Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wel weer een mooie voor het nog te maken docufilmpje "this is ajax"

Wat een ongelofelijke graf club is het ook
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Ik heb in mijn voetbalcarrière 1x een lange schorsing gehad en dat was bij een dergelijk incident, bij net zo'n figuur als Tadic. Wat een misselijkmakend gedrag, Getafe afzeiken en zelf hetzelfde doen.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Veerman had hem een poffert op zijn neus (pun intended) moeten geven.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

We kunnen er lang en breed over klagen maar we zouden zelf wel een beetje meer dan "dat" kunnen gebruiken. Ondertussen is het PSV elftal een beetje te lief en daar koop je geen drol voor. Zoals Moreno Shaw doormidden schopte, of Hendrix Huntelaar omver kegelde. Willems die een ajacied de boarding over duwt omdat ie met een medespeler loopt te kloten. Hoe irritant het ook is. Ajax doet gewoon alles om te winnen. Die uitstraling zag ik totaal niet bij PSV.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ardbeg schreef: 27 jan 2022, 10:32 We kunnen er lang en breed over klagen maar we zouden zelf wel een beetje meer dan "dat" kunnen gebruiken. Ondertussen is het PSV elftal een beetje te lief en daar koop je geen drol voor. Zoals Moreno Shaw doormidden schopte, of Hendrix Huntelaar omver kegelde. Willems die een ajacied de boarding over duwt omdat ie met een medespeler loopt te kloten. Hoe irritant het ook is. Ajax doet gewoon alles om te winnen. Die uitstraling zag ik totaal niet bij PSV.
Die bodycheck van Hendrix en die tackle van Moreno hoe ongelukkig de uitkomst ook, vind ik echt in een andere categorie vallen dan dit stiekeme, geen bal in de buurt onsportieve kutgedrag
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

In die categorie heeft Obispo toch Brobbey een aantal weken uitgeschakeld. Helaas vergaten ze hem een paar minuten daarna te dekken :steam:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

De Realist schreef: 27 jan 2022, 10:48
Ardbeg schreef: 27 jan 2022, 10:32 We kunnen er lang en breed over klagen maar we zouden zelf wel een beetje meer dan "dat" kunnen gebruiken. Ondertussen is het PSV elftal een beetje te lief en daar koop je geen drol voor. Zoals Moreno Shaw doormidden schopte, of Hendrix Huntelaar omver kegelde. Willems die een ajacied de boarding over duwt omdat ie met een medespeler loopt te kloten. Hoe irritant het ook is. Ajax doet gewoon alles om te winnen. Die uitstraling zag ik totaal niet bij PSV.
Die bodycheck van Hendrix en die tackle van Moreno hoe ongelukkig de uitkomst ook, vind ik echt in een andere categorie vallen dan dit stiekeme, geen bal in de buurt onsportieve kutgedrag
Ik zeg ook niet dat PSV spelers willekeurig moeten beginnen te duwen. Ik zeg dat PSV daar best een beetje van kan gebruiken, die gif en klootzakkerij.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit soort trucjes werden als ze door een PSV'er gedaan werden, met een bal in de buurt, continu uitvergroot in de media en werd schande van gesproken. Nu doen Ajacieden het nog veel erger en lees/hoor je er niks over. Volstrekt belachelijk dat dit toevallig weer niet gezien is door ESPN/NOS/VAR, etc.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ardbeg schreef: 27 jan 2022, 10:51
De Realist schreef: 27 jan 2022, 10:48
Die bodycheck van Hendrix en die tackle van Moreno hoe ongelukkig de uitkomst ook, vind ik echt in een andere categorie vallen dan dit stiekeme, geen bal in de buurt onsportieve kutgedrag
Ik zeg ook niet dat PSV spelers willekeurig moeten beginnen te duwen. Ik zeg dat PSV daar best een beetje van kan gebruiken, die gif en klootzakkerij.
Oh eens, dat missen we wel ja, zo'n gifkikker
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Meer van dit graag

Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ardbeg schreef: 27 jan 2022, 10:32 We kunnen er lang en breed over klagen maar we zouden zelf wel een beetje meer dan "dat" kunnen gebruiken. Ondertussen is het PSV elftal een beetje te lief en daar koop je geen drol voor. Zoals Moreno Shaw doormidden schopte, of Hendrix Huntelaar omver kegelde. Willems die een ajacied de boarding over duwt omdat ie met een medespeler loopt te kloten. Hoe irritant het ook is. Ajax doet gewoon alles om te winnen. Die uitstraling zag ik totaal niet bij PSV.
Dit heeft niets, maar dan ook niets te maken met alles doen om te winnen.
Een Guardado in de Arena met overtredingen net op, of over het randje waardoor hij oa El Ghazi uit de wedstrijd werkt? Ja dat missen op zeker.
Dit is gewoon stiekeme smeerlapperij, iets waarvoor een Toivonen jarenlang kapot is gemaakt in de media.
En nu hoor je er vrijwel niemand over.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Wat ik al zei. Een beetje daarvan kunnen we wel gebruiken.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Gewoon stiekem een servische landmijn onder het gras stoppen de volgende keer en de PSVers inlichten over de locatie.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Afbeelding]
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Skywalker schreef: 27 jan 2022, 11:58 Gewoon stiekem een servische landmijn onder het gras stoppen de volgende keer en de PSVers inlichten over de locatie.
Met het geluk van ajax raakt die landmijn net voor de wedstrijd geblesseerd waardoor hij het niet meer doet.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

TylerDurdn schreef: 27 jan 2022, 11:48 Meer van dit graag

Scheelt al als ze die muziek draaien voor de wedstrijd, heerlijk.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399540
financieel kamikaze als dit doorgaat
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Hij is wel in A'dam met zijn zaakwaarnemer, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij pas 5 februari weer speelt bij Tottenham.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Van 17 naar 22 dan komt er sowieso nog een stukje bovenop. Ik zeg 23.5 miljoen, net als Haller, is erg erg erg gewaagd.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Was al wel benieuwd waar dat opstootje nou door ontstond en waarom dat niet in beeld was. Wel logisch dat de VAR het niet zag, die was te druk met niet zien dat de bal uit was.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 27 jan 2022, 18:52 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399540
financieel kamikaze als dit doorgaat
Inderdaad, Bergwijn schijnt een salaris te hebben van 5 a 6 mln. Dan krijg je straks weer die misselijke Tadic die interesse van een grootmacht gaat faken omdat hij niet meer de hoogste in rang is qua salaris. Eindstand gaat Overmars dan zijn contract weer verlengen met nog eens 35 jaar.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

PSV90 schreef: 27 jan 2022, 19:10 Was al wel benieuwd waar dat opstootje nou door ontstond en waarom dat niet in beeld was. Wel logisch dat de VAR het niet zag, die was te druk met niet zien dat de bal uit was.
Dit is Tadic die op zijn eigen wijze het doelpunt 1-2 viert.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ze moesten er heel opzichtig een filter genaamd "Bosman arrest" voor aanslingeren om hun gewenste uitkomst te krijgen..

:gaap:

https://www.vi.nl/pro/de-50-beste-buite ... man-arrest
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dan zouden alex gomes hoger dan tadic moeten staan.. meer kampioenschappen en ook een halve finale cl.. fuck it zelfs iemand als nkufo door twente kampioen te maken…
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Wat zijn de precieze criteria en hoe ziet de hele lijst eruit?
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ze houden nog vast aan hun obsessie met Bergwijn. Kans is wel kleiner geworden, Liverpool kaapt zoals het eruit ziet Diaz voor de neus van Tottenham weg. Die zullen dus minder bereid zijn om Bergwijn te laten gaan.

Ajax