Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Was blijkbaar bij Feyenoord aangeboden, maar die hadden geen interesse.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Laatste story ging over het geloof. Die daarvoor filmde hij zijn dashboard terwijl hij met te hoge snelheid op de linkerbaan reed. Weinig actie uit die loods dus waar hij aan zijn conditie werkt.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nee, dat was natuurlijk maar eenmalig voor de show. Het zegt heel wat dat Feyenoord wel interesse heeft in een idioot als Bazoer maar dat Ihattaren een brug te ver is.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Menno1 schreef: 06 jan 2022, 23:57 Nee, dat was natuurlijk maar eenmalig voor de show. Het zegt heel wat dat Feyenoord wel interesse heeft in een idioot als Bazoer maar dat Ihattaren een brug te ver is.
Iedereen weet toch dat hij 1,5 jaar niet heeft gevoetbald (op enkele speelminuten na). En al die fratsen die hij heeft uitgehaald. Een fatsoenlijke club gaat hier niet aan beginnen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

guus schreef: 07 jan 2022, 00:06
Menno1 schreef: 06 jan 2022, 23:57 Nee, dat was natuurlijk maar eenmalig voor de show. Het zegt heel wat dat Feyenoord wel interesse heeft in een idioot als Bazoer maar dat Ihattaren een brug te ver is.
Iedereen weet toch dat hij 1,5 jaar niet heeft gevoetbald (op enkele speelminuten na). En al die fratsen die hij heeft uitgehaald. Een fatsoenlijke club gaat hier niet aan beginnen.
Die komt straks ergens in de zandbak terecht.
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Dit is mijn voorspelling:
Al-Ahli -> Zamalek -> Wydad Casablanca-> SV Houten -> einde carrière op 30 jarige leeftijd.
Gebruikersavatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
2
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2021
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Huevera schreef: 07 jan 2022, 02:19 Dit is mijn voorspelling:
Al-Ahli -> Zamalek -> Wydad Casablanca-> SV Houten -> einde carrière op 30 jarige leeftijd.
Dan doe ik graag mee. Mijn voorspelling is:
Geen club -> P.I. Vught -> overplaatsing naar Roermond -> TBS met dwangverpleging.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15288
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

guus schreef: 07 jan 2022, 00:06
Menno1 schreef: 06 jan 2022, 23:57 Nee, dat was natuurlijk maar eenmalig voor de show. Het zegt heel wat dat Feyenoord wel interesse heeft in een idioot als Bazoer maar dat Ihattaren een brug te ver is.
Iedereen weet toch dat hij 1,5 jaar niet heeft gevoetbald (op enkele speelminuten na). En al die fratsen die hij heeft uitgehaald. Een fatsoenlijke club gaat hier niet aan beginnen.
En Feyenoord dus ook niet.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7218
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

https://www.gazzetta.it/Calcio/Calciome ... 29399443cw

Gazetta maakt nu ook melding over de interesse van FC Utrecht in Ihattaren.. Lijkt er dus op dat het steeds dichterbij komt dat we hem weer gaan zien op de Nederlandse velden.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ComeOnPSV schreef: 09 jan 2022, 18:50 https://www.gazzetta.it/Calcio/Calciome ... 29399443cw

Gazetta maakt nu ook melding over de interesse van FC Utrecht in Ihattaren.. Lijkt er dus op dat het steeds dichterbij komt dat we hem weer gaan zien op de Nederlandse velden.
Zal nooit lang zijn.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mocht ie naar Utrecht gaan dan is ie pas fit als de competitie is afgelopen, of hij is al weg omdat hij niet wordt opgesteld.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Succes ermee.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ComeOnPSV schreef: 09 jan 2022, 18:50 https://www.gazzetta.it/Calcio/Calciome ... 29399443cw

Gazetta maakt nu ook melding over de interesse van FC Utrecht in Ihattaren.. Lijkt er dus op dat het steeds dichterbij komt dat we hem weer gaan zien op de Nederlandse velden.
Hopelijk hebben ze gelijk, zou mooi zijn om 'm de draad weer op te zien pakken.

Dat het zo lang duurt voor ie weer aan de bak is verbaast me niks, het probleem met Mo leek er voor een aardig deel uit te bestaan dat hij een heel ander beeld van zijn capaciteiten had dan de rest van de wereld. Zodra hij geaccepteerd heeft dat Utrecht (op dit moment) absoluut niet onder zijn niveau is, is ie wellicht klaar om weer te gaan groeien.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 09 jan 2022, 20:18
ComeOnPSV schreef: 09 jan 2022, 18:50 https://www.gazzetta.it/Calcio/Calciome ... 29399443cw

Gazetta maakt nu ook melding over de interesse van FC Utrecht in Ihattaren.. Lijkt er dus op dat het steeds dichterbij komt dat we hem weer gaan zien op de Nederlandse velden.
Hopelijk hebben ze gelijk, zou mooi zijn om 'm de draad weer op te zien pakken.

Dat het zo lang duurt voor ie weer aan de bak is verbaast me niks, het probleem met Mo leek er voor een aardig deel uit te bestaan dat hij een heel ander beeld van zijn capaciteiten had dan de rest van de wereld. Zodra hij geaccepteerd heeft dat Utrecht (op dit moment) absoluut niet onder zijn niveau is, is ie wellicht klaar om weer te gaan groeien.
Kan voor mij twee kanten op vallen:

1. Hij kan zich thuis weer echt thuis voelen en rustig aan iets op gaan bouwen. Net als daar Labyad en Bazoer weer de weg terug omhoog hebben gevonden na een periode van aanklooierij.
2. Hij kan de verleiding niet weerstaan en gaat voornamelijk met z'n matties uit de buurt hangen.

Zie net dat hij ook al bijna 20 is. Niet dat je dan oud bent, maar voor iemand die al heel jong tot supertalent werd gebombardeerd, moet dat zelf ook frustrerend zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vraag mij af wat die jongen denkt als hij in de spiegel kijkt? Van PSV waar hij zich te goed voor voelde tot waar hij nu is.

Goed, denken is waarschijnlijk al een stretch, maar dan nog zou hij niet eens terugdenken en bij zichzelf te rade gaan? Had ik nou maar naar Schmidt, Dumfries, Ooijer, de Jong enz geluisterd?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat het beter is als we het laten rusten. Wat is geweest is geweest. Laat die jongen maar lekker even razen en dan zien we wel of het nog wat wordt of niet.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Menno1 schreef: 09 jan 2022, 20:59 Ik vraag mij af wat die jongen denkt als hij in de spiegel kijkt? Van PSV waar hij zich te goed voor voelde tot waar hij nu is.

Goed, denken is waarschijnlijk al een stretch, maar dan nog zou hij niet eens terugdenken en bij zichzelf te rade gaan? Had ik nou maar naar Schmidt, Dumfries, Ooijer, de Jong enz geluisterd?
Prins Mo en denken? Die komt daar binnen en zegt dat ie de beste is en ik kom jullie even versterken tot het einde seizoen en dan ben ik basisspeler bij Juventus. Zoiets. Een narcist verander je niet.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.quotenet.nl/vastgoed/qastee ... 3-miljoen/

Mo flipt tegenwoordig huizen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ruuddevil schreef: 11 jan 2022, 19:49 https://www.quotenet.nl/vastgoed/qastee ... 3-miljoen/

Mo flipt tegenwoordig huizen.
Ik vind dit een positief teken eerlijk gezegd. Een domme fout -wonen in Tilburg- proberen recht te zetten.

Wie weet is er nog hoop voor hem.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat de gek ervoor geeft, zal Mo gedacht hebben.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Misschien is 't uit met z'n vriendinnetje. Hoe dan ook, boeie
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bezorgt doordash daar niet?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Standbeeld schreef: 11 jan 2022, 19:56 Wat de gek ervoor geeft, zal Mo gedacht hebben.
Wat denk je van de verbouwingskosten?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7218
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Nicolo Schira heeft het ook gemeld.
Veel succes in Utreg Mo! Dat je daar weer tot rust kan komen en je belofte alsnog waar kan maken.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 11 jan 2022, 20:08
Komende zondag ff 1 wedstrijd vlammen!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈