Centraal vrouwenvoetbal topic

Bespreek hier de verrichtingen van de PSV Vrouwen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hier kun je de algemene dingen met betrekking tot de PSV vrouwen bespreken.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:



Wel geinig
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Leuk perspectief ja.
Worsenbroodjes en stroopwafels.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Leuk interview met Harisson.

PSV mag zelf ook wel meer het vrouwenelftal belichten. Ze doen het uitstekend de laatste jaren, maar buiten de vlogs van Rob zijn ze weinig in beeld geweest als ik me goed herinner.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... rouwen.htm

De ontwikkeling bij PSV vrouwen wordt enorm belangrijk. Even buiten het sportieve plaatje, maakt PSV haar doelgroep en bereik steeds groter. Dit resulteert in meer geld voor sponsoring en versterking van het merk PSV. Voor sommigen wellicht een blinde blek en onbelangrijk, maar hoe sterker je merk, des te groter je inkomsten. Een belangrijke slag dus.
Saibari is underrated.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik had Easytoys wel een mooie sponsor gevonden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat je er ook op zet, het voetbal blijft niet om aan te gluren.

(Of mag dat ook niet gezegd worden?)
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 02 feb 2022, 10:45 Wat je er ook op zet, het voetbal blijft niet om aan te gluren.

(Of mag dat ook niet gezegd worden?)
Ik heb al eerder voorgesteld: bij dit team moet niet de kwaliteit van de individuele spelers leidend zijn, maar hun aanwezigheid op social media. In deze fase is PSV veel meer gebaat bij een vrouw met 2 miljoen insta volgers die relatief beperkt is, dan een goede vrouw die 25k volgers heeft. Dat levert straks qua sponsoring en merchandise veel meer op dan wat die vrouwen met voetbal voor de club kunnen verdienen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik was de vorige keer sarcastisch maar vind het serieus wel een goed idee. Maar iemand met 2mln volgers is ook wat waard en zal je moeten betalen. Aan PSV om te testen of het qua kosten/opbrengsten levert.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 02 feb 2022, 11:40 Ik was de vorige keer sarcastisch maar vind het serieus wel een goed idee. Maar iemand met 2mln volgers is ook wat waard en zal je moeten betalen. Aan PSV om te testen of het qua kosten/opbrengsten levert.
Ik las gisteren vluchtig dat de absolute top in de PL 2 ton verdient, maar de meesten rond de 30k pond. Geen idee wat een populair "Instagram team" aan salaris zou moeten kosten, maar gevoelsmatig heb ik het idee dat je hier met een sterke visie en relatief bescheiden budget nog echt bij de populairste teams ter wereld kunt komen. Ik denk dat je speelsters uit een aantal zeer interessante gebieden zou moeten aantrekken. USA, China, Brazilië, UK, to name a few.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dus dan heb je een soort showteam ofzo wat niks wint maar wat de club zogenaamd wel veel geld oplevert?

Kun je dan niet beter gewoon een ander type bedrijf beginnen dan een BVO?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Je trekt het meteen in de extreme. Een paar van zulke spelers inpassen zou prima kunnen. En veel tractie op social media hoeft niet meteen te betekenen dat ze er niets van kunnen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 02 feb 2022, 12:17 Dus dan heb je een soort showteam ofzo wat niks wint maar wat de club zogenaamd wel veel geld oplevert?

Kun je dan niet beter gewoon een ander type bedrijf beginnen dan een BVO?
Ik denk dat er best een compromis is te vinden (bijvoorbeeld 3 a 4 insta-magneten) en de rest anders geselecteerd. Nog beter is als je een combi van degelijk en populair kunt vinden. Anyway, ook vrouwenvoetbal is gewoon business, en ik denk dat het in deze fase beter is om te werken aan de naamsbekendheid in een relatief nieuwe sector, dan in te zetten op kwaliteit met dertien in een dozijn speelsters die weinig sociale impact hebben.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Yes. En Drommel vervangen door Enzo Knol, dán heb je pas veel 'tractie' op instagram. Enne, veel slechter kan het toch niet, wel?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 02 feb 2022, 12:22Ik denk dat er best een compromis is te vinden (bijvoorbeeld 3 a 4 insta-magneten) en de rest anders geselecteerd.
Jaha, en dat gaat ook echt een gezellig team opleveren :grin:

Tuurlijk niet man, de rest van de meiden gaat never nooit pikken dat iemand gewoon in het hoofdteam mag zitten om hele andere redenen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 02 feb 2022, 12:26
Josef Dettelbacher schreef: 02 feb 2022, 12:22Ik denk dat er best een compromis is te vinden (bijvoorbeeld 3 a 4 insta-magneten) en de rest anders geselecteerd.
Jaha, en dat gaat ook echt een gezellig team opleveren :grin:

Tuurlijk niet man, de rest van de meiden gaat never nooit pikken dat iemand gewoon in het hoofdteam mag zitten om hele andere redenen.
Gezelligheid is overrated. Het is een bvo, geen studentenvereniging :pul:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

'Ongezellig' zal in zo'n geval een pijnlijk understatement blijken, vrees ik :L



Ik denk dat je toch beter andersom kunt werken, dus voetballers mediatraining geven en uitleggen hoe dat bijdraagt aan carrière en club.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik stel voor Juultje Tielemans in de spits en Lies Zara op doel!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 02 feb 2022, 13:22 'Ongezellig' zal in zo'n geval een pijnlijk understatement blijken, vrees ik :L



Ik denk dat je toch beter andersom kunt werken, dus voetballers mediatraining geven en uitleggen hoe dat bijdraagt aan carrière en club.
Waarom moet bij jou altijd alles zo ethisch en moreel verantwoord zijn joh.. Wat is er nou leuk aan jouw opzet? Mijn opzet zou veel meer geld opleveren wanneer we kleedkamerbeelden kunnen slijten aan John de Mol. En op de herdgang moeten er ook ruimtes worden ingericht voor een op een webcammen met de dames.

Vrouwenvoetbal is kut, we moeten het publiek vermaken en in het vrouwenvoetbal gaat het er helemaal niet om wie de bal heeft. Of dat er überhaupt een bal aanwezig is op het veld.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik mikte eigenlijk meer op medisch verantwoord bezig zijn :tear:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Als je dan zo treurig bent en weigert om op de inhoud te reageren, waarom reageer je dan? Ouderwets gezwets.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik snap de frustratie [mention]Trixm[/mention].

Het is gewoon heel mooi nieuws voor de dames en daarmee ook voor de club, sowieso ook in sociaalmaatschappelijk opzicht inderdaad vanwege de diversiteit. Ik ben benieuwd of en hoe ze ook voor het publiek een verbinding gaan realiseren tussen de 'Fe+male Tech Heroes' en dames uit het eerste.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 02 feb 2022, 14:29 Ik snap de frustratie @Trixm.

Het is gewoon heel mooi nieuws voor de dames en daarmee ook voor de club, sowieso ook in sociaalmaatschappelijk opzicht inderdaad vanwege de diversiteit. Ik ben benieuwd of en hoe ze ook voor het publiek een verbinding gaan realiseren tussen de 'Fe+male Tech Heroes' en dames uit het eerste.
Genoeg vrouwelijk talent bij o.a. de TU/e, die hun kennis prima zouden moeten kunnen inzetten voor de ontwikkeling van het vrouwenvoetbal. Mannenvoetbal net zo goed.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Stel je toch eens voor dat er geflauwekuld wordt hier...
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 02 feb 2022, 14:43
ziege maar ook zagge schreef: 02 feb 2022, 14:29 Ik snap de frustratie @Trixm.

Het is gewoon heel mooi nieuws voor de dames en daarmee ook voor de club, sowieso ook in sociaalmaatschappelijk opzicht inderdaad vanwege de diversiteit. Ik ben benieuwd of en hoe ze ook voor het publiek een verbinding gaan realiseren tussen de 'Fe+male Tech Heroes' en dames uit het eerste.
Genoeg vrouwelijk talent bij o.a. de TU/e, die hun kennis prima zouden moeten kunnen inzetten voor de ontwikkeling van het vrouwenvoetbal. Mannenvoetbal net zo goed.
Ik heb begrepen dat het gaat om de creatie van rolmodellen, niet over de invulling van vacatures ;)

WEL LEZEN HE :angry:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Centraal vrouwenvoetbal topic