PSV-selectie algemeen

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:


Babadi naar Jong!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 09 jan 2022, 14:02
Heruone schreef: 09 jan 2022, 13:22 Kwam deze tegen op Twitter. Volgens Timmer dus 5 mensen positief getest voorafgaand aan dat trainingskamp naar Marbella. Hopelijk is het daar zo'n beetje bijgebleven...
Ik denk dat het meer is. Bij die vijf zat overigens ook iemand van de staf als ik het goed begreep. Maar dat zijn er nu meer en waarschijnlijk al iets later. Als je de tijdlijn bekijkt van de berichtgeving:

- op maandag werd men voor het eerst getest op de club. Daar zijn een paar positieve tests uitgekomen.
- op dinsdagochtend heeft de dokter als je het zo leest min of meer besloten de stekker uit het trainingskamp te trekken. Dat kan alleen maar meer positieve tests betekenen anders trek je op maandag de stekker er al uit.

Dus die vijf... het zal al meer zijn. En iedereen werd vervolgens ook iedere dag nog eens getest.
Naja, als er wordt benoemd dat het gaat om 5 mensen, dan neem ik aan dat dat gaat over de hoeveelheid positieve tests t/m dinsdag. Er zullen ongetwijfeld inmiddels meer mensen positief zijn, dat lijkt me vrijwel zeker. Wat iig fijn is dat volgens Elfrink niet iedereen die afwezig was positief getest was.

Wat natuurlijk nu te hopen valt is dat iig een aantal mensen al eerder positief was dan het allereerste testmoment. En dat het mee blijkt te vallen uiteraard. In de huidige wetenschap is het ook maar goed geweest dat de KNVB door heeft laten spelen in November/December n.a.v. geen fans in de stadiums. En het gaat ook interessant worden wat er gaat gebeuren als er nu ineens veel wedstrijden niet door kunnen gaan, want veel ruimte in het speelschema is er ook niet meer bepaald.

En wat natuurlijk een interessant vraagstuk blijft: hoe beïnvloed het de titelrace? De eerste wedstrijd van Ajax na de winterstop is bijv. Utrecht uit. Als men daar echt significante spelers mist en Utrecht heeft dat niet/minder, dan kan dat nogal eens vervelend puntenverlies opleveren.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Belangrijk punt is door wie worden de testen gedaan voor de wedstrijd? Als dat niet goed gecontroleerd wordt dan kun je op competitievervalsing rekenen. En dat weet iedereen wel welke club hier flink misbruik van gaat maken.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Maar wat maakt dat uit eigenlijk?
Als club wil je diegene toch direct in quarantaine en niet meer bij de selectie. Of de club dan zegt dat het corona is of een blessure maakt niet uit. Hij zal er toch niet bij zijn.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gelukkig was er in Dubai geen COVID he? Welke zak hooi zei dat ook alweer? Oh ja; de Shoving :)

Goed, ik hoop dat het hier een beetje bij blijft en dat iedereen weer fit is volgende week; beetje utopisch, maar ben echt helemaal klaar met blessures enz dit seizoen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

guus schreef: 09 jan 2022, 22:08 Belangrijk punt is door wie worden de testen gedaan voor de wedstrijd? Als dat niet goed gecontroleerd wordt dan kun je op competitievervalsing rekenen. En dat weet iedereen wel welke club hier flink misbruik van gaat maken.
Eerder was dat een onafhankelijk bureau. Maar sowieso worden alle testuitslagen naar de bondsarts gestuurd ter beoordeling.
ComeOnPSV schreef: 09 jan 2022, 22:18 Maar wat maakt dat uit eigenlijk?
Als club wil je diegene toch direct in quarantaine en niet meer bij de selectie. Of de club dan zegt dat het corona is of een blessure maakt niet uit. Hij zal er toch niet bij zijn.
Het gevaar zit hem in de andere kant. Iemand die negatief getest is, opgeven als positief zodat je niet kan spelen. Maar de Europees spelende clubs zullen dat echt niet willen. Dan wordt later je programma zo bizar vol, dat kon wel eens harder doorwerken dan slechts 1 duel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dat is inderdaad waar. Een club die tegen degradatie aan het strijden is kan ermee gaan sjoemelen als er hun beste al positief is en ze die echt niet kunnen missen.

Ik ga uit van het vertrouwen in de mensheid in deze dat dit niet gaat gebeuren.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Vertrouwen in de mensheid, haha!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil schreef: 04 jan 2022, 09:00 Heeft ie misschien tijd om een alternatief te bedenken voor ‘ijs en weder dienende’, dat wordt namelijk erg vervelend.
Thanks ruud.......

Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Uitstekend nieuws!!!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

ComeOnPSV schreef: 11 jan 2022, 00:07

Uitstekend nieuws!!!
Aaah top
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Alleen die zin "wel nog een aantal blessures" baart me zorgen... Is de lappenmand weer uitgebreid?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heruone schreef: 11 jan 2022, 01:48 Alleen die zin "wel nog een aantal blessures" baart me zorgen... Is de lappenmand weer uitgebreid?
Ik denk dat het over de updates gaat omtrent Zahavi, Madueke, Thomas... de groep die pas vorige week weer is aangesloten bij de groep.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 11 jan 2022, 07:36
Heruone schreef: 11 jan 2022, 01:48 Alleen die zin "wel nog een aantal blessures" baart me zorgen... Is de lappenmand weer uitgebreid?
Ik denk dat het over de updates gaat omtrent Zahavi, Madueke, Thomas... de groep die pas vorige week weer is aangesloten bij de groep.
Inderdaad, en Bruma, Ramalho en misschien ook nog Doan dan..al was die er zaterdag alweer bij gelukkig.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

top!
Dat er zondag echter een nagenoeg fitte selectie op de been staat voor het duel met FC Groningen is wel duidelijk. De spelers met corona hadden geen klachten en zijn individueel blijven doortrainen. Zij sluiten deze week weer aan bij de selectie en voetballers als Eran Zahavi en Noni Madueke komen terug van blessures.
Gelijk een redelijk aantal van de selectie dus. ZIjn die er maar vanaf.
Op de ochtend van vertrek naar Marbella waren er een paar besmettingen bij gekomen. Die spelers waren in contact gekomen met anderen en we konden het ons niet permitteren dat in Spanje zou blijken dat er mensen tien dagen in quarantaine zouden moeten. Achteraf ben ik heel tevreden dat we het zo hebben gedaan, de schade van ongeveer een ton voor het mislopen van het trainingskamp nemen we voor lief.
https://www.vi.nl/pro/de-hectische-hers ... sbaar-werd
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat zou het heerlijk zijn als Noni weer tegen Ajax mag laten zien.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Rikkert1234 schreef: 11 jan 2022, 12:29 Wat zou het heerlijk zijn als Noni weer tegen Ajax mag laten zien.
Ik denk dat ze die erg rustig gaan brengen. Reken dus maar op Doan.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 11 jan 2022, 12:44
Rikkert1234 schreef: 11 jan 2022, 12:29 Wat zou het heerlijk zijn als Noni weer tegen Ajax mag laten zien.
Ik denk dat ze die erg rustig gaan brengen. Reken dus maar op Doan.
Met een paar minuten zou ik al heel tevreden zijn.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Balen dat dit artikel achter de paywall zit, ben heel benieuwd naar de inhoud..

https://www.vi.nl/pro/de-wondere-wereld ... nsfermarkt
Saibari is underrated.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Ben ook erg benieuwd.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Zie PM
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Tijn schreef: 11 jan 2022, 13:30Zie PM
Ik zou het ook graag ontvangen, thanks alvast Tijn!
Gordeldier Googhem
Regelmatige invaller
3
Berichten: 354
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik ben ook benieuwd!
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

#metoo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik hoef alleen maar te weten of het benoemd wordt van de ajacieden die de prijs bepalen.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dan moet ik hem nog even lezen, haha, had ik nog niet gedaan

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV-selectie algemeen