Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 18 jan 2022, 11:51
psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 11:48 Als je kwetsbaar bent en bang bent besmet te worden blijf je binnen.
Je blijft dit vals argument maar herhalen. Daar gaat het helemaal niet om.
Daarnaast is het een puur egoïstisch argument. Ik zou het niet voor mijn rekening willen nemen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
psveindhoven1986
Verbannen
2
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 11:55
psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 11:51

Plus 1 maar dat mag je hier niet zeggen. In mijn omgeving totaal niet anders. Maar we zijn uitzonderingen blijkbaar terwijl ik zeker weet dat dat niet het geval is
Prima kerel, vaccineren helpt, punt, hele dikke dikke punt. Kom eens met argumenten dat het niet helpt in plaats van steeds je puntje te herhalen wat kant noch wal raakt. Iedereen heeft gelijke kansen en mogelijkheden, je mag ook niet autorijden als je geen rijbewijs hebt, of vertrouw je op je eigen kunde ? Ik ken mensen om mij heen die geen rijbewijs hebben maar wel goed kunnen rijden, man wat een kulargument.
Dan laat jij je lekker vaccineren. Niets op tegen en respect voor. Maar respecteer ook mensen die dat niet doen. En laat die mensen ook door leven. Iedereen gelijk. Punt! Hele dikke punt!
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Maar hoe egoïstisch is het om 2G wel goed te keuren, als duidelijk is dat het iets meer veiligheid geeft maar 1G een stuk veiliger is?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
psveindhoven1986
Verbannen
2
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal schreef: 18 jan 2022, 12:00 Maar hoe egoïstisch is het om 2G wel goed te keuren, als duidelijk is dat het iets meer veiligheid geeft maar 1G een stuk veiliger is?
Dan is het niet egoïstisch want past beter in zijn straatje.

Er is nu duidelijk dat 1G het best werkt. Bittere tegenvaller voor de mensen die gevaccineerd zijn. Dan moeten ze zich laten testen om ergens naar toe te kunnen. Net als de 'wappies'. En velen hebben zich laten vaccineren om naar bepaalde evenementen te kunnen. Dan komt dit wel even hard aan.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 11:59
Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 11:55

Prima kerel, vaccineren helpt, punt, hele dikke dikke punt. Kom eens met argumenten dat het niet helpt in plaats van steeds je puntje te herhalen wat kant noch wal raakt. Iedereen heeft gelijke kansen en mogelijkheden, je mag ook niet autorijden als je geen rijbewijs hebt, of vertrouw je op je eigen kunde ? Ik ken mensen om mij heen die geen rijbewijs hebben maar wel goed kunnen rijden, man wat een kulargument.
Dan laat jij je lekker vaccineren. Niets op tegen en respect voor. Maar respecteer ook mensen die dat niet doen. En laat die mensen ook door leven. Iedereen gelijk. Punt! Hele dikke punt!
Afbeelding
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 11:59
Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 11:55

Prima kerel, vaccineren helpt, punt, hele dikke dikke punt. Kom eens met argumenten dat het niet helpt in plaats van steeds je puntje te herhalen wat kant noch wal raakt. Iedereen heeft gelijke kansen en mogelijkheden, je mag ook niet autorijden als je geen rijbewijs hebt, of vertrouw je op je eigen kunde ? Ik ken mensen om mij heen die geen rijbewijs hebben maar wel goed kunnen rijden, man wat een kulargument.
Dan laat jij je lekker vaccineren. Niets op tegen en respect voor. Maar respecteer ook mensen die dat niet doen. En laat die mensen ook door leven. Iedereen gelijk. Punt! Hele dikke punt!
Die respecteer ik toch? Alleen als je niet aan bepaalde regels wilt voldoen dan kan je bepaalde dingen niet doen, zoals je niet mag autotijden als je geen rijbewijs hebt. En als er besloten wordt dat er 1,2, 3, 4, 5 of tig-G ingevoerd wordt en je wilt daar niet aan voldoen, is dat je eigen keuze. Mijn punt is dsat je moet ophouden met dat buitensluiten en uitsluiten, het is gelul, pure bullshit.
Gebruikersavatar
psveindhoven1986
Verbannen
2
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 12:09
psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 11:59

Dan laat jij je lekker vaccineren. Niets op tegen en respect voor. Maar respecteer ook mensen die dat niet doen. En laat die mensen ook door leven. Iedereen gelijk. Punt! Hele dikke punt!
Die respecteer ik toch? Alleen als je niet aan bepaalde regels wilt voldoen dan kan je bepaalde dingen niet doen, zoals je niet mag autotijden als je geen rijbewijs hebt. En als er besloten wordt dat er 1,2, 3, 4, 5 of tig-G ingevoerd wordt en je wilt daar niet aan voldoen, is dat je eigen keuze. Mijn punt is dsat je moet ophouden met dat buitensluiten en uitsluiten, het is gelul, pure bullshit.
Fijn he tweedeling creëren? Ben je trots op.jezelf? Gewoon 1G en dan is iedereen gelijk. Testen als je ergens naar binnen wil is het meest veilig. En iedereen verder met zijn leven.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 11:48 En het boosteren onder 40 minners valt enorm tegen. Goed om te zien dat steeds meer mensen er klaar mee zijn en verder gaan met hun leven.
Waar staan die cijfers? Op de site van het RIVM werd de boostergraad per leeftijdsgroep tot en met vorige week namelijk nog niet meegenomen in de cijfers, dat verwachten ze deze week en als het goed is komen die cijfers vanmiddag online. Overigens ook logisch, ik ben eind 20 en deze week aan de beurt voor de booster. Ik weet niet hoe het landelijk gemiddelde is maar het is vrij logisch dat het dan nog tegenvalt aangezien de helft van de groep 40-minners überhaupt nog in de komende twee weken aan de beurt moet komen om de booster te halen (gebaseerd op mijn eigen ervaring, kan zijn dat ze in andere regio's veel sneller gaan).

https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie ... eprogramma
Naar schatting heeft nu 45,2% van alle 18-plussers een boostervaccinatie ontvangen. De vaccinatiegraad van de booster per leeftijdsgroep verwachten we volgende week in deze rapportage op te nemen.
Vorige cijfers kwamen 11 januari om 16.00 online (dus daar is bovenstaande op gebaseerd). Ik verwacht dus vanmiddag 16.00 een update met zeer waarschijnlijk ook de vaccinatiegraad van de booster per leeftijdsgroep.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Paco Casal schreef: 18 jan 2022, 12:00 Maar hoe egoïstisch is het om 2G wel goed te keuren, als duidelijk is dat het iets meer veiligheid geeft maar 1G een stuk veiliger is?
Zoals ik al zei: alles sluiten is nóg veiliger. Maar dat doen we alleen als dat écht nodig is. 1G zullen we met z'n allen waarschijnlijk ook liever alleen maar doen als dat écht nodig is.

En dat wordt dan democratisch bepaald he, dus het gaat er dan om wat ze in meerderheid in Den Haag vinden.

Persoonlijk vind ik 99% van de discussie op dit moment achterhaald, ik zou ook niet meer kunnen zeggen of de vaccinatie overwegingen nog wel kloppen: ja natuurlijk wel het maatschappelijke effect, maar de risicoberekeingen per leeftijdsgroep moeten denk ik allemaal opnieuw gemaakt worden. Waarbij je alvast aan kunt nemen dat de risico's van vaccinatie onveranderd zijn, maar de risico's van COVID flink zijn verminderd.

Laten we dat maar even de olifant noemen die iedereen nog even met zijn blik probeert te ontwijken ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 12:12
Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 12:09

Die respecteer ik toch? Alleen als je niet aan bepaalde regels wilt voldoen dan kan je bepaalde dingen niet doen, zoals je niet mag autotijden als je geen rijbewijs hebt. En als er besloten wordt dat er 1,2, 3, 4, 5 of tig-G ingevoerd wordt en je wilt daar niet aan voldoen, is dat je eigen keuze. Mijn punt is dsat je moet ophouden met dat buitensluiten en uitsluiten, het is gelul, pure bullshit.
Fijn he tweedeling creëren? Ben je trots op.jezelf? Gewoon 1G en dan is iedereen gelijk. Testen als je ergens naar binnen wil is het meest veilig. En iedereen verder met zijn leven.
Makkelijk om zo op iemand te reageren...
Om het rijbewijs als voorbeeld te houden; wordt hier dan ook tweedeling gecreert? Want waarom niet iedereen op z'n 18e verjaardag een rijbewijs geven? Of ook maar meteen een diploma om als dokter/advocaat te kunnen werken?
La vida és massa curta per no fer broma
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 12:12
Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 12:09

Die respecteer ik toch? Alleen als je niet aan bepaalde regels wilt voldoen dan kan je bepaalde dingen niet doen, zoals je niet mag autotijden als je geen rijbewijs hebt. En als er besloten wordt dat er 1,2, 3, 4, 5 of tig-G ingevoerd wordt en je wilt daar niet aan voldoen, is dat je eigen keuze. Mijn punt is dsat je moet ophouden met dat buitensluiten en uitsluiten, het is gelul, pure bullshit.
Fijn he tweedeling creëren? Ben je trots op.jezelf? Gewoon 1G en dan is iedereen gelijk. Testen als je ergens naar binnen wil is het meest veilig. En iedereen verder met zijn leven.
Grow up, ik zeg toch 1,2,3 of weet ik hoeveel G. Als er besloten wordt tot 2G is dat een afweging wat betreft uitvoerbaarheid boven 1G, en 3G t.o.v. andere alternatieven. Wat nou tweedeling, dat interpreteer jij zo. Van mij mag het open met 0G maar als dat niet gaat het wordt 2G prima, daar kan iedereen toch gewoon al voldoen? Wat is daar nou buitensluiten of tweedelen in ?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

No way dat iedereen zich hier continu gaat laten testen en dat weet [mention]psveindhoven1986[/mention] ook wel, die is gewoon aan het hengelen, TROLLEN noemen we dat ook wel.

Tipje:

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 18 jan 2022, 12:20 No way dat iedereen zich hier continu gaat laten testen en dat weet @psveindhoven1986 ook wel, die is gewoon aan het hengelen, TROLLEN noemen we dat ook wel.
Dat weten we heus wel, maar het is zo leuk om als iemand zichzelf vastlult :)
La vida és massa curta per no fer broma
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Inmiddels 72 uur na de test en nog geen uitslag. Bellen gaat niet vanwege overbelaste lijnen.

M.a.w. ik neig ernaar om zelf een diagnose te stellen..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 12:25 Inmiddels 72 uur na de test en nog geen uitslag. Bellen gaat niet vanwege overbelaste lijnen.

M.a.w. ik neig ernaar om zelf een diagnose te stellen..
Jouw test is duidelijk in een wormhole gezogen. Is meestal een kwestie van karma, bleek laatst uit onderzoek (pas op, was nog niet peer reviewed)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
psveindhoven1986
Verbannen
2
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 18 jan 2022, 12:20 No way dat iedereen zich hier continu gaat laten testen en dat weet @psveindhoven1986 ook wel, die is gewoon aan het hengelen, TROLLEN noemen we dat ook wel.

Tipje:

Dan laat je je niet testen. 1G is het meest veilig. Daar kan het kabinet niet omheen. Dus laat jij je vooral niet testen, kun je lekker binnen zitten en kan de rest verder met leven.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 12:09
psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 11:59

Dan laat jij je lekker vaccineren. Niets op tegen en respect voor. Maar respecteer ook mensen die dat niet doen. En laat die mensen ook door leven. Iedereen gelijk. Punt! Hele dikke punt!
Die respecteer ik toch? Alleen als je niet aan bepaalde regels wilt voldoen dan kan je bepaalde dingen niet doen, zoals je niet mag autotijden als je geen rijbewijs hebt. En als er besloten wordt dat er 1,2, 3, 4, 5 of tig-G ingevoerd wordt en je wilt daar niet aan voldoen, is dat je eigen keuze. Mijn punt is dsat je moet ophouden met dat buitensluiten en uitsluiten, het is gelul, pure bullshit.
Ik vind de vergelijking met autorijden krom. Het is niet zo dat je altijd hebt mogen rijden zonder rijbewijs en dat er ineens een rijbewijs is bedacht en nu mag je niet meer rijden. Als je 2G gaat invoeren waar je eerst 3G had dan ben je mensen aan het uitsluiten. Dat doen die mensen niet zelf, maar die verandering zorgt voor de uitsluiting. Als nu blijkt dat 2G niets toevoegt en het wordt toch ingevoerd, dan weet je haast zeker dat de overheid foute plannen heeft met dat QR-systeem. Dat systeem moet gewoon weg en niet meer terugkomen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 12:25 Inmiddels 72 uur na de test en nog geen uitslag. Bellen gaat niet vanwege overbelaste lijnen.

M.a.w. ik neig ernaar om zelf een diagnose te stellen..
Daar moet wel iets misgegaan zijn in het verwerkingsproces. Dat is inderdaad alleen maar te achterhalen via contact, maar dat is niet te doen zo nee.

Is een zelftest een optie en met die uitslag het verder bekijken?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 18 jan 2022, 12:26
Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 12:25 Inmiddels 72 uur na de test en nog geen uitslag. Bellen gaat niet vanwege overbelaste lijnen.

M.a.w. ik neig ernaar om zelf een diagnose te stellen..
Jouw test is duidelijk in een wormhole gezogen. Is meestal een kwestie van karma, bleek laatst uit onderzoek (pas op, was nog niet peer reviewed)
Ik heb door de jaren heen inderdaad een behoorlijk karmafactuurtje opgebouwd ja. Maar ik had wel verwacht dat meerdere posts lezen van psveindhoven1986 die rekening grotendeels wel zou voldoen .
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 18 jan 2022, 12:28
Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 12:25 Inmiddels 72 uur na de test en nog geen uitslag. Bellen gaat niet vanwege overbelaste lijnen.

M.a.w. ik neig ernaar om zelf een diagnose te stellen..
Daar moet wel iets misgegaan zijn in het verwerkingsproces. Dat is inderdaad alleen maar te achterhalen via contact, maar dat is niet te doen zo nee.

Is een zelftest een optie en met die uitslag het verder bekijken?
Zelftest was al negatief, maar ik heb een officiële uitslag nodig voor toegang tot het kinderdagverblijf (mijn dochter althans, ik heb daar niks te zoeken :D )
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
psveindhoven1986
Verbannen
2
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 18 jan 2022, 12:28
Op weg naar nr 25 schreef: 18 jan 2022, 12:09

Die respecteer ik toch? Alleen als je niet aan bepaalde regels wilt voldoen dan kan je bepaalde dingen niet doen, zoals je niet mag autotijden als je geen rijbewijs hebt. En als er besloten wordt dat er 1,2, 3, 4, 5 of tig-G ingevoerd wordt en je wilt daar niet aan voldoen, is dat je eigen keuze. Mijn punt is dsat je moet ophouden met dat buitensluiten en uitsluiten, het is gelul, pure bullshit.
Ik vind de vergelijking met autorijden krom. Het is niet zo dat je altijd hebt mogen rijden zonder rijbewijs en dat er ineens een rijbewijs is bedacht en nu mag je niet meer rijden. Als je 2G gaat invoeren waar je eerst 3G had dan ben je mensen aan het uitsluiten. Dat doen die mensen niet zelf, maar die verandering zorgt voor de uitsluiting. Als nu blijkt dat 2G niets toevoegt en het wordt toch ingevoerd, dan weet je haast zeker dat de overheid foute plannen heeft met dat QR-systeem. Dat systeem moet gewoon weg en niet meer terugkomen.
Kabinet kan niet meer om 1G heen nu. Anders geven ze inderdaad toe dat dat QR systeem niets met corona te maken heeft. En krijgen alle wappies gelijk. Kiezen ze voor 1G zijn de wappies gelijk aan gevaccineerden. Komt hard aan bij de gevaccineerden die in de leugens van het kabinet gestonken zijn. Ze dachten hun vrijheid terug te krijgen met een prik. Niets is minder waar. Ze zijn niet beter dan wappies en dat gaat nu blijken
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Lekker blijven hengelen [mention]psveindhoven1986[/mention]!

Geniet ervan, ik vermoed dat dit je laatste uurtjes op dit forum gaan zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
psveindhoven1986
Verbannen
2
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 12:30
ziege maar ook zagge schreef: 18 jan 2022, 12:26

Jouw test is duidelijk in een wormhole gezogen. Is meestal een kwestie van karma, bleek laatst uit onderzoek (pas op, was nog niet peer reviewed)
Ik heb door de jaren heen inderdaad een behoorlijk karmafactuurtje opgebouwd ja. Maar ik had wel verwacht dat meerdere posts lezen van psveindhoven1986 die rekening grotendeels wel zou voldoen .
Binnenkort zul je voor alles moeten gaan testen net als de wappies. Komt hard aan zeker?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit topic is een stuk leuker als je even doet alsof we hier met een circusaapje te maken hebben. Duw er een muntje in en er komt onzin uit, zoiets. Ik zou mensen bijna willen aanmoedigen om er nog meer muntjes in te duwen, maar ik ben bang dat dit vermaak spoedig te maken krijgt met een permanente avondklok.

In tegenstelling tot de wappies die we hier ook weleens hebben gehad, kan ik hier vooralsnog geen coherente boodschap in ontdekken. Maar dat als sidenote.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 18 jan 2022, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psveindhoven1986 schreef: 18 jan 2022, 12:34
Josef Dettelbacher schreef: 18 jan 2022, 12:30

Ik heb door de jaren heen inderdaad een behoorlijk karmafactuurtje opgebouwd ja. Maar ik had wel verwacht dat meerdere posts lezen van psveindhoven1986 die rekening grotendeels wel zou voldoen .
Binnenkort zul je voor alles moeten gaan testen net als de wappies. Komt hard aan zeker?
Nee hoor, ik heb me vanaf dag 1 van de pandemie prima kunnen aanpassen aan de dan geldende regels en omstandigheden. Maak ik me allemaal niet zo druk over.

Wat me veel meer tegen is gevallen is hoeveel egoïsten we in dit land hebben, die niet verder kijken dan eigenbelang. Daar had ik geen rekening mee gehouden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 18 jan 2022, 12:33 Lekker blijven hengelen @psveindhoven1986!

Geniet ervan, ik vermoed dat dit je laatste uurtjes op dit forum gaan zijn.
Zal ik dan een nieuwe "t-minus" in mijn onderschrift zetten? Hoeveel uur geven we hem nog?
La vida és massa curta per no fer broma

Covid-19