John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En nu hebben we een waardeloze keeper, een middelmatige speler + een cv op rechtsback en maar 1 fatsoenlijke spits die altijd geblesseerd is
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij haalde niet eens een nep linksback. Laat staan een echte. Enige keer dat ik echt heel chagrijnig was na een transferwindow.

Werden wel kampioen met Brenet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 25 jan 2022, 13:53 Werden wel kampioen met Brenet.
Met die geweldige voorzet tegen Ajax :lol:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 25 jan 2022, 13:56
ShovingNE2 schreef: 25 jan 2022, 13:53 Werden wel kampioen met Brenet.
Met die geweldige voorzet tegen Ajax :lol:
Bij de 2-0 kopbal van De Jong dacht ik. Mooie dag in de geschiedenis van PSV. Daarna is Brenet nog voor een mooie prijs weggezet door Brands. Echt het maximale eruit gehaald.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18116
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Robson de Souza schreef: 25 jan 2022, 13:45 Brands vertikte het om in het laatste kampioensjaar een echte linksback te halen, zowel in de zomer als in de winter. Eigenlijk had elke selectie van Brands, behalve in het tweede kampioensjaar van Cocu, altijd wel één of twee zwakke plekken.
Zelfs die van Hiddink had zwakke plekken. Backs als Lamey, Ball, Reiziger, Bogelund zijn natuurlijk ook niet van het niveau dat we nastreven.

En spelers als Brechet en da costa waren pre-Brands ook niet echt voltreffers.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Om in Nederland een 100% score qua kwaliteit in je basiself te hebben moet je ook haast Ajax-achtige bedragen uitgeven en voor lief nemen dat er ook meerdere miljoenen op de bank zitten of niet eens bij de selectie zitten. Je hebt altijd missers, hoe goed je ook scout, soms komen spelers gewoon niet uit de verf in een bepaalde ploeg. Wij moeten door goed scouten een hoge succesrate hebben bij investeringen, zeker boven de 8-10 miljoen hebben we teveel verbrast de afgelopen jaren. Als we daar nu wel stappen gaan zetten dan kunnen we snel weer echt aanhaken. Zeker nu Gakpo en Sangare waarschijnlijk vertrekken moeten we echt goede vervangers vinden voor meerdere posities en niet weer miszitten met Baumgartls, Bruma's, Guti's etc. In die categorie moeten echte toptalenten komen die flink door kunnen groeien, maar met huidig niveau al PSV-waardig zijn minimaal.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 25 jan 2022, 01:40 Ik denk dat het uiteindelijk dus wel meevalt. Maar ik ben benieuwd waar die vele en grote verschillen volgens jou zitten.
- Brands heeft in de periode bij PSV heel veel in de ED geshopt. John doet dat eigenlijk vrij beperkt vind ik. Drommel, Doan en nu Veerman enkel als ik me niet vergis.

- Veel transfers van Brands waren over het algemeen ex-ED spelers die voor mijn gevoel in sommige gevallen ook door de naam van Brands haalbaar werden (Ruiz, Luuk de Jong, van Ginkel, Rekik, Bruma, Schaars, Siem de Jong). Brands had daarnaast ook met Guardado en Moreno nmi twee spelers die denk ik alleen echt onder Brands gekomen waren. JdJ moet bij dat laatste natuurlijk veel meer op Schmidt teren.

- Brands was niet vies om veel geld neer te leggen voor grote Zuid-amerikaanse talenten als Romero, Lozano, Pereiro. JdJ kiest/koos ervoor om meer op talenten te vissen die in een top5 competitie buiten de boot vallen (bijv. Bruma, Baumgartl, Lato).

- Brands had altijd een hele sterke aanwezige Nederlandse kern/selectie. Bij JdJ is dat nu ook niet meer zozeer het geval.

- Brands koos qua trainers voor Rutten, Advocaat, Cocu en later ook indirect voor van Bommel om hem zo nadrukkelijk op te leiden. Los van wat je van hun vindt, het zijn nmi wel wat meer obvious/standaard namen. JdJ heeft nu echt nadrukkelijk gekozen voor Schmidt, een geheel andere trainer met een totaal andere speelwijze etc.

- Ook qua persoonlijkheid zitten er denk ik verschillen in. Brands oogt voor mij meer als een soort van patron zegmaar, een beetje zoals Advocaat als trainer. Je weet aan hem wat je hebt, doet verder niet veel spannende dingen. Straalt wel echt iets uit, ook dat hij zegmaar het bovenste poppetje is in de hierarchie met zijn functie. Bij JdJ heb ik dat veel minder (zonder daar een etiket goed of slecht aan te plakken). JdJ durft ook openlijk toe te geven dat hij fouten heeft gemaakt, Brands heb ik dat nog nooit zien doen. Ook toen er geen linksback gehaald werd.

En zonder verder erop in te gaan. Elke TD maakt fouten. Zie o.a. ook Overmars. Zodra je meer geld heb, is het alleen makkelijker om die fouten weg te werken/marginaliseren, omdat je over het algemeen bij betere en dus duurdere spelers een grotere zekerheidsmarge hebt. En daarnaast, de context van Brands was heel anders dan die nu bij JdJ (zonder daar een vergelijking tussen te maken wie beter is etc.). Brands kwam ook in een situatie dat er weinig geld was. Als je dan 10 miljoen hebt en je moet twee aankopen doen, dan is het logischer om 7 miljoen te steken in een aanvaller. Dat is simpelweg gewoon je cashcow.
11 Sir Tinus schreef: 25 jan 2022, 09:18 Een TD wordt hier veel te belangrijk gemaakt en Veerman is het beste voorbeeld daarvan.
Ben ik niet mee eens. Een TD kan wel degelijk de doorslag geven. Alleen denk ik niet op de manier van "he, hij is een goede verkoper, leuk praatje. Daar wil ik naartoe". Het achterliggende beleid ligt daaraan ten grondslag. Van de faciliteiten tot manier/niveau van werken, begeleiding, ontwikkeling, kwaliteiten trainersstaf etc. Daartoe is een TD ook verantwoordelijk.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Mooie analyse over beleid Brands en De Jong. Zitten idd wel verschillen tussen.

Even wat anders, zag dit artikel van VI: https://www.vi.nl/pro/aandeel-eredivisi ... -daarnaar-
Niet John, maar Vennegoor of Hesselink komt namens PSV aan het woord:

PSV speelde in de thuiswedstrijd tegen Vitesse dit seizoen zonder een Nederlandse veldspeler in de basis. Alleen keeper Joël Drommel kwam uit ons land. Dit kwam vooral omdat de Eindhovenaren te kampen hadden met veel blessures. ‘Want we willen juist wel veel Nederlandse invloeden in de selectie houden’, zegt Jan Vennegoor of Hesselink.
'Ik heb zelf in het buitenland gespeeld, jongens die de cultuur van het land en de club goed kennen zijn ongelooflijk belangrijk in je selectie'

De manager voetbalzaken, die technisch directeur John de Jong ondersteunt, legt uit waarom. ‘Ik heb zelf in het buitenland gespeeld, jongens die de cultuur van het land en de club goed kennen zijn ongelooflijk belangrijk in je selectie. Daar wordt bij PSV heel goed naar gekeken. Het was een van de redenen om Davy Pröpper terug te halen en het is naast zijn kwaliteiten mede de reden dat we nu Joey Veerman hebben aangetrokken. Maar soms, bijvoorbeeld als er iemand met veel ervaring moet komen, dan maakt het niet uit dat hij niet uit Nederland komt. André Ramalho is het perfecte voorbeeld.’

Vennegoor of Hesselink onderschrijft de stelling dat Nederlanders duurder zijn dan jongens uit het buitenland. ‘Wel in de categorie spelers die goed genoeg moeten zijn voor PSV’, zegt de ex-prof. ‘Zeker de midden twintigers kiezen vaak voor het buitenland, omdat daar de salarissen hoger zijn. Daarnaast is het hier ook zo dat de concurrentie hun spelers liever niet aan ons verkoopt. Andersom geldt dat ook. Daarom proberen we vooral Nederlands talent zelf op te leiden en dat gaat heel goed. In de opleiding zitten wel spelers uit het buitenland, maar die moeten dan echt beter zijn dan wat we zelf hebben. Er zit bij ons geen quotum op het aantal buitenlanders in de opleiding, maar Nederlandse jeugd heeft zeker de voorrang.’
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Zit geen woord onzin bij.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heruone schreef: 25 jan 2022, 16:56- Brands heeft in de periode bij PSV heel veel in de ED geshopt. John doet dat eigenlijk vrij beperkt vind ik. Drommel, Doan en nu Veerman enkel als ik me niet vergis.

- Veel transfers van Brands waren over het algemeen ex-ED spelers die voor mijn gevoel in sommige gevallen ook door de naam van Brands haalbaar werden (Ruiz, Luuk de Jong, van Ginkel, Rekik, Bruma, Schaars, Siem de Jong). Brands had daarnaast ook met Guardado en Moreno nmi twee spelers die denk ik alleen echt onder Brands gekomen waren. JdJ moet bij dat laatste natuurlijk veel meer op Schmidt teren.

- Brands had altijd een hele sterke aanwezige Nederlandse kern/selectie. Bij JdJ is dat nu ook niet meer zozeer het geval.
Vooruit: ik vind dit misschien een minimaal verschil inderdaad. Maar of het ook echt een interessant verschil is, daar kun je een debat over voeren. Uiteindelijk gaat het ook om kwaliteit. Nu hebben we Drommel en Veerman gehaald en dan hebben we het over twee spelers die beter waren dan de meeste landgenoten en collega's in de Eredivisie. En zelfs dan zijn er vraagtekens, met name mentaal. Dat gaat ook op voor de eerder gehaalde Pröpper en van Ginkel. Andersom kun je je afvragen welke Nederlander/Eredivisionist je had moeten halen i.p.v. Mwene, Zahavi, Ramalho of Götze.

Het moet qua Nederlandse invloeden, zoals hierboven ook gezegd, even vooral komen uit de opleiding. Daar is wat mij betreft niks mis mee als het levert zoals het dat nu doet. Dat gezegd hebbende: wellicht is het helemaal geen echt verschil, en is het allemaal vooral het resultaat van bepaalde golfbewegingen.
- Brands was niet vies om veel geld neer te leggen voor grote Zuid-amerikaanse talenten als Romero, Lozano, Pereiro. JdJ kiest/koos ervoor om meer op talenten te vissen die in een top5 competitie buiten de boot vallen (bijv. Bruma, Baumgartl, Lato).
Dat is een verschil dat je alleen naar buiten toe merkt, maar ik kan je garanderen dat grote Zuid-Amerikaanse talenten nog steeds serieus worden overwogen. Het moet alleen wel passen en PSV is na het aantrekken van Romero, Pereiro en Gutiérrez toch ook wat voorzichtiger geworden met de grote transfers, daarover kan ik je nog 23 DM's sturen. Nou heb ik verder geen ingangen bij PSV, maar ik begreep uit Zuid-Amerika wel dat men vorig jaar - toen Schmidt er net was - nadrukkelijk de voorkeur gaf aan Europese spelers, en dan met name uit Duitsland en Oostenrijk. Best een logische keuze, maar daar hebben jij en ik het volgens mij al eerder over gehad.

Inmiddels is men weer meer aan het inzetten op Zuid-Amerikaanse invloeden en ik weet vrij zeker dat de volgende grote transfer uit die regio komende zomer gaat plaatsvinden, maar daarover wil ik nog niet teveel speculeren, zeker niet in het openbaar.
- Brands koos qua trainers voor Rutten, Advocaat, Cocu en later ook indirect voor van Bommel om hem zo nadrukkelijk op te leiden. Los van wat je van hun vindt, het zijn nmi wel wat meer obvious/standaard namen. JdJ heeft nu echt nadrukkelijk gekozen voor Schmidt, een geheel andere trainer met een totaal andere speelwijze etc.
Als je het over verschillen hebt tussen de twee weet ik niet of je hier echt wat van kan zeggen na zo'n korte tijd. Het kan best zijn dat Schmidt er straks mee kapt en we toch bij Cocu uitkomen. Durf ik niet uit te sluiten.
- Ook qua persoonlijkheid zitten er denk ik verschillen in. Brands oogt voor mij meer als een soort van patron zegmaar, een beetje zoals Advocaat als trainer. Je weet aan hem wat je hebt, doet verder niet veel spannende dingen. Straalt wel echt iets uit, ook dat hij zegmaar het bovenste poppetje is in de hierarchie met zijn functie. Bij JdJ heb ik dat veel minder (zonder daar een etiket goed of slecht aan te plakken). JdJ durft ook openlijk toe te geven dat hij fouten heeft gemaakt, Brands heb ik dat nog nooit zien doen. Ook toen er geen linksback gehaald werd.
Zit vast en zeker een kern van waarheid in, al geloof ik niet dat hij het tot TD van PSV zou schoppen als John de Jong echt zo'n zachtgekookt ei was zoals dat hier weleens over hem gezegd is. Het is een harde wereld en die wordt alleen maar harder naarmate je hogerop komt, dan heb je brede schouders en een persoonlijkheid nodig om het te maken. Er zullen ongetwijfeld wat verschillen zijn tussen de twee, maar belangrijk voor mij is dat ik het nauwelijks terugzie in het werk dat geleverd wordt. Daar ging het me uiteindelijk om: de vraag waarom Brands zoveel beter zou zijn dan John de Jong, of waarom hij zoveel anders zou doen.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 26 jan 2022, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Heruone schreef: 25 jan 2022, 16:56
Ykhim schreef: 25 jan 2022, 01:40 Ik denk dat het uiteindelijk dus wel meevalt. Maar ik ben benieuwd waar die vele en grote verschillen volgens jou zitten.
- Brands heeft in de periode bij PSV heel veel in de ED geshopt. John doet dat eigenlijk vrij beperkt vind ik. Drommel, Doan en nu Veerman enkel als ik me niet vergis.

- Veel transfers van Brands waren over het algemeen ex-ED spelers die voor mijn gevoel in sommige gevallen ook door de naam van Brands haalbaar werden (Ruiz, Luuk de Jong, van Ginkel, Rekik, Bruma, Schaars, Siem de Jong). Brands had daarnaast ook met Guardado en Moreno nmi twee spelers die denk ik alleen echt onder Brands gekomen waren. JdJ moet bij dat laatste natuurlijk veel meer op Schmidt teren.

- Brands was niet vies om veel geld neer te leggen voor grote Zuid-amerikaanse talenten als Romero, Lozano, Pereiro. JdJ kiest/koos ervoor om meer op talenten te vissen die in een top5 competitie buiten de boot vallen (bijv. Bruma, Baumgartl, Lato).

- Brands had altijd een hele sterke aanwezige Nederlandse kern/selectie. Bij JdJ is dat nu ook niet meer zozeer het geval.

- Brands koos qua trainers voor Rutten, Advocaat, Cocu en later ook indirect voor van Bommel om hem zo nadrukkelijk op te leiden. Los van wat je van hun vindt, het zijn nmi wel wat meer obvious/standaard namen. JdJ heeft nu echt nadrukkelijk gekozen voor Schmidt, een geheel andere trainer met een totaal andere speelwijze etc.

- Ook qua persoonlijkheid zitten er denk ik verschillen in. Brands oogt voor mij meer als een soort van patron zegmaar, een beetje zoals Advocaat als trainer. Je weet aan hem wat je hebt, doet verder niet veel spannende dingen. Straalt wel echt iets uit, ook dat hij zegmaar het bovenste poppetje is in de hierarchie met zijn functie. Bij JdJ heb ik dat veel minder (zonder daar een etiket goed of slecht aan te plakken). JdJ durft ook openlijk toe te geven dat hij fouten heeft gemaakt, Brands heb ik dat nog nooit zien doen. Ook toen er geen linksback gehaald werd.

En zonder verder erop in te gaan. Elke TD maakt fouten. Zie o.a. ook Overmars. Zodra je meer geld heb, is het alleen makkelijker om die fouten weg te werken/marginaliseren, omdat je over het algemeen bij betere en dus duurdere spelers een grotere zekerheidsmarge hebt. En daarnaast, de context van Brands was heel anders dan die nu bij JdJ (zonder daar een vergelijking tussen te maken wie beter is etc.). Brands kwam ook in een situatie dat er weinig geld was. Als je dan 10 miljoen hebt en je moet twee aankopen doen, dan is het logischer om 7 miljoen te steken in een aanvaller. Dat is simpelweg gewoon je cashcow.
11 Sir Tinus schreef: 25 jan 2022, 09:18 Een TD wordt hier veel te belangrijk gemaakt en Veerman is het beste voorbeeld daarvan.
Ben ik niet mee eens. Een TD kan wel degelijk de doorslag geven. Alleen denk ik niet op de manier van "he, hij is een goede verkoper, leuk praatje. Daar wil ik naartoe". Het achterliggende beleid ligt daaraan ten grondslag. Van de faciliteiten tot manier/niveau van werken, begeleiding, ontwikkeling, kwaliteiten trainersstaf etc. Daartoe is een TD ook verantwoordelijk.
Die nederlandse kern is natuurlijk ook hoe het uitpakt. Van Ginkel, obispo, propper, gakpo en teze hadden bijvoorbeeld prima een sterke nederlandse kern kunnen vormen. Door omstandigheden lukt dat niet altijd, waarbij de trainer ook een belangrijke rol speelt en de gekozen speelwijze.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 26 jan 2022, 15:01
Heruone schreef: 25 jan 2022, 16:56- Brands heeft in de periode bij PSV heel veel in de ED geshopt. John doet dat eigenlijk vrij beperkt vind ik. Drommel, Doan en nu Veerman enkel als ik me niet vergis.

- Veel transfers van Brands waren over het algemeen ex-ED spelers die voor mijn gevoel in sommige gevallen ook door de naam van Brands haalbaar werden (Ruiz, Luuk de Jong, van Ginkel, Rekik, Bruma, Schaars, Siem de Jong). Brands had daarnaast ook met Guardado en Moreno nmi twee spelers die denk ik alleen echt onder Brands gekomen waren. JdJ moet bij dat laatste natuurlijk veel meer op Schmidt teren.

- Brands had altijd een hele sterke aanwezige Nederlandse kern/selectie. Bij JdJ is dat nu ook niet meer zozeer het geval.
Vooruit: ik vind dit misschien een minimaal verschil inderdaad. Maar of het ook echt een interessant verschil is, daar kun je een debat over voeren. Uiteindelijk gaat het ook om kwaliteit. Nu hebben we Drommel en Veerman gehaald en dan hebben we het over twee spelers die beter waren dan de meeste landgenoten en collega's in de Eredivisie. En zelfs dan zijn er vraagtekens, met name mentaal. Dat gaat ook op voor de eerder gehaalde Pröpper en van Ginkel. Andersom kun je je afvragen welke Nederlander/Eredivisionist je had moeten halen i.p.v. Mwene, Zahavi, Ramalho of Götze.

Het moet qua Nederlandse invloeden, zoals hierboven ook gezegd, even vooral komen uit de opleiding. Daar is wat mij betreft niks mis mee als het levert zoals het dat nu doet. Dat gezegd hebbende: wellicht is het helemaal geen echt verschil, en is het allemaal vooral het resultaat van bepaalde golfbewegingen.
Volgens mij is het wel degelijk een relevant verschil, want je hebt het over de uiteindelijke beslissing die een TD moet maken en daarmee dus in zekere zin je beleidskeuzes op gebied van aankoopbeleid vertegenwoordigt. Volgens mij ging daar de stelling van mijn kant ook over, namelijk dat er wel degelijk verschillen zitten tussen die twee. De vraag of ze kwalitatief iets toevoegen is uiteraard interessanter, maar die staat daar los van. Die vraag gaat namelijk niet zozeer over de genuanceerde verschillen tussen aankoopbeleid, maar meer over het slagingspercentage/succes van het aankoopbeleid. Uiteraard lopen die twee vragen wel hand in hand als we het hebben over het totale functioneren van een TD.

Dit geldt trouwens ook voor het Z-Amerikaanse stukje. PSV zal ongetwijfeld actief zijn in de Z-Amerikaanse markt. Het zou ongelofelijk dom zijn wmb om het scoutingsapparaat in Z-Amerika te niet te doen. Alleen het is inmiddels wel duidelijk dat men in de afgelopen jaren (ook in het jaar voor Schmidt) nadrukkelijk die markt heeft vermeden als het ook echt om transfers gaat. En dat is gewoon een bewuste keuze. Dat is ook louter mijn observatie, gezien het over verschillen in beleidskeuzes gaat. Dat gezegd hebbende hoop ik ook dat PSV weer meer die markt op gaat.

En om op het geheel ook nog even kort verder te gaan: ik plak verder geen etiket goed, slecht, beter of minder aan de observaties die ik hier deel hé. Het zijn enkel obeservaties.
- Ook qua persoonlijkheid zitten er denk ik verschillen in. Brands oogt voor mij meer als een soort van patron zegmaar, een beetje zoals Advocaat als trainer. Je weet aan hem wat je hebt, doet verder niet veel spannende dingen. Straalt wel echt iets uit, ook dat hij zegmaar het bovenste poppetje is in de hierarchie met zijn functie. Bij JdJ heb ik dat veel minder (zonder daar een etiket goed of slecht aan te plakken). JdJ durft ook openlijk toe te geven dat hij fouten heeft gemaakt, Brands heb ik dat nog nooit zien doen. Ook toen er geen linksback gehaald werd.
Zit vast en zeker een kern van waarheid in, al geloof ik niet dat hij het tot TD van PSV zou schoppen als John de Jong echt zo'n zachtgekookt ei was zoals dat hier weleens over hem gezegd is. Het is een harde wereld en die wordt alleen maar harder naarmate je hogerop komt, dan heb je brede schouders en een persoonlijkheid nodig om het te maken. Er zullen ongetwijfeld wat verschillen zijn tussen de twee, maar belangrijk voor mij is dat ik het nauwelijks terugzie in het werk dat geleverd wordt. Daar ging het me uiteindelijk om: de vraag waarom Brands zoveel beter zou zijn dan John de Jong, of waarom hij zoveel anders zou doen.
Ook bij deze, het zijn louter observaties. Ik plak nergens een etiket beter, slechter, minder of meer aanvast. En ik vind hem geen zachtgekookt ei hoor, daar niet van.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wakker worden John: we hebben een keeper, een spits en een rechtsback of een CV nodig. Mvogo en Zahavi lekker laten wieberen. De lijstjes zijn op orde neem ik aan.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

ruuddevil schreef: 27 jan 2022, 20:48 Wakker worden John: we hebben een keeper, een spits en een rechtsback of een CV nodig. Mvogo en Zahavi lekker laten wieberen. De lijstjes zijn op orde neem ik aan.
Zou mooi zijn
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat John geen moeite wil doen voor een spits en keeper. Hij zal de selectie bij elkaar willen houden en dus Mvogo en Zahavi aan het contract houden. Ik verwacht hoogstens enkel een CV nu, op basis van de berichten en geruchten.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heeft PSV überhaupt wel geld om drie transfers te doen?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Geen idee, maar als we 2 dure jongens lozen is er in ieder geval ruimte in het salarishuis.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heruone schreef: 27 jan 2022, 20:55 Heeft PSV überhaupt wel geld om drie transfers te doen?
[mention]Ykhim[/mention] Betaalt
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Salarishuis is denk ik niet eens het grootste probleem. Er moet ook budget zijn. Voor een goede spits ben je tegenwoordig gemiddeld pak weg minimaal 10 miljoen kwijt als je die wilt kopen. Een goede centerback gaat ook al richting een bedrag van rond de 8-10. En als we het hebben over bijv een Hugo Souza dan zal dat ook zeker een paar miljoentjes zijn. Het blijven schreeuwen om spelers is iets anders dan ze ook daadwerkelijk kunnen halen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

John moet gewoon met zijn dikke luie reet van die zak geld afkomen en smijten met die poen ;)

Volgens mij kan onze selectie er in elk geval hé makkelijk sterker op worden met een keeper die kan keepen en een spits die kan voetballen. Die hebben we momenteel niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik denk precies andersom.

Transfersom is echt nul probleem volgens mij. Maar wat willen de targets verdienen, makelaars beuren en bonussen eventueel uitgekeerd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nee, we hebben momenteel 2 keepers (die best wel wat zullen verdienen), 3 spitsen die redelijk duur zijn en nog een talent erachter in de vorm van Fofana. Er gebeurd pas echt iets als iemand last minute nog weggaat. En ik kan begrijpen dat PSV dat niet wilt als men niet het geld heeft om daarop te kunnen reageren/anticiperen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 27 jan 2022, 21:02 Ik denk precies andersom.

Transfersom is echt nul probleem volgens mij. Maar wat willen de targets verdienen, makelaars beuren en bonussen eventueel uitgekeerd.
Laten we het genuanceerder stellen. Ik denk niet dat een salarissom ophoesten het probleem heeft. Maar het is simpelweg niet verantwoord als je al twee a drie andere spelers hebt rondlopen voor dergelijke posities met een significant salaris.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 27 jan 2022, 21:02 John moet gewoon met zijn dikke luie reet van die zak geld afkomen en smijten met die poen ;)

Volgens mij kan onze selectie er in elk geval hé makkelijk sterker op worden met een keeper die kan keepen en een spits die kan voetballen. Die hebben we momenteel niet.
Laat John lekker. Die heeft net huismerk Jumbo krentenbollen en een blikje Fristi van lange Jan gekregen.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

ShovingNE2 schreef: 27 jan 2022, 21:02 Ik denk precies andersom.

Transfersom is echt nul probleem volgens mij. Maar wat willen de targets verdienen, makelaars beuren en bonussen eventueel uitgekeerd.
Precies dit
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Mvogo en Zahavi lozen zou geweldig zijn, dan is er veel mogelijk!
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong