Spanje - La Liga

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik ben ook geen financieel genie, jaar een aantal jaar geleden is er een ander beleid ingevoerd.

https://www.quotenet.nl/sport/a201166/e ... ma-201166/
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 09 jan 2022, 12:06
deninho32 schreef: 09 jan 2022, 12:02
Nee, Real is steenrijk en voert heel erg goed beleid.
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/h ... ~a785a847/
https://www.sportbible.com/football/fai ... n-20210128

Ik ben geen financiële wizard, maar hoe kun je dan zo’n schuldenlast hebben? Ik ga er tenminste vanuit dat ze dit niet in een coronajaar hebben weggewerkt.
Schuld maakt niet uit voor clubs die zo een omzet draaien.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Zo vreemd is het niet wat dat kutbarcelona probeert te doen. De aankopen redelijk gericht. Als ze de dure miskopen z.s.m. laten vertrekken en nu een elftal opbouwen met Torres, Fati, Pedri enzovoorts (en in de zomer misschien nog Haaland), dan hoeven ze daarna de komende 5-6 jaar geen dure spelers meer te kopen. Dan hebben ze genoeg tijd om aan hun schuldenberg te werken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... reven.html

Walgelijke club.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

"Hoi, de baas hier. Of je even dik salaris wil inleveren zodat we een extra collega aan kunnen inhuren."

Wanne gek een. Als ik Umtiti was geweest had ik gezegd dat ze het lekker anders bijeen mogen schrapen met hun kutbeleid.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dus Umtiti wilde niet weg omdat hij dan salaris in moest leveren, maar heeft nu bijgetekend en gaat daardoor drastisch in salaris omlaag?
Ik snap het niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Nee, krijgt gewoon nog steeds dat salaris wat ie tegoed had. Alleen verspreid over meerdere seizoenen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 10 jan 2022, 15:21 Dus Umtiti wilde niet weg omdat hij dan salaris in moest leveren, maar heeft nu bijgetekend en gaat daardoor drastisch in salaris omlaag?
Ik snap het niet.
Verspreid het geld over meerdere jaren aan de eindstreep zal hij waarschijnlijk meer verdienen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Beetje hetzelfde als ze met Messi van plan waren meen ik. Nog meer geld uitgeven wat ze niet hebben en er nog langer aan vast zitten.
Kutclub.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

De komende 1,5 jaar krijgt Umtiti minder geld. De 3 jaar daarna stijgt zijn salaris weer. Kan best aantrekkelijk zijn voor de speler.

Voor Barcelona is de zoveelste naar achteren geschoven kostenpost om tijd te winnen. Doet denken aan het kaartenhuis wat Munsterman opbouwde. Die haalde ook allemaal trucs uit. Dit bleken er zoveel dat de de situatie onhoudbaar werd. Bij Barcelona gokken ze er vast op dat na corana hun stadion en shop weer volloopt met toeristen en ze de verliezen dan goed kunnen maken.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het is wanbeleid van de bovenste plank.. Hoe gaan zij ooit Haaland kunnen inschrijven als die eventueel komt in de zomer.
Dan moeten ze echt flink gaan verkopen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Wie zegt dat haaland überhaupt trek heeft in die kutclub?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

ComeOnPSV schreef: 10 jan 2022, 15:50 Het is wanbeleid van de bovenste plank.. Hoe gaan zij ooit Haaland kunnen inschrijven als die eventueel komt in de zomer.
Dan moeten ze echt flink gaan verkopen.
Of de opbrengsten moeten omhoog. Salaris is daar gekoppeld aan de opbrengsten door de bond. De opbrengsten zijn gigantisch ingezakt door corona. Bij herstel kunnen ze weer meer uitgeven.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Haaland past ook niet bij Barca. Die moet lekker naar Real gaan.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

koetje schreef: 10 jan 2022, 15:45 Bij Barcelona gokken ze er vast op dat na corana hun stadion en shop weer volloopt met toeristen en ze de verliezen dan goed kunnen maken.
Ze smeren de salarissen van nu uit. Over een paar jaar trekken ze weer een nieuw blik krokodillentranen open omdat ze tegen die tijd geen nieuwe spelers mogen kopen omdat ze de al lang gestopte Pique nog elke maand salaris moeten betalen. En of de Spaanse bond dan even in wil binden.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het Kanon schreef: 10 jan 2022, 16:08
koetje schreef: 10 jan 2022, 15:45 Bij Barcelona gokken ze er vast op dat na corana hun stadion en shop weer volloopt met toeristen en ze de verliezen dan goed kunnen maken.
Ze smeren de salarissen van nu uit. Over een paar jaar trekken ze weer een nieuw blik krokodillentranen open omdat ze tegen die tijd geen nieuwe spelers mogen kopen omdat ze de al lang gestopte Pique nog elke maand salaris moeten betalen. En of de Spaanse bond dan even in wil binden.
Die kans is dik aanwezig. Vandaar ook de vergelijking met Munsterman. Die verkocht bijvoorbeeld de opbrengsten van vijf jaar TV-rechten aan een derde. Met die opbrengst werd dus het gat van dat jaar gedicht. Opbrengsten CL en transfers moesten het gemis aan opbrengst in jaren 2 t/m 5 compenseren. Onhoudbaar bij tegenvallers.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 10 jan 2022, 16:00 Haaland past ook niet bij Barca. Die moet lekker naar Real gaan.
Qua uitstraling ook geen Realspeler, vind ik. Daar is ie veel te lomp en log voor. Mja, als Real hem en Mbappe haalt, dan zitten ze goed gebakken komende tien jaar. Geweldige aanval met Vini er nog bij.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Spijker op de kop:

Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Maar echt. Wat een triest zooitje. Ga lekker door met de jeugd als je geen geld hebt, goede jeugdspelers hebben ze zat. Pedri, Nico, Ansu Fati, Gavi, om maar even wat te noemen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Nou dat het registreren van een nieuwe aankoop best belangrijk is heeft Ajax vorig jaar met Haller wel aangetoond, toch?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Thijs schreef: 12 jan 2022, 18:51 Nou dat het registreren van een nieuwe aankoop best belangrijk is heeft Ajax vorig jaar met Haller wel aangetoond, toch?
Barcelona schijnt Torres ook niet ingeschreven te hebben voor de CL :O
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Luuk de Jong weer een goal. Zelfs nu tegen Real Madrid
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Gaat een stuk beter met Barcelona onder Xavi…
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het is 1 groot drama daar. Als ze zo blijven spelen gaan ze niet eens het CL ticket pakken denk ik.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Zou mooi zijn, kut club!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij is Frenkie er ook al een tijdje klaar mee.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Spanje - La Liga