Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sealy viel me laatst wel heel erg tegen toen Jong PSV op ESPN werd uitgezonden. Ik zag niks speciaals bij hem en als aanvaller zal je naast rendement ook iets specifieks moeten hebben om uiteindelijk goed genoeg te kunnen zijn om door te breken in het eerste team. Malen en Gakpo deden dat bij Jong PSV. Fofana heb ik ook als aanvaller al goede dingen van gezien en hij heeft al rendement geleverd. Als ik Sealy langs die meetlat leg, dan zit hij er nog flink van verwijderd.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

na een minuut of tien 1-0 achter tegen Volendam nadat de Lange heel dom meters onder een bal door duikt bij een corner.
verder spelen ze best aardig

Seelt en Bakayoko vallen op
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

na 21 minuten 2-0 Volendam (P) handsbal Seelt

Scheidsrechter fluit ernstig in het voordeel van Volendam.
Erg storend.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

na 1 helft

positief

Bakayoko
Tielemans
Seelt

neutraal
Colyn
Markelo
Kjolo
Saibari
Vos
Leysen

negatief
De Lange
Antonisse

Ik zie eigenlijk alleen potentie voor 1 bij
Bakayoko
Seelt
Leysen??
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Dank voor de samenvatting [mention]Voijke[/mention] . Kon de eerste helft niet zien. Nu de 2e helft kijken.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die Delanghe wordt hem ook niet he? Niet per se door zijn fout nu maar zijn ontwikkeling is vooralsnog niet daar wat nodig is voor doorstoten naar A-selectie.

Bakayoko blijf ik interessant vinden. Met een beetje geluk kan dat wel wat worden.

Verder is het niet heel veel momenteel bij Jong.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

6 minuten en amper over de middellijn. En 3-0.
Er zit vanavond echt heel weinig in. Saibari af en toe dom balverlies. Net zoals Markelo enkele keren. Die viel vorige wedstrijden ook al tegen.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

58e minuut 1-3 door penalty door Bakayoko. En in de 61e minuut had hij de 2-3 ook ng op zijn schoen. Ze beginnen te voetballen.

Edit. 62e minuut 3-2 door invaller Nassoh. 2minuten in het veld.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Woodenshoes schreef: 10 dec 2021, 21:19 58e minuut 1-3 door penalty door Bakayoko. En in de 61e minuut had hij de 2-3 ook ng op zijn schoen. Ze beginnen te voetballen.

Edit. 62e minuut 3-2 door invaller Nassoh. 2minuten in het veld.
Thanks voor het samenvatten van de 2e helft , die kon ik niet zien.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik vind Kjolo een leuke speler, maar geen materiaal voor het eerste. Bakayoko heb ik wel verwachtingen van.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Bakayoko gaat er wel komen. Onder een andere trainer had hij zijn debuut al gemaakt in de situatie waarin we zaten qua blessures bij het eerste. Maar dat is een andere discussie. Vind Kjolo ook een fijne speler maar zal tekort komen. Misschien in de winter verhuren. Die jongen is wel klaar bij Jong. Zou ook één van die keepers verhuren trouwens.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik zag gisteren de goals van Volendam-Jong PSV terug en als je de eerste tegengoal ziet, dan weet je al dat Delanghe vrijwel zeker het niveau van het eerste team niet gaat halen. Wel leuk dat Bakayoko het de laatste weken goed doet. Hopelijk kan hij dat doorzetten.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Isaac Babadi gaat morgen bij de selectie van Jong PSV zitten!

Heel gaaf voor die jongen! Hij is pas 16, maar wel het grootste talent onder de 18 jaar.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Is het zo dat een keeper tot 23 jaar mag keepen in Jong? Anders loopt er in de Ligue 2 een enorme interessante en 'goedkope' oplossing rond tussen de palen.

Yahia Fofana, loopt aan het eind van het seizoen uit zijn contract. Hij is 21 jaar, 1,94cm lang en hij staat bij AC Le Havre onder contract.
Voor de minder bekende met het Franse voetbal een van de beste opleidingen in Frankrijk.

Hij heeft in de jeugdinterlands van Frankrijk ook regelmatig minuten mogen maken.
De afgelopen twee seizoenen op de bank gezeten en sinds dit seizoen in de basis.
Dit doet hij met verve, Le Havre doet het dit seizoen uitstekend mede door 9(!!) clean sheets van deze man. Zelfs een assist tegen Caen..

Hij heeft 13 doelpunten tegen in 19 wedstrijden.

Hij is vrij snel en heeft door zijn lengte en athletisch vermogen een enorme reach. Ook heeft hij een prettige uitstraling, vertrouwen.

Toch speelt hij niet voor niets in de Ligue 2 er is ook hier zeker nog schaafwerk nodig.

Er zijn weinig video's over hem beschikbaar.
Trainingsvideo:

Als een keeper wel tot 23 jaar kan keepen. Geef hem een klein contract en wie weet heb je een hele grote talentvolle de aankomende jaren. Werkt het niet kun je over 2 jaar afscheid nemen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Even wat anders: Jong PSV vanavond eindelijk eens live op ESPN! Als er leuke spelers meedoen in de basis, gaan we uiteraard kijken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Babadi gaat sowieso mee. Waarschijnlijk is de keeper Peersman want Delange en Muller zijn bij t eerste want daar hebben ze nu geen keeper. Verder gok ik dat Jimenez, Priske en Houben ook wel meegaan.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik ga ook zeker kijken! Hopelijk maakt Babadi zijn debuut en speelt die meteen goed zodat ze hem houden bij jong.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Jong PSV met twee debutanten.
Peersman op de goal en Jansen als linksback.
Babadi op de bank.

Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bakayoko en Comenencia basis! Ook Peersman en Koen Jansen van de O18.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vraag me af waarom Sealy niet speelt
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Toch nog redelijk wat 'ervaring', vooral benieuwd hoe die jonge gastjes het gaan doen. Die Noorse spits ziet er een beetje slungelig uit maar doet het volgens mij prima bij O18
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

21:00 uur is wel een erg laat tijdstip met zo veel jonge spelers erbij. Boffen ze even dat ze op een doordeweekse dag zo lang mogen opblijven. Zakje chips na de wedstrijd en dan gauw naar bed.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Manolev25 schreef: 10 jan 2022, 20:24 Toch nog redelijk wat 'ervaring', vooral benieuwd hoe die jonge gastjes het gaan doen. Die Noorse spits ziet er een beetje slungelig uit maar doet het volgens mij prima bij O18
Dat is juist echt een speler waarvan ik totaal niet snap dat men die gehaald heeft. Kan er echt geen klote van simpelgezegd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

hondjevandebakker schreef: 10 jan 2022, 20:14 Vraag me af waarom Sealy niet speelt
Dat vraag ik mij ook af; niet fit? Die schat ik hoger in dan Colyn en Thomas.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 10 jan 2022, 20:47
Manolev25 schreef: 10 jan 2022, 20:24 Toch nog redelijk wat 'ervaring', vooral benieuwd hoe die jonge gastjes het gaan doen. Die Noorse spits ziet er een beetje slungelig uit maar doet het volgens mij prima bij O18
Dat is juist echt een speler waarvan ik totaal niet snap dat men die gehaald heeft. Kan er echt geen klote van simpelgezegd.
Hij wordt gehuurd met optie tot koop. Geen idee of ze hem definitief overnemen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Blijft toch een mooie vent, 'Kapitein Haddock' van Nistelrooij

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen