Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 14:14
Grasmat schreef: 18 jan 2022, 14:04 Stel je niet zo aan.
Ik stel me niet aan. Ga me graag elke keer even testen om naar PSV te kunnen.
Probeer voor de verandering eens GGZ in plaats van GGD. Ben benieuwd naar de uitslag.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ShovingNE2 schreef: 18 jan 2022, 15:16
Niet bestaande tweet ? Of gaat er bij mij iets mis ?
Gebruikersavatar
psveindhoven1986
Verbannen
2
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 15:23
psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 14:14

Ik stel me niet aan. Ga me graag elke keer even testen om naar PSV te kunnen.
Probeer voor de verandering eens GGZ in plaats van GGD. Ben benieuwd naar de uitslag.
Schandalige opmerking en hard op de man!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 15:28
ShovingNE2 schreef: 18 jan 2022, 15:16
Niet bestaande tweet ? Of gaat er bij mij iets mis ?
Was de update van Marino van Zelst, maar schijnbaar gaat er wat fout met de data dus verwijderd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 15:30
Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 15:23

Probeer voor de verandering eens GGZ in plaats van GGD. Ben benieuwd naar de uitslag.
Schandalige opmerking en hard op de man!
Luister eens naar je eigen lichaam. Waar doet het pijn?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Hoopgevend voorlopig: https://nos.nl/artikel/2413573-rivm-nog ... uisopnames

"1186 coronapatiënten in het ziekenhuis, 31.426 nieuwe positieve tests
Er liggen nu 1186 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 1240), van wie 303 op de IC (gisteren: 317), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Eén patiënt ligt in Duitsland op de IC. De afgelopen dag zijn 100 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdeling. Op de IC's kwamen er 7 nieuwe patiënten bij.

Tot vanmorgen 10.00 uur zijn bij het RIVM 31.426 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 11.017 minder dan gisteren. Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests juist.

Bij het RIVM werden 10 overleden covid-patiënten gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 9 doden per dag, tegen 17 doden per dag een week eerder.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 15:34Luister eens naar je eigen lichaam. Waar doet het pijn?
We zullen het (gelukkig) nooit weten :grin:

Met dank aan de modjes :heart:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Voor de duidelijkheid voor als degenen die denken dat we met z'n allen tegen iemand zijn hier: dat is oprecht niet de intentie hoor.
Iedereen is welkom om zijn mening te verkondigen, maar de manier waarop zorgt wel gewoon voor irritatie en wat gemenere reacties. Als hij gewoon normaal gereageerd had, waren de antwoorden ook wat minder bot geweest. Ook "tegenstanders" (stomme omschrijving, maar wel het duidelijkste even) mogen hun ei kwijt, alleen is de groep die daar tegenover staat gewoon een stuk groter (net als in het echt) waardoor het lijkt dat het allemaal tegen een is, maar zo zijn de verhoudingen nu eenmaal.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nou... de ziekenhuiscijfers gaat die storing niet over volgens mij.

Dit gaat hard.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Marino heeft gewoon een Ziggo-storing. Die ziekenhuiscijfers blijven naar beneden gaan, echt te hopen dat dit zo doorzet dan staat niets een heropening van de horeca (en cultuursector?) meer in de weg :strong:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En hoeft niet gelijk volledig. Maar tot 20 uur. Dat restaurants gewoon normaal 1 shift kunnen draaien.


In de eerste tweet stond overigens 42.000 besmettingen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 18 jan 2022, 15:45 Voor de duidelijkheid voor als degenen die denken dat we met z'n allen tegen iemand zijn hier: dat is oprecht niet de intentie hoor.
Iedereen is welkom om zijn mening te verkondigen, maar de manier waarop zorgt wel gewoon voor irritatie en wat gemenere reacties. Als hij gewoon normaal gereageerd had, waren de antwoorden ook wat minder bot geweest. Ook "tegenstanders" (stomme omschrijving, maar wel het duidelijkste even) mogen hun ei kwijt, alleen is de groep die daar tegenover staat gewoon een stuk groter (net als in het echt) waardoor het lijkt dat het allemaal tegen een is, maar zo zijn de verhoudingen nu eenmaal.
Er zijn hier genoeg leden die niet gevaccineerd zijn (meerdere redenen van principieel tegen tot afwachten wat het effect is tot het persoonlijk en voor eigen kring (op dit moment) niet nodig vinden). Heeft volgens mij tot discussies geleid die prima gingen met wederzijds respect en waar het na het uitspreken van elkaars meningen (onderbouwd) ook gewoon klaar was, dan is het ook meer hoor en wederhoor dan keiharde 'JIJ BENT DOM! NEE JIJ BENT EEN VOLGER! NEE JIJ LAAT JE IN DE MALING NEMEN DOOR DE OVERHEID!'. Nu was het een mening gebaseerd op persoonlijke ervaring wat pagina's lang als feit werd geposteerd, dat wordt vervelend. Zeker als je er een paar keer serieus en onderbouwend op in gaat, daar niet op gereageerd wordt en vervolgens die post tot in extreme wordt verdraaid en in het belachelijke getrokken met de nodige :lol: :lol: smileys erbij, en dan uitgerekend degenen die de discussie van begin af aan netjes aan wilden gaan aanspreken op gebrek van respect. Ja dan kan je hem ook terug verwachten. Kwam de sfeer de afgelopen pagina's even niet ten goede, maar we zijn er weer. :mrgreen: :tear:

Marino deelt positieve cijfers, nu alleen nog wachten tot de politiek zwart op wit in vijfentwintigduizendvoud onomkeerbaar verklaard op ziekenhuiscijfers te gaan sturen en minder (/niet) op besmettingscijfers. In ieder geval zolang de minder ziekmakende maar besmettelijkere omikronvariant dominant is.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sensation schreef: 18 jan 2022, 15:57

Marino deelt positieve cijfers, nu alleen nog wachten tot de politiek zwart op wit in vijfentwintigduizendvoud onomkeerbaar verklaard op ziekenhuiscijfers te gaan sturen en minder (/niet) op besmettingscijfers. In ieder geval zolang de minder ziekmakende maar besmettelijkere omikronvariant dominant is.
Marino deelt toch al vanaf het begin de positieve cijfers? :nuts:
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Grasmat schreef: 18 jan 2022, 15:45 Voor de duidelijkheid voor als degenen die denken dat we met z'n allen tegen iemand zijn hier: dat is oprecht niet de intentie hoor.
Iedereen is welkom om zijn mening te verkondigen, maar de manier waarop zorgt wel gewoon voor irritatie en wat gemenere reacties. Als hij gewoon normaal gereageerd had, waren de antwoorden ook wat minder bot geweest. Ook "tegenstanders" (stomme omschrijving, maar wel het duidelijkste even) mogen hun ei kwijt, alleen is de groep die daar tegenover staat gewoon een stuk groter (net als in het echt) waardoor het lijkt dat het allemaal tegen een is, maar zo zijn de verhoudingen nu eenmaal.
Hoe onze vriend die nu een ban te pakken heeft communiceerde was ik het ook niet mee eens, erg schreeuwerig en geen vermogen om op de inhoud in te gaan. Het ging mij dan ook meer over de genuanceerde serieuze posters die niet dezelfde mening hebben als het gros hier. In mijn ogen is het af en toe nogal zwart-wit in dit topic en dat vind ik jammer. Aan de andere kant is hier discussiëren juist leuk omdat je zo ook de "andere" kant te horen krijgt i.p.v. alleen maar medestanders die elkaar klopjes op de schouders geven wanneer een opmerking weer in het pulletje valt. Zaak om de balans daar tussen te vinden en niet iedereen die afwijkt van de algemene consensus meteen te diskwalificeren en daarnaast proberen begrip te tonen voor de "andere" kant.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ZMOZ en ik geven elkaar niet alleen schouderklopjes hoor. Af en toe beuk tussendoor. :P

Dit was een troll die zich puur aanmeldde voor dit topic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Telefoonlijn voor coronatest is nog steeds (of alweer?) niet bereikbaar.

Vraag me af hoeveel mensen hierdoor zich laten ontmoedigen om te testen.

Mijn dochter is hierbij iig officieel door papa coronavrij verklaard.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ShovingNE2 schreef: 18 jan 2022, 15:49 Nou... de ziekenhuiscijfers gaat die storing niet over volgens mij.

Dit gaat hard.

Ik haal mijn carnavalspak alvast van zolder
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Brael schreef: 18 jan 2022, 16:36
ShovingNE2 schreef: 18 jan 2022, 15:49 Nou... de ziekenhuiscijfers gaat die storing niet over volgens mij.

Dit gaat hard.

Ik haal mijn carnavalspak alvast van zolder
Ik ga dit jaar als Wappie, maar dan moet Shoving me wel vertellen waar hij normaal gesproken zijn kleding haalt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 18 jan 2022, 16:01
Sensation schreef: 18 jan 2022, 15:57

Marino deelt positieve cijfers, nu alleen nog wachten tot de politiek zwart op wit in vijfentwintigduizendvoud onomkeerbaar verklaard op ziekenhuiscijfers te gaan sturen en minder (/niet) op besmettingscijfers. In ieder geval zolang de minder ziekmakende maar besmettelijkere omikronvariant dominant is.
Marino deelt toch al vanaf het begin de positieve cijfers? :nuts:
Dus we moeten de gemelde aantallen eigenlijk verdubbelen? :wonder:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Mooi dat die ziekenhuisopnames blijven dalen. Als deze trend doorzet kan het niet anders dat we eind januari weer alles open hebben.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 16:42 Ik ga dit jaar als Wappie, maar dan moet Shoving me wel vertellen waar hij normaal gesproken zijn kleding haalt.
HIER, er is sale!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kritischepsver
Regelmatige invaller
3
Berichten: 359
Lid geworden op: 4 nov 2020
Oude naam: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

DadOfThree schreef: 18 jan 2022, 15:01 Ik heb er totaal geen moeite mee om mezelf te laten testen als ik ergens naar toe wil, en ben volledig gevaccineerd, dus 1G, 2G of 3G zal mij werkelijk aan mijn reet roesten,
Wat jij als stokpaardje blijft gebruiken is dat niemand zich zou willen laten testen, omdat ze gevaccineerd zijn, en dat men daarom tweedeling propaganderend waar dit gelijkheid zou moeten zijn.
Nou voor alles testen zoals het nu voor de ongevaccineerden is, vind ik voor iedereen zeer onprettig. Voor grote evenementen/nachtleven zou ik me nog kunnen voorstellen. Maar voor sporten vind ik echt vreselijk. Om in de praktijk zowat elke dag te moeten testen. Het zou al veel schelen al zou een test weer terug gaan naar 48 of nog beter 72 uur.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zou daarnaast graag willen zien dat scholen en opvang gewoon open blijven wanneer de leerkracht/pedagogisch medewerkers geboosterd zijn. Dat continue sluiten/naar huis sturen is ook om gek van te worden, en je kunt pas na 5 dagen testen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nieuwsuur nu met een repo dat de ziekenhuiscijfers te hoog zijn door foute registratie.

Doordat mensen die voor iets anders komen toevallig positief test. Dus omikron is nog veel minder ziekmakend dan we nu al denken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Was idd al vaker bericht afgelopen week; als jij in het ziekenhuis komt om iets wat los staat van COVID, wordt je wel getest. Als die test positief is wordt je dus als ziekenhuisopname met COVID geregistreerd. Schijnbaar is het niet mogelijk om mét en dóór COVID te scheiden. Dus idd de cijfers zullen nog een stuk lager zijn.

Covid-19