Eredivisie Algemeen

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Grasmat schreef: 10 jan 2022, 16:05 Nee, want dan zien die ouders nog steeds iedere week de moordenaar van hun kind vol in beeld op tv. Hoe verder weg, hoe beter.
Misschien is het wel in overleg met nabestaanden geweest, weet jij veel? Van voorbedachte rade lijkt me sowieso geen sprake.
Saibari is underrated.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Trixm schreef: 10 jan 2022, 16:22
Grasmat schreef: 10 jan 2022, 16:05 Nee, want dan zien die ouders nog steeds iedere week de moordenaar van hun kind vol in beeld op tv. Hoe verder weg, hoe beter.
Misschien is het wel in overleg met nabestaanden geweest, weet jij veel? Van voorbedachte rade lijkt me sowieso geen sprake.
Als je met drank op achter het stuur gaat dan mag je van voorbedachte rade spreken.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Het veroorzaken van een verkeersongeluk met zwaar letsel of dood door schuld tot gevolg.

Er is door het rijden onder invloed een aanmerkelijke mate van verwijtbare onvoorzichtigheid.

Dat is wat anders dan voorbedachte rade.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

guus schreef: 10 jan 2022, 16:34
Trixm schreef: 10 jan 2022, 16:22

Misschien is het wel in overleg met nabestaanden geweest, weet jij veel? Van voorbedachte rade lijkt me sowieso geen sprake.
Als je met drank op achter het stuur gaat dan mag je van voorbedachte rade spreken.
Dat is sowieso niet het geval, in ieder geval niet volgens de wet. Maargoed zonder een discussie over de oorzaak en consequenties, er zitten zoveel variabelen aan dat het onnodig en onzinnig is om hier als social justice warriors achteraan te typen. De situatie blijft hoe die is, dat maakt het allemaal zo zinloos. Die jongen maakt de grootste fout uit zijn leven, de slachtoffers krijgen hun kind niet terug, geen straf brengt genoegdoening.
Saibari is underrated.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Promes wil je toch ook niet in je selectie? Vloet ook niet. Als club heb je ook normen en waarden. Mag hopen dat PSV bij zulke gevallen op zijn strepen gaat staan. Mag iedereen anders over denken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Trixm schreef: 10 jan 2022, 16:39
guus schreef: 10 jan 2022, 16:34

Als je met drank op achter het stuur gaat dan mag je van voorbedachte rade spreken.
Dat is sowieso niet het geval, in ieder geval niet volgens de wet. Maargoed zonder een discussie over de oorzaak en consequenties, er zitten zoveel variabelen aan dat het onnodig en onzinnig is om hier als social justice warriors achteraan te typen. De situatie blijft hoe die is, dat maakt het allemaal zo zinloos. Die jongen maakt de grootste fout uit zijn leven, de slachtoffers krijgen hun kind niet terug, geen straf brengt genoegdoening.
Mooi dat er bij sommigen nog ruimte voor nuance is.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Alsof de andere reacties niet genuanceerd zijn. Alleen is het standpunt en de visie anders.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 10 jan 2022, 17:36 Alsof de andere reacties niet genuanceerd zijn. Alleen is het standpunt en de visie anders.
Weinig genuanceerd als je maar één kant bekijkt, toch?
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Thijs schreef: 10 jan 2022, 15:34 Vloet is het ook zelf schuld, maar heeft ook pech gehad.
Als ik zou typen wat ik denk kom ik nooit meer dit forum op.

Hij stapt bezopen in een auto, veroorzaakt een dodelijk ongeluk.
Wat een pech!
Hoe krijg je het uit je strot.
King Cobra
Bankzitter
5
Berichten: 272
Lid geworden op: 28 jan 2019

Ooit reed de braziliaan Edmundo (vriendje van Romario destijds) 2 mensen dood en kreeg een gevangenisstraf welke hij alleen ‘s nachts hoefde uit te zitten zodat hij overdag kon trainen bij z’n club.....
Ik zie het hier nog niet gebeuren. Maar deze ouders (toevallig ook uit Z’meer) zijn hun kind kwijt en dat komt nooit meer goed. Mijn ouders verloren ook hun dochter, inmiddels 26 jaar geleden maar ze hebben het nooit helemaal kunnen verwerken.
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Skywalker schreef: 10 jan 2022, 17:48
Thijs schreef: 10 jan 2022, 15:34 Vloet is het ook zelf schuld, maar heeft ook pech gehad.
Als ik zou typen wat ik denk kom ik nooit meer dit forum op.

Hij stapt bezopen in een auto, veroorzaakt een dodelijk ongeluk.
Wat een pech!
Hoe krijg je het uit je strot.
Ik heb geen idee hoor, maar hij kan ook twee bier op hebben gehad. Nou ik ken er veel die dan nog in de auto stappen. Promillage is mijn inziens nog niet bekend. Overigens ben ik van mening dat je totaal niet moet drinken als je van plan bent om de auto in te stappen.
Saibari is underrated.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Skywalker schreef: 10 jan 2022, 17:48
Thijs schreef: 10 jan 2022, 15:34 Vloet is het ook zelf schuld, maar heeft ook pech gehad.
Als ik zou typen wat ik denk kom ik nooit meer dit forum op.

Hij stapt bezopen in een auto, veroorzaakt een dodelijk ongeluk.
Wat een pech!
Hoe krijg je het uit je strot.
Dat die ouders hem het ergste toewensen lijkt me logisch. Dat hij gestraft moet worden lijkt me ook logisch. Dat hij dit ook niet heeft gewild is toch ook logisch?
Kijk eens hoe vaak mensen te hard rijden. Hoe vaak mensen rijden na een paar biertjes. Hoe vaak mensen appen tijdens het rijden. Hoe vaak mensen rijden, terwijl ze te moe zijn. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier altijd de juiste keuze maakt, alleen is het blijkbaar wel telkens goed afgelopen.

Natuurlijk moet Vloet gestraft worden, maar om nou te doen alsof ie nooit meer mag voetballen ofzo, lijkt me aan een rechter om te beslissen, maar dit is niet iemand die bewust een kind vermoord heeft.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Thijs schreef: 10 jan 2022, 18:04
Skywalker schreef: 10 jan 2022, 17:48
Als ik zou typen wat ik denk kom ik nooit meer dit forum op.

Hij stapt bezopen in een auto, veroorzaakt een dodelijk ongeluk.
Wat een pech!
Hoe krijg je het uit je strot.
Dat die ouders hem het ergste toewensen lijkt me logisch. Dat hij gestraft moet worden lijkt me ook logisch. Dat hij dit ook niet heeft gewild is toch ook logisch?
Kijk eens hoe vaak mensen te hard rijden. Hoe vaak mensen rijden na een paar biertjes. Hoe vaak mensen appen tijdens het rijden. Hoe vaak mensen rijden, terwijl ze te moe zijn. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier altijd de juiste keuze maakt, alleen is het blijkbaar wel telkens goed afgelopen.

Natuurlijk moet Vloet gestraft worden, maar om nou te doen alsof ie nooit meer mag voetballen ofzo, lijkt me aan een rechter om te beslissen, maar dit is niet iemand die bewust een kind vermoord heeft.
ALs hij het niet gewild had had hij vooraf moeten nadenken, wat hij niet gedaan heeft. (Overigens vraag ik me -kijkend naar die kamperkop- af of hij dat wel kan. Maar goed, dat is een ander verhaal).
Hopelijk mag hij een flinke tijd de bak in, dan wordt het nog lastig om zijn voetbalcarriere op te pakken.

Los hiervan wens ik heracles een fijne degradatie toe.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Skywalker schreef: 10 jan 2022, 19:08
Thijs schreef: 10 jan 2022, 18:04

Dat die ouders hem het ergste toewensen lijkt me logisch. Dat hij gestraft moet worden lijkt me ook logisch. Dat hij dit ook niet heeft gewild is toch ook logisch?
Kijk eens hoe vaak mensen te hard rijden. Hoe vaak mensen rijden na een paar biertjes. Hoe vaak mensen appen tijdens het rijden. Hoe vaak mensen rijden, terwijl ze te moe zijn. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier altijd de juiste keuze maakt, alleen is het blijkbaar wel telkens goed afgelopen.

Natuurlijk moet Vloet gestraft worden, maar om nou te doen alsof ie nooit meer mag voetballen ofzo, lijkt me aan een rechter om te beslissen, maar dit is niet iemand die bewust een kind vermoord heeft.
ALs hij het niet gewild had had hij vooraf moeten nadenken, wat hij niet gedaan heeft. (Overigens vraag ik me -kijkend naar die kamperkop- af of hij dat wel kan. Maar goed, dat is een ander verhaal).
Hopelijk mag hij een flinke tijd de bak in, dan wordt het nog lastig om zijn voetbalcarriere op te pakken.

Los hiervan wens ik heracles een fijne degradatie toe.
Oké.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ik ben trouwens benieuwd wat er gaat gebeuren als hij het veld betreed en er supporters op de tribune zitten.
Bij sommige clubs zijn ze best creatief met liedjes.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Skywalker schreef: 10 jan 2022, 19:08
Thijs schreef: 10 jan 2022, 18:04

Dat die ouders hem het ergste toewensen lijkt me logisch. Dat hij gestraft moet worden lijkt me ook logisch. Dat hij dit ook niet heeft gewild is toch ook logisch?
Kijk eens hoe vaak mensen te hard rijden. Hoe vaak mensen rijden na een paar biertjes. Hoe vaak mensen appen tijdens het rijden. Hoe vaak mensen rijden, terwijl ze te moe zijn. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier altijd de juiste keuze maakt, alleen is het blijkbaar wel telkens goed afgelopen.

Natuurlijk moet Vloet gestraft worden, maar om nou te doen alsof ie nooit meer mag voetballen ofzo, lijkt me aan een rechter om te beslissen, maar dit is niet iemand die bewust een kind vermoord heeft.
Los hiervan wens ik heracles een fijne degradatie toe.

Als dat op basis van het kunstgrasargument is ben ik het met je eens. :mrgreen:

Want Heracles kan hier ook niks aan doen, die zijn ook benadeeld in deze zaak zonder dat ze er iets aan konden doen.

Dat ze hem toestemming geven om mee te trainen kan ik wel begrijpen aangezien de rechtzaak nog niet geweest is en hij nog niet veroordeeld is.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Skywalker schreef: 10 jan 2022, 19:11 Ik ben trouwens benieuwd wat er gaat gebeuren als hij het veld betreed en er supporters op de tribune zitten.
Bij sommige clubs zijn ze best creatief met liedjes.
Het zal wel worden:

VLoetje onder invloed oh-oh-oh-oh

Of
Vloetje rijdt onder invloed oh-oh-oh-oh
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 10 jan 2022, 19:09
Skywalker schreef: 10 jan 2022, 19:08
ALs hij het niet gewild had had hij vooraf moeten nadenken, wat hij niet gedaan heeft. (Overigens vraag ik me -kijkend naar die kamperkop- af of hij dat wel kan. Maar goed, dat is een ander verhaal).
Hopelijk mag hij een flinke tijd de bak in, dan wordt het nog lastig om zijn voetbalcarriere op te pakken.

Los hiervan wens ik heracles een fijne degradatie toe.
Oké.
Met je kamperkop. :D
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Thijs schreef: 10 jan 2022, 17:44
Grasmat schreef: 10 jan 2022, 17:36 Alsof de andere reacties niet genuanceerd zijn. Alleen is het standpunt en de visie anders.
Weinig genuanceerd als je maar één kant bekijkt, toch?
Genuanceerd denken= dat je weet dat je niet bezopen achter het stuur moet gaan zitten.
Iemand die gezopen heeft en een dodelijk ongeval veroorzaakt is een waardeloze looser.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nooit vergeten dat Vloet het been probeerde te breken van Van Ginkel. Bij Heracles wel weer bewondering voor zijn talent gekregen.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Die Pol van Boekel geeft ook geen kaart. Manmanman.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die had net naar de Afrika cup zitten kijken.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is trouwens wel gewoon kwalijk vind ik.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Raarrrrrrrrrrr
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Sinds wanneer kan de KNVB de Corona regels zelf aanpassen?
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Sinds het de club uit Amsterdam goed uitkomt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie Algemeen