VAR

Scheidsrechters en VAR. Bespreek hier de arbitrage.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heel mooi dit.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Hatseflats schreef: 26 aug 2021, 15:45 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=392879

Nou, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt in het stadion als ze bijvoorbeeld de klap van Alvarez op Sadilek laten zien op groot scherm en dan zeggen dat er niets aan de hand is.. Dat wordt lachen!
De beelden worden uitsluitend getoond na herziening van een beslissing van de scheidsrechter na advies van de VAR.

Dus het moment van Alvarez was niet op de schermen gekomen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats schreef: 26 aug 2021, 15:45 Nou, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt in het stadion als ze bijvoorbeeld de klap van Alvarez op Sadilek laten zien op groot scherm en dan zeggen dat er niets aan de hand is..
Dat gaan ze dan niet laten zien:
Het gaat om beelden waarop is te zien waarom de arbitrage een bepaalde beslissing tijdens een wedstrijd is teruggedraaid, waardoor het publiek weet waarom men tot die conclusie is gekomen na overleg met de VAR.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Hmm half mooi dan.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het zou wmb interessanter zijn als ze het ook laten zien indien een scheidsrechter besluit niets te herzien. De club mag ook nog zelf bepalen of iets wordt uitgezonden. Klinkt op voorhand met name als een verandering voor de bühne, maar we gaan het zien.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Sommige mensen worden humeurig van de VAR

https://www.nu.nl/289853/video/brazilia ... cherm.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dus de VAR doet hier niks :mrgreen:

Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

deninho32 schreef: 10 jan 2022, 12:18 Dus de VAR doet hier niks :mrgreen:

Speler speelt toch ook gewoon de bal(len)? :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Bas Nijhuis was de VAR.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Val maar gewoon kapot met je hoerige teringtyfus VAR. Corrupte teringbende.
Laatst gewijzigd door Grasmat op 23 jan 2022, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

https://c.tenor.com/8lpB7zDrMmMAAAAC/dr ... sgrace.gif
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tyfus bende daar joh voor wat is de var er nog als je dit niet afkeurt stel ajaxcieden daar.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Schijtziek wordt je van die partijdige kut var in dit land
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit was geen fout van de VAR, want die kan niet 100% uitsluitsel geven, wat nodig is om het terug te draaien. Dit is een fout van de grensrechter.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

100 procent duidelijk erover
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als je op basis van dat beeld geen uitsluitsel kunt geven, dan moet je een andere baan gaan zoeken. En tussendoor je ogen laten nakijken.

Sommigen hier maken zichzelf wijs dat de bal wellicht niet helemaal uit was. Ook koekoek. Het is geen kwestie van pixels, je had praktisch nog een walrus tussen lijn en bal kunnen leggen. Het is een farce.

Het stinkt aan alle kanten. Aflevering 17 van deze onzin. Vorig jaar geen rode kaarten in zo'n beetje alle onderlinge edities, Onana mocht daarvoor vrolijk kopstoten uitdelen. Nu dit weer. En dan heb ik er slechts een beperkte selectie aan wedstrijden uitgevist. Schiet mij maar lek, maar ik geloof er geen flikker meer van dat dit allemaal zuivere koffie is. Echt niet.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 23 jan 2022, 16:33 Als je op basis van dat beeld geen uitsluitsel kunt geven, dan moet je een andere baan gaan zoeken. En tussendoor je ogen laten nakijken.

Sommigen hier maken zichzelf wijs dat de bal wellicht niet helemaal uit was. Ook koekoek. Het is geen kwestie van pixels, je had praktisch nog een walrus tussen lijn en bal kunnen leggen. Het is een farce.

Het stinkt aan alle kanten. Aflevering 17 van deze onzin. Vorig jaar geen rode kaarten in zo'n beetje alle onderlinge edities, Onana mocht daarvoor vrolijk kopstoten uitdelen. Nu dit weer. Schiet mij maar lek, maar ik geloof er geen flikker van dat dit allemaal zuivere koffie is.
100%. Maar als je het zegt ben je een calimero.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De financiële belangen voor het bedrijf Ajax zijn zo groot, dan krijg je dit.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Het mooie is dadelijk dat ze op basis van deze corrupte beslissing camera's langs de zijlijn gaan plaatsen. Let maar op
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De bal was uit. Het is facking kut en onterecht. Maar de VAR kan dat in dit geval met de huidige camerastandpunten nooit met definitieve zekerheid zeggen. Het is gewoon een fout van de grensrechter.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ruuddevil schreef: 23 jan 2022, 16:35 De financiële belangen voor het bedrijf Ajax zijn zo groot, dan krijg je dit.
Nah het gaat de scheidsen niet om geld maar om media... bij twijfel kiezen voor de beslissing die je de minste weerstand oplevert, luidt de Egmond doctrine
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ykhim schreef: 23 jan 2022, 16:33 Als je op basis van dat beeld geen uitsluitsel kunt geven, dan moet je een andere baan gaan zoeken. En tussendoor je ogen laten nakijken.

Sommigen hier maken zichzelf wijs dat de bal wellicht niet helemaal uit was. Ook koekoek. Het is geen kwestie van pixels, je had praktisch nog een walrus tussen lijn en bal kunnen leggen. Het is een farce.

Het stinkt aan alle kanten. Aflevering 17 van deze onzin. Vorig jaar geen rode kaarten in zo'n beetje alle onderlinge edities, Onana mocht daarvoor vrolijk kopstoten uitdelen. Nu dit weer. En dan heb ik er slechts een beperkte selectie aan wedstrijden uitgevist. Schiet mij maar lek, maar ik geloof er geen flikker meer van dat dit allemaal zuivere koffie is. Echt niet.


Bij dit filmpje kan zelfs [mention]deninho32[/mention] zijn zogenaamde objectiviteit niet langer volhouden. De bal komt over de lijn gewoon los van de grond. Op dat moment is het heel duidelijk te zien. Kijken vanaf 0.29
Laatst gewijzigd door Josef Dettelbacher op 23 jan 2022, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als de var gevoel van rechtvaardigheid en ballen heeft dan laat ie makkelie nogmaals kijken. Wordt ie waarschijnlijk nog goedgekeurd maar toch. Een grote grap dit.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Schandalig Schandalig Schandalig
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 23 jan 2022, 16:36 Het mooie is dadelijk dat ze op basis van deze corrupte beslissing camera's langs de zijlijn gaan plaatsen. Let maar op
En dan wordt er een goal van ons afgekeurd in de arena volgend jaar.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 23 jan 2022, 16:37
Ykhim schreef: 23 jan 2022, 16:33 Als je op basis van dat beeld geen uitsluitsel kunt geven, dan moet je een andere baan gaan zoeken. En tussendoor je ogen laten nakijken.

Sommigen hier maken zichzelf wijs dat de bal wellicht niet helemaal uit was. Ook koekoek. Het is geen kwestie van pixels, je had praktisch nog een walrus tussen lijn en bal kunnen leggen. Het is een farce.

Het stinkt aan alle kanten. Aflevering 17 van deze onzin. Vorig jaar geen rode kaarten in zo'n beetje alle onderlinge edities, Onana mocht daarvoor vrolijk kopstoten uitdelen. Nu dit weer. En dan heb ik er slechts een beperkte selectie aan wedstrijden uitgevist. Schiet mij maar lek, maar ik geloof er geen flikker meer van dat dit allemaal zuivere koffie is. Echt niet.


Bij dit filmpje kan zelfs @deninho32 zijn zogenaamde objectiviteit niet langer volhouden. De bal komt over de lijn gewoon los van de grond. Op dat moment is het heel duidelijk te zien. Kijken vanaf 0.29
Zogenaamd :D.. Ik zei alleen dat de VAR geen bewijs heeft hiervoor, dus de goal blijft staan en dat is wat er gebeurde. Heeft niks met objectiviteit te maken, maar met de regels van de VAR.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

VAR