Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Watcher
Verbannen
2
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

We gaan het zien. Ik maak me wel een beetje zorgen in ieder geval. Er hangt een vreemd luchtje aan dit alles en hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Watcher schreef: 18 jan 2022, 23:03 We gaan het zien. Ik maak me wel een beetje zorgen in ieder geval. Er hangt een vreemd luchtje aan dit alles en hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Hij was vandaag nog op het PSV youtube kanaal te zien..
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Wat een niveau, ik heb het elders al gezegd maar met zulke vrienden(?) heb je geen vijanden meer nodig.
Gebruikersavatar
Watcher
Verbannen
2
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem schreef: 18 jan 2022, 23:04 Wat een niveau, ik heb het elders al gezegd maar met zulke vrienden(?) heb je geen vijanden meer nodig.
Als het waar is wat gezegd wordt over Bruma dan heb je helemaal gelijk inderdaad. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Watcher schreef: 18 jan 2022, 23:03 We gaan het zien. Ik maak me wel een beetje zorgen in ieder geval. Er hangt een vreemd luchtje aan dit alles en hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Je zegt in je vorige post zelf dat Madueke weer traint. En nu lijkt 'ie van de aardbodem verdwenen zeg je?
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Watcher schreef: 18 jan 2022, 23:06
Skuddem schreef: 18 jan 2022, 23:04 Wat een niveau, ik heb het elders al gezegd maar met zulke vrienden(?) heb je geen vijanden meer nodig.
Als het waar is wat gezegd wordt over Bruma dan heb je helemaal gelijk inderdaad. Ben benieuwd.
Ho ‘s ekkes, ik doelde op het gemak waarmee wij hier onze eigen spelers op tragikomische wijze beschuldigen van het een en het ander.
Gebruikersavatar
Watcher
Verbannen
2
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 18 jan 2022, 23:06
Watcher schreef: 18 jan 2022, 23:03 We gaan het zien. Ik maak me wel een beetje zorgen in ieder geval. Er hangt een vreemd luchtje aan dit alles en hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Je zegt in je vorige post zelf dat Madueke weer traint. En nu lijkt 'ie van de aardbodem verdwenen zeg je?
Ik bedoel qua interviews en dergelijke. Bij eerdere geblesseerde spelers kwam dit vaker terug.
Op PSV YouTube staan ook oude beelden.

Ik weet overigens ook niet of het waar is. Ik heb gezegd waar ik het heb gezien. Jan Roos is natuurlijk niet de betrouwbaarste journalist maar hij heeft wel wat scoops gehad de afgelopen tijd.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het verhaal over het valse rijbewijs en voor de rechter verschijnen lijkt wel waar te zijn. Ik weet alleen niet wanneer dit heeft plaatsgevonden en wat er verder nog allemaal heeft afgespeeld. Jonge jongens die om wat voor redenen dan ook een tijdje minder spelen en dan krijg je genoeg gedonder. Dit gebeurt ook bij Ajax en Feyenoord. Het komt alleen niet altijd van buiten. Van Ajax heb ik i.i.g. van wat dichterbij zonder dat ik de details precies weet. Wel dat er met regelmaat ook dingetjes zijn.

Het verhaal om er nog even verder in te gaan kan waar zijn, maar hoeft niet. Echter ik hou wel de mogelijkheid open dat dit wel waar kan zijn. Er wordt ook heel veel niet verteld wat er gebeurt tenzij niet anders mogelijk.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Gisteren aangemeld en nu de meest rare complottheorieën. In de week voor PSV-Ajax.

Moet ik hem inkoppen of doen jullie het?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Bij Ihattaren bleef men hier ook de boodschapper aanvallen als je een observatie plaatste dat het de verkeerde kant op ging. Bij Noni ben ik nog lang niet zo ver, maar er zijn wel wat zorgwekkende signalen. Denk aan zijn gedrag toen hij naar zijn zin te weinig speelde, en nu dit gedoe met het rijbewijs. Vooralsnog maak ik me echter meer zorgen over die reeks van spierblessures.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Wat mij zorgen baart is dat er kennelijk mensen naar die troep van Jan Roos kijken en ook nog geloven dat die gillende liefdesbaby van Albert Verlinde en Jomanda zich serieus met nieuwsvergaring bezighoudt.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik zou eerder zeggen Geert Wilders en Sugar Lee Hooper.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Iemand zin om naar die troep te kijken om te verifiëren wat [mention]Watcher[/mention] zegt? Dan weten de mods ook gelijk of het een serieus bericht is of fake news.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Als hij heeft gereden met een vals rijbewijs mag PSV hem van mij part wel even schorsen. Dit doe je gewoon niet. Dit vlt ook niet goed te praten. Je moet als club ook bepaalde normen en waarden uitstralen en dit is onacceptabel. Gewoon zelf 2 a 3 wedstrijden schorsen, een boete en een goedde werkstraf en hopelijk leert hij er van. Zo niet mag hij lekker naar Amsterdam waar dit soort gedrag wel door de beugel kan.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dat laatste lijkt mij wel wat overdreven en bovendien prematuur.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

mateja schreef: 19 jan 2022, 07:58 Iemand zin om naar die troep te kijken om te verifiëren wat @Watcher zegt? Dan weten de mods ook gelijk of het een serieus bericht is of fake news.
In de afleveringen van de laatste weken wordt er niets over gezegd. Nieuwste aflevering komt vandaag pas en die betaalde versie morgenavond.

Lijkt me een onzinverhaal dus ;)
Gebruikersavatar
Watcher
Verbannen
2
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Gestelnaar schreef: 19 jan 2022, 08:45
mateja schreef: 19 jan 2022, 07:58 Iemand zin om naar die troep te kijken om te verifiëren wat @Watcher zegt? Dan weten de mods ook gelijk of het een serieus bericht is of fake news.
In de afleveringen van de laatste weken wordt er niets over gezegd. Nieuwste aflevering komt vandaag pas en die betaalde versie morgenavond.

Lijkt me een onzinverhaal dus ;)
Het is de aflevering van afgelopen maandag in het donateursplatform.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ittot schreef: 19 jan 2022, 08:21 Als hij heeft gereden met een vals rijbewijs mag PSV hem van mij part wel even schorsen. Dit doe je gewoon niet. Dit vlt ook niet goed te praten. Je moet als club ook bepaalde normen en waarden uitstralen en dit is onacceptabel. Gewoon zelf 2 a 3 wedstrijden schorsen, een boete en een goedde werkstraf en hopelijk leert hij er van. Zo niet mag hij lekker naar Amsterdam waar dit soort gedrag wel door de beugel kan.
Nee.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Watcher schreef: 19 jan 2022, 09:34
Gestelnaar schreef: 19 jan 2022, 08:45

In de afleveringen van de laatste weken wordt er niets over gezegd. Nieuwste aflevering komt vandaag pas en die betaalde versie morgenavond.

Lijkt me een onzinverhaal dus ;)
Het is de aflevering van afgelopen maandag in het donateursplatform.
De extra aflevering voor donateurs wordt op donderdagavond via een verborgen link op youtube gezet.
Geen idee over welk platform jij het hebt? Stuur maar een link anders...
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Petje.af of Patreon lijkt me. Maar ik ga hier die twee volidioten niet promoten. Gefrustreerde irritante mannetjes.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Grasmat schreef: 19 jan 2022, 09:47 Petje.af of Patreon lijkt me. Maar ik ga hier die twee volidioten niet promoten. Gefrustreerde irritante mannetjes.
Gaat via Backme.org. Die gast is gewoon aan het trollen heb ik het idee :grin:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Trollseizoen begint vroeg dit jaar.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Paniek slaat toe bij onze Amsterdamse lezers. Trollen maar is dan het antwoord.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Wat een verhalen weer :lol:

Lekker belangrijk wat ie in zijn vrije tijd doet, zolang het maar geen zware criminele dingen zijn zoals mensen neersteken, kinderen doodrijden of vrouwen verkrachten. Het enige wat relevant is, is of ie fit is en weer in vorm komt.

Ik vind het eigenlijk wel fijn als we weer een teringlijer in de ploeg zouden hebben, eentje die hier en daar wat regeltjes aan zn laars lapt. Uiteraard wel gefocust op goed presteren. We moeten wat meer van dat soort vuur en gif gaan ontwikkelen. Het is allemaal wel erg lief op dit moment met al die brave schoonzonen. Yorbe probeert het tenminste nog, af en toe een gunstige pica van zn puddingbuks naar een lekker wijf sturen. Maar de rest is echt te lief.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb liever een teringlijer in het veld, niet daarbuiten. Dat zijn twee hele verschillende werelden.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Zonder rijbewijs rijden "vuur en gif" noemen, zeg..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke