John de Jong

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 475 times
Been thanked: 192 times

John de Jong

Bericht door Afellay_Amrabat » 23 dec 2019, 19:17

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Menno1 schreef:
23 dec 2019, 17:56
Afellay_Amrabat schreef:
23 dec 2019, 07:53
Brands was ook een flapdrol op technisch gebied. Hij kende Moreno nog uit zn tijd van AZ en kreeg hem hier tegen een topsalaris en een afspraak dat hij voor 6mln alweer weg mocht. Guardado was een schot in de roos, complimenten. Lozano mooie deal met een enorme afdracht aan Pachuca. Maar verder waren het voornamelijk gokjes met spelers die er in het buitenland niet aan te pas kwamen.
Slecht voorbeeld. Moreno was een van de beste aankopen van de laatste 10 jaar. Je hoeft niet op elke speler 1000% ROI te hebben he? Moreno bracht PSV's verdediging naar een next level. Het is jammer dat het uiteindelijk maar van korte duur was, maar wat was het mooi om de volgende ronde CL te halen met Moreno in de verdediging. Van mij mogen er zo nog 2-3 van dit soort deals gemaakt worden.
En daarvoor werd de verdediging nooit versterkt. Of zijn we het debacel op linksback vergeten. Brands hield alleen van "mooie" aanvallende spelers, verwaarloosde z'n verdediging constant getuige zijn aankopen als Schwaab en Derijck. Het voordeel van Brands is dat hij Cocu had die er het maximale uithaalde en kampioen werd met een defensie bestaande uit Arias Schaaab Isimit Brenet.

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 149 times
Been thanked: 539 times

Bericht door Massimo » 23 dec 2019, 19:22

Baumgartl heeft al behoorlijk wat wedstrijden gespeeld voordat hij naar PSV kwam waaronder al een kleine 70-80 wedstrijden in de Bundesliga. Lato en Boscagli hadden een stuk minder wedstrijden in de benen.

Waar het om gaat is dat naast de beoordeling van een speler er ook spelers worden aangetrokken zoals De Jong, Guardado, Moreno. Die spelers zorgde ervoor dat PSV een volgende stap wist te maken. Toen PSV onder Cocu 4e werd was er niet heel veel geld beschikbaar, maar er werd gekozen om Depay en Wijnaldum niet te verkopen en om 2 meer ervaren spelers voor de as te halen. Dat moesten in eerste instantie De Jong en Defour worden, maar uiteindelijk ging na een maand ermee bezig geweest te zijn in de zomer dat niet door en kwam Guardado. Is fantastisch uitgepakt. Maar het gaat om het profiel waarvoor gekozen werd na dat slechte seizoen. 2 ervaren spelers voor de as. Iets in mij zegt dat Hiddink ook wel iets gaat aangeven over de teamsamenstelling en wat je dan nodig hebt weet hij als de beste.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 695 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 23 dec 2019, 19:46

Het Kanon schreef:
23 dec 2019, 19:05
Menno1 schreef:
23 dec 2019, 18:03

Ik denk wel dat het de juiste move is: Kijk maar actief in de 2e divisie in Frankrijk, de onder 21 teams van de grootste landen. PSV moet wel, of verwachten jullie dat PSV wel even een A international van Spanje gaat halen?

Onder 21 is op zich prima, maar dan wel de spelers die goed genoeg zijn en de spelers die op het moment van aankoop spelen bij hun club. Nu hebben we Baumgartl, Lato en Boscagli die bij hun vorige club niet speelden en waarvan we eigenlijk niet weten wat ze precies wel en niet kunnen. Wellicht hadden hun vorige clubs het bij het rechte eind m.b.t. hun bank- of tribuneplaats. Waar John een topper met een deukje ziet, kan het gewoon een prutser blijken te zijn.

Bankzitters als Luuk de Jong en Guardado waren wel goed, maar die waren iets ouder en hadden hun niveau eerder al aangetoond.

Eens. De strategie is niks mis mee. Maar de uitvoering moet natuurlijk beter. Baumgartl vind ik redelijk, maar niet complimentair aan wat we al hebben. Boscagli idem maar dan minder. Lyanco, die ook in beeld was, paste ook in dat plaatje. Maar was wel complimentair geweest aan Voergever, want dat is wel een beest van een verdediger.

Kortom: ik vind de manier van scouten en halen van spelers best interessant en creatief. Maar in de uitvoering moet echt een stuk beter.

cocufan1
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Bericht door cocufan1 » 23 dec 2019, 19:57

Afellay_Amrabat schreef:
23 dec 2019, 19:17
En daarvoor werd de verdediging nooit versterkt. Of zijn we het debacel op linksback vergeten. Brands hield alleen van "mooie" aanvallende spelers, verwaarloosde z'n verdediging constant getuige zijn aankopen als Schwaab en Derijck. Het voordeel van Brands is dat hij Cocu had die er het maximale uithaalde en kampioen werd met een defensie bestaande uit Arias Schaaab Isimit Brenet.

Onder Cocu had PSV in de linie voor Schwaab en Isimat een veel beter middenveld staan.
Waar ze de ballen kwijt konden, dat middenveld met Pröpper en Van Ginkel kon zich vrij makkelijk onder de tegenstander uitvoetballen. Waardoor de verdediging ontlast werd.

Nu staat daar die slappe Rosario. Die veel te vaak de bal terug speelt, of de bal verliest. En zo'n Guti is niet veel beter.
Dat maakt een groot verschil.

Daarnaast was Arias ook overal aanwezig op het veld. Dat scheelde ook wel wat.
Dumfries is gewoon een mindere speler.

Dat zijn toch een aantal factoren waardoor de verdediging nu vaker onder druk staat dan 2 seizoenen geleden.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Bericht door tirzah » 23 dec 2019, 21:51

Maikel_91 schreef:
23 dec 2019, 17:57
tirzah schreef:
23 dec 2019, 17:55
En zijn leeftijd , 73, als een belemmering voor welke functie dan ook nu te zien is wel een heel vreemde redenering. Veel mensen van die leeftijd hebben meer te bieden dan jongere "voetbalkenners". :)
Ben je hier nou stiekem jezelf flink op de borst aan het kloppen Tirzah? :P
Nee hoor. Alleen is het nuttig om tegengas te geven tegen het waanidee dat mensen op een bepaalde leeftijd niet meer mee zouden kunnen. Hiddink en Advocaat bewijzen het onzinnige van die gedachte in de voetbalwereld.
Terwijl bij de minste opmerking over racistische discriminatie iedereen meteen steigert, wordt leeftijdsdiscriminatie kennelijk wel gewoon geaccepteerd. Een belachelijke zaak.

@Het Kanon; ik ben met je eens dat Luuk de Jong en Guardado geslaagde aankopen waren omdat ze eerder al bewezen hadden wat ze konden. Iemand van onder 21 die twee ballen achter elkaar goed raakt wordt tegenwoordig meteen gehypt.
Oppassen dus daarmee.
Hoe men Bruma kon aanschaffen terwijl die nergens veel scoorde , snap ik trouwens ook niet.Er was behoefte aan doelpuntenmakers na het vertrek van Luuk de Jong en Lozano.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 23 dec 2019, 22:06

Advocaat en Hiddink worden ook niet ouder, zo lijkt wel. Terwijl ze zo’n 20 jaar geleden beiden toch relatief snel oud leken te worden.

Hoop dat het bij mij op dezelfde manier stagneert. Zou daar heel blij mee zijn.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1186 times
Been thanked: 896 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 23 dec 2019, 22:10

Tijdig verkassen naar een appartementje op de Amsteldijk doet wonderen :P

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door tirzah » 23 dec 2019, 22:22

DeTaurus schreef:
23 dec 2019, 22:06
Advocaat en Hiddink worden ook niet ouder, zo lijkt wel. Terwijl ze zo’n 20 jaar geleden beiden toch relatief snel oud leken te worden.

Hoop dat het bij mij op dezelfde manier stagneert. Zou daar heel blij mee zijn.
Die generatie heeft dan ook van jongs af aan moeten aanpakken, zonder zeuren en zonder in de watten gelegd te worden.
En als dank worden hun pensioenen nu al meer dan tien jaar bevroren. (Al hebben Guus en Dick daar geen last van.)
Maar gewoon fysiek blijven bewegen en mentaal tegen meten met twee maten in de voetbalwereld blijven ageren , ter meerdere eer en glorie van ons PSV helpen jou hopelijk ook lang jong te blijven. ;)

Makaveli
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 32 times
Been thanked: 370 times

Bericht door Makaveli » 23 dec 2019, 22:47

cocufan1 schreef:
23 dec 2019, 19:57
Onder Cocu had PSV in de linie voor Schwaab en Isimat een veel beter middenveld staan.
Waar ze de ballen kwijt konden, dat middenveld met Pröpper en Van Ginkel kon zich vrij makkelijk onder de tegenstander uitvoetballen. Waardoor de verdediging ontlast werd.

Nu staat daar die slappe Rosario. Die veel te vaak de bal terug speelt, of de bal verliest. En zo'n Guti is niet veel beter.
Dat maakt een groot verschil.

Daarnaast was Arias ook overal aanwezig op het veld. Dat scheelde ook wel wat.
Dumfries is gewoon een mindere speler.

Dat zijn toch een aantal factoren waardoor de verdediging nu vaker onder druk staat dan 2 seizoenen geleden.
En ook hier klopt niks van. Pröpper was al weg op dat moment! Je blijft er maar van alles bij halen om van Bommel te kunnen verdedigen. Alleen van Ginkel was er nog in Cocu's laatste seizoen, Pröpper niet. Dit was bijvoorbeeld de ploeg waarmee Cocu van Feyenoord uit won dat jaar (waarna iedereen wel wist dat het binnen was):

Bergwijn - de Jong - Pereiro

Hendrix - van Ginkel - Ramselaar

Brenet - Isimat - Schwaab - Arias

Zoet

Over Pereiro, Hendrix, Zoet, Schwaab en (een inmiddels gegroeide) Bergwijn kon van Bommel ook nog gewoon beschikken. Ramselaar en Isimat vond hij niet eens goed genoeg meer om bij de selectie te houden, die stonden toen nog in de basis! En net als nu hadden we geen linksback waardoor Brenet daar maar uit nood neergezet werd. Het verschil zat hem vooral op de bank, aangezien Cocu de zwakheden van zijn ploeg onderkende en daar een solide organisatie voor had neergezet. Toegegeven, het zag er echt niet meer uit dat laatste seizoen maar met deze ploeg kampioen worden was wel een wereldprestatie.
Het Kanon schreef:
23 dec 2019, 08:09
We moeten afstappen van dit profiel an aankopen. Het probleem is geweest dat onze aankopen allen geen basisspeler waren op het moment dat ze gehaald werden. Lato en Boscagli waren reserve en Baumgartls loopbaan zat ook in een mindere fase. Hun vorige clubs zijn ook niet gek.

Allemaal geen overtuigende voltreffers, ook eenmaal aangekomen in Eindhoven niet. Daarom weten we niet of de problemen aan Mark of aan John liggen.

We richten ons op onder 21 internationals. O.a. Erik Pieters en Schwaab zijn Europees kampioen op dat niveau. Het zegt niet alles.

Alleen Bruma is ooit ergens een geslaagde speler geweest, in Turkije. Doan is één van de velen die moeite heeft met de stap van subtop naar top.
Afstappen lijkt me niet goed om de redenen die Menno al aangeeft, maar ik ben het wel met je eens dat er waarschijnlijk te veel risico is genomen. Persoonlijk geloof ik nog steeds wel in Baumgartl, dat lijkt me een jongen die er met de juiste coaching (en wat training op zijn voetenwerk 1 tegen 1) wel gaat komen. Gutierrez moet ook meer in zitten. Maar de rest is een stuk twijfelachtiger voorlopig.

Wat dat betreft pleit ik de Jong zeker niet vrij hoor, de aankoop van Doan heb ik nooit begrepen. We hadden en hebben behoefte aan een box to box middenvelder die een goal kan maken. Daar had ik liever geld voor uitgetrokken. Ik denk dat iedereen wel de mening deelt dat er een leider/ervaring nodig is. PSV loste dat altijd op door spelers uit het buitenland te halen die of al een binding hadden met de eredivisie (Moreno) of spelers die het daar net niet haalden (de Jong, van Ginkel). Probleem op dit moment is dat die spelers nu door Ajax opgepikt worden omdat die 2x het salaris van PSV zijn gaan betalen. Plus geen moeite hebben om dikke transfersommen te betalen voor iets oudere spelers. Daarom lopen daar nu Blind, Tadic en Promes. En kunnen ze Ziyech langer behouden dan vroeger.

PSV heeft echt een probleem in dat opzicht. We willen best 27/28-jarigen halen maar hebben niet het bijpassende salaris. En zijn financieel ook nog niet in de positie om een hoge transfersom te betalen voor iemand zonder restwaarde. Dus de analyse is wel snel gemaakt, de oplossing ook makkelijk aan te dragen, maar binnen onze mogelijkheden wel heel moeilijk te vinden nu. Vandaar de doorlopende interesse in van Ginkel. Maar die heeft de grootste moeite om echt weer fit te raken.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 909 times
Been thanked: 2586 times

Bericht door ShovingNE2 » 24 dec 2019, 08:03

Makaveli schreef:
23 dec 2019, 22:47

Zoet
Ik zou deze 11 in geen 100 jaar willen ruilen tegen de mogelijkheden die we nu op het veld kunnen zetten. Het geeft duidelijk het verschil aan tussen de kwaliteiten van Cocu. Het hele grote verschil: er stond echt een team wat voor elkaar knokte, dat zonder problemen elkaars zwakheden wilden opvangen en wat vooral vertrouwen kreeg.

Stel je eens voor wat onze groep kan doen als je een trainer hebt die de groep zo kan binden als Cocu.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 475 times
Been thanked: 192 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 24 dec 2019, 08:40

Het is dat Brands meer ervaring heeft,maar het merendeel van de supporters hier heeft zich aan hem gestoord. En dan voornamelijk zijn geklungel met de defensie, om maar over die Lemor? te zwijgen. Ook Cocu was vaak niet blij met hem, maar smeedde er toch een team van.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=322273

Het Kanon
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 84 times

Bericht door Het Kanon » 24 dec 2019, 08:50

Over Brands werd genoeg geklaagd. Zoals dat hij alleen in de eredivisie rondkeek.

Ook heeft hij seizoen 16/17 in het water laten vallen door niet door te pakken nadat hij naast Bruma en Kenedy greep. Hebben we een jaar lang naar slechte wedstrijden en puntverlies met een trage voorhoede zitten kijken.
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 24 dec 2019, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 149 times
Been thanked: 539 times

Bericht door Massimo » 24 dec 2019, 09:42

Ik vind nog steeds dat PSV de selectie van 2015/2016 als referentie moet nemen. Dat is de beste selectie die ik dit decennium bij PSV heb gezien en zelfs die selectie had hiaten in de basisopstelling. Depay en Wijnaldum vertrokken, maar er zijn toen goede aankopen gedaan en verder gebouwd op het seizoen daarvoor. In de winterstop werd de selectie nog verder versterkt met Van Ginkel. Die tweede seizoenshelft heb ik het beste voetbal onder Cocu gezien. De selectie in zijn laatste seizoen waarmee hij met 10 punten verschil kampioen werd 3 wedstrijden voor het einde van de competitie was echt een hele matige. Dat was nog groter dan gemiddeld een teamprestatie.

Persepolis
Geselecteerd voor Oranje
Has thanked: 162 times
Been thanked: 169 times

Bericht door Persepolis » 24 dec 2019, 18:31

Massimo schreef:
24 dec 2019, 09:42
Ik vind nog steeds dat PSV de selectie van 2015/2016 als referentie moet nemen. Dat is de beste selectie die ik dit decennium bij PSV heb gezien en zelfs die selectie had hiaten in de basisopstelling. Depay en Wijnaldum vertrokken, maar er zijn toen goede aankopen gedaan en verder gebouwd op het seizoen daarvoor. In de winterstop werd de selectie nog verder versterkt met Van Ginkel. Die tweede seizoenshelft heb ik het beste voetbal onder Cocu gezien. De selectie in zijn laatste seizoen waarmee hij met 10 punten verschil kampioen werd 3 wedstrijden voor het einde van de competitie was echt een hele matige. Dat was nog groter dan gemiddeld een teamprestatie.
Klopt inderdaad. Moreno, Guardado, Pröpper, Willems en Locadia (winterstop) vertrokken, we kregen Lozano, Luckassen en Romero ervoor terug. En toch kampioen geworden. Een van de knapste PSV kampioenschappen die ik heb gezien.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door tirzah » 24 dec 2019, 18:51

Persepolis schreef:
24 dec 2019, 18:31
Massimo schreef:
24 dec 2019, 09:42
Klopt inderdaad. Moreno, Guardado, Pröpper, Willems en Locadia (winterstop) vertrokken, we kregen Lozano, Luckassen en Romero ervoor terug. En toch kampioen geworden. Een van de knapste PSV kampioenschappen die ik heb gezien.
Klopt. Wat Cocu in 2018 presteerde was zeer knap.
In 1963 heb ik ook een heel knap kampioenschap van PSV gezien. Mijn eerste en dat maakt altijd indruk.
In een tijd dat er nog van een ECHTE competitie sprake was. Halverwege het seizoen zes serieuze kandidaten met slechts twee punten verschil onderling. Na een lange gedwongen winterstop steeds een andere koploper. Begin mei leken we kansloos, na het pinksterweekeinde begin juni waren we ineens topfavoriet met eén punt voorsprong op Ajax dat 9 juni met 5-2 van het veld werd geveegd.

Verder eens met Massimo als die hierboven schrijft dat Hiddink wel degelijk zal aangeven wat er nog moet worden veranderd c.q aangevuld in onze selectie. Hij is zeker capabel daartoe.
Zodat de tweede seizoenshelft en het volgend seizoen ons hopelijk weer ouderwets veel vreugde kunnen brengen. :)

SRF
Bankzitter
Has thanked: 12 times
Been thanked: 13 times

Bericht door SRF » 25 dec 2019, 11:59

Die titel van 2018 was zeer knap, maar dat elftal had met Arias, Van Ginkel, Luuk de Jong en Lozano wel vier klasbakken van een niveau dat we nu niet meer in de selectie hebben. Met min of meer leiderschapskwaliteiten in elke linie bovendien. Precies dat wat het huidige PSV mist.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2123 times
Been thanked: 1137 times

Bericht door J.B. » 25 dec 2019, 12:44

ShovingNE2 schreef:
24 dec 2019, 08:03
Makaveli schreef:

Zoet
Ik zou deze 11 in geen 100 jaar willen ruilen tegen de mogelijkheden die we nu op het veld kunnen zetten. Het geeft duidelijk het verschil aan tussen de kwaliteiten van Cocu. Het hele grote verschil: er stond echt een team wat voor elkaar knokte, dat zonder problemen elkaars zwakheden wilden opvangen en wat vooral vertrouwen kreeg.

Stel je eens voor wat onze groep kan doen als je een trainer hebt die de groep zo kan binden als Cocu.
Ik wist t wel. De roep om Cocu neemt langzaamaan toe. Ben ik niet meer de enige hier. :mrgreen:
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 25 dec 2019, 12:51

Nee nee nee. Er zijn meer trainers die dat kunnen... Cocu gaat eerst nog naar de VS.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 399 times
Been thanked: 918 times

Bericht door Ardbeg » 26 dec 2019, 11:35

J.B. schreef:
25 dec 2019, 12:44
ShovingNE2 schreef:
Makaveli schreef:

Zoet

Ik wist t wel. De roep om Cocu neemt langzaamaan toe. Ben ik niet meer de enige hier. :mrgreen:
Altijd gewild

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Bericht door cocufan1 » 30 dec 2019, 20:32

ShovingNE2 schreef:
Makaveli schreef:

Zoet

Die selectie onder Cocu was beter in balans. Nu heeft PSV alle kwaliteit voorin staan.
Terwijl middenveld en achterhoede te veel middelmaat is.

Van Ginkel maakte in zijn eentje alleen al 14 goals.
5 middenvelders van nu staan allen samen op 7. (Hendrix, Rosario, Thomas, Guti, Ihattaren)
1,4 goal per middenvelder, tegenover de 14 van Van Ginkel.

Bij Van Ginkel konden Schwaab en Isimat de bal kwijt.
Zonder dat deze teruggespeeld werd of dat er balverlies geleden werd.

Geef de bal aan Arias en Brenet. Die gingen ermee voorruit.
Nu krijgen Schwaab en Viergever de ballen vooral weer teruggespeeld van de backs. En dat werkt ze elke keer in de nesten.

Bovendien was Arias 2 klasse beter dan Dumfries. En Brenet een klasse beter dan Sadilek of die Fransman.

En dan Luuk de Jong. Kopsterk en balvast aanspeelpunt. Waardoor de vleugels konden bijsluiten.
Scoorde in zijn eentje meer goals dan alle huidige voorhoede spelers.

loginnaam
Lid 2e elftal
Has thanked: 26 times
Been thanked: 35 times

Bericht door loginnaam » 30 dec 2019, 23:40

Die 14 doelpunten van Van Ginkel was wel inclusief 11 penalties. Wat betreft gewone velddoelpunten deed hij het niet echt beter dan onze huidige middenvelders.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 31 dec 2019, 04:18

Dat team destijds was best bagger. Een wereld prestatie van Cocu om zo eenvoudig kampioen te worden. We waren weliswaar Europees al uitgeschakeld in de zomer waardoor er minder wedstrijden waren en dus ook minder blessures.

De huidige selectie vind ik kwa potentie veel interessanter. Alleen door het gebrek aan een goede TS komt er nu te weinig uit en is er te weinig ontwikkeling.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 31 dec 2019, 07:33

Mensen vergeten inderdaad al heel snel dat bij die 14 goals maar liefst 11 penalty's zaten (wel een kwaliteit, geen misverstand daarover).

Van de huidige selectie is ook veel meer te maken dan wat we nu zien natuurlijk. Het minste wat je er van kan maken is een goed team dat voor elkaar knokt tot de laatste centimeter. Want dat was vooral de kwaliteit van de teams onder Cocu.

Makaveli
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 32 times
Been thanked: 370 times

Bericht door Makaveli » 31 dec 2019, 08:34

Als mensen Brenet aan gaan dragen als voorbeeld van iemand die de opbouw verbeterde dan weet je dat de argumenten op waren. :roll:

Er stonden 2 man in de basis die van Bommel niet eens goed genoeg vond om bij de selectie te houden. En die stonden precies in de linies die nu niet gebalanceerd zouden zijn. Oftewel: je beweert dat de selectie beter in balans was ondanks 2 basisspelers die nu minimaal 3e keus waren op hun positie. Klinkt allemaal bijzonder logisch.

Bizar hoe iemand zich in bochten blijft wringen alleen om de trainer te kunnen verdedigen.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 31 dec 2019, 09:12

Ik tel er 4. Pereiro, Hendrix en idd vooral Isimat en Ramselaar.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 399 times
Been thanked: 918 times

Bericht door Ardbeg » 31 dec 2019, 14:47

Menno1 schreef:
31 dec 2019, 09:12
Ik tel er 4. Pereiro, Hendrix en idd vooral Isimat en Ramselaar.
Met Ramselaar was er een hele hoop meer voetbal geweest.

Plaats reactie