ajax gaat, hoop ik alleen maar dat hij daar niet slaagt, en als ie wel slaagt, dat Tagliafico op de training een keer boos wordt en z'n enkeltje door midden trapt.
Dat had hij kunnen doen ja. En dat had de hele wereld logisch gevonden. En dan had hij eventueel nog bijna een soort van iets wat in de verste verte zou kunnen lijken op een gunfactor gehad.
Maar zoals hier al vaker gezegd, die jongen ziet de wereld door een heel andere bril dan wij
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 30 jan 2022, 23:32Maar wat ik me nu wel afvraag, is waarom Mo het aanbod van Ajax beter vond dan dat van Utrecht.
Toch ego natuurlijk...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

De Realist schreef: 30 jan 2022, 23:35
Josef Dettelbacher schreef: 30 jan 2022, 23:32 Maar wat ik me nu wel afvraag, is waarom Mo het aanbod van Ajax beter vond dan dat van Utrecht.

Ik bedoel, hij had ook gewoon via Utrecht over n jaar bij Ajax kunnen belanden met Eredivisie ervaring ipv jong Ajax. Het enige dat hij hoeft te doen is fit worden en niet negatief opvallen, dan staan er genoeg clubs voor hem in de rij die het willen proberen.

Maar nu hij naar Ajax gaat, hoop ik alleen maar dat hij daar niet slaagt, en als ie wel slaagt, dat Tagliafico op de training een keer boos wordt en z'n enkeltje door midden trapt.
Dat had hij kunnen doen ja. En dat had de hele wereld logisch gevonden. En dan had hij eventueel nog bijna een soort van iets wat in de verste verte zou kunnen lijken op een gunfactor gehad.
Maar zoals hier al vaker gezegd, die jongen ziet de wereld door een heel andere bril dan wij
Dan had hij nog iets van zelfreflectie getoond. Maar nee de grote Prins Mo vindt zichzelf te goed voor Utrecht.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

guus schreef: 30 jan 2022, 23:40
De Realist schreef: 30 jan 2022, 23:35

Dat had hij kunnen doen ja. En dat had de hele wereld logisch gevonden. En dan had hij eventueel nog bijna een soort van iets wat in de verste verte zou kunnen lijken op een gunfactor gehad.
Maar zoals hier al vaker gezegd, die jongen ziet de wereld door een heel andere bril dan wij
Dan had hij nog iets van zelfreflectie getoond. Maar nee de grote Prins Mo vindt zichzelf te goed voor Utrecht.
Tja, prins Mo mag nu het mannetje zijn tegen Jong Utrecht en Jong PSV.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

guus schreef: 30 jan 2022, 23:40
De Realist schreef: 30 jan 2022, 23:35

Dat had hij kunnen doen ja. En dat had de hele wereld logisch gevonden. En dan had hij eventueel nog bijna een soort van iets wat in de verste verte zou kunnen lijken op een gunfactor gehad.
Maar zoals hier al vaker gezegd, die jongen ziet de wereld door een heel andere bril dan wij
Dan had hij nog iets van zelfreflectie getoond. Maar nee de grote Prins Mo vindt zichzelf te goed voor Utrecht.
Ja dat bedoel ik
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Lorenzo von Matterhorn schreef: 30 jan 2022, 23:42
guus schreef: 30 jan 2022, 23:40

Dan had hij nog iets van zelfreflectie getoond. Maar nee de grote Prins Mo vindt zichzelf te goed voor Utrecht.
Tja, prins Mo mag nu het mannetje zijn tegen Jong Utrecht en Jong PSV.
Hij verwacht natuurlijk snel in de basis te staan bij het grote Ajax. Even bij jong Ajax het sensationele über Ajax-spel aanleren en daar heeft hij maar 2 wedstrijden voor nodig. Zo zal zijn gedachten zijn.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
3
Berichten: 164
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak J
Clubvoorkeur: PSV

De foto die op 12 januari jl hier is gepost, is volgens mij recent. Dan heeft Mo nog wel even nodig om wedstrijdfit te geraken en zal hij zeker nog aan zijn discipline en voeding moeten werken.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Haha en nu zat ie in quarantaine vanwege corona. Is ie weer kilo’s aangekomen. Belandt onderhand in een jojo effect en dat wordt lastig als topsporter. Elke keer dat je even stopt kom je weer dubbel aan in gewicht.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ben benieuwd als ie wordt gepresenteerd. Zal om te kotsen worden de publiciteit, maar hoe dik is ie nu echt. Bij PSV zie je aankopen altijd getest worden, maar dat zal hier niet zijn met zijn onderkin en hangbuik.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈