Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Standbeeld schreef: 10 jan 2022, 16:06 Zou John daarom geschakeld hebben met de broer van Bazoer? Om hem te polsen voor de zomer als Sangare vertrekt?
Zou het wel verklaren, als verdediger is hij niet geschikt.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 10 jan 2022, 16:05
DonyellMalen schreef: 10 jan 2022, 16:03 Je gaat nu heel lastig een betaalbare middenvelder vinden met dezelfde kwaliteiten als Sangare. De markt is enorm krap. Sangare niet laten gaan dus. Punt.
Aan de andere kant: met het geluk dat wij hebben, raakt Sangare in februari waarschijnlijk zwaar geblesseerd en ligt ie er maanden uit..
Die kan in februari nog helemaal niet trainen want heeft dan waarschijnlijk een hele erge coronainfectie meegenomen...
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als je sangare verkoopt voor 20-30 miljoen (hoop op meer maar dit lijkt me realistisch) dan zou ik opnieuw voor 5-10m een middenvelder uit frankrijk halen. Bazoer als vervanger van sangare vind ik niks.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Skywalker schreef: 10 jan 2022, 15:45
DC_PSV schreef: 10 jan 2022, 15:08

Is hier al aangegeven: Newcastle zit in de shit, is op dit moment de rijkste club ter wereld en ze gaan er alles aan doen om niet te degraderen. Als Sangare dan een recordbedrag oplevert sla je twee vliegen in een klap.

Ja we staan bovenaan, maar deze eerste seizoenshelft heeft laten zien dat we geen enkele houvast hebben om kampioen te worden. We zijn vernederd tegen Ajax en Feyenoord, liggen uit de EL en zijn totaal niet stabiel. Tel daarbij de blessure op van Ramalho en de tweede plaats is het hoogst haalbare.
Ik denk dat zelfs 2e niet haalbaar is.
Laten we daarom maar alles verkopen per opbod ofzo. Alles is mooi meegenomen.
Kan PSV komend seizoen ergens in de hoofdklasse opnieuw beginnen.

Lekker provinciaals denken. Nu d'n trekker weer op!
:think: Alles lijkt me onrealistisch.

Ik zie hem het liefst ook blijven, maar de kans dat we kampioen worden is niet erg groot. Als je nu een klapper kan maken en met dat geld kan je investeren in de selectie en tekorten kan wegwerken heb je een win-win. We hebben verder alleen Gakpo als cashcow nu, aangezien Noni's waarde door alle blessures enorm is gekelderd.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De kans dat we kampioen worden is levensgroot.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Kans op kampioenschap niet groot?
We staan eerste na 17 en 18 wedstrijden. Daarmee laten we zien dat we eerste staan na 1 seizoenshelft.
Nooit je sterspeler verkopen in de winter, alleen bij absurde bedragen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

DC_PSV schreef: 10 jan 2022, 17:23
Skywalker schreef: 10 jan 2022, 15:45
Ik denk dat zelfs 2e niet haalbaar is.
Laten we daarom maar alles verkopen per opbod ofzo. Alles is mooi meegenomen.
Kan PSV komend seizoen ergens in de hoofdklasse opnieuw beginnen.

Lekker provinciaals denken. Nu d'n trekker weer op!
:think: Alles lijkt me onrealistisch.

Ik zie hem het liefst ook blijven, maar de kans dat we kampioen worden is niet erg groot. Als je nu een klapper kan maken en met dat geld kan je investeren in de selectie en tekorten kan wegwerken heb je een win-win. We hebben verder alleen Gakpo als cashcow nu, aangezien Noni's waarde door alle blessures enorm is gekelderd.

Ach schei toch uit.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

DC_PSV schreef: 10 jan 2022, 17:23

Ik zie hem het liefst ook blijven, maar de kans dat we kampioen worden is niet erg groot. Als je nu een klapper kan maken en met dat geld kan je investeren in de selectie en tekorten kan wegwerken heb je een win-win. We hebben verder alleen Gakpo als cashcow nu, aangezien Noni's waarde door alle blessures enorm is gekelderd.
PSV is een voetbalclub, geen bank.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Als je niet beter zou weten zou je denken dat detaurus een accountje gehackt heeft
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DC_PSV schreef: 10 jan 2022, 15:08
mateja schreef: 10 jan 2022, 14:45

Eigenlijk is de enige vraag: waarom denk je dat hij minder waard is in de zomer?
Is hier al aangegeven: Newcastle zit in de shit, is op dit moment de rijkste club ter wereld en ze gaan er alles aan doen om niet te degraderen. Als Sangare dan een recordbedrag oplevert sla je twee vliegen in een klap.

Ja we staan bovenaan, maar deze eerste seizoenshelft heeft laten zien dat we geen enkele houvast hebben om kampioen te worden. We zijn vernederd tegen Ajax en Feyenoord, liggen uit de EL en zijn totaal niet stabiel. Tel daarbij de blessure op van Ramalho en de tweede plaats is het hoogst haalbare.
Je had het eerst over 30+, nu over recordbedragen. Welke is het nou? En waarom moeten wij de enige club ter wereld zijn die níét een flinke "winterstop-toeslag" gaat eisen voor zijn belangrijkste spelers? Het antwoord is in principe gewoon een harde "nee". Je kan natuurlijk wel een slag om de arm houden als er écht gekke bedragen worden geboden, maar dat kan altijd. Dan heb je het ook over heel ver boven onze recordbedragen.
Dat van "hoogst haalbare" is helemaal belachelijk. Bij PSV is voor de rest niemand tevreden met een 2e plek hoor. Bij Feyenoord en AZ wel, maar bij PSV niet. Dus dan heb je het niet over het hoogst haalbare.
Laatst gewijzigd door Persepolis op 10 jan 2022, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Alleen laten gaan bij 50 miljoen. Anders lekker houden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Johnnie Walker schreef: 10 jan 2022, 17:58 Alleen laten gaan bij 50 miljoen. Anders lekker houden.
Persoonlijk vind ik dat je hem ook moet laten gaan voor meer dan 50 miljoen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 10 jan 2022, 18:05
Johnnie Walker schreef: 10 jan 2022, 17:58 Alleen laten gaan bij 50 miljoen. Anders lekker houden.
Persoonlijk vind ik dat je hem ook moet laten gaan voor meer dan 50 miljoen.
Zeker en elke speler wel. Maar dat gaat vast niet gebeuren. Ik hoop dat Sangare minstens het seizoen afmaakt maar voor fuck you money ga je het niet tegen houden
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

De Realist schreef: 10 jan 2022, 17:33 Als je niet beter zou weten zou je denken dat detaurus een accountje gehackt heeft
Niet te ver gaan :wall:
#simplythebest
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Vanavond 20:00 speelt Ibi, grote kans dat hij naast Kessie op het middenveld staat.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Grote kans ja? Laatste twee serieuze wedstrijden voor de WK kwalificatie stond ie er niet in. Volgens mij speelde hij maar 45 minuten in beide wedstrijden samen.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

In de winterstop de verdubbelaar inzetten. Ofwel minimaal 100 miljoen. Anders seizoen afmaken en in de zomer voor 70. Praten we nergens meer over. Hopelijk vliegt Ivoorkust er snel uit (ben bang van niet en kans is vrij reeel dat ze de finale halen) en is onze baas weer snel terug.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 12 jan 2022, 15:29 Grote kans ja? Laatste twee serieuze wedstrijden voor de WK kwalificatie stond ie er niet in. Volgens mij speelde hij maar 45 minuten in beide wedstrijden samen.
Klopt, maar staat wel in alle vermoedelijke opstellingen. We gaan het zien, als ie erin staat ga ik wellicht wel even kijken.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Lekker middenveld heeft Ivoorkust dan zeg, mijn God. Klasbakken Kessié en Sangaré, je zou er maar tegen moeten spelen zeg. Die vreten met z’n tweeën echt iedereen op.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Kessié en Sangaré naast elkaar, potverdikkies. Die kunnen met z'n tweeën de Dam schoonvegen, hebben geen waterkanonnen nodig.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik heb uit zeer onbetrouwbare bron begrepen dat Kessié hierna meteen bij PSV aansluit!
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 12 jan 2022, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen schreef: 12 jan 2022, 16:00
11 Sir Tinus schreef: 12 jan 2022, 15:29 Grote kans ja? Laatste twee serieuze wedstrijden voor de WK kwalificatie stond ie er niet in. Volgens mij speelde hij maar 45 minuten in beide wedstrijden samen.
Klopt, maar staat wel in alle vermoedelijke opstellingen. We gaan het zien, als ie erin staat ga ik wellicht wel even kijken.
Dan is het zeker de moeite waard. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen minuut heb gezien en als ik de uitslagen 1-0 1-0 1-0 0-0 1-0 0-0 en 1-0 zie dan denk ik eerder aan een slechte binaire code dan aan voetbaluitslagen.

Misschien eens gokje doen op een over 1,5 goal.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

In de basis :)
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Als hij niet in de basis zou staan kon je beter direct de trainer ontslaan.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken.
Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken.
Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken.
Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken. Niet geblesseerd raken.

Dank u.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Haha. Gelijk basis ja, zoals werd verwacht. Laten we wel hopen dat ie heel blijft inderdaad.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré