Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Je moet nieuwe jongens ook maar inpassen. Bovendien is Gakpo écht goed. Ik vraag me af waar je die adequate vervanging wil halen zonder 20 miljoen te moeten betalen. Want dat is wel waar je het in deze fase over hebt: spelers die zoveel kosten.

Ik zou het echt schandalig vinden als PSV deze week besluit Gakpo te verkopen, ook voor 52 miljoen. Dan heb je geen sportieve ambitie en sla je je supporters, spelers en staf stevig in het gezicht.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim schreef: 26 jan 2022, 12:51 Je moet nieuwe jongens ook maar inpassen. Bovendien is Gakpo écht goed. Ik vraag me af waar je die adequate vervanging wil halen zonder 20 miljoen te moeten betalen. Want dat is wel waar je het in deze fase over hebt: spelers die zoveel kosten.

Ik zou het echt schandalig vinden als PSV deze week besluit Gakpo te verkopen, ook voor 52 miljoen. Dan heb je geen sportieve ambitie en sla je je supporters, spelers en staf stevig in het gezicht.
Het zou heel pijnlijk zijn, maar niet ondenkbaar. Roger zal in ieder geval zijn conclusies trekken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ykhim schreef: 26 jan 2022, 12:36 Als je hem nu verkoopt komt daar niet alleen een winterbonus bij. Dan moet je ook serieus rekening houden met het scenario dat je uit de top 2 dondert. Je maakt een klapper, maar maakt jezelf vleugellam. Verschil EL en CL is 20, 25 miljoen? Je geeft verder ook een signaal af van 0 ambitie, dus dik kans dat je deze zomer ook een nieuwe trainer mag halen.

Een wintertransfer kost je heel veel, direct en indirect. Vanaf 75-80 miljoen zou ik pas gaan praten. Er staat simpelweg teveel op het spel.
Sluit ik mij helemaal bij aan. Iets lager bedrag: 60 miljoen zal niet te weigeren zijn verwacht ik. Dan grijpt de RvC in. Misschien al bij 50.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Mocht Gakpo vertrekken, loopt er in de jeugd niets dat op linksbuiten kan doorstromen, achter Bruma? Want voordat Bruma weg is lijkt het me niet verstandig om nog eens 15-20 miljoen uit te trekken voor een linksbuiten. Dat kan dan eventueel in de zomer, als je Bruma als niet goed genoeg acht en je wilt versterken op die positie.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Skuddem schreef: 26 jan 2022, 13:43 Mocht Gakpo vertrekken, loopt er in de jeugd niets dat op linksbuiten kan doorstromen, achter Bruma? Want voordat Bruma weg is lijkt het me niet verstandig om nog eens 15-20 miljoen uit te trekken voor een linksbuiten. Dat kan dan eventueel in de zomer, als je Bruma als niet goed genoeg acht en je wilt versterken op die positie.
Gakpo vertrekt deze zomer niet.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ardbeg schreef: 26 jan 2022, 13:46Gakpo vertrekt deze zomer niet.
Hoop of kennis?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Winter bedoel je he? En nee dat hoop ik ook niet, verwacht het ook niet. Maar ALS er zo’n gek bod komt dat niet te weigeren is - zie ik liever geen forse investering op die positie op dit moment…, neem je verlies namelijk dat je het kampioenschap op je buik kunt schrijven, met alle consequenties van dien…
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ziege maar ook zagge schreef: 26 jan 2022, 13:47
Ardbeg schreef: 26 jan 2022, 13:46Gakpo vertrekt deze zomer niet.
Hoop of kennis?
Ik zei zomer maar ik bedoel winter, sorry
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Deze winter zou zelfmoord zijn, dan is het pek en veren voor Toon en John :dokter:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
SRF
Veelbelovend talent
3
Berichten: 116
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 26 jan 2022, 12:30 Ik ben wel benieuwd hoe onder PSV supporters wordt gekeken naar het drempel bedrag om hem te laten gaan.

Vanaf welk bedrag zou je hem deze winter nog laten gaan onder voorbehoud dat je de opvolger al kunt halen?
Vanaf welk bedrag zou je hem in de zomer laten gaan?

Zelf zou ik zeggen dat 40 miljoen van Lozano minimaal verbroken moet worden. Als je 30 miljoen krijgt voor Bergwijn en Malen dan moet in de zomer 45 miljoen wel het minimale zijn. Als je hem nu nog moet verkopen dan komt er 15% wintertransfer boete bij dus ik zou 52 miljoen nu het drempelbedrag vinden. Dat kunnen we gewoon niet weigeren denk ik mits er een opvolger gehaald kan worden.
Deze winter: 100 miljoen. Anders niet te koop.
In de zomer zou ik Gakpo voor 45 miljoen wel verkopen denk ik.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik denk dat als er een club deze winter 50 miljoen biedt hij al vertrekt hoor.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Arsanal wil Cody ook. Niet aan beginnen die B-club. Ze betaalden wel ooit 80 mln voor Pepe die er helemaal niks van kan, dus voor de prijs kan deze interesse goed zijn. Engelse media hebben het over 29,9 mln. Zoals Rik opmerkt, daar hoeven ze niet voor langs te komen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als Gakpo de komende maanden, zeker tegen de mindere tegenstanders, flink wat goals maakt (paar pingels erbij) dan gaat PSV de op 2 na duurste Eredivisie transfer mee maken waarbij de hele Europese top gaat vechten om Cody. En als ze toch in het stadion zitten dan zien ze Sangaré en gaan ze voor 2 voor de prijs van 3.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Nou als Cody vertrekt is het in elk opzicht belangrijk om Sangaré een jaartje langer te houden. Als Cody en Yaya vertrekken dan heb je écht heeel veel op te vullen. Wel voordeel dat je weet dat er met het geld wat je voor Cody krijgt echt serieuze aankopen gedaan kunnen worden, zie hem niet voor onder de 45mil vertrekken. En overigens al helemaal niet deze winter.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

Met oog op wk aan einde van het jaar en rommelig eerste helft volgend seizoen is het voor een speler als Gakpo niet aan te raden om nu te gaan. Beter pas na het wk , hoop dat hij realisisch is. Dit mede met het oog op plek bij oranje
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ga weg met je 50, minimaal 65.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dit gaat by far onze grootste uitgaande transfer worden ja. John moet dit echt hard spelen.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het feit dat zijn contract wordt verlengd geeft denk ik wel al aan dat de prijs zo hoog mogelijk wordt gemaakt
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Of je zegt heel duidelijk: Cody is deze winter niet te koop, kom over een paar maanden nog eens praten. We zijn een sportvereniging.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Of je zegt kom over een jaar maar na het WK. Kan Cody mooi nog even aanvoerder zijn, gegarandeerde speeltijd in aanloop naar WK en daar als basisspeler een paar ballen inschieten.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

De interesse van Arsenal is wel fijn. Daar gaat hij natuurlijk nóóit heen, maar prijs opdrijven kan geen kwaad.
JoJo
Regelmatige invaller
3
Berichten: 338
Lid geworden op: 4 nov 2020
Favoriete speler: Joey

SRF schreef: 26 jan 2022, 16:53
Deze winter: 100 miljoen. Anders niet te koop.
In de zomer zou ik Gakpo voor 45 miljoen wel verkopen denk ik.
Aparte gedachtengang.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

11 Sir Tinus schreef: 27 jan 2022, 09:18 Of je zegt kom over een jaar maar na het WK. Kan Cody mooi nog even aanvoerder zijn, gegarandeerde speeltijd in aanloop naar WK en daar als basisspeler een paar ballen inschieten.
Als hij altijd topfit was geweest dan was ik hier in meegegaan. Maar die enkelblessure was niet echt lekker... En dat zal PSV ook in het achterhoofd hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ykhim schreef: 26 jan 2022, 12:51 Je moet nieuwe jongens ook maar inpassen. Bovendien is Gakpo écht goed. Ik vraag me af waar je die adequate vervanging wil halen zonder 20 miljoen te moeten betalen. Want dat is wel waar je het in deze fase over hebt: spelers die zoveel kosten.

Ik zou het echt schandalig vinden als PSV deze week besluit Gakpo te verkopen, ook voor 52 miljoen. Dan heb je geen sportieve ambitie en sla je je supporters, spelers en staf stevig in het gezicht.
:indexfinger: Je maakt als club nog steeds kans op het kampioenschap. Er zijn bepaalde bedragen die je misschien niet kunt weigeren, maar dan moet je er zeker van zijn dat er ook een adequate vervanging kan komen. Anders moet je het gewoon echt niet doen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Rik is on fire! :crown:


Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hoppa, Cody tot 2026 bij ons. In theorie.



Laatst gewijzigd door Grasmat op 27 jan 2022, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo